ZooArt

(2.31)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (16 z 26)

Jakoś produktów bardzo...
Jakoś produktów bardzo dobra. Psy bardzo zadowolone. Obsługa sprzedażowa bardzo pomocna

Voodoo

08.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór asortymentu,...
Duży wybór asortymentu, szybka i bezproblemowa wysyłka zamówienia. Zawsze kupuje tam karmę dla mojego pieska. Polecam

Kamila__3355

15.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam wręcz...
Nie polecam wręcz odradzam!

Klient_YrWK

11.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam zakupow...
Nie polecam zakupow w tym sklepie. W niedziele zamowilem online karmy dla psa + dwie miseczki (zaplacilem online, żeby od razu mieli pieniądze)… W poniedziałek dostałem z firmy przewozowej maila, ze otrzymali elektroniczne zlecenie przesylki. Byłem pewny, ze odbiorą i tak jak w każdym innym sklepie przesylka na drugi dzień dotrze. Sprawdzam we wtorek numer zamówienia, bez zmian… Dzwonie na infolinie. Dostaje info, że Pani interweniuje do działu wysyłkowego i paczka w środę będzie u mnie… Środa, status w firmie przewozowej bez zmian. Dzwonię po raz kolejny. Znów ta sama informacja, Pani przeprasza, mówi, że już zleca (ja na to, że podobnie było wczoraj i skąd mam mieć pewność, że teraz nie będzie tak samo? Pani mnie zaręcza, że na pewno nie, bo wszystko jest na stanie, tylko przesyłka nie wyszła i na piątek będzie dostarczona). Mija kilka godzin otrzymuje telefon od innej Pani, że jednak miseczki jednej nie ma i co mają zrobić (czy anulować zamówienie czy zmodyfikować?)… Ja na to, że zmodyfikować i wysłać, by ten pies w końcu karmę dostał. Środa godzina 16:55 postanowiłem zadzwonić ponownie i się zapytać czy przesyłka została wysłana… Niestety nie i informacja, że dotrze na poniedziałek, bo w piątek kurier na pewno już odbierze… Po prostu szopka! Niegdy nie spotkałem się z taką realizacją zamówienia karmy… Nie polecam zakupów w tym sklepie, ja już nigdy nie kupię. W każdym innym po opłaceniu przesyłkę mam w domu na drugi dzień….

Niezweryfikowany Klient_Z794

12.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona zarówno z doskonałej obsługi jak również z zakupów , które otrzymałam następnego dnia idealnie zapakowane . Na pewno polecę znajomym ten sklep internetowy

Klient_E3Uo

12.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
To ciekawe jak...
To ciekawe jak dwa pierwsze, na liście wyszukiwania, portale z ocenami tego sklepu selektywnie podchodzą do negatywnych komentarzy i ocen. Trzeba szukać niżej, żeby napisać i przeczytać prawdziwe opinie o sklepie. Straciłam pieniądze przez ten sklep, obsługa zupełnie nie radzi sobie z opóźnieniami, komunikacją, zwrotami, to fakt, ale to chyba nie do końca wina pracowników tego sklepu, zdaje się, że oni tam mają bardzo ciężką sytuację. z ewidencji działalności wynika, że właściciel prowadzi też działalność weterynaryjną, skoro tak traktuje ludzi, to jak traktuje zwierzęta?

Niezweryfikowany Klient_p903

16.04.2020

Placówka

Dęblin, Wiślana 28a

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Pierwszy...
Nie polecam. Pierwszy i ostatni mój zakup w tym sklepie. Zamówiłem karmę mokrą, suchą oraz dwie miski metalowe. Całość około 10kg spakowane w folię stretch, co już było dla mnie podejrzane. Niestety miski przyjechały uszkodzone. Kontakt z obsługą klienta to istny rak z przerzutami. Zero jakiegokolwiek "przykro nam, przepraszamy" Natomiast kazali mi tracić czas na spisywanie protokołu szkody z kurierem który dowoził paczki do punktu odbioru paczek w sklepie Żabka (tak odbierałem paczkę). Odmówiłem i wysłałem towar z powrotem do sklepu. Oczywiście na mój własny koszt. Po zwrocie towaru dalej firma mnie nie przeprosiła za zaistniałą sytuację wręcz zagroziła mi mailowo, że ";Tym razem zwrócimy pieniądze ape następnym już nie";. Firma nie wie jak powinno wyglądać spakowanie paczki, bo jeżeli tak podchodzą do swojego towaru i zadowolenia klienta, wnioski możecie sami wysnuć. NIE POLECAM I NIGDY WIĘCEJ NIE ZAMÓWIĘ ZA TAKIE TRAKTOWANIE

Niezweryfikowany Klient_7gl1

24.01.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Problemy...
Nie polecam. Problemy z terminową wysyłką. Podczas zamawiania informacja o czasie wysyłki wprowadza w błąd. Piszą np 5h a wysyłają 1-2 dni później. Duża ilość pomyłek podczas pakowania.

Niezweryfikowany Klient_AbUl

08.11.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zaścianek z Dęblina...
Zaścianek z Dęblina (bo tu jest magazyn). Brak kontaktu telefonicznego, brak odpisywania na miale. Po raz kolejny dostałem przesyłkę zawiniętą w bezbarwny strecz, nawet nie zabezpieczonego jakąkolwiek taśmą pakową. Wszystko w środku porozwalane, pogniecione. Paczka po podróży wygląda jak śmieć z racji tego, że folia sama w sobie nie wytrzyma trudów podróży. To był mój trzeci i ostatni zakup w tym sklepie, który kpi sobie z klientów. Niech właściciel zastanowi się nad własną egzystencją.

Niezweryfikowany Klient_IduG

15.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Absolutnie imijac ten...
Absolutnie imijac ten sklep!!!! Sprzedają satre produkty, otrzymałam zepsuta karmę co skutkowało zatruciem pokarmowym psa a skończyło się na wizycie u weterynarza i przyjmowaniem leków. Sprawa zostaje zgłaszana tam gdzie dawno większość klientów tego sklepu powinna ich działania zgłosić. Nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek. Firma nie dba ani o jakość sprzedawanych produktów ani o zabezpieczenie jego podczas wysyłki, mają Nas klientów głęboko, reklamację rozpatrując tak długo by klient się zmęczyła i dał sobie spokój. Niestety trafiła kosa na kamień. Nie odpuszczajcie takim firmom bo cierpią na tym nasze zwierzęta!!!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_FudJ

15.08.2019

Placówka

Dęblin, Wiślana 28a

Nie zgadzam się (0)
Nie spodziewałam się...
Nie spodziewałam się że tak duży sklep może tak dbać o klienta. Kupuję tu od wielu lat i zawsze kiedy mam pytanie lub problem - zawsze otrzymuję szybką i wyczerpującą odpowiedź. Tak się przywiązuje klienta, który nie chce iść nigdzie więcej.

KarolinaBe

07.12.2018

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dla mnie całym...
Dla mnie całym komentarzem jest dzisiejszy mail ze sklepu...Miło nam poinformować Ciebie, że Twoja płatność na kwotę 143,00 zł dotycząca zamówienia 949447 dotarła do nas i została zaksięgowana.Do kompletnego uregulowania płatności za to zamówienie należy jeszcze dopłacić 0,90 zł. Prosimy o niezwłoczne dokonanie dopłaty. Do czasu uregulowania całej należności tj. 143,90 zł realizacja zamówienia zostaje wstrzymana. Fakt niedopłaty rozumiem - pomyliłam się, przeprosiłam ale obsługa...........

eww

24.01.2017

Placówka

Dęblin, Wiślana 28a

Nie zgadzam się (0)
Po otwarciu przesyłki...
Po otwarciu przesyłki okazało się, że paczka z suchą karmą dla psa była rozklejona, pudełko ze smakołykami dla psa również, brak słów.. pani zaproponowała 10 zł rekompensaty... nie było to nawet 10% z całej kwoty którą zapłaciłam za całość. ŻENADA.

zarejestrowany-uzytkownik

11.12.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Źle. Sklep internetowy...
Źle. Sklep internetowy zooart, prentuje doskonałe oferty z kiepskim wykonaniem. Cena i jakość produktu oraz opis przedmiotu odpowiada realnemu. Lecz glówną uwagę mam do sposobu realizacji. Moja przesyłka została 3 razy pominięta przy wysyłaniu, przez co termin wydłużył się o cały tydzień. (środa, czwartek, piątek i wiadomo kurier nie dowodzi w sobotę i niedzielę). Dzięki całemu zamieszaniu mój chory kot nie dostał przez długi specjalistycznej karmy, która jest mu bardzo potrzebna. Niestety, ze względu na moją sytuację nie mogę polecić tego sklepu i sam w nim więcej zakupów nie zrobię. Na minus: sprawność obsługi, wiedza i doradztwo. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

29.08.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Ten sklep jest...
Ten sklep jest bezkonkurencyjny! Każde zakupy są realizowane z taką samą starannością i w deklarowanym czasie. Oferta bogata, cen atrakcyjne.To aktualnie mój lider w artykułach zoologicznych. Polecam spróbować! ;)

zarejestrowany-uzytkownik

01.11.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (4)
Jest to jeden...
Jest to jeden z moich ulubionych sklepów z artykułami dla zwierząt domowych. Za każdym razem z przyjemnością wracam, dzięki profesjonalnemu podejściu pracowników do sprzedaży czyli dobrej ofercie, atrakcyjnym cenom i błyskawicznej wysyłce w deklarowanym terminie. Zakupy robię za pośrednictwem portalu Allegro, ponieważ to rozwiązanie daje mi możliwość płatności kartą oraz odbiór towaru w paczkomacie. Brak tych rozwiązań przy zakupach na stronie internetowej, to wg mnie niestety duży minus. Bezpłatna wysyłka kurierem, która jest oferowana przy niskim pułapie zakupowym (95zł) niestety nie jest rozwiązaniem korzystnym dla wszystkich ze względu na konieczność oczekiwania na kuriera. Polecam sklep tym bardziej, że poza karmami bytowymi oferuje również weterynaryjne w bardzo dobrych cenach. Sklep oferuje również bezpłatne porady lekarzy weterynarii.

zarejestrowany-uzytkownik

03.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

ZooArt

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZooArt?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?