KYOTO Sushi Restaurant

(3.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 13)

Jestem dość częstą...
Jestem dość częstą klientką tej restauracji, obsługa bardzo miła oraz kompetentna. Bardzo dużym plusem są częste promocje dla klientów, m.in z okazji Dnia Kobiet darmowa lampka wina domowego, bądź deser do wyboru z karty, dodatkowo bardzo często spotykam się z gratisowym deserem w postaci bardzo dobrych lodów figowych z nutą whisky (które szczerze polecam!). Potrawy na bardzo wysokim poziomie, zarówno sushi jak i pozostałe dania. Bardzo duży wybór, często wprowadzane nowości. Ceny dań są adekwatne do ich jakości, która jest na wysokim poziomie. Wygląd restauracji bardzo przyjemny, przytulny oraz ciepły. W zależności od pory roku zmieniany jest wystrój ogródka. Jedynym minusem jest bardzo długi czas oczekiwania na zamówienie (co najmniej godzina) przy umiarkowanym ruchu restauracji, jednak za każdym razem zostałam przeproszona za takie sytuacje. Podsumowując, szczerze polecam tą restaurację.

Paulina_1625

14.03.2015

Wraz z narzeczonym...
Wraz z narzeczonym wybrałam się do Kyoto Sushi na kolację. Miła kelnerka zaprowadziła nas do stolika w zaciszu i podała karty z menu. Po kilku minutach podeszła by przyjąć zamówienie. Wybraliśmy duży zestaw sushi i dwie porcje sake. Po kolejnych kilku minutach otrzymaliśmy napoje. Na sushi czekaliśmy jeszcze jakies 15 minut. Podczas jedzenia nikt nam nie przeszkadzał. Lokal jest urządzony w taki sposób, by klienci mogli czuć się bardzo intymnie i spokojnie (zieleń, fontanna parawany). Po najedzeniu się, poprosiliśmy przechodzącą kelnerkę o rachunek. Otrzymaliśmy go praktycznie natychmiast. Pani zaproponowała również o spakowanie pozostałego jedzenia (była to prawie połowa zestawu - był on duży i sycący). Dostalismy je na wynos bez dodatkowej opłaty.Kelenrka z usmiechem nas pożegnała.Lokal bardzo przyjemny - można się zrelaksować i poczuć troche luksusu. Jedyny minus to ceny, które są bardzo wysokie.

13.01.2015

Na obiad z...
Na obiad z Kyoto wybrałam się skuszona ofertą wystawioną na grouponie. Jednak szybko orazało się że klienci grouponu są traktowani "gorzej". Po namowach znajomych zachwalających tę restaurację wybrałam się, jednak nie mogę powiedzieć abym była z niej zadowolona. O ile wystrój, czystość, przyjazne ułożenie stolików było w porządku o tyle samo zamówienie już nie koniecznie. Groupon rzekomo miał obejmować "bogate menu" jednak jak poinformowała kelnerka dla klientów grouponu są do dyspozycji tylko wybrane pozycje zestawów. Po wybraniu jednej z nich na zamówienie czekałam 55 minut. Jak się szybko okazało porcja była dla mnie za duża więc poprosiłam o spakowanie reszty na wynos.. Niestety (znowu z Grouponu) nie pakują na wynos, chyba że zapłaci się za opakowanie (10 zł).Ogólnie jedzenie nie złe, ale czas przygotowania i grupowanie klientów na lepszych i gorszych mi nie odpowiadało. Aha istotny szeczegół, do zestawu nie podano imbiru, najważniejszego w spożywaniu sushi.

Martyna_405

27.07.2013

W Kyoto Sushi...
W Kyoto Sushi miałam okazję być wczoraj. Od razu po wejściu do restauracji podszedł do nas kelner i wskazał stolik przy którym mogliśmy usiąść. Byłam tam pierwszy raz, więc bacznie obserwowałam wygląd wnętrza i tu muszę przyznać, że nie można się do niczego doczepić. Na sali była również widoczna kelnerka, która była ubrana w tradycyjny japoński strój. Jeśli chodzi o realizację zamówienia to czas oczekiwania wyniósł ok 20min. Jak na ilość klientów nie uważam, że był to długi czas. Czystość i sposób podania zamówienia bez zastrzeżeń. Kelner miły i uprzejmy. Moje jedyne zastrzeżenie to relacja jakość - cena - niestety nie mogę powiedzieć, że sushi serwowane w tej restauracji zasługuje na takie ceny.

Izabela_707

21.12.2012

Wybierając sie z...
Wybierając sie z dziewczyna na obiad po pracy nie spodziewałem się że tak zachwalany przez moich znajomych lokal, będzie miał tak niesprawną obsługę. Wprawdzie do wystroju oraz czystości w lokalu nie mozna było mieć żadnych zastrzeżeń, jednak obsługa pozostawiała wiele do życzenia. Poczatkowo zostaliśmy miło przywitani i szybkoobsłużeni, jednak nie mogliśmy sie doprosić zamówienia deseru z którego zrezygnowalismy z braku czasu. Na spakowanie jedzenia, które bardzo nam smakowało również nie doczekalismy się pomimo próśb z naszej storny. Po rachunek równiez musiałem zgłosić sie sam, gdyz nie miałem czasu na kolejne stracone minuty. W obronie obsługi nie staną nawet duży ruch w lokalu, który mógł byc pewnym usprawiedliwieniem. Jednak w lokalu zajętych było maksymalnie 6 stolików.

Michał_1507

11.09.2012

Wczoraj byłam w...
Wczoraj byłam w Kyoto z mężem. Jeśli chodzi o sushi wyśmienite, świetna lokalizacja w centrum. Obsługa zauważyła nas zaraz po wejściu, zostałam mile obsłużona, pani wyjaśniła zasady panujące w lokalu, minus że marynarkę musiałam powiesić na krześle nikt nie zatroszczył się o to, szybka obsługa, fachowa pan który robił sushi na życzenie robi dowolną kombinację i doradza, świetne śliwkowe wino! miejsce bardzo urokliwe, brak miejsc dla palących - widziałam jak klienci wychodzili na zewnątrz zapalić. ceny jak zawsze mogłyby być niższe :)

28.07.2012

Wrocław, ul.Świętego mikołaja 7

Zawiodłam się na...
Zawiodłam się na Kyoto, zamówione tutaj przez mnie danie było wręcz niejadalne!W lokalu czysto i wiele stolików dla gości.Zamówiliśmy zupy - ostre zupy paprykowe z makaronem sojowym (daw. black tiger), zawiodły nas mrożone krewetki, smak zupy - pyszny, jednak za tę cenę spodziewaliśmy się świeżych i dużych krewetek...

14.06.2012

Postanowiłem zjeść coś...
Postanowiłem zjeść coś orientalnego, więc wybrałem się do restauracji sushi. Restauracja znajduje się na drugim pietrze centrum handlowego Altus-a. Wszedłem do środka i odrazy zostałem zauważony. Kelnerka była ubrana w tradycyjny ubiór japoński. Zostałem zaprowadzony do stolika, otrzymałem meni, a po minucie pojawiły się na stole pałeczki i naczynia potrzebne do jedzenia sushi. Wybór był bardzo spory, poprosiłem kelnerkę, aby mi doradziła zestaw, w którym będę mógł spróbować paru rodzajów sushi. Bardzo miło się z nią rozmawiało, po chwili wybrałem jeden z dwóch oferowanych zestawów. Na zrealizowanie zamówienia czekałem 15 minut. W tym czasie podziwiałem wnętrze lokalu. Łódki z sushi pływające wokół stołu kucharzy, drzewka bonzai, kelnerki ubrane w kimono, jednym słowem klimat, który został tam stworzony jest genialny. Ceny może nie są niskie, ale warte takiej obsługi i tak dobrego jedzenia. Na pewno w przyszłości odwiedzę jeszcze raz ten lokal.

Tomasz_1495

02.10.2011

Nie zgadzam się (2)
Byłem tu umówiony...
Byłem tu umówiony z przyjaciółką na obiad. Wchodzę i z miejsca uderza mnie bardzo intensywny zapach sosu sojowego. Cały przesiąknę tym smrodem, myślę sobie, ale znajduję moją towarzyszkę przy stoliku. Kelnerka przynosi kartę, ale pytamy, co by mogła polecić i... nastaje cisza. Po krótkiej chwili niezdecydowania, czy też zmieszania mówi, że... nie wie! Nie chciałem być niegrzeczny, ale na końcu języka miałem pytanie: a od kiedy pani tu pracuje, od pięciu minut? Totalny brak profesjonalizmu. Zamówiliśmy w końcu zestaw maki i nigiri i piwo japońskie. Szybka konsupmcja i zmiana miejsca.

Piotr_1423

11.04.2011

Restauracja znajduje się...
Restauracja znajduje się w bardzo atrakcyjnym miejscu Wrocławia nieopodal Rynku, z pięknym widokiem na zabytkowe kamieniczki Jaś i Małgosia. To moja druga wizyta w japońskiej restauracji, ale pierwsza miała miejsce poza granicami kraju, więc się nie liczy:) Wystrój lokalu ascetyczny i pewnie ma odzwierciedlać klimat japońskich restauracji. Kolory takie jak lubię - chłodne zielenie, szarości i brązy. Wokół obszernego baru leniwie płynie strumyk, a na nim pływają talerze. Chyba się skuszę na promocję (od poniedziałku do czwartku wieczorem) przy barze za "drobną" opłatą można łowić ile wlezie. Kelnerka bardzo miła, pomocna przy wyborze dań. Jedzenie smaczne i świeże. Rzeczy, które mi nie odpowiadały to wyświechtane menu (poplamione!!!), papierowe podkładki na stołach, jak dla dzieci w przedszkolu z motywem bajkowym - stworem jak z japońskiej (chińskiej???) kreskówki. A i jeszcze jedno -zważywszy na miejsce, w którym znajduje się restauracja - ścisłe centrum miasta, atrakcyjny budynek - dosyć zaskakujące dla mnie jest podawanie jednorazowych pałeczek zawiniętych w papierową serwetkę. Nie znam się na zwyczajach japońskich i być może tak ma być z tymi serwetkami, ale prędzej spodziewałabym się tam jakiegoś wymyślnego origami, niż takich serwetek. Na stronie internetowej restauracji wyeksponowano porządne pałeczki wraz z podkładką, miseczką na sosy i tak to sobie wyobrażałam! Na stronie źle zaznaczono lokalizację lokalu na ul. Św. Mikołaja, ale dokładnie w miejscu gruzińskiej restauracji. Na plus oceniam półkę z książkami - można się podszkolić w kulinarnych tradycjach Japonii :) Ogólnie poleciłabym tę restaurację innym. Na pewno jeszcze odwiedzę to miejsce.

Regina_9

13.12.2010

Wrocław, ul.Świętego mikołaja 7

Nie zgadzam się (14)
Restauracja jest dobrze...
Restauracja jest dobrze widoczna z głównego korytarza budynku, w którym się znajduje jednak nie jest widoczna z zewnątrz; nie ma szyldu, baneru, jest praktycznie nie do rozpoznania z zewnątrz budynku . Wchodząc do restauracji słychać miłe powitanie ze strony kelnerki-przewodniczki. Osoby zza baru niestety nie stosują powitania gości. Ogólne wrażenie nt. czystości jest dobre. Podłoga jest starta, stoliki są czyste, przygotowane do przyjęcia gości. Nie dało się zauważyć kurzu, nieczystości czy innych zabrudzeń pod stolikami, na meblach ani na ścianach wewnątrz. Atmosfera restauracji bardzo mocno oddaje swoją orientalną specyfikę, unosi się przyjemny niecodzienny zapach potraw, światło jest lekko ściemnione, dominują spokojne barwy wykończenia wnętrza, mocno uzupełnione czerwonym kolorem, który wzmaga apetyt. Stoliki i krzesła są wygodne i poukładane. Atmosferę nieco zakłóca szum dostający się z korytarza budynku, ze względu na brak przegród oddzielających restaurację od niego. Kelnerka-przewodniczka podprowadza gości do stolika, (w tym konkretnie przypadku uprzedziła również, o zbliżającym się czasie zamknięcia restauracji –za 2 godziny). Przewodniczka okazała się również bardzo miła i chętna jeśli chodzi o wybór odpowiedniej potrawy. Dodatkowo miłym zaskoczeniem była informacja o trwającej w dzisiejszym promocji, która polegała, na podaniu przekąsek na koszt restauracji. Na życzenie klienta przedstawia krótki instruktarz kolejności spożywania potraw i ich właściwości. Czas oczekiwania na potrawę nieco długi (około 25-30 min) jednak może się to wiązać ze specyfiką przygotowywania potraw, oraz dużą liczbą gości. Potrawy zostały podane gorące, na osobnym tradycyjnym, płaskim, drewnianym półmisku, osobno zostały przyniesione talerze i pałeczki wraz z serwetkami. Mimo prośby odmówiono asekuracyjnego podania tradycyjnych sztućców. Przewodniczka wytłumaczyła że to ze względu na tradycję. Kelnerka-przewodniczka osobno w bardzo miły sposób proponuje coś do picia. Rachunek zostaje podany w specjalnie przygotowanej, drewnianej szkatułce, do niej też trafia zapłata w ten sposób pieniądze sprytnie i higienicznie omijają kontakt ze stołem i z dłońmi kelnerki. W dniu wizyty restauracja nie dysponowała jeszcze alkoholem jednak znajdował się on już w karcie menu (było uprzedzenie odpowiednio wcześniej). Restauracja nie posiada własnej łazienki ,jest do dyspozycji jedynie ta na korytarzu budynku. Przy wyjściu z restauracji można wyraźnie usłyszeć pożegnanie i zaproszenie do ponownej wizyty. Bardzo dobre wrażenie robi specjalny strój uczesania oraz wiedza i niezwykła uprzejmość kelnerki. Wnętrze lokalu również zasługuje na bardzo wysoką notę. Niewątpliwie jednym z elementów, ze względu na które na pewno powraca się do tej restauracji są potrawy, świeżo przygotowane, świetnie wyglądające i smaczne. Wzorowe podejście do sprawy –niezwykle ważnej jaką jest jedzenie.

16.02.2010

Rzeszów, Krakowska

Nie zgadzam się (21)

KYOTO Sushi Restaurant

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KYOTO Sushi Restaurant?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?