NZOZ Sanus Centrum Medyczne

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Chciałem się zarejestrować...
Chciałem się zarejestrować telefonicznie do lekarza pierwszego kontaktu. Mimo kilkunastokrotnych prób w ciągu dwóch dni nikt nie odebrał telefonu, więc udałem się osobiście zarejestrować. Udałem się do świeżo wyremontowanego budynku. W środku było czysto i ładnie. Po udaniu się do rejestracji pani za okienkiem poinformowała mnie, że najbliższy termin do lekarza jest dokładnie za za tydzień. Mimo iż pani rejestratorka była bardzo miła i wydawała się być kompetentna nie udało mi się spełnić głównego celu mojego przyjścia do przychodni to jest wizyty lekarskiej. Byłbym w pełni usatysfakcjonowany gdyby doszło do konsultacji lekarskiej. Sytuację w której nie ma możliwości rejestracji telefonicznej, a jest tylko osobista uważam za duży minus w jakości obsługi.

Marcin_52

03.09.2014

Placówka

Zabrze, Wolności 182

Nie zgadzam się (0)
W centrum medycznym...
W centrum medycznym Sanus, korzystałem z porady ortopedy dziecięcego. Wizyta była prywatna, kosztowała 120 zł, inni ortopedzi dziecięcy w Lublinie za prywatną wizytę biorą zwykle od 80 do 100 zł, więc tu było nieco drożej. Jednak jakość obsługi była dość słaba, cała wizyta trwała zaledwie może 5 minut, badanie było pobieżne, lekarz mało kontaktowy, niewiele mówił na temat przeprowadzonego badania i jego wyniku. Po całej wizycie miałem wrażenie, jakby lekarz robił ją w ramach NFZ, a nie jakby to była płatna wizyta. Wizyta była prywatna i umówiona na konkretną godzinę, to jednak musieliśmy czekać ok. 15-20 minut na swoją kolej, a była to wizyta z noworodkiem!

T.K.

17.05.2014

Placówka

Lublin, Magnoliowa 2

Nie zgadzam się (1)

NZOZ Sanus Centrum Medyczne

Dane firmy

Lublin

Lublin, Magnoliowa2

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NZOZ Sanus Centrum Medyczne?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chciałem się zarejestrować...
Chciałem się zarejestrować telefonicznie do lekarza pierwszego kontaktu. Mimo kilkunastokrotnych prób w ciągu dwóch dni nikt nie odebrał telefonu, więc udałem się osobiście zarejestrować. Udałem się do świeżo wyremontowanego budynku. W środku było czysto i ładnie. Po udaniu się do rejestracji pani za okienkiem poinformowała mnie, że najbliższy termin do lekarza jest dokładnie za za tydzień. Mimo iż pani rejestratorka była bardzo miła i wydawała się być kompetentna nie udało mi się spełnić głównego celu mojego przyjścia do przychodni to jest wizyty lekarskiej. Byłbym w pełni usatysfakcjonowany gdyby doszło do konsultacji lekarskiej. Sytuację w której nie ma możliwości rejestracji telefonicznej, a jest tylko osobista uważam za duży minus w jakości obsługi.