Jakość Obsługi

CityFit

( 3.13 )

Opinie (466)

Rewelacyjnie.

Fatalnie

Fatalnie. Standard obsługi klienta przez Państwa "Specjaliste ds. Obsługi Klienta" z Biura obsługi klienta poniżej jakiejkolwiek krytyki (zgłoszenie wewnętrzne 1420304486). Dla osób które to przeczytają opiszę sytuację. Moje członkostwo zostało zdezaktywowane z jakiś problemów teleinformatycznych. Niestety CityFit potrafiący wysłać wiadomość z reklamami ofertami nie wysyła informacji że transakcja automatycznego pobrania z karty nie powiodła się. Zgodnie z opinią pana z BOK: "Wszelkie informacje dotyczące płatności, bądź ich braku znajdują się w zakładce 'aktualne karnety' w strefie klienta. Pobranie opłaty członkowskiej zawsze odbywa się kilkukrotnie, a 08.09.2018 aktywowaliśmy na Pańskim koncie awaryjną metodę płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy 24, aby mógł Pan dokonać manualnie przelewu- w dalszym ciągu nie odnotowaliśmy płatności, w związku z czym nastąpiła bezpowrotna dezaktywacja karnetu." Po tym jak zwróciłem uwagę na fakt że nie każdy loguje się do systemu aby kontrolować czy płatność się udała i że naprawdę w tych czasach i przy takich przypadkach powinno się jednak w inny sposób poinformować klienta o problemach z płatnością otrzymałęm wyciąg z regulaminu: "W odpowiedzi na Pańskie zarzuty przytaczam fragment regulaminu: '6) W razie powstania zaległości z tytułu opłaty za członkostwo, CityFit może ograniczyć członkostwo poprzez zablokowanie dostępu do Klubu/Klubów przy czym Członek Klubu zostanie o tym fakcie powiadomiony za pośrednictwem jednego z następujących kanałów: telefonicznie, smsowo, mailowo, osobiście, pisemnie lub poprzez Strefę Klienta. Klient zostanie również poinformowany o istniejącej zaległości oraz możliwości uregulowania płatności. Po upływie 14 dni od wyznaczonego Dnia Płatności nastąpi utrata członkostwa. Członek Klubu zostanie również powiadomiony o tym fakcie w sposób przewidziany powyżej. Mimo utraty członkostwa, o której mowa powyżej Członek Klubu jest zobowiązany do uregulowania wszelkich zaległych opłat.' Jak widać, decyzja o dezaktywacji karnetu była całkowicie zasadna i nie ma żadnych powodów do ponownej aktywacji tego karnetu. Informuję również, że to ostateczne stanowisko CityFit." A człowiek chciał sprawę wyjaśnić i zwyczajna aktywacja członkostwa by wystarczyła. Jeżeli to jest standard jakości obsługi to dziękuję bardzo. Na minus: personel.

Bardzo

Bardzo źle.

Bardzo źle

Bardzo źle. Zamrożenie karnetu na nic się zdało. Zamrażałem karnet w Maju na okres wakacyjny. Po długi rozmowach klub żąda zapłaty za okres 3 miesiący pełnej kwoty, gdzie w tym okresie nie miałem możliwości korzystania z klubu. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, sprawność obsługi. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

Fatalnie

Fatalnie.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze.

Fatalnie

Fatalnie.

Odwiedzałeś ostatnio CityFit?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Gymnasion

(4.00 )

Holmes Place Poland Sp z o.o.

(0.50 )

Centrum Sportowo-Rekreacyjne Active

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem