SEJWAL

(3.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Obserwacja dotyczy poziomu...
Obserwacja dotyczy poziomu obsługi w firmie serwisowej (piecyk Vaillant). Z firmą skontaktowałem się w celu umówienia wizyty pracownika serwisu. Kontakt pod wskazanym na stronie numerem telefonu szybki, sprawny, szybki termin umówienia wizyty (jednodniowy). Pracownik serwisu przybył punktualnie o umówionej godzinie. Profesjonalne podejście do tematu, odpowiednia kolejność diagnozowania usterki, uporządkowana praca, sprawdzenie i czyszczenie każdego elementu. Profesjonalizm. Jedynym minusem był koszt naprawy, uważam, iż b. wysoki.

Marmaggi

01.10.2014

Placówka

Kraków, Stattlera 9

Nie zgadzam się (0)

SEJWAL

Dane firmy

Kraków

Kraków, Stattlera9

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SEJWAL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.