E Leclerc

( 2.02 )

Opinie (1503)

Dyrektorka paniusia

Dyrektorka nie szanuje pracowników i kierownicy też nie szanują Jak pracownik ma swoje zdanie albo jest asertywny i nie chce się na coś zgodzić to wtedy jest wojna...

NIGDY, pod żadnym pozorem, wystrzegajcie się

Zamówiłem towar, za dwa dni do odbioru. Myślę, super! Podjechałem z myślą, że to 'drive' jak wskazywała nazwa strony, czyli podjezdzam, towar do auta pakowany, płacę i hej. A tu wchodzimy do sklepu, z przejściami wąskimi jak psi targ w chinach. Trzeba naszukać się POK, ale znalałem na miejscu jakiegoś sklepiku odzieżowego!? :o . Zorientowałem się po kartce wydrukowałej na drukarce, przyklejonej do witryny. Poprosiłem o dostarczenie zamówienia. Pani, której osobiście mi żal, poszła i ... nie wracam, czekam, czekam... minęło dobre kilka minut, już chciałem odpuścić, a tu Pani przyjeżdza z wózkiem i reklamówkami z zamówieniem. Po dostarczeniu całości zamówienia, zapłaciłem kartą, bo BLIKiem w pandemii się NIE DA. Wystrachany już na całego czy nie złapię koronawirusa (żona astmatyk, ja też mam kłopoty, synek przewlekle chory), bo autentycznie ciasno i nieprzyjemnie, a o dezynfekcji można zapomnieć (brak), myślałem że jednak ktoś mi to do auta podwiezie chociaż. Pani powiedziała, że jest sama i nie ma kto, i poszła. A jasne! Sam po jednym wózku pchałem, przy czym w międzyczasie pozostałe wózki... stały sobie bez pilnowania i zabezpieczenia. Jakby mi ktoś coś zwinął, to sklep kasę ma wiec sie zgadza a klient jest narażony na nieuprawnione ryzyko! Towar zabrałem. Szczerze, pierwszy i ostatni RAZ! PRZESTRZEGAM PAŃSTWA. TAK SIĘ ROBI KLIENTA 'DRIVE' w KONIA. Jak to mawiają, My way or highway. NEVER EVER AGAIN. .. Ps. i mam nadzieję, że nie złapałem niczego, bo nie po to od kilku miesięcy człowiek przestrzega reżimu, by później przez kogoś kto wprowadza w błąd, ucierppieć

Obsługa

Dziś chciałem dokonać zakupów na dziale garmażeryjnym, ekspedientka nie chciała sprzedać mi wybranego towaru. Sama sobie wybrała jakiego kurczaka mam kupić ( pierwszy z góry) ponieważ nie będzie wybierać mi kurczaka z dołu. Naprawdę fachowa obsługa. Gorąco nie polecam. Szkoda że nie mogę dać -1

Super obsługa

Utrzymany porządek , świetna obsługa, miła atmosfera, służą pomocą,

Lody sprzedaż wewnątrz Ale jedzenie wynos się na zewnatrz

Dziś kupiłam lody sprzedawane przed sklepem i chciał je zjeść w tej samej strefie bo przeczytałam kartę że nie można jeść lodów w sklepie czyli tam gdzie wybieram i płace. Jak rozumiem Zostałam w sposób chełmski wyproszona i. Straszna policja . Nie tak się traktuje klientów stałych!!!!!!!!!! Nie zostawię więcej tutaj ani złotówki. Dziękuję za współpracę. Pizdr

Super zakupy

Sklep dobrze zatowarowany, czysta posadzka, porządek. Bardzo miła obsługa przy ladzie świeżej żywności. Brak kolejek przy kasach. Na pochwałę zasługuje kasjerka która była bardzo uprzejma i sympatyczna.

Tragedia

Jakość obsługi w sklepie internetowym tragedia. Opóźnienia w dostawie nawet 2h i nikt nie raczy zadzwonić. Kpina z klientów.

Śmierdzące mieso

3 dni temu kupiłem karkówkę pakowaną na grilla. Data ważności do 5.08.2020. Ze sklepu do domu samochodem mam 5 minut. Mięso włożone do lodówki natychmiast. Dziś 3.08.2020 po otwarciu opakowania nie mogę wywietrzyć mieszkania, takin smród padliny. LUDZIE!! Czy wy macie ludzi za idiotów? Przemetkowywujecie te miesa i wciskacie ludzoim? Jutro będę z tym do sanepidu. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam nie szanuja klientow

UWAGA DO WSZYSTKICH KLIENTÓW SKLEPU E.LECLERC Kielce 2 dni temu chciałam dokonać zakupu w markecie, maż z powodów zdrowotnych nie miał maseczki zostaliśmy upomnieni a pozniej wrecz nekani przez ochrone sklepu !! Mlody czlowiek ktory tam pracyje nie nadaje sie zupelnie do swojej fukcji! W ostatecznosci poinformowal mnie ze zostaniemy wyrzuceni ze sklepu wiec poprostu wyszlismy...zastanawiam sie nad skarga do Rzecznika Praw to nie byl pierwszy raz w tym sklepie i sytuacja z tym mlodym czlowiekiem teraz juz napewno ostatni!! Robimy zakupy w calych Kielcach roznych sklepach nigdzie nie ma takiego podejscia do klienta jak tam i to niestety juz na wejsciu Pan wazny ... nie majacy jak widac pojecia o Prawie w NASZYM KRAJU wita i neka.. NIE polecam zakupow brak szacunku do klientow! Podejrzewam ze bardzo duzo klientow jest tam tak traktowanych... moze czas cos z tym zrobic .. czy bedziemy zastraszani we wlasnym kraju..

NARUSZENIE PRAW KONSUMENCKICH

UWAGA DO WSZYSTKICH KLIENTÓW SKLEPU E.LECLERC W dniu dzisiejszym chciałam dokonać zakupu w markecie, nie zostałam wpuszczona do środka i wyproszona przez ochroniarza, ze względu na brak maseczki, pomimo, że posiadam oświadczenie o stanie zdrowia które zwalnia mnie z obowiązku zakrywania twarzy. Zostałam poinformowana cytuje : "kierownik nie życzy sobie w sklepie osób nie noszących maseczek". Konstytucja prawo i ochrona obywatela zostały naruszone, skargę zgłosiłam do rzecznika praw konsumenta. Zagraniczny podmiot, prowadzący interesy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej nie stosuje się do Polskiego prawa pogwałcając prawa Obywateli, którzy są zarazem klientami. Drodzy rodacy zastanówcie się proszę czy chcecie kupować produkty w sklepach które nie szanują naszej godności.

Porażka

Obsuga kasjerki, która żuje gumę podczas obsługi? Raczej kiepsko, brak form grzecznościowych u większości kasjerek. Kierownictwo (zwłaszcza "Pan") wyniosłe, traktujące z góry, daje ogłoszenie, że szukają osoby do POK, a jak się zjawiasz na rozmowę, to mówią, że na sklep lub kasę. Jeśli masz swoje zdanie i zwrócisz uwagę, że zgłosiłaś się na stanowisko POK, a nie na sprzedawcę, to od razu nie ma miejsca!

Słaba organizacja

Zakupy zamówione przez stronę internetową z dostawą. Notorycznie nie mieszczą się w ustalonym przez siebie przedziale godzinowym. Nie szanują czasu swoich klientów ani nie informują o opóznieniach. Nie używają boxów do transportu produktów chłodzonych i mrożonych przez co dojeżdżają wątpliwej jakości. Nie polecam

Nadinterpretacja obecnych przepisów

Jestem wręcz rozczarowana.Wybrałam się z 4 letnią córką na podstawowe zakupy w czasie pandemii bo nie miałam jej z kim zostawić.Nie zostałam wpuszczona na sklep na polecenie Pani(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zarządzającej sklepem .Wytlumaczyla mi , że dzieci są głównymi nosicielami koronawirusa .Na pytanie "czy mam zamknąć dziecko w piwnicy" powiedziała że dba o personel i klientów.Zapytana o podstawy prawne zbyła mnie zmieniając temat.Ceny wysokie i zaopatrzenie w świeży towar byle jakie .Nie polecam

Masakra!!!

Obsługa oprócz pań na stoisku z wędlinami to zachowuje się jakby pracowali za karę. 1 osoba obsługuje 3 stanowiska.Kasjerka nie potrafi prostej matematyki,następna rzuca towarem i robi szkody ( zgnieciony serek,dziurawy cukier itp.)Brak towarów na pułkach przez kilka dni.Teraz jest akcja na promocję garnków i patelni firmy Ambition to też nieuczciwe działanie jeśli chodzi o ceny.Wystarczy wejść na stronę Mediamarkt i porównać ceny, np. patelnia bez naklejek promocyjnych w leclerky kosztuje prawie 200 a w Mediamarkt 59. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super

Obsługa na najwyższym poziomie.W dobie pandemii wózki cały czas dezynfekowane.

Odwiedzałeś ostatnio E Leclerc?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.60 )

Carrefour

(2.90 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem