Red Rubin

(4.36)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 11)

Zamkniete i nie...
Zamkniete i nie mozna oddac na gwarancji produktu. Dno. Nie polecam.

niezalogowany-uzytkownik

07.03.2021

Placówka

Warszawa, ul. Złota

Nie zgadzam się (0)
Pochodze z malej...
Pochodze z malej miejscowosci niedaleko Bialej Podlaskiej kiedy pierwszy raz robilem tam zakupy podeszla do mnie Pani i zapytala czego pozukuje. Odpowiedzialem ze szukam kolczykow ale takich nie z tradycyjnym zapieciem, dla zony do pracy, nie zadne dlugie, skromne i ladne. Pani wypytala mnie o wszystko kolor oczu, wlosow czy dlugie i podala mi kolczyki. Kiedy wrocilem do domu zona byla zachwycona, wybor Pani po udzieleniu moich odpowiedzi okazal sie w 100% trafny. W tym roku znowu tam wrocilem znowu kupowalem kolczyki zonie (jednego zgubila) i lancuszek z zawieszka dla syna na komunie. Ponownie zostalem mile zaskoczony i nie potraktowany jak stu kazdych ktorzy tam zagladaja a jak wlasnie ten jeden ze stu. Znowu strzal w 10. Swietna obsluga ktora widac ze wie czym sie zajmuje i potrafi dobrze wysluchac klienta. Polecam kazdemu-warto tam kupowac.

kl1212

18.12.2019

Placówka

Warszawa, ul. Złota

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła,...
Obsługa bardzo miła, umie doradzić, pracownicy znają się na tym co sprzedają. Pomocni, uprzejmi. Zakupy są przyjemne,

Julia_112

28.09.2014

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
No tak zanim...
No tak zanim zobaczę stronę główną mam okno z propozycją zapisania się do NEWSLETTERAJak to zrobię dostane upominek od firmy.Red Rubin to kilka sklepów stacjonarnych (Warszawa, Kraków) i on-line.Internetowy sklep zawsze będzie dla mnie numerem jeden.Ciekawe wzory, bogata oferta.Ceny też nie straszne.Kolczyki, pierścionki, obrączki, naszyjniki, bransoletki.Pełen wachlarz oferty jubilerskiej srebrnej i złotej.

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu skupiłem na sobie spojrzenie trzech pracownic. Najstarsza z nich zapytała "w czym mogę pomóc". Spytałem czy świadczą usługę powiększania obrączki. Pracownik zapytał mnie czy zakupione obrączki są firmy red rubin. Gdy odpowiedziałem, że nie, pracownik przeprosił i poszedł na zaplecze. Po minucie oczekiwania pracownik wrócił z inofrmacją, że teoretycznie wykonują taką usługę jednocześnie dając mi do zrozumienia żebym lepiej poszukał innego punktu. Mało zręczne tłumaczenie pracownika dotyczyło długiego czasu realizacji usługi, gdyż w pierwszej kolejności mają pierwszeństwo klienci firmy.

Łukasz_1520

10.06.2012

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Salon marki Red...
Salon marki Red Rubin przykuł mój wzrok już z odległosci kilkunastu kroków - bardzo kusi atrakcyjną witryną i estetycznym, dużym szyldem. Sama nazwa wywołuje we mnie dobre skojarzenia, a to co można obejrzeć w srodku nie zawodzi. Oferta biżuteryjna bardzo bogata i oryginalna. Ładne wzornictwo, piękne wykonanie, a obsługa salonu chętnie pomoze w wyborach i opowie o asortymencie. Ceny są jedynym mankamentem, ale w końcu to przepiękna biżuteria, warta kwoty, jaką trzeba za nią zapłacić.

zarejestrowany-uzytkownik

10.06.2012

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Po niezbyt miłej...
Po niezbyt miłej wizycie w Red Rubin w Arkadii, 29 stycznia postanowiliśmy pojechać do innego salonu i sprawdzić, czy wszędzie Klienci są tak traktowani. Salon w Galerii Mokotów, mimo, że niewielki, mile nas zaskoczył. Obsługa niezwykle miła - obsługiwało nas dwoje ludzi, obydwoje bardzo się starali. Doradzali przy każdej okazji, podpowiadali, jakie rozwiązania będą dla nas najlepsze i najwygodniejsze. Nie "wciskali" niczego na siłę. Po 20 minutach rozmowy złożyliśmy zamówienie. Dzięki kuponom rabatowym otrzymaliśmy 20% zniżki. Po 4 tygodniach odebraliśmy obrączki. Sprawdzono, czy rozmiary pasują. Grawerowanie trwało zaledwie 20 minut, co wykorzystaliśmy na kawę w lokalu obok. Obsługa mile nas pożegnała, otrzymaliśmy mały upominek. Wszystko profesjonalnie i niezwykle sprawnie.

zarejestrowany-uzytkownik

08.03.2010

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (28)
Jeszcze przed świętami...
Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia byłam z Narzeczonym w salonie Red rubin w Arkadii, aby obejrzeć obrączki. Asortyment niezwykle bogaty i praktycznie 90% modeli nam się podobało. Wtedy bardzo miła Pani zrobiła nam całą wycenę modelu, który nas interesował, mówiła, że już po odbiorze obrączek wtapianie kolejnych kamieni jest jak najbardziej możliwe bez utraty atrakcyjnego wyglądu obrączki. 29 stycznia ponownie przyszliśmy do salonu - tym razem w celu zamówienia obrączek. Obsługiwał nas mężczyzna. Jak się okazało - Pani wprowadziła nas w błąd - tak twierdził. Najgorsze jednak było to, że próbował za wszelką cenę wcisnąć nam najdroższy model spośród tych, które oglądaliśmy. Bardzo nie lubię takiego podejścia do Klienta. W salonie spędziliśmy ok 30 minut: przymiarki, konsultacje z jubilerem, etc. Braliśmy już pod uwagę inny model - tańszy. A "miły" Pan nadal chciał postawić na swoim, wmawiając nam, że nie ma innych, podobnych modeli. Że nawet jeśli weźmiemy połowę kamieni, to różnica w cenie będzie praktycznie niewidoczna, itd. Zdecydowaliśmy grzecznie podziękować, wyjść z salonu i pojechać do innego.

zarejestrowany-uzytkownik

08.03.2010

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II, CH Arkadia

Nie zgadzam się (29)

Red Rubin

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Red Rubin?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zamkniete i nie...
Zamkniete i nie mozna oddac na gwarancji produktu. Dno. Nie polecam.