Leroy Merlin

( 3.88 )

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Opinie (3769)

Świetnie!

Świetnie!

Niesprawiedliwiepotraktowanaklientka

29.12.2020
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Obsługa bardzo niepomocna. ...

Obsługa bardzo niepomocna. W wybranych działach nie ma kogo zapytać o radę czy poprosić o pomoc. Czasem chciałabym coś tam kupić, ale z uwagi na brak zainteresowania personelu sklepu odchodzę rozczarowana. Odnoszę wrażenie, że obsługa tam pracuje za karę.

Ostatnio byłem w ...

Ostatnio byłem w sklepie po zakup kilku rzeczy potrzebnych do kuchni i łazienki. Chciałem pochwalić Panią z działu projektowego za wspaniałą pomoc i wyrozumiałość w poszukiwaniu potrzebnych przedmiotów.

Chciałam ...

Chciałam podziękować Panu (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za profesjonalna obsługę na dziale kuchni !! Pracownicy profesjonalni, posiadający ogromna wiedzę , kompetentni !! Gorąco polecam !! To wielka przyjemność być obsługiwaną przez takie osoby .

Piękne i zachęcające ...

Piękne i zachęcające do odwiedzin w markecie reklamy telewizyjne i bilbordy, które sugerują najlepszą z możliwych obsługę klienta, to niestety tylko reklama bez pokrycia. W ogromnym sklepie trudno samemu cokolwiek znaleźć, a na pomoc ze strony obsługi naprawdę nie ma co liczyć. Fakt, że niemal przy każdym dziale jest ustawione stanowisko obsługi klienta, to jednak często jest puste, a czekanie na pracownika 10 i więcej minut, to już chyba przesada. Gdy się już klient doczeka, to często wychodzi na jaw brak chęci do pomocy, brak kompetencji i najczęściej słyszaną odpowiedź jest ta, że może kolega z działu obok pomoże. Kolejki do kas to spore utrapienie na zakończenie niekoniecznie udanych zakupów w tym markecie. Sporo drobiazgów jest oferowanych tutaj bez opakowania, więc jeśli klient tych drobiazgów nie chce zgubić, niemal koniecznie musi kupić płatną reklamówkę. Jedyną zaletą marketu, którą udało mi się zauważyć, to godziny otwarcia: od wczesnego świtu do późnego wieczora. Tyle i tylko tyle, niestety!

Podczas poszukiwania akcesoriów ...

Podczas poszukiwania akcesoriów do rolet w sobotę, prosiłem pracownika o pomoc. Pracownik chętnie podszedł do poszukiwanego produktu , ale ostatecznie go nie było. Pracownik był miły i poinformował, kiedy planowana jest dostawa.

Sklep w dobrej ...

Sklep w dobrej lokalizacji, duża dostępność asortymentu. Miła obsługa. Alejki zadbane. Polecam

Miesiąc temu pojechałem ...

Miesiąc temu pojechałem z żoną do sklepu LM w Płocku po płytki ceramiczne. Zabrakło nam przy remoncie paru sztuk a na stanie sklepu widniały 3 opakowania. Po przyjeździe na miejsce ku naszemu zdziwieniu, okazało się że ów płytek nie ma... Pracownik powiedział nam że być może były one uszkodzone i zostały przekazane do zwrotu. Wszystko było by ok lecz nie jesteśmy z Płocka i do pokonania mamy 50 km w jedną stronę. Poprosiłem więc o rozmowę z kierownikiem. Po dosłownie paru minutach przyszedł do nas kierownik działu. Przeprosił nas za zaistniałą sytuację i zaproponował, że zamówi dla nas te płytki oraz w ramach zadość uczynienia również je nam dostarczy. Po 4 dniach ten sam Pan zadzwonił z informacją że towar jest zamówiony i po dostarczeniu będzie się z nami kontaktował. Tak też się stało. Po dostarczeniu przesyłki do sklepu umówiliśmy na termin dostawy. Zachowanie i zaangażowanie tego Pana jest na prawdę godne podziwu. Tak właśnie powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta!!! Jesteśmy wraz z żoną bardzo zadowoleni, jeszcze raz dziękujemy i pozdrawiamy!!!

Bardzo dobrze zorganizowany ...

Bardzo dobrze zorganizowany market budowlany. Ustawienie poszczególnych działów i produktów dość intuicyjne. Pracownicy w większości z bardzo dobrą wiedzą fachową, chcą i potrafia odpowiednio doradzić. W sklepie czysto, nawet w zimowym okresie gdy mokro i śnieżno na zewnątrz. Przy kasach w godzinach szczytu oczywiste kolejki ale personel nakłania wtedy do korzystania z kas samoobsługowych udzialając odpowiednich wyjaśnień. Ogólnie polecam

Rewelacja!

Duży wybór asortymentu w sklepie stacjonarnym. Obsługa uprzejma i zorientowana w stanie sklepowym.

Bardzo przeciętnie.

dobrze zaopatrzony sklep lecz obsługa jest tragiczna nigdy nie ma nikogo aby mógł pomóc, odsyłają z działu na dział i trzeba samodzielnie szukać pracowników po sklepie

OK

Zawsze otrzymałem pomoc ale nigdy nie była ona jakaś porywająca.

Tak sobie.

Niektórzy pracownicy służą pomocą i wiedzą, inni natomiast nie mają wiedzy wystarczającej do udzielenia pomocy.

Rewelacja!

Obsługa sklepu ma wiedzę na najwyższym poziomie. Potrafi doradzić w każdej sprawie.

Rewelacja!

Uwielbiam tego typu sklepy - jest tam wszystko, 200 rodzajów śrubeczek, każdą można znaleźć. Obsługa, która też pomoże znaleźć odpowiednią część, ale i nawet doradzi w jakiejś kwestii, podsunie ciekawe rozwiązanie. Ja musiałem założyć wiszące szafki kuchenne na ścianę gipsową.. miałem obawy, że ta sie zawali - ale obsługa z LM podpowiedziała mi taki mega patent, że ultra ciężkie szafki wypełnione tależami i na nich jest jeszcze karton z 12butelkami 1L na zakwasy buraczane - i te szafki wiszą na tej ścianie gipsowej już 2 lata! Serdecznie polecam obsługę.

Rewelacja!

Bardzo dobrze zaopatrzony sklep.

Rewelacja!

Najlepszy market w tej kategorii

Tak sobie.

długie oczekiwanie na obsługę stoiska, nie zgadzaj się ceny - inna w kasie, inna na sklepie, co dodatkowo wydłuża obsługę, sprzedawcy trudno dostępni trzeba szukać ich po sklepie, z innych działów nie udzielają informacji

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem