Drogerie Natura

( 3.91 )

Drogeria Natura jest jedną z największych i najdłużej działających sieci kosmetycznych na Polskim rynku. Natura już od 20 lat spełnia oczekiwania swoich klientów dostosowując swoją ofertę do ich potrzeb. W drogeriach można znaleźć marki kosmetyczne będące liderami na rynku oraz produkty dostępne wyłącznie w salonach Natura. To tych marek zaliczają się między innymi: KOBO Professional, My Secret, Sensique, Seyo, Natura Care, Infinity, Intimelle, Artiste, Wet n Wild, Debby, MUA, Dermacol, Smart Girls Get More.

Opinie (2882)

Rzetelny sklep internetowy

Kolejny rok korzystam z możliwości zaopatrywania się w potrzebne artykuły, jestem zadowolona z dotychczasowych zakupów - szeroka i różnorodna oferta towarowa, zachęcające ceny i promocje, szybka realizacja zamówień. Korzystam z opcji płatności "za pobraniem". Małomiasteczkowa

Brak informacji o zamówieniu. Brak kontaktu.

Realizacja zamówienia internetowego to koszmar. Zamówiłeś, a potem sam ustalaj co się dzieje z zamówieniem, przy czym dodzwonić się do nich nie sposób. Brak kontaktu. Infolinia cisza, siedziba drogerii cisza. Ostatecznie kontakt przez messenger. Tragiczny sklep. Nie polecam

brak kontaktu z biurem obsługi

Biuro obsługi nie odpisuje na e mail od 2 miesięcy. Zakładka kontakt i wiadomości wysłane przez formularz też bez odpowiedzi. Zwrotu środków nie mam od prawie 2 miesięcy....

Proszę o pomoc!

Złożyłam zamówienia 04.06 i dotąd go nie widziałam. Zamówienie było kosztowne i bardzo się martwię co się z nim stało. Czy mogę prosić o pomoc kogoś z Drogerii? Infolinia jest stale zajęta, a na maile nikt nie odpowiada.

kupon rabatowy

Tydzień temu zrobiłam zakupy w sklepie NATURA i dostałam kupon rabatowy o wartości 10 zł. Dzisiaj ponownie zrobiłam zakupy i chciałam wykorzystać kupon. Pani kasjerka wzięła kupon a ja zapłaciłam za towar (myślałam, że z rabatem). Dopiero w domu zorientowałam się, że kuponu nie zrealizowałam ponieważ wydałam za mało. Pani kasjerka nie poinformowała mnie o tym oraz nie oddała mi kuponu rabatowego choć był jeszcze ważny dwa tygodnie.

Zupełny brak kontaktu.

Piętnasty dzień oczekiwania na realizację złożonego i opłaconego zamówienia. Zupełny brak kontaktu, brak odpowiedzi, telefonu nikt nie odbiera.

KATASTROFA

Zamówienia złożone online są anulowane po dwóch tygodniach od złożenia zamówienia i to nie jest pojedynczy przypadek... tłumaczą się, że produkty zostały wyprzedane, tylko że tydzień po złożeniu mojego zamówienia produkty, które wcześniej zamówiłam były dostępne w sprzedaży.... JEDNA WIELKA POMYŁKA, zamawiam wiele produktów online i z taką niekompetencją jaką charakteryzuje się ten sklep to się jeszcze się spotkałam.

Nie polecam kontaktu online

Złożyłam zamówienie, ale nie przyszły wszystkie produkty, złożyłam reklamację i cisza od 3 tygodni, z infolinią kontaktu brak - nie da się dodzwonic, nawet przez formularz kontaktowy też cisza. Tragedia !

Bardzo życzliwa obsługa

Poszłam do drogerii, gdyż chciałam kupić na urodziny koleżance perfum. Na miejscu okazało się, że jest spora obniżka cen markowych perfum. Zaczął się czas Koronawirusa, i nie można było testować kosmetyków, Nie było również testerów perfum niektórych. Zapytałam młodą dziewczynę o testery, gdyz była widoczna taka informacja na półkach z perfumami, by zapytać sprzedawcę, i że testery są przy kasie. Pani doradziła, bardzo miło i życzliwie zareagowała na moje pytania, odpowiadała, podpowiadała, .. Podpowiedziała, ze na stronie internetowej są tańsze perfumy. Skorzystałam i kupiłam dostępne ze strony internetowe, ale też skusiłam się na te które były dostępne tylko w Drogerii. Kupiłam 3sztuki perfum, dzięki zaangażowaniu pracownicy, jak się okazało "kierowniczki" obdarowała prezentem koleżankę, męża, i siebie;-), super, Do tego otrzymałam jeszcze próbki kremów.

Odradzam zakupy w Drogerie Natura

21.03 zrobiłam w @Drogerie Natura zakupy online (za niemałą sumę), zlecenie zostało anulowane, o czym dowiedziałam się dopiero po 2 tygodniach (po mailu z zapytaniem). Wtedy wystąpiłam o zwrot zapłaconej należności. Od półtorej miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Od prawie 3 tygodni na Messengerze dostję wiadomości, jakoby moja sprawa była w toku. W zeszły poniedziałek, ktoś uprzejmie mnie poinformował, że już mam otrzymać moje pieniądze: "Już był w ogródku, już witał się z gąską!". Drogerie Natura korzystają z sytuacji - ich praktyka to nieuczciwe traktowanie klienta! Nie kupujcie online, bo raczej nie zobaczycie ani towaru ani pieniędzy!

nie polecam

Wszystkim, którzy planują zakupy w sklepie internetowym Drogerie Natura odradzam składanie zamówień. Czekam od 23 kwietnia (dziś jest 11 maja). Od 2 maja brak informacji, co z moim zamówieniem. Sklep nieuczciwie traktuje klientów napisem "Informujemy, że obecnie wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco". NIEPRAWDA! Czeka się tygodniami i od czasu do czasu dostaje się wiadomość, że "w związku ze zwiększoną ilością zamówień oraz nowymi procedurami zwiększającymi bezpieczeństwo pracy i dostaw trakcie pandemii COVID-19 nastąpiło opóźnienie w realizacji Państwa zamówienia". (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Sklep online to porażka!

Miesiąc czasu na realizację malego zamówienie to jest bardzo słabo. A jeszcze gorzej to brak kontaktu z klientem. Do dziś nie dostałam złożonego zamówienia, a nawet nie poinformowano mnie czy dostane. Chociaż pieniądze przelałam. Infolinia to sama fikcją, a na wiadomości nie odpisują. Nie potrafią prowadzić sklep internetowy. Odradzam.

Nie polecam!

Zamówienie zrobione 12 kwietnia, dziś mamy 28 i po wielu próbach kontaktu - bezowocnych zresztą, dziś dostałam maila że zamówienie anulowano. Infolinia to fikcja, nie ma szansy się dodzwonić, na maile odpisuje automat i można sobie czekać i czekać. Na facebookowym profilu drogerii ktoś od 5 dni sprawdza stan mojego zamówienia i sprawdzić nie może. Nie polecam tej firmy i nigdy więcej nie zrobię tam zakupów ani online anie stacjonarnie - przez 16 dni 3 razy zrobiłabym te same zakupy w innym sklepie i dostała je bez problemu. Jak można tak traktować klientów w dzisiejszych czasach? Z komentarzy na facebooku Natury wiem, że takich osób jak ja z niedostarczonymi zamówieniami przez kilka tygodni jest mnóstwo. Mam tylko nadzieję, że na zwrot pieniędzy nie będę czekać kolejnych 16 dni!

Odwiedzałeś ostatnio Drogerie Natura?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • chemia domowa
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem