Vision Express

( 2.73 )

Opinie (546)

Dno

Kiedy mój wzrok zaczął się pogarszać zgłosiłem się do toruńskiego Vision Express. Oczywiście zaproponowano mi badanie wzroku, po którym "pani doktor" tradycyjnie oświadczyła, że nie widzi żadnych niepokojących zmian tylko potrzebuję nowych okularów... Niestety nowe okulary za kilkaset złotych nic nie pomogły. Udałem się więc do prawdziwego okulisty. Okazało się, że "pani doktor" z Vision Express nie zauważyła 12mm guza czerniaka w oku. Uważam, że z powodu zwłoki po badaniu w tym miejscu straciłem wzrok w chorym oku. Proponuję podchodzić z dystansem do "badań" przeprowadzanych w takich miejscach.

Najlepsza obsługa

Jestem klientem Vision Express już od kilku lat, ale to właśnie w Wołominie byłam najbardziej zadowolona z obsługi. Panie super miłe, bardzo kompetentne, potrafią w jasny sposób odpowiedzieć na każde pytanie i wątpliwości. Badanie wzroku również. bardzo profesjonalne. Oprawki świetnie dobrane i dopasowane, szybka realizacja. Naprawdę z całego serca polecam salon w Galerii Wołomin, Panie są przemiłe! Jestem bardzo zadowolona!

Okulary progresywne

Moja pierwsza wizyta w salonie i obsługa na wielki plus okulary okazały się strzałem w dychę do czasu gdy po roku noszenia po przypadkowym upadku uszczerbiło mi się szkło nadmienię że kosztowały 1699 zł po ponownej wizycie pani zaproponowała wymianę soczewki za 700 zł gdy szukałam alternatywy u innego optyka stwierdził że źle dobrane oprawki i to nie powinno się zdarzyć to żenada doprawdy ciężko mi się pogodzić z noszeniem sklejonej soczewki za tak wysoką cenę Marzena

Nie polecam badania w salonie

Salon jest spory i prsestronny. Oprawki drogie, szkła również nie należą do najtańszych. Obsługa klienta jest na wysokim poziomie. Nie trzeba o wszystko pytać, doradzczyni z własnej inicjatywy opowiada o dostępnych możliwościach. Komentuje wygląd w oprawkach, doradza czy wygląda się dobrze czy też źle. Gorzej z obsługą przy ustalaniu wady wzroku. Optometrystka była opryskliwa, niemiła. Badanie przeptowadzała mechanicznie, niezbyt przyjemnym tonem. Używała momentami niejasnych sformułowań. Nie polecam! Jedyny minus to natarczywe nagabywanie na dodatkowy zakup czy okularów za pół ceny czy ubezpieczenia. Mimo podziękowania za daną usługę doradczyni kilka razy wracała do tematu i jakby zmuszała mnie bym się zgodziła na dodatkowy koszt. Mało to profesjonalne.

Vision Express = 100% marketingu + 0% fachowości

Firmą Vision Express z powodzeniem zająć by się mogli specjaliści od społecznej manipulacji, zwanej marketingiem, a z pewnością odkryliby wiele nowatorskich technik. Przykład: Wchodzisz dziarsko do salonu bo widząc słowo „express” liczysz na obsługę od ręki, jednak musisz umówić się i przyjść raz jeszcze, ok, przychodzisz więc raz jeszcze, akuratnie wracając z dzieckiem ze szkoły, badasz się przez pół godziny (dziecko w tym czasie usypia na krzesłach w poczekalni), następne dwa kwadranse wybierasz oprawkę z wątpliwą pomocą coraz to bardziej zniecierpliwionej dziuni, wreszcie jest ta jedna jedyna! przyglądasz się jej i coraz bardziej przywiązujesz do myśli, że będzie leżeć na twoim nosie przez – o nadziejo! – następnych lat kilka. Zasiadasz do stolika, musisz podać wszelkie dane (email, telefon, po co ?) i nie masz wyjścia. Tracisz kolejny kwadrans, a końcu okazuje się, że wystawiona cena dotyczy podstawowych szkieł, których – dziwne? – akurat na stanie nie ma! Możesz dopłacić za lepsze szkła około 40-50% do ceny, która widnieje na wystawionych oprawkach, lub czekać 10 dni (tak! w firmie, która ma w nazwie słowo „express”) na dostawę szkieł standardowych. Wpadasz w konsternację, w myślach pytając się „Ale jak to?". Z jednej strony zainwestowałeś/łaś już czas i energię w całą sprawę, i twoje dziecko też, a do tego zaangażowałeś/łaś się już emocjonalnie w relację z tymi oprawkami… Ciężko się wycofać… Z drugiej strony myślisz „Co za niegodziwość!” i próbujesz przekonać dziunię, że coś tu nie gra, że nawet ty sam/a mógł/mogłabyś w sieci zamówić szkła na jutro a co dopiero oni, że szkła podstawowe powinny być na stanie jako pierwsze. No i wreszcie rzecz podstawowa, że nie masz wyboru, że pewnie wzięła/wziłąbyś chętnie te antyrefleksy, gdybyś po prostu… miał/a wybór. Na to panienka (wybaczcie, ale tam są akurat same dziewczyny) mówi „Ależ ma pan wybór, ten antyrefleks albo inny, albo jeszcze inny. albo czekać 10 dni…”. Próbujesz kilka razy tłumaczyć, że wyboru nie masz, że wozisz dzieci do szkoły itd, że okulary musisz mieć już, lecz nie dociera. Myślisz „jeśli ulegnę, jeśli dam się zmanipulować ciężko będzie spojrzeć w lustro”. Próbujesz ostatniej szansy – prosisz o rozmowę z kierownikiem. Jednak tegoż/tejże akurat w sklepie nie ma. Więc z ciężkim sercem, tracąc półtorej godziny rezygnujesz. Ale panienka chce od ciebie pieniędzy za badanie, odmawiasz argumentując, że zdecydowałeś/łaś się na badanie widząc ich ofertę w postaci ceny na oprawce, a oferta ta okazała się nieprawdziwa. Oddajesz jej kartę badania, a ona wściekła starannie wyrywa z tej karty fragment z wynikiem pomiaru – dioptriami i sfochowana dość klasycznie oddaje ci pozostały strzęp papieru… Dziecko patrzy więc nie wściekasz się, tylko wybuchasz śmiechem: „Lekcja życia, moje dziecko, lekcja życia”.

Fatalna jakość

Na okularach przeciwsłonecznych z polaryzacją i korekcją wady wzroku (mam -3 dpi) podczas patrzenia np. w niebo w trakcie słonecznego dnia, pojawiają się na brzegach soczewek dobrze widoczne ciemniejsze i jaśniejsze pola, przebarwienia itp. Przed reklamacją w Vision Expres zasięgnąłem opinii u dwóch innych optyków, którzy potwierdzili, że praca jest fatalnie wykonana i że soczewki są po prostu wadliwe. Okulary mają dwuletnią gwarancję, Vision Expres niestety nie uznał mi tej reklamacji, nie podjął się w jakikolwiek sposób by usunąć tą wadę , tłumacząc się tym, że źle używałem okularów (przez około miesiąc) jak się dobrze używa okulary, czy jest coś czego nie wiem? Po za tym, przebarwienia te wg. dyplomowanego optyka z Vision Expres wynikają z naprężeń , nie zmienia to faktu , że wygląda to fatalnie. Jednym słowem 1200 zł wyrzucone w błoto. Dziękuję Vision Expres za uwagę, miałem jeszcze nabyć okulary progresywne i wydać ponad 2000 zł, dobrze że tego nie uczyniłem. Vision Expres, nigdy więcej!

Super

Bardzo przyjazna atmosfera, profesjonalne podejście do klienta i fachowa pomoc, gdy się czegoś nie wie. Serdecznie polecam :)

Nie polecam

Badanie wzroku w gabinecie optometrysty w Salonie w Skarżysku Kamienna wykonałam 11.08.2018. Przy odbiorze okularów czułam dyskomfort, ale Panie mnie uspokoiły, że to nowe szkła i codziennie będzie lepiej bo wzrok się przyzwyczai.W trakcie noszenia okularów czułam dyskomfort, dodatkowo środek optyczny soczewki obniżony za bardzo przez co musiałam odchylać głowę do tyłu żeby "poprawić" widzenie. Powtórne badanie po 2tyg w Salonie-zalecono mi przyzwyczajanie się do dobranej korekcji. Pomimo mijających tygodni widzenie podczas noszenia okularów nie poprawiło się. Po 5miesiącach udałam się do innego gabinetu optometrysty. Stwierdzono, że potrzebne mi są inne moce szkieł i cylindry. Złożyłam reklamację w Salonie Vision Express. Podczas składania reklamacji uczestniczyły aż 3!!!! pracownice Salonu. Bardzo niechętnie nastawione do mojej osoby i przyjęcia mojej reklamacji. Upierały się, że po prostu nie przyzwyczaiłam się jeszcze do nowych "szkieł". Po zapytaniu kto w takim razie rozpatruje reklamacje, skoro jest jakiś "problem" z przyjęciem mojej reklamacji, dostałam odpowiedź, że "Warszawa". Po złożeniu reklamacji 6.03.2019 odpowiedź dostałam 15.03.2019. (reklamacja została oddalona). Na moje pytanie dlaczego decyzja w sprawie reklamacji jest podbita pieczątka i podpisem pracownika VE w Skarżysku Kamienna Pani mi odpowiedziała, że one decyzje drukują z systemu, a tylko mają się podbić i podpisać (napisałam "wyżej" w tej sprawie dostałam odpowiedź, że decyzja na reklamacje I instancji jest wydana przez uprawnionego pracownika w danym Salonie)- dlaczego więc pracownik kłamie?? i nie umie się przyznać, że reklamacja była rozpatrywana "na miejscu" przez jedną z osób tam pracujących?czy to wstyd? Bo raczej jak widać nie tajemnica..... Reklamacja została oddalona a uzasadnienie "(....) odnosząc się również do badania weryfikacyjnego przeprowadzonego w salonie w Skarżysku Kamienna, nie został zmieniona w Pani przypadku korekcja, a czas adaptacji do soczewki asferycznej dodatkowo korygującej astygmatyzm jest wydłużony i indywidualny dla każdego jej użytlowanika". Serio? Prawie pół roku od momentu odebrania i noszenia okularów i oni mi mówią, że czas adaptacji jest indywidualny?!?!? Żałosne i śmieszne zarazem.... Patrząc na to, że to nie wada rzędu -0,5 a prawie -6!!!!! Od decyzji przysługiwało mi prawo do odwołania. Skorzystałam z tej możliwości. Panie z salonu "obraziły się na mnie". Nie zadzwoniły do mnie z informacją, że decyzja II instancji w sprawie reklamacji jest do odbioru, a później też nie zadzwoniły ani nie przysłaly smsa,że nowe okulary są do odbioru (decyzja II instancji była pozytywnie rozpatrzona)- zwracam na to uwagę, ponieważ do tej pory pracownicy Salonów VE (korzystałam z salonów w różnych miastach w zalezności gdzie mieszkałam w danym momencie)dzwonili przypominając o badaniu czy o gotowych okularach do odbioru. Byłam wieloletnią klientką VE. Po całej sytuacji w salonie w Skarżysku Kamienna rezygnuje z usług oferowanych przez tą sieć. Przez takich pracowników jak zatrudnieni w Salonie w Skarżysku Kamienna czlowiek się zraża i nie ma ochoty być zbywany albo co gorsza traktowany jak wrzód na d...... Ponieważ za wyrób medyczny jakim są okulary płaci się spore pieniądze. Na koniec chciałam dodać, że na podstawie decyzji II instancji wyrobiono mi nowe szkła, ale już na podstawie recepty wystawionej przez "zewnętrzny gabinet optometrysty". Od razu po założeniu "nowych szkieł" widzę super. Szkoda tylko, że straciłam tyle miesięcy i nerwów,dodatkowych pieniędzy wydanych na badanie w innym gabinecie optometrysty, abym w końcu miała zrobione odpowiednie okulary korekcyjne.

Dobrane oprawki oraz dokładnie wykonane badanie wzroku

Szukałem okularów korekcyjnych dla siebie – u mnie, w przypadku wyboru tego typu rzeczy jak okulary, które mają służyć na dłużej, wtedy to nie jest jednorazowa wizyta w salonie optycznym, a raczej wielokrotne wizyty, gdzie zastanawiam się nad danymi oprawkami. Po jakimś pół roku czasu od mojej pierwszej wizyty w Salonie Vision Express, gdzie w między czasie odwiedzałem również inne salony optyczne, wróciłem na kolejną, drugą wizytę – nie mam dużej wady wzroku stąd też brak mojego pośpiechu w wyborze oprawki. Stanąłem przy wystawie z oprawkami i po chwili doradca do mnie podszedł i zainicjował rozmowę słowami, które wskazały, że kojarzył mnie z wizyty sprzed pół roku: „i jak, zdecydował się Pan już na któreś oprawki?” - Byłem niesamowicie zdziwiony, że doradca mnie pamiętał z mojej wcześniejszej wizyty sprzed tak długiego okresu czasu, co mu zakomunikowałem. Wtedy doradca nawiązał do mojej ostatniej wizyty wspominając jak rozmawialiśmy na konkretny temat i uzasadnił po czym mnie zapamiętał. Miałem już wytypowaną oprawkę wcześniej wybraną z doradcą – doradca pomógł mi poszukać również innych oprawek do porównania, gdzie wskazywał przy każdym modelu dlaczego pasuje do mojej twarzy lub gdy nie pasował, argumentował to, że dana oprawka jest za szeroka czy za daleko od policzków odstaje itp. Porobiłem zdjęcia swojej twarzy w różnych modelach oprawek, które mi zaproponował doradca. Po powrocie do domu pytałem o opinię swoich znajomych nt. zdjęć mojej twarzy w oprawkach, które wybrał mi doradca. Doradca nie mylił się co do dopasowania oprawek do mojej twarzy! Znajomi potwierdzali, że oprawki dobrze na mnie wyglądają. Gdy już byłem zdecydowany na zakup konkretnych oprawek, wróciłem do salonu Vision Express dokonać badania wzroku w gabinecie specjalisty, który to znajduje się w w/w salonie. Po zakomunikowaniu doradcy, że umówiłem się na wizytę w gabinecie specjalistycznym na badanie wzroku, doradca poszedł do gabinetu, gdzie następnie wyszedł po mnie specjalista i przywitał mnie uściśnięciem ręki i zaprosił do swojego gabinetu. Gdy specjalista przeprowadzał badanie wzroku czułem, że chce dokładnie dopasować korekcję do mojej wady wzroku oraz że czas, który na to przeznacza nie ma narzuconego limitu. Pomimo mojej małej wady wzroku i mojego zwlekania z kupnem okularów, gdzie myślałem, że mam dobry wzrok – teraz czuję ile przez ten czas straciłem nie mając wtedy super dokładnego i ostrego obrazu, który teraz mam nosząc okulary dobrze dopasowane pod każdym względem!

Wspaniała i profesjonalna obsługa

Chciałam wybrać okulary. Wybrałam się do salonu Vision Express. Na początku zaproszona zostałam do gabinetu i optometrystka zbadała mi wzrok. Okazało się, że muszę nosić okulary. Później specjalista pomógł mi wybrać okulary oraz szkła. Jestem pod wrażeniem miłej i wysoce profesjonalnej obsługi klienta.

Tak sobie

Pracownicy szybko zwracają uwagę na klientów. Do minuty czasu doradczyni podeszła z zapytaniem w czym pomóc. Niestety nie zadała zbyt wielu pytań celem zbadania potrzeb. Podobało mi się, że komentowała jak wyglądam w danych oprawkach (czy dobrze, czy źle). Lekarz bada szybko i sprawnie. Nie dopytuje o dodatkowe rzeczy typu ewentualność noszenia soczewek czy do czego potrzebne są okukary. Pracownica niestety trochę mało zdecydowana ale pracuje od niedawna więc ma prawo czuć jeszcze niezdecydowanie. Była miła i grzeczna. Jak ktoś chce załatwić kwestię okularów szybko i sprawnie to polecam.

Stres przy zakładaniu soczewek

Pani, która miała przeprowadzić badanie i nauczyc zakladac soczewki powinna nauczyc sie cierpliwosci. Po nieudanej probie zalozenia przeze mnie soczewek jej poirytowanie dawalo sie we znaki, co jeszcze bardziej mnie stresowalo. Dodatkowo dała mi radę abym obcięła paznokcie jeżeli chce się nauczyć zakładać soczewki (mam LEKKO wychodzące za opuszek paznokcie). Gdyby nie miły pan który obsługiwał na kasie ocena byłaby zdecydowanie niższa, dlatego co do badania w tym miejscu trzeba podjesc z dystansem!!!

Super!

Profesjonalna obsługa zarówno ze strony doradcy jak i optometrysty. Doradca najpierw szczegółowo wypytuje o to czego klient szuka by zaproponować odpowiednie oprawki. Za każdym razem ocebia efekt, mówi jeśli oprawki nie pasują. Sam informuje o możliwości rabatu, ubezpieczeniu, praktycznie nie trseba o bic pytać bo wszystko się wie. Optometrystka to osoba kompetentna, szczegółowo dobiera szkla, profesjonalnie sprawdza wzrok w oparciu o różne warianty szkieł. Warto!

Nr usługi 164452

Zamówiłem okulary do czytania +2 i +2,5 w dniu 8- 03-2019 z terminem wykonalności do 25-03 2019 dziś jest 29-03-2019 i do tej pory ich nie otrzymalem mimo ze dowiadywałem sie czy są gotowe nikt nie udzielił informacji kiedy będą gotowe. To jest leceważenie klienta .

VE porażka

Nie polecam salonu VE. Obsługa mało taktowna i niekompetentna. Ale do rzeczy. Zaprosili mnie na badanie wzroku. I po badaniu stwierdzili, że powinem mieć okulary do dali i bliży oddzielnie. Z uwagi na mój charakter pracy nie mogę korzystać z dwóch par oddzielnych. Poprosiłem o szkła progresywne, gdyż takie już wcześniej używałem. Okulary, za które zapłaciłem około 1400, nie nadawały się do noszenia. W dali było bardzo dobrze widać ale z bliska musiałem patrzeć na dolną część oprawek aby cokolwiek przeczytać. W trakcie odbioru stwierdziłem, że okulary są złe dobrane i poprosiłem o ich reklamację. Niestety, nie przyjęto mojej reklamacji ponieważ tych okularów jeszcze nie odebrałem. Najpierw musiałem je odebrać, zapłacić, a potem reklamować. Czyli jako klient zostałem zmuszony do kupna wadliwego towaru, gdyż w przeciwnym przypadku przepadła by mi zaliczka. Reklamacja została przyjęta i potwierdzona SMS-em. lecz na tym koniec. Dopiero po trzech miesiącach mojego dzwonienia poinformowali mnie, aby udał po dokonanie "zakończenie" formalności reklamacyjnej. Jakież było moje wielkie zdziwienie gdy w salonie VE poinformowali mnie, że muszę podpisać kolejne zlecenie na nowe okulary i znów muszę czekać około dwóch tygodni. No to jest jakiś absurd. Zrezygnowałem z ich usług i zażądałem zwrotu gotówki. Uff.. mam ich dosyć

Porażka Szkoda nerwów czasu i pieniedzy

Jestem totalnie rozczarowany,zle dobrane szkła do wady wzroku Badanie wzroku to jakaś farsa Pan optometrysta pracuję na archaicznym sprzęcie i powtarza jak wyuczona maszyna formulke,,widzi Pan lepiej gorzej czy bez zmian'' po reklamacji powtórne badanie rowniez zakończone fiaskiem. Nie Polecam szkoda zdrowia !!!

Porażka

Planowałam zakup w salonie vision express. W tym celu umówiłam sie na badanie wzroku w tym salonie. Badanie trwało jakieś 45 minut.. zamiast słowa „badanie" mogłabym użyć określenia „ 45 minut straconego czasu" ponieważ po zbadaniu mojego wzroku stwierdzono, ze na podstawie tego co wykonywano mi przez prawie godzinę, nie mamy możliwości wyrobienia okularów. To jest jakiś żart!? Jechałam 40 km na marne. NIKOMU NIE POLECAM! Szczerze odradzam..

Odwiedzałeś ostatnio Vision Express?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Fielmann

(2.17 )

Twoje Soczewki

(5.00 )

NZOZ NEMEZIS

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem