Bricomarche

( 2.54 )

Opinie (1368)

Reklamacja

Dzień dobry. Chcę wystawić 0 gwiazdek za obsługę w tym sklepie. Kupiłam kosiarek za 1600zl która tego samego dnia użyta została do koszenia. Po przejechaniu 50m kółko tylnie blokowało. Natychmiast oddaliśmy do sklepu. Było to niespełna m_c teamu. Wielokrotnie dzwoniła z zapytaniem czy mój sprzęt jest naprawiony bo przypomnę że jest czas intensywnego koszenia. Odpowiedzieć brzmiała nie. Poprosiłam o rozmowę kierownika który bardzo niegrzecznie mi odpowiadał i na koniec oznajmił że tak w ogóle to moja wina i mam czekać. Niemiłe ręcz podejście do mnie jako klienta zmusiło mnie do odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta. Na to kierownik....niech pani idzie gdzie chce. Jeżeli tak się traktuje klientów w tej sieci to był mój ostatni zakup! Nikomu nie polecam Bricomarche (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Dobra obsługa

Dziękujemy za wymianę drzwi które były uszkodzone. Wszystko poszło zgodnie z planem.

Skarga

Witam, W tamtym tygodniu codziennie byłam w waszym sklepie. Od poniedziałku do piątku kilka razy w różnych godzinach. Za każdym razem kupowałam coś innego. Niestety, Państwa personel ani nie był chętny do pomocy do tego był nieuprzejmy (Przykład1: szukałam listwy/ pracownik poinformował mnie że takowej nie ma, jednak bo dłuższym poszukiwaniu sama ją znalazłam regał dalej. Przykład2: szukałam pianki do drzwi niskopreżnej, po zapytaniu pracownika o pomoc w dobraniu odpowiedniej, lub przynajmniej aby pokazał mi która to niskoprezna, pracownik odpowiedział że nie wie sama mam przeczytać. Przykład3: szukałam śrubek do regipsu, ładnie macie opisane regały, która śrubka to która więc wyspałam odpowiednią ilość do torebki zwazylam, napisałam numer pojemnika z którego wyjęłam śrubki, wyszedł wydruk niestety na wydruku było napisane co innego niż to co było napisane na cenniku i waszych listwach. Pracowniczka powiedziała że źle wbijam numer, kiedy poprosiłam ja o pomoc. Powiedziała że trzeba wbić numer który jest na pojemniku. Zrobiłam jeszcze raz to samo i znowu ten sam problem. Pracownica powiedziała że ona nie wie i ma co innego do roboty.. Jest jeszcze parę innych przykładów jak zostałam potraktowana. Ja sama pracuje w sklepie i wiem jak klienci potrafią denerwować, ale jak klient do mnie podchodzi i grzecznie prosi o pomoc lub grzecznie zadaje pytanie to ja uprzejmie odpowiadam, lub jeśli nie wiem o co chodzi proszę kogoś z działu aby on udzielił pomocy. Państwa pracownicy nie można inaczej tego ująć Ale są bardzo bezczelni i nie potrafią traktować klienta z szacunkiem. Zbywaja klienta i w ogóle nie udzielają pomocy. Gdybym miała inny wybór pójścia do innego sklepu na pewno bym to zrobiła. Uważam że pracownicy powinni mieć przynajmniej najmniejsze pojęcie o rzeczach które są sprzedawane w sklepie w którym pracują.

Nie polecam

Nie polecam Pana który pracuje na dziale z płytkami gipsowymi, pracuje tam chyba za kare. Chciałam zakupić płytki gipsowe owy Pan powiedział, abym przyszła za tydzień na pewno będą, przyszłam za tydzień kazał ponowne przyjść za tydzień się dowiedzieć może będą. Obsługa w Kolobrzeskim bricomarche poniżej 0, za to polecam Bricomarche w Bialogardzie obsługa super. Pan który był na dziale z płytkami gipsowymi doradził i doskonale obsłużył nas. Kolobrzeskie bricomarche, a raczej ludzie tam pracujący nie nadaja sie tam do pracy.

Fatalna obsługa przy kasie

Dlaczego taki sklep psuje sobie renomę niekompetentnymi opryskliwymi pracownikami? Po raz kolejny wychodzę zniesmaczona z tego sklepu. Niestety po raz kolejny obslugiwala mnie skrzywienia bez jakiejkolwiek chęci pomocy niejaka pracownica (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), podawala się za kierowniczke, wstyd że zatrudniacie takich ludzi, niekompetentna i niemiła

brak kompetencji pracowników

Jeśli wybierasz się do sklepu sieci bricomarche jesteś skazany sam na siebie. Brak jakiejkolwiek rzeczowej pomocy... klient po prostu wychodzi. Jeśli poprosisz o obsługę to z wielką łaską pracownik podejdzie. Bardzo słaby poziom sklepu.

Koszmarna sprzedawczyni

Sklep ok, niezły wybór, rozsądne ceny. Dobra lokalizacja, łatwo znaleźć i jest spory parking. Personel na sali był w porządku, kompetentny i pomocny. Niestety przy kasie trafiłam na niekulturalną , wredną kobietę. poprosiłam o fakturę. Powiedziała mi :Czekać. Zapytałam gdzie i na kogo, odburknęła, że zaraz podejdzie. trochę zdezorientowana poczekałam. pani przeszła do innego stanowiska, z dąsami i fochami wypisała i fakturę, a potem mi ja rzuciła. Bez niej ten sklep byłby całkiem ok. A wystawianie opinii jest najeżone trudnościami. Nie chciecie znac prawdy o waszych pracownikach? (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Fatalna obsluga- brak kompetencji sprzedawcy!

Witam, niestety wielokrotnie miałam nieprzyjemności zakupów w sklepie Brico Marche. Obsługa nie kompetentna, nie znająca towaru ani jego zastosowania. Poza tym najpierw ja trzeba znaleźć, chodząc po całym sklepie. Ci pseudo sprzedawcy stoją w grupach i dyskutują, bo nie mają nic do roboty. Jak ktoś zostanie o coś zapytany to jest wrecz oburzony, jak można mu przeszkadzać, a panie na kasie siedzą jak za karę i mają minę jakby zaraz miały zwymiotowac, pomijając już inne kompetencje i umiejętności, bo nawet faktura to dla nich wyzwanie i twierdzą, że się nie da. Przy zakupie towaru z półki - ostatniej sztuki, otrzymuje się osobno pudełko a osobno towar - oczywiście nie sprawdzony i nie kompletny, a na prośbę o zapakowane, sprzedawca ucieka. Nie polecam sklepu i już tam więcej nie wrócę. Ciekawe dlaczego kierownicy na to pozwalają?! No ale jako kierownik taki sklep....

Woreczki - reklamoweczki w zwojach.

Witam.. Chciałam się zapytać, czy reklamówki, które wszędzie są w zwojach do pakowania towarów za darmo... w Bricomarche są za opłatą 25 groszy,czy to nie jest przekroczenie praw konsumenta? To chyba niedopuszczalne...bo każdym sklepie każdy klient ma je udostępnione.... zupełnie co innego reklamówki, które są przy kasie....rozumiem, że za nie płacimy!!!

znowu porażka

Dzień dobry, po raz kolejny, pracownicy Państwa sklepu radzą mi omijać sklep. Podeszłam do regału gdzie stały wiaderka 5l z opisem jak na etykiecie w cenie 5,29zł. jakież było moje zdziwienie gdy w kasie okazało się że cena to 9,99 za szt. Wcześniej zrobiłam zdjęcie by uzgodnić zakup z szefem. Dowiedziałam się także od kierownik zmiany, że kłamię, cenówkę wyjęłam nie wiadomo skąd, na sklepie nie ma kamer więc nie da się sprawdzić, to nie jej wina, że towar ciągle zmienia miejsce, to winni klienci. Dzięki temu zdarzeniu (nie pierwszy raz cena nie zgadza się) skutecznie wyeliminowaliście Państwo kolejnego klienta.

Totalny negatyw

Obsługa kiepska,bez kompetencji, na pracownika konkretnego działu czeka się pół godziny,a czasami nikt nie raczy przyjść. Zwrot towaru to totalne nieporozumienie. Sytuacja z tego tygodnia. Pani " kierownik" lini kas, opryskliwa, nieprzyjemna, zainteresowana prywatnymi sprawami,a nie obsługą klienta. Wysyłała zdjęcia do ubezpieczyciela w trakcie pracy. Czegoś tu nie rozumiem? Chyba że pracodawca pozwala na takie praktyki. Zdecydowanie najgorszy sklep budowlany w jakim miałam okazję być. (dane osobowe usuniete przez administratora - RODO)

Bardzo mało obsługi na sklepie

Bardzo trudno w tym miejscu znaleść osobę z obsługi. Trzeba najczęściej udać się do kasy a tam przez mikrofon jest wzywana osoba odpowiedzialna za dział. Niestety nie raz trzeba czekać i czekać żeby łaskawie ktoś przyszedł. Bardzo mała wiedza na temat produktów. Też nie zawsze uprzejma obsługa. No nie mam dobrego zdania.

brak obsługi, czekanie na sprzedawce porażka

Nie można doczekać się na sprzedawce a gdy pyta się kto obsłujguje na zewnątrz to odpowiedż pada ze strony pracoweników " jakiś Pan" albo Pani porażka.

Obsługa niemiła i złośliwa.

Przy zwrocie towaru (paragon w posiadaniu ) niemila obsługa nie dość ze nie potrafi wytlumaczyc dlaczego nie chce przyjac zwrotu to pracownik złośliwie odpyskowuje brak wychowania i kultury. Tak tlumaczy ze klienta potrafi zdenerwowac. Skarga dotyczy dnia 27 sierpnia 2019r. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tragedia

Kobieta na kasie , rozerwała wszystkie kartony z płytkami co utrudnia transport . Powiedziała że kierownika żadnego nie ma w tym sklepie . I na koniec stwierdziła że ojciec który jest niepełnosprawny , ma przyjechać sobie po fakturę bo ona inaczej jej nie da . Pytałam czy ma na łóżku leżący przyjechać , to się głupio śmiała . 0 zrozumienia dla osób niepełnosprawnych .

Polecam

Zawsze wszystko czego potrzebuję. Miła obsługa. Większość pracowników zna się na rzeczy.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.11 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem