Forum Media Polska Sp. z o. o.

( 0.82 )

Opinie (39)

Rezygnacja z prenumeraty

Bardzo nie polecam. Dzwonią do swoich klientów z nowymi ofertami kilka razy w miesiącu ale żeby poinformować o tym, że za 14 dni automatycznie przedłużą jego prenumeratę wartą prawie 500 zł nie raczą poinformować. Bardzo nie polecam .

Byle z daleka

Fantastycznie skonstruowane mechanizmy wyciągania pieniędzy za produkty i usługi, których się nie chce. Doskonała znajomość prawa i naciąganie go do swoich potrzeb. Manipulacja paragrafami poziom mistrz. Radzę nie wchodzić w żadne umowy z wydawnictwem dla własnego spokoju i zdrowia psychicznego.

Unikajcie tej firmy

Witam. Zamówiłam produkt o nazwie "prenumerata roczna", a w regulaminie zaznaczyli, że przez słowo "prenumerata" rozumieją "abonament". Piękne! Nie byłam tego świadoma, nie czytałam regulaminu (moja wina) i teraz chcą, żebym zapłaciła za kolejny rok. Jeśli, ktoś nie chce kontynuacji usługi, a przedsiębiorca jasno nie informuje o jej ciągłym charakterze to moim zdaniem jest to ewidentne nieuczciwe traktowanie ludzi. Czy zmiana nazwy na fakturze z "prenumerata" na "prenumerata abonamentowa" lub "abonament roczny" byłoby problemem dla firmy? Chyba tylko takim, że mniej osób by naciągnęli... Pozdrawiam. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Szkolenie z dostępem online

Nieuczciwa firma! Ludzie uważajcie na nich. Zastraszają i kłamią, żeby wyciągnąć pieniądze. Wysłałam odstąpienie od umowy, a oni mnie codziennie nękają mailami. Nie kupujcie nic w tej firmie!!! nieuczciwe działanie!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Oszuści ! Uważajcie aby nie wpaść w pułapkę!

Uważajcie ! Nie wszyscy wiedzą że: 1) Umowa telefoniczna jest zobowiązująca! 2)Fundacje, stowarzyszenie, itd..NIE są konsumentami, nie mają takich samych praw, dla nich trudniej zrezygnować z umowę, oni wiedzą o tym i skorzystają z faktu, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego. 3) Forum media utrudnia jakikolwiek kontakt: mailowe i telefoniczny, nie odpowiadają na prośby o kontakt. 4) AUTOMATYCZNIE zapisują cię na dodatkowe kursy i subskrypcje, ignorując prośby o rezygnację. Wiele osób zostało oszukanych, CZAS TO POWSTRZYMAĆ !

dramat naciagacze i zle praktyki

Jakieś automatyczne przedłużenie prenumeraty na dluzsza mete straca dwa razy tyle bo juz nic nigdy u nich nie zamowie i odradze wszytskim ni ewiem co to za praktyki ale czy ma ktos prosty sposob zeby sie odczepili na pewno im nie zapalce dwoch faktur za automatyczne przedluzenie wyssane z palca

Naciągacze!

NIE POLECAM! Na jesieni zglosilam uczestnictwo w Kongresie matematycznym (cena ok 800zl, kurs jednodniowy w Warszawie). Z powodu pandemii kongres zmienil forme na online bez zmiany ceny i bez mozliwosci rezygnacji. Chcialam zrezygnowac (na wsi slaby internet, jeden komputer dzielony z dzieckiem „szkolnym”) - bez szans. Chcialam dowiedziec sie jakie sa wymagania sprzetowe, szybkosc internetu - bez szans. W mailach nie potrafili odpowiedziec na to pytanie natomiast jak mantre powtarzali, ze zgodnie regulaminem mieli prawo Znienic dowolnie formę i mam zaplacic! Teraz firma windykacyjna bombarduje mnie smsami i straszy sądem. Ps. W efekcie zrezygnowalam z prenumeraty pisma i na pewno nie pojawie sie na kolejnych kongresach. Nawet gdyby sad zmusil mnie do zaplaty tych 800zl na dluzsza metę na mnie stracą. Gdzie tu sens???

Poszukuję osób oszukanych przez Forum

Szukam osób poszkodowanych przez praktyki Forum Media ,a zainteresowanych pozwem zbiorowym ,proszę o pilny kontakt: ad10484@op.pl

Poszukuję osób oszukanych przez Forum

Szukam osób poszkodowanych przez praktyki Forum Media ,a zainteresowanych pozwem zbiorowym ,proszę o pilny kontakt: ad10484@op.pl

NACIĄGACZE!!!!!

Po wykupieniu w jednym roku prenumeraty (w 2019) w nastepnym roku prenumerata została z automatu przedłuzona - bez żadnego powiadomienia ani zapytania o zgodę na to. Automatyczne przedłuzenie jest ZOBOWIĄZANIEM do opłacenia kolejnego roku prenumeraty!!!! NIE MA MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY!!!

Nieuczciwa Firma

Bardzo nieuczciwa Firma - wystawiają Fakturę za nieopłacone zmówienie - Faktura przychodzi po miesiącu od zamówienia on-line, które nie zostało opłacone , ani aktywowane ) Kontakt praktycznie żaden tylko przez BOK . Pani mówi, że jest to zamówienie branżowe od którego nie można odstąpić. Przestrzegam wszystkich przed kontaktami z tą Firmą

Dobrze

Czytam te wpisy i nie rozumiem trochę. Od lat zamawiam materiały i korzystam że szkoleń dla psychologów. Jestem zadowolona wysoka jakością materiałów i szkoleniami przygotowanymi przez specjalistów z branży. W zgodzę się że telefonów jest dużo ale zyskałam duże zniżki głównie na szkolenia. Po zamowienii zawsze na maila dostaje potwierdzenie o zniżce o zamówionym produkcie i o tym że np prenumerata się automatycznie przedłuża jeżeli się nie zrezygnuje pisemnie 14 dni przed końcem. In trzeba czytać ludzie to co się dostaje! I tym bardziej że jak coś zamawiałam zawsze jest formułka o tym i doadtkowo na mailu... Ludzie nie czytają co zamawiają i na jakich warunkach i potem macie narzekanie

Odstąpienie od umowy zakupu

Zgodnie z prawem po zawarciu umowy na odległość mam 14 dni na rezygnację. Forum Media twierdzi natomiast, że to jest prawo konsumenta, a oni są firmą branżową dla specjalistów i to prawo mi nie przysługuje. Nie widzę związku, zwłaszcza, że jestem osobą prywatną. Czy komuś udało się odstąpić od umowy zakupu?

naciągacze , tragedia

zastanawiam się dlaczego nikt nie zgłasza tej dziadowskiej firmy do rzecznika praw konsumenta albo do prokuratury ? ja właśnie to zrobię ponieważ przysłali mi fakturę za....niewykonaną usługę tzn za udział w kongresie na który biletu nie zakupiłam .

Forum media działają niezgodnie z prawem

Mi też zaczęli wciskać prenumeratę si, mimo, że nie podpisywałem żadnej umowy, że chcę, ani nie wysyłałam żadnego emalia, że chcę zamówić. Ja nawet nie korzystałam z ich oferty. I zaczęli przysyłać faktury na obonament i straszyć komornikiem. Konsultowałam się z prawnikiem do spraw konsumenckich i jeśli zamówienie nie zostało złożone na piśmie np emailem to nie ma żadnej umowy i oni nie mają prawa rządać zapłaty. Prawnik powiedział, że nawet jak ktoś zamówi ustnie prenumeratę lub wyrazi taką chęć to nie jest to wiążące dla klienta dopóki tego nie potwierdzi na piśmie. I oni nie mają prawa do rządzenia zapłaty i wysyłania faktur.

Tragedia

Przedłużono mi abonament na portal pracowni si i przesłane fakturę do zapłaty choć nie wyraziła na to zgody. Informowała konsultanta o rezygnacji. W chwili obecnej dostaje ponaglenia do zapłaty a kontakt z wydawnictwem niemożliwy. Nie odpisują na meile a wszędzie piszą że każda sprawę rozpatrują indywidualnie. Za to telefonów z wciskaniem kolejnych usług dziesiątki. I ponaglenia do zapłaty na bieżąco. Kto miał podobna sytuację z tymi naciagaczami?

nieuczciwa firma i nic więcej

Bez informacji przedłużają preumeratę. Agresywna i nieuczciwa firma. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Forum Media Polska Sp. z o. o.?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zakład Doskonalenia Zawodowego

(5.00 )

Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

(2.75 )

Inkubator Przedsiębiorczości

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem