selgros24.pl

( 1.00 )

Opinie (16)

Sklep który chce być Partnerem w biznesie totalnie nie dba

Sklep który chce być Partnerem w biznesie totalnie nie dba o swoich stałych klientów.wysłali telewizor powystawowy, od razy był reklamowany, naprawiany 2 razy, po kolejnej (tej samej usterce) odmawiają jakiegokolwiek działania, bo "nic nie mogą zrobić"tak się nie dba o stałych klientów!

Ale "kiszka"

Zgraja amatorów. Towar proponowany na Ich witrynie jako dostępny był niedostępny. Wiadomość o niedostępności dostałem po prawie trzech tygodniach. W między czasie dostałem dwie wiadomości potwierdzające dostawę zamówionego towaru. Tak więc prawie trzy tygodniowy czas oczekiwania na potwierdzoną przesyłkę skutkował wyprzedaniem zamówionego towaru z rynku. Brak słów, żenada i obciach. Nie polecam tej Firmy

super sklep

super sklep, szybka i tania dostawa

Dostawa dosłownie pod sam dom

Dostawa dosłownie pod sam dom. Wszystko co do jednej sztuki przywieźli i to jeszcze za darmo. Fajnie. cieszę się że mają hurtownie internetową

Zgadzam się z osobami które już sie wypowiedziały

Zgadzam się z osobami które już sie wypowiedziały. Osobiście uważam ze selgros to super tani market ale ja sie w takich duzych miejscach po prostu gubię, a przez internet mi wygodniej. Zamawiam sobie co chcę, przywożą mi i dla mnie to bardzo dobre rozwiązanie. Fajnie że ktoś pomyślał o takiej stronie. To duży ukłon w stronę klienta moim zdaniem. Zakupy robi się jeszcze wygodniej :)

Kilkanaście lat czekałem i w końcu nie muszę chodzić do

Kilkanaście lat czekałem i w końcu nie muszę chodzić do hali stacjonarnej Selgros! Do tej pory raz w miesiącu pojawiałem się w Selgros, teraz kiedy chcę mogę wygodnie zamówić u nich prawie wszystko przez internet z darmową dostawą (na razie do końca sierpnia 2014). Sprawdziłem i działa - towar dotarł w ciągu 24h od zamówienia. Tak trzymać!

Sklep internetowy Selgros uruchomiono stosunkowo niedawno

Sklep internetowy Selgros uruchomiono stosunkowo niedawno. Do tej pory korzystałam z oferty hurtowni stacjonarnej i byłam zadowolona, jednakże wersja internetowa jest jeszcze bardziej atrakcyjna. Po pierwsze wygoda zakupów bez wychodzenia z domu, bogata oferta no i bardzo szybki czas realizacji, a do tego darmowa dostawa. Nie bez znaczenia jest także to, że co dzień można liczyć na wiele promocyjnych ofert, na prawdę atrakcyjnych i konkurencyjnych w stosunku do innych dostawców. Mój ostatni zakup miał miejsce wczoraj, dziś właśnie oczekuję na przesyłkę z zamówionymi produktami.

Odwiedzałeś ostatnio selgros24.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

EUROCASH

(3.91 )

Makro Cash and Carry

(3.98 )

Selgros Cash&Carry

(3.15 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem