Fielmann

( 2.17 )

Opinie (144)

Słabo..

Technik zarysował delikatnie obie soczewki okularowe, a Pani na to, że to naprężenia i pierwszy raz widzi coś takiego. Tym razem pech.., ale brak profesjonalizmu i robienie ze mnie głupka przy obsłudze reklamacji to skandal !

Super podejście do klienta

Jako że powiększyła mi się wada wzroku, byłam zmuszona do zmiany szkieł. Moja oprawki już swoje przeżyły, a ich stan nie wyglądał zbyt dobrze. W związku z tym stwierdziłam że po prostu kupię nowe okulary. Do Fielmanna wstąpiłam przy okazji zakupów w Galerii, na zasadzie " a zerknę sobie" . Zerknęłam - to fakt, tyle że na tym się nie skończyło. Obsługa od razu zapytała czy jestem czymś konkretnym zainteresowała i zaczęła proponować mi konkretne modele oprawek. Czuć było zaangażowanie z ich strony, a o to przecież właśnie chodzi prawda? Udało się dobrać dla mnie oprawki ( co wcale nie jest takie łatwe, ze względu na moją okrągłą buzię), miło pogawędzić i załatwić wszystko w jednym miejscu. Jak dla mnie - 5 z plusem

brak kultury ze strony okulistki i personelu

Przede wszystkim brak kultury ze strony okulistki i personelu! Wszystko można zrozumieć, ale nie planów klienta i wyjście bez słowa. Czekałam dzisiaj 1,5 h w kolejce do okulistki (od godziny 15:45 do godziny 17:00). Towarzyszył mi narzeczony, który również obserwował całą sytuację. Przede mną w kolejce były tylko dwie panie. Każdą z nich obsługiwała po 45 minut (!) i za drzwiami było słychać tylko śmiech i gadanie o wszystkim innym, tylko nie o badaniu wzroku. Ani okulistka ani nikt z personelu nie poinformował mnie,że czekałam na darmo. Mimo,że ustawiłam się w kolejce o godzinie 15:45, nie zostałam przebadana przez okulistkę. Panią, która była przede mną w kolejce, zdążyła zbadać (była godzina 17:10), a mnie niestety już nie. Bez słowa wyjaśnienia wyszła z gabinetu, ubrała się w kurtkę i poszła do domu - nawet nie spojrzała w moją stronę. Specjalnie to zrobiła, udając,że mnie nie widzi jak siedzę od 1,5 h i czekam aż mnie łaskawie przyjmie,żeby tylko mogła pójść sobie do domu. Po takim zachowaniu narzeczony udał się do personelu ze skargą,że narzeczona siedzi w kolejce od 1,5h i nikt jej nie poinformował,że nie zostanie dziś przebadana przez okulistkę, która przebadała tylko te osoby, które się zmieściły w czasie - do godziny 17:00. Jednocześnie zapytał, czy oprócz okulistki,która właśnie opuściła budynek bez słowa, jest w stanie mnie zbadać ktoś inny z uprawnieniami okulisty, na co otrzymał odpowiedź od jednej z pań z personelu, która tylko potrafiła spuścić głowę w dół ze wstydu i powiedzieć, że nie da już rady dzisiaj ( Fielmann był otwarty do godziny 19:00, a była wtedy godzina 17:15) nikogo zbadać ze względu na zachrypnięty głos ( zachrypnięty głos najwidoczniej nie przeszkadzał jej w obsługiwaniu innych klientów w tym samym czasie!).Standardy obsługi klienta to zero i nie zrekompensują tego najładniejsze oprawki ! Właścicielowi polecam przeszkolić personel z podstaw obsługi klienta i znajomości języka angielskiego. Wstyd,żeby przypadkowa osoba, która znalazła się w Fielmannie ( mój narzeczony) musiał pomagać personelowi w dogadaniu się z obcokrajowcem, który przyszedł do optyka po fachową poradę w doborze oprawek, bo nie mógł już słuchać jak inna pani z personelu kaleczy język angielski. Ta sama pani, zanim zdążyła już pokazać brak umiejętności językowych przy obcojęzycznym kliencie, poszła do gabinetu okulistki, z prośbą,żeby tamta pomogła jej w obsłudze tego klienta, bo ona nie zna języka angielskiego. I wspomniana już wcześniej okulistka nawet przerwała na parę minut badanie wzroku,żeby pomóc tamtej pani. Nic dziwnego,że nie zdążyła przebadać wszystkie osoby znajdujące się w poczekalni, skoro w międzyczasie bawiła się w tłumacza. Zdecydowanie odradzam optyka Fielmanna, mieszczącego się przy ulicy Piotrkowskiej 23 w Łodzi !

obsługa sympatyczna i chętnie doradza

obsługa sympatyczna i chętnie doradza. Dokładnie wypytuje o preferencje, aby móc odpowiednio dobierać oprawki. Czasami jest zbyt mało obsługi, aby móc wszystkie osoby sprawnie obsłużyć. Jeżeli akurat cały personel jest zaangażowany w dobieranie dla klientów oprawek przyjdzie nam długo poczekać na prostą transakcję np. zakup soczewek. Wielki plus za to, że przyjmują zawsze zwrot uszkodzonych soczewek (np. sklejających się). Minus za to, że szef czasem coś obiecuje klientom i nie dotrzymuje słowa (sprawdzenie dostępności soczewek, których nie było na stanie i telefon do klienta).

Dnia 14

Dnia 14.11. br odebrałam okulary do czytania. Do tej pory nie mogę z nich korzystać bowiem jak oświadczają pracownicy salonu nie mają odpowiedniego etui na okulary!? Przy odbiorze nie zauważyłam, że pracownica wcisnęła je na siłę do pudełka co groziło uszkodzeniem okularów. Przy ponownej wizycie stwierdziłam bezsilność pracowników w tej kwestii, zaproponowano mi szukanie i kupno etui poza salonem!? Dla świętego spokoju- pomijam w tej sytuację całkowity brak profesjonalizmu co potwierdza również przypadkowo dwukrotnie robione badanie wzroku, które wykazały w odstępie 2 mcy duże różnice -próbowałam kupić etui we własnym zakresie. Niestety, w żadnym punkcie sprzedaży nie można dopasować tych okularów do etui! Reasumują moje okulary wykonane w fielmann nadają się jak na razie do wyrzucenia do kosza, bowiem nie mam możliwości noszenia ich bez uszkodzenia. Zgłosiłam problem na infolinię filmann jednak nie liczę już na pozytywne załatwienie problemu. Zobaczymy! Chcesz uniknąć stresu nie kupuj w fielmann!

Nie polecam tej firmy

Nie polecam tej firmy. Byłem w Galerii Łódzkiej z córką. Na badanie wzroku za pierwszym razem nie dostaliśmy się bo coś tam,za drugim razem pani doktor nie przyszła. Za trzecim razem oświadczyła ,że nas nie przyjmie bo córka ma 13 lat i wymaga zakroplenia oczu a jest już za późno.Czekaliśmy dwie godziny,wychodziła wiele razy z gabinetu i nie poinformowała nas o tym. Kiedy zapytałem pracownika ,czy nie da się tego bałaganu lepiej zorganizować ,odpowiedział opryskliwie, że nie da się. Od czasu komuny nie spotkałem się z podobną sytuacją w sklepie.Gorąco odradzam!

Obsługa w salonie jest zadowalająca

Obsługa w salonie jest zadowalająca. Wybór oprawek i dodatków również świetnie. Można zbadać wzrok, w spokoju wybrać oprawy. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Fielmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Vision Express

(2.73 )

Twoje Soczewki

(5.00 )

NZOZ NEMEZIS

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem