Douglas

( 3.96 )

Opinie (1740)

Bardzo dobra obsługa

Chciałbym napisać kilka słów na temat obsługi w perfumerii Douglas, gdyż uważam, że jest bardzo dobra i osobiście dobrze czuję się w miejscach, które dysponują tak dobrze przygotowanym personelem do obsługi klienta. Szczególnie ujmuje mnie pierwsza chwila wejścia do perfumerii i podejście konsultantki, które nie następuje od razu po wejściu przez co zyskuje się cenny czas tylko dla siebie i swoich myśli, a i samo podejście nie jest nachalne. Zauważyłem, że tak zachowują się wszystkie konsultantki.

Bardzo średnie

Dwie Panie obsługiwały jedna przy tym ze tez potrzebowałam pomocy. Kilka razy mnie popchnęły (może dlatego ze jestem Rosjanką i z moja mama, z którą byłam w sklepie, rozmawiałam po rosyjsku). Jedna Pani, która podawała mi towar nie zna się na nazewnictwie kosmetycznym, kłóciła się ze mną ze nie mam racji, mimo iż ona nie miała, podejrzewam ze była trochę za stara i się nie dokształcała, ale żeby się kłócić z klientem to było nie spodziewane. Dodatkowo przy kasie pani również nie była zbyt miła, nie spytała się czy mam kartę Douglas. Musiałam sama ja wyciągnąć i dać, mimo ze kasjerka tego nie chciała?? Ogólnie młode dziewczyny pracowniczki były jak najbardziej w porządku, natomiast starsze nie. Poczułam sie niezbyt przyjemnie, zostało odczucie niemiłej obsługi bo jestem Rosjanką, chociaż jestem w połowie Polką i rozmiawialam z Paniami normalnie po polsku. W każdym razie nie wiem o co chodziło, ale więcej tam nie przyjdę.

niechętna obsługa

Panie niezbyt interesowały się klientami, witały tylko niektórych wchodzących i jeszcze rzadziej proponowały obsługę. Co prawda ruch był rzeczywiście duży (klientki wchodziły i wychodziły), godzina popołudniowa, ale to nie znaczy żeby trzeba było pytać. Zagadnięte mówiły dość ogólnikowo, tak jakby chciały się pozbyć natrętów. Odradzam chodzenie do M1 po godz. 15.00, obsługa już najwyraźniej jest zmęczona o tej porze.

Konsultantki są chętne do pomocy

... i robią to profesjonalnie. Chętnie się dzielą swoją wiedzą i widać, że są dobrze przygotowane. Pani mówiła o procesach komórkowych wyjaśniając działanie kremu głęboko nawilżającego w porównaniu do serum. Sprawnie operowała pojęciami, rzeczowo odpowiadała na pytania i podpowiadała triki, które ułatwiają i przyspieszają codzienny makijaż. Jeśli chodzi o ceny, to są różne: od marki własnej za parę dyszek do światowych marek za prawie tysiąc. No i wcale nie proponowano mi wyłącznie tych drogich kremów, chociaż konsultantka od nich zaczęła. Obsługa była bez pospieszania, miałam możliwość przetestowania i zabrania do domu próbki, by sprawdzić, jak nowy krem będzie się komponował z podkładem, którego używam. Z pewnością tam wrócę, teraz już po konkretną rzecz.

Najlepsza ocena obsługi klienta

Pracownica była profesjonalna i bardzo uprzejma. Zajęła się mną i pomagała mi dobrać odpowiedni krem do mojej twarzy.Pracownica wykazała bardzo dużo zaangażowania i życzliwości, podawała mi kolejne testery i demonstrując mi na dłoni opowiadała o ich działaniu właściwościach. Kupiłam kremy i jestem z nich bardzo zadowolona.

Super!

Bo która kobieta nie lubi kosmetyków? Ouęć gwiazdek za duży wybór i sprawną wysyłkę.

Bardzo miła i kompetentna sprzedawczyni

Polecam douglasa w galerii Bonarka w Krakowie. Panie dysponują dużą wiedzą, są bardzo miłe co zachęca do zakupów w tym sklepie. Tak powinna wyglądać obsługa klienta!

Profesjonalna, nienachalna obsługa

Polecam obsługę w placówce drogerii Douglas w Galerii Dominikańskiej. Ekspedientki dysponują profesjonalną wiedzą oraz umiejętnością uważnego słuchania klienta.

Bardzo w porządku

Obsługa pomocna ale czujemy się dobrze w perfumerii ponieważ jeżeli chcemy mamy czas na zastanowienie a jeżeli potrzebujemy to mamy profesjonalna pomoc. Cenie właśnie te cechy ponieważ czasami chce sama po prostu podjąć decyzje co do zakupów a czasami faktycznie nie znam się na konkretnym produkcie i potrzebuję profesjonalnej pomocy. Wszystko jest na plus polecam

Profesjonalnie

Bardzo odpowiada mi obsługa jak i sam sklep Douglas w Tarasach Zamkowych. Podejście do klienta jest wyważone czujemy się swobodnie ale zarazem wychodzimy ze sklepu zadowoleni i profesjonalnie obsłużeni. Miło przyjemnie naprawdę jestem miło zaskoczona bo nie w każdym miejscu tak jest a tutaj klient ma ochotę wracać. Jest to moja subiektywna opinia ale szczera.

średnio

Obsługa miła, natomiast odpowiednia dla kogoś kto potrzebuje "opieki". W momencie gdy chciałam spojrzeć samodzielnie i swoim tempem oglądać produkty w sklepie, byłam cały czas osaczana przez Panie pracujące tam, jak nie jedna, to druga która chciała "pomóc" w efekcie, wyszłam nie robiąc zakupów gdyż było to dla mnie męczące. Nie oceniam całkowicie negatywnie gdyż zdaję sobie sprawę, że jest wiele osób które byłoby zachwycone, ale Panie powinny respektować że nie każdy lubi tego typu nachalną obsługę.

To nie była udana wizyta :|

Tuż po wejściu do salonu poczułam się zignorowana: nikt mnie nie przywitał, chociaż była taka możliwość (minęły mnie dwie konsultantki) i nikt się mną nie zainteresował. Doradczynie były zajęte rozmowami na tematy prywatne, więc miałam możliwość swobodnego rozejrzenia się po sklepie: widoczne braki, stanowisko do makijażu nieposprzątane (brudne chusteczki, pędzle, otwarte testery) i puste ekspozytory. Dopiero gdy poprosiłam o obsługę zwrócono na mnie uwagę ale nie jak na klienta, tylko na natręta. Konsultantka odpowiadała półsłówkami, mówiła raczej do kremow niż do mnie, nie proponowała nowości choć wyraźnie o to prosiłam. W trakcie obsługi dobitnie czułam, że pani chce szybko skończyć rozmowę i że nie jestem mile widziana. Na zakończeni wizyty pani zmieniła wyraz twarzy, ale tego nie można było nazwać uśmiechem, to było raczej zaciśnięcie zębów. To było moje najgorsze doświadczenie z douglas i z pewnością najgorsza zmiana na jaką trafiłam. Dziwne, bo zazwyczaj obsługa w tej sieci jest dobra i bardzo dobra. Drogie Panie Konsultantki, serio?... PS.: żadna gwiazdka się nie należy, ale system wymusza chociaź połówkę ☺

To nie była udana wizyta :|

Tuż po wejściu do salonu poczułam się zignorowana: nikt mnie nie przywitał, chociaż była taka możliwość (minęły mnie dwie konsultantki) i nikt się mną nie zainteresował. Doradczynie były zajęte rozmowami na tematy prywatne, więc miałam możliwość swobodnego rozejrzenia się po sklepie: widoczne braki, stanowisko do makijażu nieposprzątane (brudne chusteczki, pędzle, otwarte testery) i puste ekspozytory. Dopiero gdy poprosiłam o obsługę zwrócono na mnie uwagę ale nie jak na klienta, tylko na natręta. Konsultantka odpowiadała półsłówkami, mówiła raczej do kremow niż do mnie, nie proponowała nowości choć wyraźnie o to prosiłam. W trakcie obsługi dobitnie czułam, że pani chce szybko skończyć rozmowę i że nie jestem mile widziana. Na zakończeni wizyty pani zmieniła wyraz twarzy, ale tego nie można było nazwać uśmiechem, to było raczej zaciśnięcie zębów. To było moje najgorsze doświadczenie z douglas i z pewnością najgorsza zmiana na jaką trafiłam. Dziwne, bo zazwyczaj obsługa w tej sieci jest dobra i bardzo dobra. Drogie Panie Konsultantki, serio?... PS.: żadna gwiazdka się nie należy, ale system wymusza chociaź połówkę ☺

Po fachową poradę

Jak w większości salonów tej sieci konsultanci dobrze znają ofertę i jeśli się wie czego chce, raczej nie można wyjść z pustymi rękami. Poszłam tam po podkład do twarzy. Doradca najpierw zapytał o moje oczekiwania, zaproponował 3 rodzaje produktów i zaprosił do przetestowania. W teakcie okazało się że potrzebuję jeszcze korektora i po 20 min. wyszłam z dobrze dopasowanymi kolorystycznie kosmetykami i szybkim makijażem (do sklepu poszłam soute bo wiedziałam, że będę testować a nie chciałam się zmywać). Jestem zadowolona i z pewnością tu wrócę niedługo, tym razem po krem.

Doskonałe przygotowanie konsultantek

Konsultantki w tym salonie to profesjonalistki. Chętnie dzielą się wiedzą, podpowiadają dobre wybory, proponują odpowiednie produkty, które spełniają oczekiwania i zachęcają do dodatkowych usług (często gratis, np. szybki makijaż albo dobór kolorystyczny kosmetyków w zależności od typu i charakteru cery).. Sklep dobrze zatowarowany, jest duży wybór zarówno marek, jak i cen. Jeśli się idzie przed południem, ma się tą gwarancję, że obsługa będzie rzeczowa, kompetentna i z zachowaniem wysokich standardów.

Pani konsultantka!

27.02.19 wybrałam się tam w celu wyboru kosmetyków Obslugiwala mnie pani której od początku nie przypadlam do gustu. Nie mam dużej wiedzy o makijażu więc pani na każdym kroku drwiła z mojej niewiedzy. min nie opiszę ale rzucanie kwestii typu będzie pani stara i pomarszczona lub nie mamy ofercie czegoś takiego (gdy powiedziałam że mam zdjęcie nagle było ). po za tym duży tupet i arogancja spowodowana prawdopodobnie moim pochodzeniem. Kosmetyki zostały dobrze dobrane ale zupełnie nie rozumiem tego jadu w tle było to z pewnością niepotrzebne i spowodowało moja ocene. Z pewnością wrócę ale do innej pani

Super, ale.. przeczytaj dalej!

Sklep bardzo przyjemny, przestronny, z miłą obsługą, której.. jest troszeczkę za dużo. Podczas jednej wizyty usłyszałam 3 razy „Czy mogę w czymś Pani pomóc?” Oprócz tego wszystko na plus!

Miło, ale sztucznie

Na wejściu klient jest naskakiwany przez kilku pracowników, wygląda to jak wyścig szczurów, personel miły dla klienta, ale między pracownikami wyczuwalna jest nieciekawa atmosfera

Wyjątkowa życzliwość i orientacja na klienta

Kilka dni temu miałam okazję odwiedzić perfumerię Douglas w poznańskiej Galerii Malta. Pozytywnie zaskoczyła mnie wyjątkowa życzliwość i empatia personelu. Konsultantka, z która rozmawiałam, była bardzo spostrzegawcza, uprzejma i odniosłam wrażenie, że naprawdę zależy jej na doradzeniu mi dobrego produktu odpowiadającego moim potrzebom. Konsultantka zadała mi kilka pytań, a następnie doradziła produkty, które mogłyby mi odpowiadać. Usłyszałam informację na temat każdego z przedstawionych kosmetyków (skład, przeznaczenie, opinie innych klientów), a gdy zdecydowałam się na jeden z nich, zwrócono moją uwagę na zestaw promocyjny wybranej linii. Dzięki temu nie tylko znalazłam krem odpowiedni do mojej skóry, ale również kupiłam go w korzystnej cenie. Bardzo życzliwy i kompetentny personel, dla którego na pewno będę tam wracać.

Odwiedzałeś ostatnio Douglas?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avon

(3.78 )

Daniella

(5.00 )

Dr Irena Eris

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem