50 style

( 3.81 )

Firma 50 STYLE posiada ponad 30 lat doświadczenia na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Jest dystrybutorem marek takich jak: Timberland, New Era, Umbro i Lotto oraz właścicielem marek własnych: Confront i Feewear. Obecnie firma posiada swój asortyment w ponad 400 punktach handlowych. W ich skład wchodzą własne placówki detaliczne oraz rozbudowana sieć dystrybucji hurtowej i franczyzowej. 50 STYLE charakteryzuje się uniwersalnością, różnorodnością i troską o zadowolenie klienta. W ofercie sklepów znajdują się markowe produkty w przystępnych cenach.

Opinie (519)

Polecam

Jakość obsługi sama sobie na wysokim poziomie - pełen profesjonalizm, doradztwo, zachowana czystość w sklepie. Ceny produktów do ich jakości są adekwatne. Zdecydowanie polecam.

Masakra

Niestety moje zgłoszenie, które reklamowalem w firmie trwało ponad 3 miesiące. Nikt nie był w stanie mi pomóc, a dodatkowo każda odpowiedź była bardzo mechaniczna i pisana językiem staro urzędowy.

Obsluga do poprawy.

Sklep dość duży, dobrze zaopatrzony. W sklepie czysto. Fajne promocje ,każdy znajdzie coś dla siebie. Niestety Panie pracujące kompletnie nie zainteresowane klientem. Prowadza prywatne rozmowy,rozmowy przez telefon podczas,gdy klient poszukuje potrzebnego rozmiaru butów. Nie kompetentne i nie miłe.

Nie polecam

Nie polecam zakupów w 50style, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Pracownicy nie interesują się klientem obecnym na sali sprzedaży, pracownik poproszony o pomoc, z niechęcią jej udziela, bądź jedynie wskazuje palcem miejsce gdzie szukać rzecz, o którą zapytano.

Pomocna obsługa

W sklepie zawsze panuje porządek, obsługa zawsze miła i uśmiechnięta. Pracownicy mają wiedzę na temat asortymentu sklepu i chętnie służą radą.

Pełen profesjonalizm

Zarówno wejście jak i otoczenie sklepu było czyste i uporządkowane. Po wejściu do sklepu zostałem powitany przez jednego z pracowników. Sprzedawca z własnej inicjatywy nie zaproponował mi obsługi, ale poproszony o pomoc chętnie mi pomógł. Doradca prawidłowo zbadał moje potrzeby i zaproponował cztery modele obuwia. Pomimo, że pracownik nie mówił o korzyściach z zakupu obuwia, starał się wybrać najlepszy dla mnie model butów. Podczas obsługi na kasie pracownik pracował szybko i sprawnie. Sprawdził zgodność sparowania butów oraz prawidłowość opakowania jednostkowego. Jako dodatkowy produkt polecił środek do czyszczenia obuwia. Chętnie wrócę do tego sklepu, ponieważ podoba mi się bogaty asortyment obuwia.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
50 style Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
50 style Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

02.11.2019
50 style Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

02.11.2019
50 style Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio 50 style?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem