E Leclerc

( 3.16 )

Opinie (1296)

Średnia obsługa, wiele rzeczy do poprawy.

Pierwszym problemem z jakim się spotkałam, było znalezienie miejsca na parkingu. Głównym problemem sklepu jest brak cen bądź ceny które nie zgadzają się z produktem. Kiedy przy kasie okazuje się, że produkt ma inną cenę, Pani Kasjerka udaje się na sklep w celu sprawdzenia, po czym można usłyszeć, że cena juz nieaktualna, ale nikt jej nie zmienił. Kolejny problem to zupełny brak wiedzy o asortymencie, gdzie co się znajduje, jakie promocje obowiązują, czy kwestia gratisów do zakupu danego produktu. Palety stojące w alejkach uniemożliwiające przejście. Brak asortymentu promocyjnego. Awaria lodówek chłodniczych która doprowadziło do wycieku wody. Wyschnięte wędliny oraz sery, zgnite owoce oraz warzywa. Brak zwrotów grzecznościowych. Ogromne kolejki, otwarta jedna kasa. Obsługa na niskim poziomie.

Dział mięsny

Pani kierownik wogole nie ma poszanowania do pracowników jest nie sprawiedliwa co do pracowników traktuje wszystkich z góry sprzedaje mięso smiercdzace i nie tylko po prostu brak słów najlepiej jak najszybciej zwolnić taką osobę stanowiska sanepid ma co chwilę zapomknac tylko taki dział

Super

Bardzo miła obsługa, na półkach wszystko ładnie poustawiane

Lepiej niż było ale bez rewelacji

Na dziale warzywa i owoce większość produktów nadawała się do sprzedaży, Niektóre z pomidorów czy marchwi prawodpodobnie nie przetrwają jednak kolejnego dnia co sugeruje, że powinny być znacznie przecenione! W zamrażarakach z lodami niektóre lody są zamrożone na "kamień" a niektóre po dotknięciu się topią co oznacza, że zamrażalniki nie są w pełni sprawne! Obsługa przy kasie była miła . Zostałem miło powitany i pożegnany a transakcja przebiegła bezproblemowo.

Standardowa wizyta

Podczas wizyty w sklepie odwiedziłem dział warzywa/owoce. Widziałem , że jest dostępny na nim pracownik, który zajmuje się wykładaniem towaru oraz segregacją . Warzywa były dość dobrej jakości (marchew mogałby być jednak bardziej świeża). Ponadto w sklepie był duży wybór większych opakowań lodów w dobrych, promocyjnych cenach. Nie zostałem powitany przez żadnego z pracowników sklepu. Za zakupy zapłąciłem przy kasie samoobsługowej . Nie miałem problemów ze sprawnym zeskanowaniem produktów oraz z zapłatą za zakupy. Jest poprawa!

Pracownik magazynu totalnie nie nadający się do pracy

Witam dowożę towar do sklepów leclerc i dotąd nie spotkałem tak nieogarniętych brzydko mówiąc magazynierów przyjechałem z dostawa o 8 i nikogo nie było przede mną pan magazynier kazał się podstawić pod rampę po czym nie wychodził z biura 30 min gdzie zdążyło już najechać kilku nowych kierowców gdy już wyszedł zaczął rozładowywać innych kierowców a mnie dopiero po godzinie po czym gdy w połowie mojego sprawdzania ciągle gdzieś chodził miałem dwie nie za duże palety towaru a spędziłem tam prawie 5 godzin. Jak dla mnie totalna porażka zatrudniać takich ludzi. Zwracam się do kierowników tego akurat oddziału bo ten człowiek który tam pracuje totalnie nic nie ogarnia. Sprawdzanie tego samego towaru na innych sklepach zajmuje 20 minut a u tego pana spędziłem 5 godzin i robiłem praktycznie wszystko za niego. Nie polecam i więcej już tam na pewno nie wezmę zlecenia (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

W sklepie bez zmian

Dzisiaj wszedłem do sklepu w celu zakupu torby na prezent. Przy okazji udałem się na stoisko z warzywami Niestety znalazłem trzy pomidory, które były całkiem zgniłe i spleśniałe. Nie było dostępnego pracownika na dziale więc udałem się do jednego ze stanowisk kasowych żeby zgłosić problem. Jak widać wielokrotne zgłaszanie problemy w niczym nie pomaga. Sklep nie potrafi zadbać o świeżość wystawianych warzyw i tak w godzinach wieczornych nie ma komu tego zgłosić gdyż osoby decyzyjne o tych godzinach już w sklepie nie pracują.Nie polecam.

Obsługa na najwyższym poziomie

Jestem dość częstym klientem sklepu Leclerc. Nie podoba mi się tylko jedno w tym sklepie. Zbyt mało miejsca do poruszania się po sklepie. Wszędzie są jakieś standy, wystawi. Jeśli chodzi o obsługę to mega plus. W kolejce do kasy nie stoi się długo. Bardzo duży wybór produktów i częste promocje.

Dobrze.

Co jakiś czas zaglądam do tego sklepu. Towary są inne niż w pozostałych tego typu sklepach. Ciekawe promocje. Aktualnie sklep zmienia wystrój. Ciesze się, że w taki sposób aby klienci nie odczuli dyskomfortu. Polecam.

Nadal bez zmian

Odwiedziłem dzisiaj ten sklep w celu zakupu kapsułek do zmywarki. Trafiłem na poszukiwany w produkt w bardzo dobrej, promocyjnej cenie. Niestety na dziale warzywa zobaczyłem zupełnie nie nadające się , zgniłe oraz zaatakowany przez muchy pomidory. Marchew i pietruszka były spleśniałe a ta druga była w cenie wręcz astronomicznej bo kosztowała 21,29 zł za kg! Obsługa przy kasie była miła i sprawna. Na pewno nie polecam zakupu warzyw w tym markecie.

Sklep internetowy leclerc drive

Szanowni Państwo Proszę było to moje pierwsze i ostatnie zamówienie u Państwa od samego początku z Państwa strony formalnie zostało zrealizowane błędnie od początku wyliczając inna kwota podana do zapłaty na stronie inną kurier miał w dokumentach robił wielki problem aby pobrać w takim wypadku część należności gotówką część kartą a kiedy upomniałem się o zwrot należności która została pobrana większa niż rzeczywista kwota zamówienia bo Państwa kurierzy nie są oczywiście przygotowani do wydawania reszty to w dniu dzisiejszym jeszcze skomentował to słowem iż to paranoja aby się o coś takiego upominać nic mylnego proszę Państwa gdyż za 4 zł które Państwo pobrali za dużo już jest jeden chleb do domu Pozdrawiam I Życzę wiele empatii dla Państwa Pracowników której jak widać brakuje Artur Siedziński

Świeżość naszym priorytetem !

W dniu wczorajszym ( 27.05.2019) wybrałem się na małe zakupy ..Niestety po raz kolejny w ostatnim czasie zauważam stare, spleśniałe i śmierdzące produktu na dziale warzywa. Ogórki gruntowe, marchew, pietruszka wchodząca w skład włoszczyzny oraz pomidory są ewidentnie stare i spleśniałem przez co nie nadają się do sprzedaży. Zastanawia mnie fakt, kto w ogóle wyraża zgodę na wystawiania takich produktów na sprzedaż!

Tłoku nie ma, bo dziewczyny obrotne

Dzisiaj robiłam niewielkie zakupy. Trochę kosmetyków, pieczywo, coś na jutro na obiad, warzywa, kilka przypraw. Czasu miałam niewiele i co rusz zerkałam w stronę kas, bo otwarte były tylko 3, w porywach 4. Na chwilę spuściłam je z oka i okazało się, że kolejki urosły. Lekko się zdenerwowałam, ale stanęłam w kolejce. I co się okazało? Nie zdążyłam namierzyć karty płatniczej w torbie, a 3 osoby przede mną już zostały obsłużone i nadeszła moja kolej. A wcale nie miały mało zakupów. Brawo dla sprytnych kasjerek!

Promocje z gazety

To fikcja obecnie, już kolejny raz się zdarza ze towarów które rozreklamowane są w gazecie na sklepie po prostu nie ma.

Szybkie i sprawnie

Lubię robić zakupy w Eclercu bo nigdy nie muszę stać w kolejce. Bez względu na porę dnia czy tygodnia wszystkie kasy są otwarte, co bardzo usprawnia zakupy. Dodatkowo przyciągają atrakcyjne promocje.

Nie polecam

Kiedyś mój ulubiony sklep obecnie już nie. bardzo niemiła Pani na obsłudze klienta, niegrzeczne odzywa się do klientów. Niestety nie potrafi pomoc niezadowolemu klientowi. W dodatku przechodząc obok działu mięsnego smród niesamowity, nie polecam. Więcej tam nie wrócę.

Obsługa

Pracownicy na kasach, większość osób wiekowych, od których nie tryska pozytywną energią. Obsługa na hipermarkecie sprawia jakby chowali się po alejkach. Artykuły w miarę dobrze przypisane do cen produktów.

Kas dużo czynnych

Dużo młodych ładnych dziewczyn na kasach (Ukrainki też) i mnóstwo kas otwartych, nie tak jak w innych supermarketach..

Niemiła obsługa to mało powiedziane

W Zana Leclerc robię zakupy prawie codziennie, jednak sklep pozostawia wiele do życzenia. Sklep sam w sobie jest duży, przestronny. Są produkty lepszej i gorszej jakości. Ceny są także różne to znaczy na plakietce podane są ceny niższe niż później nabijane na paragon. Obsługa na kasie, czy na działach jednak pozostawia wiele do życzenia. Jest nieprzyjemna, oraz nie potrafi najzwyczajniej w świecie się wysłowić. Duża ilość ludzi pracujących tam to Ukraińcy. Są oni zazwyczaj najbardziej nie mili, oraz powolni. Nie uslyszysz od nich "dzień dobry", czy "do widzenia" . Trzeba stać w kolejce z 20 minut minimum, żeby zabrać zakupy do domu. W dodatku często się oni mylą. Jako ludzie rozumiemy wszytko, każdy popełnia błędy, ale mylić brzoskwinie z nektarynka? Albo grejpfruta z pomarańczą? Liczyć zakupu Pani/Pana za nami chociaż bylo oddziekone plakietką? Po prostu nie odpowiedni ludzie na nieodpowiednim miejscu. W dodatku brudne paznokcie, brudne koszulki to też nie nowość. Agnecja która zatrudnia osoby do pracy na stanowisku kasjer, powinna patrzeć czy osoba jest schludna, mila. Zamiast zachęcić ludzi do robienia częstszych zakupów w tym sklepie, obsługa wszystko niszczy. Jest po prostu fatalna oraz powolna. Jeśli masz mało czasu na zakupy, to zdecydowanie nie wybieraj się do tego sklepu. Oprócz zmarnowanych minimum 20 minut na czekanie w kolejce, będziesz zdenerwowany i po prostu tym wszystkim zażenowany. Trzy gwiazdki są tylko i wyłącznie za sam sklep, produkty znajdujące się w nim.

Odwiedzałeś ostatnio E Leclerc?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.76 )

Carrefour

(3.69 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem