Alab Laboratoria

( 0.88 )

Opinie (47)

Zgubiona krew mocz kał

Jelenia góra. Maj 2020 Opłacone badania 1600zl. Chodzi o poważne sprawy zdrowotne. A więc czas realizacji jak i profesjonalizm tu są bardzo ważne. 2 tygodnie po zdaniu krwi moczu kału dowiaduje się że wszystko zgubione i jestem zapraszany ponownie. Po czym dopiero czytam opinie....mój błąd. Odpisując, dziękuję ale nie skorzystam, proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy. Ide do diagnostyka.pl, po trzech dniach mam pełne wyniki i sprawa zdrowia z glowy. Saga alab trwa dalej...Lipiec 2020 pieniądze wracają do mnie dopiero po kontaktem przez Warszawie z kierownikiem customer service. Liczne e-maile do customer service po prostu były olewane (nie odpisanano mi). A więc jeśli chcesz przygody to Alab jest na ok. Jeśli chcesz wyniki bez przygód to proponuję diagnostyka.pl. Pozdrawiam

Komunizm i amatorstwo

Firma Alab każe dzwonić do siebie, żeby zarezerwować termin pobrania z powodu mniemanej "pandemii". Jednocześnie nikt przy telefonie nie pracuje. Nie ma szans się dodzwonić, a ich automatyczna sekretarka powoduje znaczne straty finansowe za połączenia. Dzisiaj czekałem na linii 34 minuty, doszedłem z miejsca 10 do 6! Na maila odpowiadają, ale po 10 dniach! Trudno uwierzyć, że taki komunistyczny moloch może funkcjonować w roku 2020. Socjalistyczna patologia. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

U nich nic się nie zmienia!!!!!!!!!!!

W maju nie udało się pobrać. Konta nie miałem i myślałem, że to przez to. W czerwcu przed pobraniem krwi założyłem konto i myślałem, że będzie ok. Pomyliłem się. To nic nie dało. Kodu nie ma w ich bazie. Koniec i kropka. NFZ lepszy

Tragedia

Zdecydowałam się na zrobienie PODSTAWOWYCH badań a Alab dlatego że zapewniono mnie że wyniki będą w przeciągu max doby, a w moim przypadku potrzebowałam ich najpóźniej w przeciągu 24 godzin, w kontakcie z lekarzem, żeby jak najszybciej podejmować działanie. Wyniki wiszą w systemie jako wykonane, tego samego dnia wieczorem, ale bez pliku do pobrania- najwyraźniej brak podpisu diagnosty. Próbuję się skontaktować z Alabem: infolinia działa do 16.00 (!!!) w pt, na maile nikt nie odpisuje. Nie wiem, czy szukać innego laboratorium i robić je na cito, czy zgłaszać się do szpitala(przy covidzie wolałabym tego w przypadku braku konieczności unikać), a najbardziej frustruje to, że zapłaciłam, krew pobrano, wynik JEST... tylko komuś zapomniało się podpisać. Spoko jeśli w tej sytuacji możliwy byłby kontakt z laboratorium- bądź co bądź to laboratorium, muszą sobie zdawać sprawę że zdarzają się sytuacje w ktorych diagnostyka ratuje życie. Zamiast tego: olew. Tak jakby prywatnie nie wykonywało się badań pilnych i nie leczyło poważniejszych schorzeń. Frustracja, brak słów, i najgorsze- brak kontaktu. NIE POLECAM!

Tragedia

wynik miał być gotowy do pobrania online w 2 dni - badane wykonywaliśmy razem z żoną - zona dostała wyniki, a ja widzę że wynik gotowy, ale nie ma pliku do pobrania. Dzwonię na 22 349 60 12 Dział Obsługi Klienta w Warszawie - oczekiwanie jak za PRL ponad godzinę, po to tylko, żeby się dowiedzieć, że mam dzwonić gdzie indziej, tam też dłuuugo się czeka, żeby usłyszeć, ze wyniku nie ma na stronie https://www.alablaboratoria.pl/view/wyniki-online bo .... laborant nie podpisał. Kolejne tygodnie czekania na IgG i wynik będzie do kosza, tak jak 127 zł za "usługę"!

Koszmar

To jest skandal że ja mam jeździć teraz po mieście i szukać otwartego laboratorium bo mimo informacji na stronie i na drzwiach pocałowałam klamke!!! I to nie pieewszy raz. Laboratorium Wrocław Legnica wstyd!!!!!!! Jak można tak traktować pacjenta

Porażka!

Koszt badania dwa razy wyższy niż w innych (dobrych) laboratoriach. Brak możliwości pobrania wyników ze strony internetowej z powodu wciąż powtarzającego się komunikatu "kod kreskowy nie istnieje w naszej bazie!" (po dwóch dniach od pobrania krwi i podstawowych badaniach, których wyniki w innych laboratoriach są w dniu pobrania). Najgorsze laboratorium, nigdy więcej!

MASAKRA

Tak nieudanej strony internetowej i firmy diagnostycznej to w życiu nie widziałem. Odbiór wyników niemożliwy, albo złe Captcha albo mówi, że nie ma kodu. Wyniki powinny być dostępne w ciągu kilku godzin a są następnego dnia. A dziecko dalej chore i nie wiadomo co mu podać. Szkoda czasu i nerwów. Konkurencja bije na głowę. NIE POLECAM.

Zmiana laborantek / pielęgniarek

Niestety po zmianie osób pobierających krew i obsługujących laboratorium nie potrafią MIMO HORRENDALNIE WYSOKICH CEN dodać pakietu na badania mimo wcześniejszego ustalenia, że wystarczy podać nazwy badań i pakiet sami doliczają (tak było przez 4 lata!). Gdyby nie fakt, że zorientowałam się, że zapłaciłam za badanie za dużo, naliczyliby mi jeszcze więcej. Pozostaje mi powiedzieć im AdiEU. Co jeszcze: brak informacji w punkcie czynnym w sobotę, aby zdejmować kurtkę i zostawiać na zewnątrz (aby ktoś ukradł!). Przekazują taką informację dopiero w środku po rozpoczęciu zlecania badań (zasady te obowiązywały do tej pory tylko w szpitalnym punkcie pobrań na dole) - przecież nikt nie będzie przepuszczał innych czekając na przyjęcie Letroxu, bo badanie musi być bez tabletek (po przyjęciu trzeba być jeszcze godzinę na czczo!). Wbrew zalecenion lekarza (że mam robić badania między 10 a 15) - stwierdzają o 13 - TSH pobieramy do 10... Pobrali ale tematami pobocznymi zdaje się chcieli zarobić więcej wprowadzając klienta w stan szewskiej pasji, tak by się nie połapał, że coś innego poszło nie tak. Ciekawa jestem czy wszystkie badania wykonają ponieważ za tą samą listę badań zawsze pobierali 2 probówki - jedną do wykonania lokalnie i 1 wysyłkową. Zapytałam czy jedna starczy, potwierdziła, zobaczymy... PS. Piszcie skargi do UODO na to że wasze dane osobowe są sprzedawane Google (Analytics, Captcha) oraz reklamowcom. Na stronie odbierania wyników jak i na stronie wyników mam z dodatków ostrzeżenia że strona nie jest bezpieczna i żeby na niej nie podawać danych osobowych (PESELU, imię i nazwisko jest później zawarte w części niewidocznej dla człowieka, widać je w HTML-u). Dodatki u mnie zgłaszają 6 różnych firm, które zbierają dane osobowe (firmy marketingowe + Google). W skardze koniecznie nie zapomnijcie dodać czego oczekujecie od UODO, inaczej sprawę umorzą. Z historii - rok 2016: TSH + FT3+FT4: 60zł (z pakietem -10% dla stałego klienta - nie trzeba zakładać konta i zgadzać się na dziwne warunki. Rok 2019 - 85zł - pakiet zlikwidowany - koszt bez pakietów. Rok 2020 - 95 zł w punkcie pobrań, po zgodzie na dziwne warunki 85zł po zakupieniu w sklepie i sprzedaniu bankowi informacji o tym, że leczymy się w Alabie. Dziś próbowali uzyskać 100zł nie wliczając pakietu. AdiEU! Ocena: 0.5 gwiazdki!

Tragedia, nie polecam!

Za taką cenę badań, brak wiedzy i organizacji! A Panie które tam pracują, reprezentują brak kultury osobistej, nigdy nie przyjdę więcej korzystać z ich usług I nie polecam nikomu. Gorzej niż marnie.

Nieupszejmy personel

Nieuprzejmy personel, smieje sie z klientow I plotkuje w gabinecie co slychac na korytarzu.

błedna interpretacja wyników badań laboratoryjnych

W 11 tygodniu ciąży wykryto u mnie toksoplazmozę na podstawie badań krwi wykonanych w Alab laboratorium w Rzeszowie, co oznacza, że dziecko urodzi się chore lub dojdzie do poronienia, jeśli do zakażenia doszło w ciąży. Zlecono mi dodatkowe badania, które wykonałam w tym samym laboratorium, oczywiście wizyty i badania prywatnie. Z wynikami udałam się do lekarza od chorób zakaźnych, który zlecił mi przyjmowanie antybiotyków przez okres miesiąca, a następnie powtórzenie badań. Badania powtórzyłam ponownie w Alab laboratorium w Rzeszowie w 15 tygodniu ciąży - wynik powtórzył się. Następnego dnia udałam się do innego lekarza od chorób zakaźnych przyjmującego w prywatnej klinice ProFamilia, w której znajduje się laboratorium. Lekarz widząc gdzie zostały wykonane badania od razu poinformował mnie, że wyniki są na pewno niewłaściwe, ponieważ było już kilka przypadków, gdy wynik był zawyżony nawet 16krotnie. Lekarz zlecił mi wykonanie badania w innym laboratorium. Następnego dnia odebrałam wyniki i okazało się, że chorobę przebyłam dawno temu i nie zagrażała ona mojemu dziecku. Wynik w pierwszym laboratorium był 8krotnie zawyżony. Poniżej przedstawiam koszty, jakie poniosłam przez błędne wykonanie badania: Czynność Koszt Pierwsze badanie na toxo IgG, IgM w laboratorium ALAB w Rzeszowie. 80 zł Dodatkowa wizyta u ginekologa spowodowana dodatnim wynikiem badania. 180 zł Dodatkowe badanie na awidność. 113 zł Wizyta u lekarza od chorób zakaźnych w Lublinie. 150 zł Koszt dojazdu z Rzeszowa do Lublina spowodowany brakiem miejsc u lekarzy na podkarpaciu. 200 zł Antybiotyk na toksoplazmozę. 150 zł Powtórzenie badań na toxo IgG, IgM w laboratorium ALAB w Rzeszowie 80 zł Wizyta u lekarza od chorób zakaźnych w Rzeszowie. 150 zł Dodatkowe badanie na toxo IgM w laboratorium przy ul. Warzywnej 3. 31 zł Razem: 1134 zł Do tego dochodzi miesięczny stres i strach, że dziecko urodzi się chore, który przekłada się na komfort maluszka. Ciągłe zadawanie sobie pytań, dlaczego mnie to spotkało. Ciągłe oskarżanie siebie, że dziecko będzie chore przeze mnie, przez to, że nie dopilnowałam wszystkiego tak jak trzeba, mimo że wszystko było dokładnie planowane. Ponadto brak możliwości normalnego funkcjonowania z powodu zażywania silnej dawki antybiotyków, które powodowały u mnie bóle żołądka, ciągłe mdłości i omdlenia, a także zagrożenie uszkodzenia żołądka. A co z negatywnym wpływem antybiotyku na dziecko? Gdyby wynik był poprawny lekarz nie zaleciłby mi przyjmowania ŻADNYCH leków. Bardzo nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!

WITAMY W PRLu .

TOTALNA ZENADA !!!! Az trudno uwierzyc , ze jakakolwiek firma moze tak ZLE funkcjonowac. !!!!!!Robilam badania na poziom witaminy C na poczatku listopada . Minelo kilka tygodni , a wciaz nie moge zobaczyc wyniku. DWUKROTNIE pisalam reklamacje do Alabu , po czym dostawalam kompletnie idiotyczna odpowiedz , ze aby zobaczyc wynik , musze wpisac kod kreskowy. Tylko, ze ja DWUKROTNIE powiadamialam ich ze POMIMO wpisywania tegoz wlasnie kodu kreskowego i numeru PESELU ,pojawia sie informacja ---" Błąd katalogu z wynikami, proszę spróbować póżniej. " I co ja mam z tym zrobic ??? Mieszkam za granica , wiec nie moge nawet pojsc do punktu gdzie badanie bylo robione aby tam dowiedziec sie co sie dzieje . W ocenie tej firmy nie daje nawet jednej gwiazdki , bo nawet na jedna NIE zasluguja . Nie sadze , zeby byla to wina ludzi tam pracujacych. Mysle , ze to wina skapych wlascicieli firmy , ktora chce zarobic pieniadze jak najmniejszym kosztem. ! P.S.Niektore badania robione sa tylko w wybrane dni , ale ani slowa o tym na stronie internetowej , gdzie te badania sa sprzedawane. Przeciez to jest poprostu taki nieprofesjonalizm ze az dech zapiera.

Tragedia. Szczerze odradzam.

Po 16 dniach od zgłoszenia reklamacji otrzymałem informację: "Witam serdecznie, na skutek awarii systemu badanie nie zostało wykonane. Proszę udać się do Punktu Pobrań na ponowne pobranie lub podać numeru konta bankowego, na który zwrócimy Panu pieniądze w kwocie 49zł na adres cs@alab.com.pl z powołaniem się na numer reklamacji." 16 dni zajęło im stwierdzenie, że mieli awarie systemu? Kto w to uwierzy? Po drugie za badanie pobrano 54zł, a proponują mi zwrot 49zł, bo przecież 5 zł było za pobranie krwi, a to przecież zrobiono. Bezzczelność w najwyższym stopniu. Ani przepraszam, ani jakiejś formy zadość uczynienia. Pobieranie krwi to jednak nie to samo co siusianie. Łaskawie powtórzą badanie!!!

Szczerze odradzam

Mimo zapewnień pielęgniarki że wynik badania progesteronu i beta hcg będzie tego samego dnia (byłam pierwszą pacjentką z samego rana) niestety wynik się nie pojawił. W Synevo wszystko szybciej, taniej i jest obsługa klienta z którą można porozmawiać i dowiedzieć się na jakim etapie jest badanie. W Alab nie ma gdzie zadzwonić. Nie ma obsługi klienta. Na rozpatrzenie reklamacji mają zgodnie z regulaminem 10dni. A ja przez te 10 dni będę nadal bez wyniku badania który jest istotny ze względu na przebieg ciąży. Lepiej powtórzyć badanie w Synevo lub innym laboratorium niż użerać się z Alabem.

Monika

Tragiczna obsługa - przy badaniach za ponad 1000 pln - które można robić tylko w niektóre dni w niektórych punktach - nie ma kontaktu z nikim co do szczegółow - infolinia - dzwonię od kilku dni nikt nie odbiera. Elaktroniczna sekretarka gada w kółko to samo. Czas oczekiwania na połaczenie kilkadziesiąt minut. Próby kontaktu z działem obsługi klienta przez emial - brak odpowiedzi przez kilkia dni. Ostatecznie badania zrobiłam w Synevo - Gdzie dodzwoniłam się bez problemu i sprawnie zostałam przekierowana do punktu pobrań z kompletem informacji - co potrzeba do badania i jeszcze zapłąciłam mniej.

Odwiedzałeś ostatnio Alab Laboratoria?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Poradnia K

(2.00 )

Oftaldent

(2.50 )

Centrum Diagnostyki i Terapii Laserowej

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem