Alab Laboratoria

( 0.62 )

Opinie (127)

Żenada

Totalna żenada. Dwa dni robocze na badanie w momencie pobrania. Tyle reklamy. Mija PIĄTY dzień i echo. Wyników brak. Szkoda czasu/forsy/nerwów.

Skandal, brak zainteresowania klientem.

W zleceniu czas oczekiwania 9 dni. Koszt badania 221,00. Obecnie mija 33 dzień i wyniku nie ma. Kolejne reklamacje mówią tylko wyłącznie o nowym czasie oczekiwania. Nie ma odpowiedzi czy badanie tak naprawdę będzie wykonane czy też próbka zginęła.

Covid

Próbka pobrana 5.11 w MSWIA do dziś brak wyników. Żenada

Alab Laboratoria Warszawa covid

Zleciłem badanie na covid elektronicznie przez oficjalną stronę stronę alab - gdzie zawarta była informacja ze badanie będzie wykonane w ciagu 2 dni roboczych (do 48 godzin). Materiał był pobrany w punkcie wskazanych przez ALAB laboratoryjne 19.10 o godzinie 15:30 w Warszawie . Wynik na stronie internetowej był dostępny dopiero w dniu 22.10 około godziny 10. W dniu pobrania i zlecenia nie było żadnej informacji ze wynik może być wydany pózniej z różnych powodów. Przy pobraniu i opłacie w punkcie - również żadnej informacji ze na wynik trzeba będzie poczekać dłużej. Informacja z infolinia że jest dużo badań i termin 48 H jest nierealny i prawdopodobnie będzie dostępny dopiero w ciagu ponad 70 godzin. Umowa to umowa- jeżeli ktoś pisze ze 48 godzin - ro oczekuje płacąc na usługę komercyjna ze w takim czasie będzie usługa wykonana, a tłumaczenia ze dużo badan i obciążenie personelu - jest co prawda zrozumiałe ale mało profesjonalne. Jeżeli wykonawca zobowiązuje się wykonać dane badanie w czasie ustalonym przy realizacji zlecenia - czyli od rezerwacji i opłacenia usługi z pobraniem wymazu w wyznaczonym miejscu to oczekuje realizacji w ustalonym terminie. Jeżeli zachodzą zmiany - to przynajmniej informacji telefonicznej lub e-mailowej . Oczywiście w odpowiedzi na reklamacje - nie jest to wina laboratorium tylko dużej ilości badań - czyli można powiedzieć : przy zawarcie umowy umawiamy się na 48 godzin - zlecenie opłacone , ale potem trudno- klient musi czekać a zasady nie obowiązują , bo przyjęliśmy za dużo badań i się nie wyrabiamy...

Wymaz na Covid w czwartek rano, a nadal brak wyników.

Wymaz pobrano w czwartek rano. Wynik wstępny miał być po 24h, pełny po 72h. Mamy niedzielę, minęło południe, a na stronie Alab cały czas wyswietla się informacja "kod kreskowy nie istnieje w naszej bazie!". Cyrk normalnie. W tej sytuacji nie wiem czy oni w ogóle zaresjtrowali nasze próbki. Ciekawe czy wyniki są w ogóle wiarygodne czy podawane " na pałę". Bo skoro przez tyle dni nawet nie zarejestrowali próbki to mam wątpliwości czy ktoś je w ogóle bada. Może podają wyniki na chybił trafił.

Wynik SARS-COV2 po 140 godzinach

Wynik był gotowy na drugi dzień, ale otrzymałem po 6 dniach, przez błędną informację z punktu pobrań. Poinformowano mnie, żeby w pole miasto wpisać Rzeszów, swój pesel oraz kod wymazu. Dzisiaj dowiedziałem się, że powinienem w pole miasto wpisać Katowice.

STANOWCZO ODRADZAM!!!!

Witam, jestem lekarzem, więc jak mogłoby sie wydawać, wg tego co Pan premier głosi, w obecnych czasach bardzo potrzebną osobą. Dziś właśnie rozpoczęła się 6 doba mojego oczekiwania na wynik!!! Dodam jeszcze,że pracuje na oddziale , gdzie leżą pacjenci z COVID-19. Wszelkie próby kontaktu z kimkolwiek z ALABu kończą się odpowiedzią "nic nie pomogę, trzeba czekać....." Skrajna nieodpowiedzialność i niezrozumienie obecnych realiów życia. STANOWCZO ODRADZAM korzystanie z usług ALABu. Mówię to , również z wieloletniego doświadczenia współpracy (a raczej jej braku) z tym laboratorium na oddziale szpitalnym.

Brak szacunku dla klienta

Czekam na wynik już 4 dzień! Moja znajoma zrobiła wymaz na Kamińskiego i zadzwonili sami do niej z wynikiem na drugi dzień. Dodzwoniłam się do laboratorium i poprosiłam, żeby sprawdziła co się dzieje, bo potrzebuję wyniku na rano do operacji. Pani obiecała, że sprawdzi i kazała zadzwonić za 15 min. Już nie odebrała. Dzwoniłam przez 3 h non stop. Trzymajcie się z daleka.

Niepoważni

Moj kod kreskowy nawet nie istnieje w bazie, robiłem test na COVID i czekam 4 dzień!!! Inne laboratoria dzialaja Zdecydowanie lepiej.

Odwiedzałeś ostatnio Alab Laboratoria?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Poradnia K

(2.00 )

Oftaldent

(2.50 )

Centrum Diagnostyki i Terapii Laserowej

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem