Vision Express

( 2.37 )

Opinie (560)

Salon optyczny

Podejrzewałam u siebie wadę wzroku. Udałam się do salonu optycznego Vision Express. Spotkałam się z fachową obsługą ze strony lekarza okulisty oraz doradcy. Wybrałam piękne okulary a moje oczy się już nie męczą. Profesjonalizm w każdej postaci.

Nie polecam

Takiej tragicznej obsługi klienta dawno nie widziałam. Byliśmy razem z synem na badaniu wzroku zleconym przez EnelMed. Badanie dokonane przez optometrystę przebiegło bardzo sprawnie i profesjonalnie. Natomiast obsługa salonu to jakaś porażka. Obsługiwała nas kobieta, która przez cały czas miała do nas pretensje o wszystko. Powitała nas słowami "musimy się spieszyć bo spóźniliście się" choć byliśmy punktualnie. Potem było tylko gorzej. Na koniec nie chciała nam wydać badań niezadowolona, że nie chcemy zakupić soczewek na miejscu. Jak kupić coś od kogoś kto ciebie nie szanuje. Wyszliśmy z salonu przez nią zdenerwowani z postanowieniem, że więcej tam nie wrócimy!

żenada

Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam, to były najgorzej wydane 99,00 zł. lekarz z kompleksami wydzierający na pacjenta, obsluga nie podlega nawet najnizszej oceny. Jestem zdruzgotana i wściekła na siebie, że chciałam tylko zbadać wzrok.,

Nowy Targ E.Lelcerc Vision Express

Na przełomie kilku lat zamawiałam okulary,korekcyjne jak i przeciwsłoneczne. Do tej pory obsługa miła,panie optometrystki profesjonalne ,podejście do klienta znakomite i ekspresowa realizacja zlecenia. Wczoraj zostałam obsłużona przez Panią jak intruz. Bezczelne odzywki i uwagi ,byłam umówiona na badanie w celu doboru soczewek, przekaz informacji o poczekaniu na optometryste,oraz olewajacy ton rozmowy zraziły mnie maksymalnie do tego salonu,miałam pecha trafiając na Panią w blond włosach,która nawet nie dała mi dojść do słowa, że byłam umówiona na konkretną godzinę i nie potrzebuje kolejnych okularów a soczewki .

Baznadzieja

Brak profesjonalizmu. Otrzymałam olulary źle złożone. 5 tygodni reklamacji. Zero informacji. Nie polecam.

Baznadzieja

Brak profesjonalizmu. Otrzymałam olulary źle złożone. 5 tygodni reklamacji. Zero informacji. Nie polecam.

Chyba mało płacą, bo ekipa ciągle się zmienia.

W zeszłym roku robiłam okulary progresywne. Nie poinformowano mnie o wszystkich szczegółach umowy, w szczególności o opcjach dotyczących obligacji ze strony firmy do wykonania okularów bez dopłaty .jeżeli okulary progresywne nie będą pasowały. w tym tygodniu koleżanka robiła u nich dwie pary. Nie wiadomo, na razie, czy da się w nich chodzić, ale była zbulwersowana, że przy takich cenach, jakie płaci, powyżej 2000. firma nie daje futerału, tylko jakąś żenująca szmatkę, w która Pani wkłada okulary .

Super negatywne opinia z mojej strony

Okulary noszę od 35lat po raz pierwszy kupiłem okulary (dwie pary)w tej firmie i pół roku po gwarancji obie pary uległy uszkodzeniu w jednych rozwarstwiły się szkła a w przeciwsłonecznych korekcyjnychpękła oprawka od leżenia w pudełku w szafie przez zimę dodam okulary zmieniam co 4 lata i nigdy to mi się nie przytrafiło w innych okularach obecnie używam okularów z przed 6lat i są w perfekcujnym stanie.

Bardzo miła obsługa

Personel bardzo pomocny, łatwo i szybko nawiązujący kontakt z klientem. Pomoc przy wyborze oprawek i szczegółowe wyjaśnienie zagadnień związanych ze szkłami.

Brak kompetencji w dobieraniu soczewek

Kupiłem okulary wraz z badaniem wzroku. Pani badająca wzrok stwierdziła u mnie brak ostrości w prawym oku, skierowała mnie do okulisty. Podczas badania u okulisty stwierdzono nierówność rogówki. wystarczy tylko korekta szkieł. Przez brak kompetencji osoby badającej musiałem zapłacić za dodatkowe badanie, które było całkiem zbędna. dodatkowo muszę wymienić szkła w okularach. Vision ma promocję bo i tak musisz drugi raz płacić

Jest ok

Mają sensowną oferte i duży wybór oprawek. Kiedy zmieniałam swoje byla dodatkowo fajna wyprzedaż i oprawki dostalam za pół ceny. Szkła podstawowe w cenie opraw. Do zakupu bon na drugą parę z kolejną zniżka. Badanie 9zl jeśli robisz zakup okularów lub soczewek. Promocja ze względu na wiek. Ogólnie można znaleźć cos dla siebie. Jedyne co bym poprawiła to czas obsługi. Badanie bylo opóźnione o ok 30min.

Odradzam

Stanowczo odradzam zakup okularów w salonach Vision Express. Firma posiada słabej jakości oprawki do okularów - od momentu zakupu oprawki były czterokrotnie wymieniane , a prośba o wymianę na inny , solidniejszy rodzaj spotkała się z odmową.

Super, rewelacyjna obsluga

Kupiłam okulary w promocji, ale obsługa była na tak wysokim poziomie jakbym kupowała produkty za wysoką kwotę. Kompetentna, szybka , miła i uprzejma obsługa.

Salon z prrofesjonalną obsługą

Pani Sprzedająca chcąc trafić w mój gust, wybierając oprawki trafiła w 10. Takiej pomocy przy zakupach oczekiwałbym także w sklepach odzieżowych niestety czasem bez skutecznie.

Najlepsza obsługa

Jestem klientem Vision Express już od kilku lat, ale to właśnie w Wołominie byłam najbardziej zadowolona z obsługi. Panie super miłe, bardzo kompetentne, potrafią w jasny sposób odpowiedzieć na każde pytanie i wątpliwości. Badanie wzroku również. bardzo profesjonalne. Oprawki świetnie dobrane i dopasowane, szybka realizacja. Naprawdę z całego serca polecam salon w Galerii Wołomin, Panie są przemiłe! Jestem bardzo zadowolona!

Okulary progresywne

Moja pierwsza wizyta w salonie i obsługa na wielki plus okulary okazały się strzałem w dychę do czasu gdy po roku noszenia po przypadkowym upadku uszczerbiło mi się szkło nadmienię że kosztowały 1699 zł po ponownej wizycie pani zaproponowała wymianę soczewki za 700 zł gdy szukałam alternatywy u innego optyka stwierdził że źle dobrane oprawki i to nie powinno się zdarzyć to żenada doprawdy ciężko mi się pogodzić z noszeniem sklejonej soczewki za tak wysoką cenę Marzena

Nie polecam badania w salonie

Salon jest spory i prsestronny. Oprawki drogie, szkła również nie należą do najtańszych. Obsługa klienta jest na wysokim poziomie. Nie trzeba o wszystko pytać, doradzczyni z własnej inicjatywy opowiada o dostępnych możliwościach. Komentuje wygląd w oprawkach, doradza czy wygląda się dobrze czy też źle. Gorzej z obsługą przy ustalaniu wady wzroku. Optometrystka była opryskliwa, niemiła. Badanie przeptowadzała mechanicznie, niezbyt przyjemnym tonem. Używała momentami niejasnych sformułowań. Nie polecam! Jedyny minus to natarczywe nagabywanie na dodatkowy zakup czy okularów za pół ceny czy ubezpieczenia. Mimo podziękowania za daną usługę doradczyni kilka razy wracała do tematu i jakby zmuszała mnie bym się zgodziła na dodatkowy koszt. Mało to profesjonalne.

Vision Express = 100% marketingu + 0% fachowości

Firmą Vision Express z powodzeniem zająć by się mogli specjaliści od społecznej manipulacji, zwanej marketingiem, a z pewnością odkryliby wiele nowatorskich technik. Przykład: Wchodzisz dziarsko do salonu bo widząc słowo „express” liczysz na obsługę od ręki, jednak musisz umówić się i przyjść raz jeszcze, ok, przychodzisz więc raz jeszcze, akuratnie wracając z dzieckiem ze szkoły, badasz się przez pół godziny (dziecko w tym czasie usypia na krzesłach w poczekalni), następne dwa kwadranse wybierasz oprawkę z wątpliwą pomocą coraz to bardziej zniecierpliwionej dziuni, wreszcie jest ta jedna jedyna! przyglądasz się jej i coraz bardziej przywiązujesz do myśli, że będzie leżeć na twoim nosie przez – o nadziejo! – następnych lat kilka. Zasiadasz do stolika, musisz podać wszelkie dane (email, telefon, po co ?) i nie masz wyjścia. Tracisz kolejny kwadrans, a końcu okazuje się, że wystawiona cena dotyczy podstawowych szkieł, których – dziwne? – akurat na stanie nie ma! Możesz dopłacić za lepsze szkła około 40-50% do ceny, która widnieje na wystawionych oprawkach, lub czekać 10 dni (tak! w firmie, która ma w nazwie słowo „express”) na dostawę szkieł standardowych. Wpadasz w konsternację, w myślach pytając się „Ale jak to?". Z jednej strony zainwestowałeś/łaś już czas i energię w całą sprawę, i twoje dziecko też, a do tego zaangażowałeś/łaś się już emocjonalnie w relację z tymi oprawkami… Ciężko się wycofać… Z drugiej strony myślisz „Co za niegodziwość!” i próbujesz przekonać dziunię, że coś tu nie gra, że nawet ty sam/a mógł/mogłabyś w sieci zamówić szkła na jutro a co dopiero oni, że szkła podstawowe powinny być na stanie jako pierwsze. No i wreszcie rzecz podstawowa, że nie masz wyboru, że pewnie wzięła/wziłąbyś chętnie te antyrefleksy, gdybyś po prostu… miał/a wybór. Na to panienka (wybaczcie, ale tam są akurat same dziewczyny) mówi „Ależ ma pan wybór, ten antyrefleks albo inny, albo jeszcze inny. albo czekać 10 dni…”. Próbujesz kilka razy tłumaczyć, że wyboru nie masz, że wozisz dzieci do szkoły itd, że okulary musisz mieć już, lecz nie dociera. Myślisz „jeśli ulegnę, jeśli dam się zmanipulować ciężko będzie spojrzeć w lustro”. Próbujesz ostatniej szansy – prosisz o rozmowę z kierownikiem. Jednak tegoż/tejże akurat w sklepie nie ma. Więc z ciężkim sercem, tracąc półtorej godziny rezygnujesz. Ale panienka chce od ciebie pieniędzy za badanie, odmawiasz argumentując, że zdecydowałeś/łaś się na badanie widząc ich ofertę w postaci ceny na oprawce, a oferta ta okazała się nieprawdziwa. Oddajesz jej kartę badania, a ona wściekła starannie wyrywa z tej karty fragment z wynikiem pomiaru – dioptriami i sfochowana dość klasycznie oddaje ci pozostały strzęp papieru… Dziecko patrzy więc nie wściekasz się, tylko wybuchasz śmiechem: „Lekcja życia, moje dziecko, lekcja życia”.

Fatalna jakość

Na okularach przeciwsłonecznych z polaryzacją i korekcją wady wzroku (mam -3 dpi) podczas patrzenia np. w niebo w trakcie słonecznego dnia, pojawiają się na brzegach soczewek dobrze widoczne ciemniejsze i jaśniejsze pola, przebarwienia itp. Przed reklamacją w Vision Expres zasięgnąłem opinii u dwóch innych optyków, którzy potwierdzili, że praca jest fatalnie wykonana i że soczewki są po prostu wadliwe. Okulary mają dwuletnią gwarancję, Vision Expres niestety nie uznał mi tej reklamacji, nie podjął się w jakikolwiek sposób by usunąć tą wadę , tłumacząc się tym, że źle używałem okularów (przez około miesiąc) jak się dobrze używa okulary, czy jest coś czego nie wiem? Po za tym, przebarwienia te wg. dyplomowanego optyka z Vision Expres wynikają z naprężeń , nie zmienia to faktu , że wygląda to fatalnie. Jednym słowem 1200 zł wyrzucone w błoto. Dziękuję Vision Expres za uwagę, miałem jeszcze nabyć okulary progresywne i wydać ponad 2000 zł, dobrze że tego nie uczyniłem. Vision Expres, nigdy więcej!

Odwiedzałeś ostatnio Vision Express?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Fielmann

(1.61 )

Twoje Soczewki

(5.00 )

NZOZ NEMEZIS

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem