Forum Media Polska Sp. z o. o.

( 0.85 )

Opinie (26)

Dobrze

Czytam te wpisy i nie rozumiem trochę. Od lat zamawiam materiały i korzystam że szkoleń dla psychologów. Jestem zadowolona wysoka jakością materiałów i szkoleniami przygotowanymi przez specjalistów z branży. W zgodzę się że telefonów jest dużo ale zyskałam duże zniżki głównie na szkolenia. Po zamowienii zawsze na maila dostaje potwierdzenie o zniżce o zamówionym produkcie i o tym że np prenumerata się automatycznie przedłuża jeżeli się nie zrezygnuje pisemnie 14 dni przed końcem. In trzeba czytać ludzie to co się dostaje! I tym bardziej że jak coś zamawiałam zawsze jest formułka o tym i doadtkowo na mailu... Ludzie nie czytają co zamawiają i na jakich warunkach i potem macie narzekanie

Odstąpienie od umowy zakupu

Zgodnie z prawem po zawarciu umowy na odległość mam 14 dni na rezygnację. Forum Media twierdzi natomiast, że to jest prawo konsumenta, a oni są firmą branżową dla specjalistów i to prawo mi nie przysługuje. Nie widzę związku, zwłaszcza, że jestem osobą prywatną. Czy komuś udało się odstąpić od umowy zakupu?

naciągacze , tragedia

zastanawiam się dlaczego nikt nie zgłasza tej dziadowskiej firmy do rzecznika praw konsumenta albo do prokuratury ? ja właśnie to zrobię ponieważ przysłali mi fakturę za....niewykonaną usługę tzn za udział w kongresie na który biletu nie zakupiłam .

Forum media działają niezgodnie z prawem

Mi też zaczęli wciskać prenumeratę si, mimo, że nie podpisywałem żadnej umowy, że chcę, ani nie wysyłałam żadnego emalia, że chcę zamówić. Ja nawet nie korzystałam z ich oferty. I zaczęli przysyłać faktury na obonament i straszyć komornikiem. Konsultowałam się z prawnikiem do spraw konsumenckich i jeśli zamówienie nie zostało złożone na piśmie np emailem to nie ma żadnej umowy i oni nie mają prawa rządać zapłaty. Prawnik powiedział, że nawet jak ktoś zamówi ustnie prenumeratę lub wyrazi taką chęć to nie jest to wiążące dla klienta dopóki tego nie potwierdzi na piśmie. I oni nie mają prawa do rządzenia zapłaty i wysyłania faktur.

Tragedia

Przedłużono mi abonament na portal pracowni si i przesłane fakturę do zapłaty choć nie wyraziła na to zgody. Informowała konsultanta o rezygnacji. W chwili obecnej dostaje ponaglenia do zapłaty a kontakt z wydawnictwem niemożliwy. Nie odpisują na meile a wszędzie piszą że każda sprawę rozpatrują indywidualnie. Za to telefonów z wciskaniem kolejnych usług dziesiątki. I ponaglenia do zapłaty na bieżąco. Kto miał podobna sytuację z tymi naciagaczami?

nieuczciwa firma i nic więcej

Bez informacji przedłużają preumeratę. Agresywna i nieuczciwa firma. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zamówienia

We wrześniu 2018 r. zamówiłam płatne czasopismo terapia specjalna oraz dostęp do platformy SI Forum Media Polska Sp. z o.o. Opłaciłam całość na rok, w sierpniu przysłano mi ostatni numer czasopisma, we wrześniu 2019 roku dostałam informacje o nowej fakturze do zapłacenia na rok 2019/20. Po tym mailu skontaktowałam się z firmą, pani absolutnie nieuznana mojej rezygnacji. Powiedziała, że takie pismo zostało do mnie skierowane, lub jest w ostatnim numerze – NIE BYŁO TAKIEGO PISMA. Drodzy Państwo firma nieuczciwie postępuje!!!!!!. Po powiedzeniu, że nie zgadzam się z taką decyzją – powiedziano mi, .ze muszę zapłacić, bo nie mogą zrobić korekty – pismo w tym samym dniu dostałam na maila. Są to dziwne praktyki. Jeżeli nie zapłacę zostanę podana do windykacji. Ostrzegam Wszystkich przed zakupem jakichkolwiek produktów, ponieważ Firma nie dział uczciwie. Nadmienię, że do zapłaty mam 414,42 zł (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Forum Media

Bardzo nie polecam . Jedno wielkie naciągactwo . Zamówiłam u nich prenumeratę dla Stomatologów . Następnego dnia dzwoniono do mnie i pytano czy nie chcę wykupić jeszcze jednego tomu tej prenumeraty . Stanowczo odpowiedziałam ,że interesuje mnie tematyka tylko pierwszego tomu . Po czym po skończeniu 1 prenumeraty otrzymuję kolejną dodam ,że koszt jednego tomu to ok 800zł.Po napisaniu reklamacji nie uwzględniono jej i jakaś Pani powiedziała ,że ewentualnie może mi nie wysłać 3 tomu(5 książek) . Dlatego bardzo nie polecam ! Sama zgłoszę to na pewno gdzieś ale lepiej kupować gdzie indziej, aby nie mieć dodatkowych problemów. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zerowy kontakt i brak próby pomocy przy rozwiązaniu problemu

Kontakt z firmą przed przelaniem pieniędzy na ich konto jest zerowy. Są nieżyczliwi, wymuszają pieniądze i nie chcą pomóc klientowi nawet jeśli wystąpiły problemy na tle zdrowotnym. Totalnie nie polecam i uważam, że w dzisiejszych czasach gdzie ważny jest jak najlepszy kontakt z klientem to firma Forum Media Polska jest zupełnie nieprzystosowana i prowadzi politykę niewzruszoną i ignorancką w stosunku do klienta.

Naciągacze

Uwaga na tą firmę!!! Telemarketerzy przygtowani do manipulowania ofertą. Sprzedją ofertę, która wchodz w realizację po paru miesiącach i nie można jej anulolwać. Efekt jest taki, że dostaje się zamiast 6 płyt w jednej przesyłce, jedną, marnie nagraną. i ta płyta kosztuje 321zł. Kupiłam kurs medycyny chińskiej i jest to dramat. Unikać jak ognia. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Ostrzegam przez naciąganiem

Zamówiłem HR Business Guide, ślicznie namówiony przez panią przez telefon: zobaczy pan, naprawdę warto, świetna publikacja itd. Publikacja przeciętna, materiały mocno podstawowe. Jakie było moje zdziwienie, gdy w czerwcu otrzymałem kurierem (!) przesyłkę z aktualizacją do wydania (kilkadziesiąt luźno dodanych stron), a wraz z nimi fakturę na prawie 300 zł do zapłacenia za aktualizację do wydania, którą rzekomo zamówiłem. Wierząc w uczciwość firmy i w to, że to pomyłka, złożyłem reklamację, dzwoniąc wcześniej na infolinię i pytając, gdzie mogę nierozpakowaną przesyłkę odesłać. Pani przyjęła reklamację (o dziwo nie otrzymałem żadnego maila informującego o jej złożeniu). Po dwóch tygodniach zadzwoniłem na infolinię zapytać co z moją reklamacją. I - to nie będzie zaskoczeniem - reklamacja została odrzucona. Konsultowałem to prawnie, mój doradca twierdzi, ze jest to działanie na granicy prawa i pewnie gdyby nie kwota, skierowałbym sprawę do sądu. Przestrzegam wszystkich przez zamówieniami w tej firmie, pierwszy raz w życiu spotykam się z taką ignorancją i obchodzeniem normalnych, rynkowych zasad.

Trzymajcie się od firmy z daleka

Przesyłki wysyłane listem zwykłym, w zamówionej gazecie karteczka informująca o tym, że prenumerata na kolejny rok odświeżana jest automatycznie. Próbowałem interweniować, przesyłka przyszła po terminie, w którym mogłem zgłosić rezygnację. Wszelkie argumenty zostały odrzucone, w zamian zaczęto straszyć mnie komornikiem.

Dramat i naciąganie

Przez 2 tygodnie wmawiali mi, że powiadomili mnie o płatnej kontynuacji zamówionej publikacji - nic takiego nie miało miejsca, ale ponieważ rozmowa toczyła się telefonicznie, było to tylko słowo przeciwko słowu. Złożona przeze mnie reklamacja została odrzucona - rzekomo poinformowano mnie o tym mailowo. Nie dostałam żadnej informacji, za to w międzyczasie zdążyła na ten sam adres e-mail dojść kolejna faktura. Ktoś powinien się tym prawnie zająć, bo sposób działania firmy nie mieści się w żadnym kanonie.,

Walczcie z naciągaczami

Zapoznałem się ze wszystkimi wcześniejszymi wpisami. Wszyscy są oburzeni, agresywną formą prowadzenia sprzedaży swoich usług przez Forum Media Sp z o.o. Ażeby przestrzec i ograniczyć obszar tej nieuczciwej formy działalności proponuję wszystkim, którzy zostali naciągnięci na nie zamówione usługi wysyłanie pisma o następującej treści. "W związku z prowadzeniem nieuczciwej i agresywnej praktyki sprzedaży swoich produktów nie wyrażam zgody na dalsze przesyłanie na mój adres jakichkolwiek informacji marketingowych. Sprzeciwiam się przeciwko dalszemu przetwarzaniu moich danych osobowych oraz wnoszę o prawo do zapomnienia na podstawie art. 17 i 21 Rozporządzenia Parlamentu UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych"

naciągnie na kolejne aktualizacje

przy zamowieniach internetowych, które robię masowo, nie nadążyłbym nad przeczytaniem regulaminu wszystkich dostawców: po prostu jest domniemanie, że zamawiam to i tylko to co zamawiam, a nie zamawiam czegoś dodatkowo z automatu, Dla mnie liczba osób, które tak jak ja nieświadomie zostały obdarowane aktualizacjami dostępów bez wyraźnej zgody, świadczy o ewidentnym działaniu na szkodę klienta. e-mail ze stycznia: Dziękujemy za okazanie nam przez Państwa zaufania i skorzystanie z naszych usług. Dbamy o najwyższą jakość merytoryczną tworzonych przez nas produktów, dlatego jesteśmy przekonani, że cieszą się one Państwa uznaniem. Informujemy, że do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy wpłaty na poczet poniższej faktury VAT dotyczącej złożonego przez Państwa zamówienia: 1708202/2 - Emocje w przedszkolu. Problemy wychowawcze. Trudne sytuacje - dostęp do portalu: www.emocjewprzedszkolu.pl 6170817/1 - Emocje w przedszkolu. Problemy wychowawcze. Trudne sytuacje - 17 aktualizacja 12/2018 r. odpisałem: proszę o duplikaty faktur w celu dokładniejszej identyfikacji po otrzymaniu duplikatu napisałem: to jakieś nieporozumienie, zamawiałem raz - zakup jednorazowy - w październiku na taki zakup dostałem od szkoły środki - w grudniu nie wysyłałem żadnego zamówienia do Państwa, proszę mi wskazać na jakiej podstawie jest to kolejne zobowiązanie odpowiedzi na to nie dostałe ale za to dostałem kolejne wezwanie: Jednocześnie informujemy, iż minął termin płatności faktury i sprawa została przekazana do Działu Monitoringu Należności. Aby zablokować proces upominawczy prosimy o uregulowanie wskazanej niżej kwoty w nieprzekraczalnym terminie do 2019-02-20. na co wysłałem info: już się w tej sprawie wypowiadałem: prosiłem o podanie podstaw dla których została mi wystawiona fv - czyli zamówienia ode mnie w tej kwestii Są to działania identyczne z takimi jak miałem kilka lat temu z firmy zagranicznej, która prosiła o aktualizację danych, a jednocześnie długi tekst w którym była ukryta informacja o tym, że jest to jednocześnie zamówienia wpisu do książki tel. Mnóstwo ludzi się na ten trick nabrało, łącznie ze mną: coś co wydaje się być niewinną prośbą o aktualizację staje się de facto zamówieniem, ale tak skonstruowane graficznie, że aby dawało wrażenie zwykłej, bezpłatnej aktualizacji danych. Takie praktyki są w założeniu oszustwem i choć formalnie wydają się że są przegraną dla klienta to materialne jest to czysta nieuczciwość. Proponuję wszystkim którzy to czytają, aby firmę zgłosić do rzecznika konsumenta za stosowanie takich praktyk. Ja to też zrobię...

Odwiedzałeś ostatnio Forum Media Polska Sp. z o. o.?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zakład Doskonalenia Zawodowego

(5.00 )

Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

(2.75 )

Inkubator Przedsiębiorczości

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem