Fielmann

( 2.36 )

Opinie (160)

Ojj niee

Niestety ale pracują tam niesamowicie niekompetentne osoby o korekcji nie mające pojęcia , a wiem co mówię bo sama jestem studentką optometrii . Dostałam okulary za mocne o 1,5 Dioptrii a pani stwierdziła ze jest to to samo co ma recepcie od okulisty ... nie proszę Pani to nie jest to samo ... kłaniają się braki w PODSTAWOWYCH zasadach doboru korekcji ....

Myślałem,że Fielmann to firma !!!

Będąc dnia 14.10.'19 w oddziale Fielmann, usilnie starałem się o zakup okularów dla mojej may do czytania... Parę godzin wcześniej rozmawiałem telefonicznie z oddziałem i byłem zapewniany, że bez problemów okulary dzisiaj otrzymam. zjawiałem się w oddziele w Katowicach i na progu już byłem zgaszony. kierowano mnie ponownie do okulisty, gdyż mama moja przechodziła w marcu 2019 zabieg zaćmy...Po paru wizytach kontrolnych, lekarz zapewniał mnie,że zabieg przeszedł pomyślnie i mogę po 3 miesiącach iść do optyka po okulary..Panie w Fielmann zmieniły tę decyzję mówiąc krótko, "my nie mamy takich urządzeń,żeby stwierdzić jakie okulary są potrzebne" Jest to dla mnie bardzo dziwne, ponieważ mieszkałem w Niemczech 20 lat i Fielmann był najtańszą firmą, która wykonywała takie usługi na miejscu.. Ok mieszkam w Polsce, ale dziwie się ogromnie bo znam Fielmanna z Niemiec i te cwaniaczki, którzy się rozsiali po całych Katowicach robią takie usługi na miejscu np. optyk bez jakiś wielkich trudności.. Prężnie działający Fielmann, takie drobne rybki powinien połykać w godzinach podwieczorka.. Tak się dzieje w Niemczech!!!!Wiem, mieszkam w Polsce, ale obsługa mimo to też jest słaba, a panie urządzają sobie dom mody, a nie prowadzą przedstawicielstwo dobrze działającej firmy...Będąc na miejscu, odczułem to co odczuwa się w wielu Urzędach w Polsce....chłód...znowu się zjawił jakiś klient, który przeszkadza nam...Wielkie rozczarowanie,a szkoda, bo u sąsiadów jest to nie porównywanie dzieje się lepiej..Chyba napisze do dyrekcji Fielmanna, ale w Niemczech i zapytam, jak powinien działać Fielmann...Pozdrawiam DDDDDDD.R (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Zawiedziona

Ciężko mi uwierzyć w te wszystkie pozytywne komentarze ponieważ jestem zawiedziona. Pierwszy raz skorzystałam z ich usług, zmieniłam dotychczasowy optyk właśnie na Fielmann że względu na pozytywne opinie i ogólne wrażenie na wysokim poziomie. W doborze okularów obsługa nie była zbyt pomocna, przy odbiorze okazało się że okulary są z licznymi zadrapaniami, porysowane z e skazą i to niejedną. Plus za to że pozwolili mi wymienić oprawę na inną. Czekam na informację o odbiorze z obawą że ta kolejna również nie usatysfakcjonuje mnie. Panie robiły miny, udawały że nie wiedzą o co mi chodzi. Nie polecam.

Mega zadowolona z profesjonalnej obsługi

Od kilku lat jestem klientką salonu Fielmann w Częstochowie i jak do tej pory nigdy nie wyszłam stamtąd niezadowolona. Zawsze pomocna i profesjonalna obsługa w wyborze okularów zarówno korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych. Dziękuje że jesteście Aneta

Moja opinia

Od kilku lat korzystam z usług tej firmy.Jestem bardzo zadowolony i urzeczony profesjonalną i terminową obsługą.Mimo spóżnionej pory P.optyk zrobił mi badanie wzroku,i dobrał odpowiednie szkła.Polecam wszystkim tę firmę.

Zawiedziona

Jestem klientką Fielmanna w Galerii Łódzkiej od 9 lat. Ostatnie okulary zamawiałam rok temu, nie byłam zadowolona. Pani okulistka badała mnie jakby z "łaski", nie brała pod uwagę moich sugestii i pytań. Koniec końców w owych okularach nie chodzę. Teraz muszę znów wybrać się do optyka, zastanawiam się czy wrocić do Fielmanna? Szkoda, bo obsługa w salonie bardzo miła. Mam nadzieję że tamta Pani okulistka już nie pracuje, bo w kolejce klienci narzekali.

Bardzo słaba jakość, nie korzystać, nie realizowć recept

Fakty: sierpień 2019. Badanie wzroku- profesjonalne. Wszystko ok. ale dalej - absolutna tragedia! Zamówiłem określone szkła. Po tygodniu zjawiam się, zostawiam oprawki i czekam 2 h ( choć powiedziano mi wcześniej , że czas oczekiwania wyniesie max. 1 h). Na wszelki wypadek pytam czy zostawić nr tel. "Nie potrzeba". Ok. Po 2 h oczekiwania dowiaduję się , że dostarczono do firmy niewłaściwe soczewki. Mogło zdarzyć się ,ale przecież ktoś w firmie sprawdza zamówienie?! Czyli przyjazd do Poznania ( koszty ) niepotrzebny. Firma informuje, że za kilka dni będą gotowe. Po 2 tyg. wysyłam członka rodziny, żeby dowiedzieć się co i jak. Okazało się , że ktoś zapomniał zawiadomić klienta, że okulary czekają (choć w zamówieniu była dyspozycja powiadomienia).Miałem do okularów dobrej jakości etui. Zniknęło. Zamiast tego otrzymałem tandetne, plastikowe, które w ogóle nie domyka się. Ściereczka do szkieł była porządnej jakości, zniknęła. Zamiast niej mikroszmateczka. Wyjmując okulary patrzę na logo firmy i myślę: zmarnowana kasa, czas i TANDETA. Trzymajcie się od tej pseudofirmy z daleka!

Rewelacyjna i profesjonalna obsługa.

Korzystałam z usług salonu w Gliwicach i nie rozumiem osób wystawiających negatywne opinie. Klientką Fielmanna zostałam z polecenia innych osób i się nie zawiodłam. Profesjonalna obsługa, doradztwo na najwyższym poziomie. Reklamację, którą składałam na oprawki konkretnie jeden zausznik złamał mi się tak paskudnie, iż wyglądało to na uszkodzenie mechaniczne i miałam obawy czy w ogóle uznają mi tę reklamację. Otóż uznali bez najmniejszego problemu. Oprawki były dość drogie i trzeba było sprowadzać z Włoch. Wszystko przebiegło zgodnie z ustaleniami. Pragnę nadmienić, iż przy okazji tej reklamacji wspomniałam, iż żałuję że nie zrobiłam sobie badań przy doborze nowych oprawek, więc Pani, która mnie obsługiwała zleciła zupełnie gratis badania, które potwierdziły pogorszenie wzroku i wspólnie z kierownikiem salonu ustalono wykonanie również nowych szkieł gratis. Prawdą jest, że byłam wręcz mile zaskoczona, że nie muszę płacić za dodatkowe szkła. Muszę również wspomnieć, iż są to szkła progresywne. Mam pełne zaufanie do tego zakładu i jestem bardzo zadowoloną klientką. Polecam usługi tej Firmy tym bardziej, iż wcześniej korzystałam z usług innych Firm i Fielmann Gliwicki w tym zestawieniu wypada najlepiej.

Powinni zamknąć ten oddział Fielmanna

Ostatnia sytuacja mająca miejsce przekreśliła ten salon jako miejsce w którym będę kupował okulary. Zamówienia zawsze są spóźnione, obsługa miła lecz brakuje im kompetencji, przyjeżdżam w sobotę, a tu niespodzianka nie ma serwisu i że mam sobie przyjechać w poniedziałek bo nie ma kto wstawić mi szkieł, gdzie w chorzowskim oddziale zawsze mi naprawiono, wstawiono bądź wydano okulary w terminie, wszelkie naprawy były wykonywane natychmiast :) Z salonu w Bytomiu korzystałem tylko przez dogodną i bliższa lokalizacje niż w Chorzowie, ale widocznie warto nadłożyć drogi, nie polecam i nie pozdrawiam obsługi tegoż salonu. Pozdrawiam Niezadowolony wieloletni klient firmy Fielmann.

Salon Kraków ul. Pawia 5

Szanowni Państwo, Jestem po wizycie w Państwa salonie w Galerii Krakowskiej i jestem zawieszona obsługa. Pamietam czasy, kiedy przychodziłam do salonu i obsluga była kompletna i fachowa: począwszy od Dzień dobry, poprzez pytanie: W czym pomoc, skończywszy na dorawdztwie w wyborze modelu, filtra, rozstawu soczewek. Dzisiejszy wizyta wygladała tak, ze przez 10 minut zupełnie nikt z obsługi nie podszedł do nas (5 osób stało za ladą i się przyglądało) gdy juz przypadkiem pojawiła sie Pani, to dopiero po głośniej prośbie otworzyła gablotę; na zadawane pytania odpowiadała na zasadzie: trzeba samemu dopasować, samemu sprawdzić - żadnej rady, żadnej pomocy. Miło by było gdyby wrócił dawny standard obsługi. Pozdrawiam, Agnieszka.

Super podejście do klienta

Jako że powiększyła mi się wada wzroku, byłam zmuszona do zmiany szkieł. Moja oprawki już swoje przeżyły, a ich stan nie wyglądał zbyt dobrze. W związku z tym stwierdziłam że po prostu kupię nowe okulary. Do Fielmanna wstąpiłam przy okazji zakupów w Galerii, na zasadzie " a zerknę sobie" . Zerknęłam - to fakt, tyle że na tym się nie skończyło. Obsługa od razu zapytała czy jestem czymś konkretnym zainteresowała i zaczęła proponować mi konkretne modele oprawek. Czuć było zaangażowanie z ich strony, a o to przecież właśnie chodzi prawda? Udało się dobrać dla mnie oprawki ( co wcale nie jest takie łatwe, ze względu na moją okrągłą buzię), miło pogawędzić i załatwić wszystko w jednym miejscu. Jak dla mnie - 5 z plusem

brak kultury ze strony okulistki i personelu

Przede wszystkim brak kultury ze strony okulistki i personelu! Wszystko można zrozumieć, ale nie planów klienta i wyjście bez słowa. Czekałam dzisiaj 1,5 h w kolejce do okulistki (od godziny 15:45 do godziny 17:00). Towarzyszył mi narzeczony, który również obserwował całą sytuację. Przede mną w kolejce były tylko dwie panie. Każdą z nich obsługiwała po 45 minut (!) i za drzwiami było słychać tylko śmiech i gadanie o wszystkim innym, tylko nie o badaniu wzroku. Ani okulistka ani nikt z personelu nie poinformował mnie,że czekałam na darmo. Mimo,że ustawiłam się w kolejce o godzinie 15:45, nie zostałam przebadana przez okulistkę. Panią, która była przede mną w kolejce, zdążyła zbadać (była godzina 17:10), a mnie niestety już nie. Bez słowa wyjaśnienia wyszła z gabinetu, ubrała się w kurtkę i poszła do domu - nawet nie spojrzała w moją stronę. Specjalnie to zrobiła, udając,że mnie nie widzi jak siedzę od 1,5 h i czekam aż mnie łaskawie przyjmie,żeby tylko mogła pójść sobie do domu. Po takim zachowaniu narzeczony udał się do personelu ze skargą,że narzeczona siedzi w kolejce od 1,5h i nikt jej nie poinformował,że nie zostanie dziś przebadana przez okulistkę, która przebadała tylko te osoby, które się zmieściły w czasie - do godziny 17:00. Jednocześnie zapytał, czy oprócz okulistki,która właśnie opuściła budynek bez słowa, jest w stanie mnie zbadać ktoś inny z uprawnieniami okulisty, na co otrzymał odpowiedź od jednej z pań z personelu, która tylko potrafiła spuścić głowę w dół ze wstydu i powiedzieć, że nie da już rady dzisiaj ( Fielmann był otwarty do godziny 19:00, a była wtedy godzina 17:15) nikogo zbadać ze względu na zachrypnięty głos ( zachrypnięty głos najwidoczniej nie przeszkadzał jej w obsługiwaniu innych klientów w tym samym czasie!).Standardy obsługi klienta to zero i nie zrekompensują tego najładniejsze oprawki ! Właścicielowi polecam przeszkolić personel z podstaw obsługi klienta i znajomości języka angielskiego. Wstyd,żeby przypadkowa osoba, która znalazła się w Fielmannie ( mój narzeczony) musiał pomagać personelowi w dogadaniu się z obcokrajowcem, który przyszedł do optyka po fachową poradę w doborze oprawek, bo nie mógł już słuchać jak inna pani z personelu kaleczy język angielski. Ta sama pani, zanim zdążyła już pokazać brak umiejętności językowych przy obcojęzycznym kliencie, poszła do gabinetu okulistki, z prośbą,żeby tamta pomogła jej w obsłudze tego klienta, bo ona nie zna języka angielskiego. I wspomniana już wcześniej okulistka nawet przerwała na parę minut badanie wzroku,żeby pomóc tamtej pani. Nic dziwnego,że nie zdążyła przebadać wszystkie osoby znajdujące się w poczekalni, skoro w międzyczasie bawiła się w tłumacza. Zdecydowanie odradzam optyka Fielmanna, mieszczącego się przy ulicy Piotrkowskiej 23 w Łodzi !

Słabo..

Technik zarysował delikatnie obie soczewki okularowe, a Pani na to, że to naprężenia i pierwszy raz widzi coś takiego. Tym razem pech.., ale brak profesjonalizmu i robienie ze mnie głupka przy obsłudze reklamacji to skandal !

Odwiedzałeś ostatnio Fielmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Vision Express

(2.27 )

Twoje Soczewki

(5.00 )

NZOZ NEMEZIS

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem