Red Rubin

( 1.25 )

Opinie (10)

Obsługa bardzo miła

Obsługa bardzo miła, umie doradzić, pracownicy znają się na tym co sprzedają. Pomocni, uprzejmi. Zakupy są przyjemne,

No tak zanim zobaczę stronę główną mam okno z propozycją

No tak zanim zobaczę stronę główną mam okno z propozycją zapisania się do NEWSLETTERAJak to zrobię dostane upominek od firmy.Red Rubin to kilka sklepów stacjonarnych (Warszawa, Kraków) i on-line.Internetowy sklep zawsze będzie dla mnie numerem jeden.Ciekawe wzory, bogata oferta.Ceny też nie straszne.Kolczyki, pierścionki, obrączki, naszyjniki, bransoletki.Pełen wachlarz oferty jubilerskiej srebrnej i złotej.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2012
Red Rubin Inna forma kontaktu

Wchodząc do sklepu skupiłem na sobie spojrzenie trzech

Wchodząc do sklepu skupiłem na sobie spojrzenie trzech pracownic. Najstarsza z nich zapytała "w czym mogę pomóc". Spytałem czy świadczą usługę powiększania obrączki. Pracownik zapytał mnie czy zakupione obrączki są firmy red rubin. Gdy odpowiedziałem, że nie, pracownik przeprosił i poszedł na zaplecze. Po minucie oczekiwania pracownik wrócił z inofrmacją, że teoretycznie wykonują taką usługę jednocześnie dając mi do zrozumienia żebym lepiej poszukał innego punktu. Mało zręczne tłumaczenie pracownika dotyczyło długiego czasu realizacji usługi, gdyż w pierwszej kolejności mają pierwszeństwo klienci firmy.

Salon marki Red Rubin przykuł mój wzrok już z odległosci

Salon marki Red Rubin przykuł mój wzrok już z odległosci kilkunastu kroków - bardzo kusi atrakcyjną witryną i estetycznym, dużym szyldem. Sama nazwa wywołuje we mnie dobre skojarzenia, a to co można obejrzeć w srodku nie zawodzi. Oferta biżuteryjna bardzo bogata i oryginalna. Ładne wzornictwo, piękne wykonanie, a obsługa salonu chętnie pomoze w wyborach i opowie o asortymencie. Ceny są jedynym mankamentem, ale w końcu to przepiękna biżuteria, warta kwoty, jaką trzeba za nią zapłacić.

Razem z dziewczyny wszedłem dziś do sklepu Red Rubin

Razem z dziewczyny wszedłem dziś do sklepu Red Rubin. Byliśmy sam w sklepie i 3 panie za lada. Powiedzieliśmy dzień dobry panie nam odpowiedziały i zaraz podeszła jedna i zaczęła nas obsługiwać. Jestem bardzo zadowolony z obsługi pani spytała się w czym może pomoc a potem podawała kolejne kolczyki żeby moja dziewczyna mogla przymierzyć i była bardzo uprzejma. Gdy kupowaliśmy kolczyki pani chciała nam dać kartę że kolejne zakupy możemy podstemplowywać na karcie i coraz większy jest rabat na zakupy. Dziewczyna powiedziała ze ma taka ale zapomniała wziąć to pani dala nam paragon ze stempelkiem i powiedziała żebyśmy przy okazji podeszli z ta karta to nam podbije ja. Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym sklepie.

Po niezbyt miłej wizycie w Red Rubin w Arkadii

Po niezbyt miłej wizycie w Red Rubin w Arkadii, 29 stycznia postanowiliśmy pojechać do innego salonu i sprawdzić, czy wszędzie Klienci są tak traktowani. Salon w Galerii Mokotów, mimo, że niewielki, mile nas zaskoczył. Obsługa niezwykle miła - obsługiwało nas dwoje ludzi, obydwoje bardzo się starali. Doradzali przy każdej okazji, podpowiadali, jakie rozwiązania będą dla nas najlepsze i najwygodniejsze. Nie "wciskali" niczego na siłę. Po 20 minutach rozmowy złożyliśmy zamówienie. Dzięki kuponom rabatowym otrzymaliśmy 20% zniżki. Po 4 tygodniach odebraliśmy obrączki. Sprawdzono, czy rozmiary pasują. Grawerowanie trwało zaledwie 20 minut, co wykorzystaliśmy na kawę w lokalu obok. Obsługa mile nas pożegnała, otrzymaliśmy mały upominek. Wszystko profesjonalnie i niezwykle sprawnie.

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia byłam z

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia byłam z Narzeczonym w salonie Red rubin w Arkadii, aby obejrzeć obrączki. Asortyment niezwykle bogaty i praktycznie 90% modeli nam się podobało. Wtedy bardzo miła Pani zrobiła nam całą wycenę modelu, który nas interesował, mówiła, że już po odbiorze obrączek wtapianie kolejnych kamieni jest jak najbardziej możliwe bez utraty atrakcyjnego wyglądu obrączki. 29 stycznia ponownie przyszliśmy do salonu - tym razem w celu zamówienia obrączek. Obsługiwał nas mężczyzna. Jak się okazało - Pani wprowadziła nas w błąd - tak twierdził. Najgorsze jednak było to, że próbował za wszelką cenę wcisnąć nam najdroższy model spośród tych, które oglądaliśmy. Bardzo nie lubię takiego podejścia do Klienta. W salonie spędziliśmy ok 30 minut: przymiarki, konsultacje z jubilerem, etc. Braliśmy już pod uwagę inny model - tańszy. A "miły" Pan nadal chciał postawić na swoim, wmawiając nam, że nie ma innych, podobnych modeli. Że nawet jeśli weźmiemy połowę kamieni, to różnica w cenie będzie praktycznie niewidoczna, itd. Zdecydowaliśmy grzecznie podziękować, wyjść z salonu i pojechać do innego.

Odwiedzałeś ostatnio Red Rubin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.13 )

Swarovski

(4.75 )

W. Kruk

(3.28 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem