Castorama

(4.25)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3465 z 5221)

Klient robiący zakupy...
Klient robiący zakupy w tym miejscu ma duży wybór towarów, a pracownicy w punktach na hali są w stanie pokierować niewiedzącego gdzie leży produkt do konkretnej alejki. Obsługa kasowa na wysokim poziomie kultury i cierpliwości. Ròwnież stanowiska do transportów, reklamacji są chętne do współpracy z klientem. Terminy uslugi proponowane przez sklep np.docinanie odcinków drewna są proponowane szybkie i przyjazne dla klienta. Stoisko do obsługi wyboru drzwi dysponuje doradcą ktory wie naprawdę wszystko w detalach co trzeba wiedzieć żeby dobrze wybrać drzwi do naszego miejsca montażu. Nastawienie na klienta 10/10.

Syl111

15.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa działu ogród...
Obsługa działu ogród bardzo doskonale przeszkolona, super podejście do klienta, potrafiące doradzić klientowi do jego preferencji, potrafią słuchać i co najważniejsze odpowiadać klientowi na jego pytania odnośnie produktu.

dumi665511

14.04.2024

Placówka

Nysa, Krasińskiego 31

Nie zgadzam się (0)
Kompetentne osoby pracujące...
Kompetentne osoby pracujące w obsłudze. Zawsze znajduje, to czego potrzebuje. Idealnie byłoby, gdyby dział ogród był jeszcze bardziej rozbudowany.

Joanna_572

14.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna obsługa klienta....
Rewelacyjna obsługa klienta. Super promocje. Bardzo duży wybór płytek na taras.

Klient_vnFTl

11.04.2024

Placówka

Olsztyn, Wincentego Pstrowskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Duży market, dużo...
Duży market, dużo towaru, na poobiedni spacer super. Zakupy - problem. Jeżeli nie ma ograniczenia czasowego damy radę, gdy zależy nam na czasie, bez przesady, to wędrówka wśród regałów, poszukiwanie asortymentu np. Części do roweru wygląda jak podróż w labiryncie. Personel nie zawsze obecny, ale gdy już się do niego "dopchamy" obsługiwał innych klientów, to kompetentny i chętny do pomocy. Wybór towaru - różnie, w zależności od asortymentu - nasiona, rośliny - skromnie, ale np. płytki podłogowe - jest w czym wybierać. Ceny mało konkurencyjne.

Andrzej_834

11.04.2024

Placówka

Rybnik, Obwiednia Północna 21

Nie zgadzam się (0)
Sklep zadbany. Bardzo...
Sklep zadbany. Bardzo sympatyczna obsługa. Bardzo duży wybór

Klient_ij7c

10.04.2024

Placówka

Włocławek, Kapitulna 41A

Nie zgadzam się (0)
Sklep zatowarowany odpowiednio,...
Sklep zatowarowany odpowiednio, czasem atrakcyjne promocje. Niestety obsługa ucieka od klientów. Za każdym razem słyszę 'to nie mój dział'... trudno jest uzyskać pomoc od pracowników.

Klientka_xyz

03.04.2024

Placówka

Wałbrzych, H. Wieniawskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Indywidualne podejście do...
Indywidualne podejście do klienta, szeroko dostępny asortyment, przyjazna obsługa

Niezweryfikowany Klient_827Zi

22.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam :)
Polecam :)

EwaBil_at4K

06.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep budowlany, który...
Sklep budowlany, który zdecydowanie jest moim faworytem. Wszystko jest co potrzeba, lecz niektóre rzeczy średnio poukładane przez co idzie się zgubić. Solidne 4/5

PawelStaroniek

05.03.2024

Placówka

Warszawa, ul Głębocka, Warszawa 15

Nie zgadzam się (0)
doskonały personel, wyjątkowy...
doskonały personel, wyjątkowy porządek jak na tego typu market, szybka.reakcja przy kasach w przypadku tzw. zapchania się kas sprawna.obsluga, świetny asortyment, mankamentem tej lokalizacji jest organizacja ruchu na parkjngu

MWGW

04.03.2024

Placówka

Warszawa, Popularna 71 71

Nie zgadzam się (0)
Ogólnopolska sieć wielkopowierzchniowych...
Ogólnopolska sieć wielkopowierzchniowych sklepów pod nazwą Castorama, to dzisiaj najczęściej odwiedzane miejsce przez Polaków planujących remont domu, ogrodu i innych zmian w swoim otoczeniu. Ogólna ocena wygląda bardzo dobrze, duży wybór wszelkiego rodzaju asortymentu, atrakcyjne ceny, a przedewszystkim miejsce w którym zrobimy zakupy od a do z, planując różnorakie remonty i nie tylko. Jedynym aspektem wpływającym na obniżenie oceny, jest podejście pracowników sklepu do tak zwanego doradztwa, a ściśle mówiąc ich niechęć do takiej pomocy. Niejednokrotnie osobiście spotkałem się z sytuacją, kiedy pracownik okazywał niechęć w doradzeniu, często zbywając mnie, albo stosując poprostu formułkę ze nie jest z tego działu. Co w moim mniemaniu stało się już symbole tej sieci w kwestii obsługi klienta, generując prześmiewcze memy oraz skecze kabaretowe. Reasumując, sieć sklepów Castorama stanowi silny element na polskim rynku sklepów wielobranżowych a jej zasieg z roku na rok się powiększa. Dobrze by jednak było, aby większy nacisk postawiono na bezpośrednią obsługę klienta, bo przecież to właśnie ten klient w skali całej sieci generuje zysk firmy.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa. Bezproblemowy...
Świetna obsługa. Bezproblemowy zwrot towarów. Porządek na sklepach

longin

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
wydaje się, że...
wydaje się, że jest dużo pracowników, ale jak trzeba fachowo doradzić to brakuje wiedzy.

Jolanta_76

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super pomocni pracownicy,...
Super pomocni pracownicy, wszystko co chciałem zawsze znalazłem

Omsner

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiepskie doradztwo w...
Kiepskie doradztwo w sklepie. Pracowników się spiera i twierdzi że ma rację a potem okazuje się że nie ma racji i tylko problem zostaje. Brak kompetencji ze strony pracowników sklepu stacjonarnego.

Klient_WHeR

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość dobra,obsługa kompetentną,towar...
Jakość dobra,obsługa kompetentną,towar w porzadku

Izabela_903

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dostęp w dużych...
Dostęp w dużych miastach

Krzysztof_1776

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciągły problem z...
Ciągły problem z niewyszkolonym i niekompetentnym personelem. Brak wiedzy nadrabiają arogancją wobec klienta. Dopiero zwrócenie się do przełożonych sprawia, że wszystko wraca na właściwe tory, ale na chwilę, niestety.

Skorpion111

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa. Sprzedawcy sklepów zawsze mili i pomocni. Jakość towarów na wielki plus.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Castorama

Castorama weszła na Polski rynek w 1997 roku i od początku jest największą firmą w branży ulepszania domów i mieszkań. Jako lider jest wzorem dla konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu. Obecnie w Polsce znajduje się 80 sklepów w 60 miastach. Castorama jest częścią ogólnoświatowej firmy Kingfisher. Firma uruchomiła także Home Improvement Academy, czyli miejsce gdzie osoby z każdego pokolenia mogą zdobyć nowe umiejętności związane z polepszaniem warunków mieszkaniowych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Castorama?

Ktoś 20 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Klient robiący zakupy...
Klient robiący zakupy w tym miejscu ma duży wybór towarów, a pracownicy w punktach na hali są w stanie pokierować niewiedzącego gdzie leży produkt do konkretnej alejki. Obsługa kasowa na wysokim poziomie kultury i cierpliwości. Ròwnież stanowiska do transportów, reklamacji są chętne do współpracy z klientem. Terminy uslugi proponowane przez sklep np.docinanie odcinków drewna są proponowane szybkie i przyjazne dla klienta. Stoisko do obsługi wyboru drzwi dysponuje doradcą ktory wie naprawdę wszystko w detalach co trzeba wiedzieć żeby dobrze wybrać drzwi do naszego miejsca montażu. Nastawienie na klienta 10/10.
Zgadzasz się?