Auto Land

(4.11)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 20)

Takiego bałaganu w...
Takiego bałaganu w żadnym sklepie nie widziałem jeszcze zero pojęcia o motoryzacji Nie Polecam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_XD6i

09.08.2020

Placówka

Lubawa, 19 Stycznia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kompetentna i...
Obsługa kompetentna i znająca się na branży motoryzacyjnej. Długi czas obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

30.11.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Byłem mile...
Rewelacyjnie. Byłem mile zaskoczony. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

23.01.2014

Placówka

Działdowo, Jagiełły

Nie zgadzam się (0)
Zaopatrzenie w nietypowe...
Zaopatrzenie w nietypowe części dobre, w niektórych przypadkach należy oczekiwać do jednego dnia roboczego, co jest zrozumiałe. Część personelu nie potrafi obsługiwać klientów w sposób, który spowodowałby że klient czuje się ważny w sklepie.

ZweryfikowanyKlient

31.05.2013

Placówka

Pasłęk, Chrobrego 8

Nie zgadzam się (0)
nie wielki sklep...
nie wielki sklep samochodowy w centrum tego miasta z bardzo dobrymi czesciami do samochodow i nie tylko do tego dosc niskie ceny ,jesli brakuje jakiejkolwiek czesci ozna zamowic a czas realizacji nie jest dłuzszy niz tydzien ,bardoz fachowa obsługa na bardoz wysokim poziomie.reasumuja najlepszy taki sklep jesli chodzi o czesci samochodowe.

JELONEK_1

14.09.2012

Placówka

Działdowo, Jagiełły

Nie zgadzam się (0)
Zaczynając od tego...
Zaczynając od tego ze to sklep motoryzacyjny ma duży parking dla klientów. Po wejściu do sklepu padają słowa dzień doby w czym mogę pomoc miła potrafią doradzić co to wyboru części, znająca się na swoim asortymencie i nie chcą zdzierać z klienta wciskając drogich cześć , lecz długi czas obsługi i oczekiwania w kolejce z 4 stanowisk czynne tylko 2.Bardzo dobrze zaopatrzony sklep czysto oraz schludnie. Asortyment którego nie maja na magazynie bardzo szybko zamawiają i informują klienta ze jest do odbioru

Michał_1612

17.07.2012

Placówka

Lubawa, 19 Stycznia

Nie zgadzam się (0)
Nie jestem mechanikiem...
Nie jestem mechanikiem a musiałem kupić jedną cześć do samochodu. Zajechałem więc do sklepu, który mam po drodze. Wewnątrz było 4 pracowników, którzy zajęci byli klientami. Oczekując na swą kolej zauważyłem, że widoczne części były poukładane. Wiadomo, jak jest porządek to łatwiej jest cokolwiek znaleźć. Po krótkiej chwili i ja już byłem obsługiwany. Wyjaśniłem pracownikowi czego potrzebuję starając się dokładnie to opisać. Ale udało mi się. Okazało się, że poszukiwana cześć była na miejscu z czego byłem zadowolony. Po zapłaceniu wyszedłem ze sklepu zadowolony, że tak szybko kupiłem poszukiwaną rzecz, dzięki czemu mogłem popołudniu z kolegą ją wymienić. A co do sklepu to było widać, że pracownicy chętnie chcą udzielać pomocy klientom. Wiadomo, że nie wszyscy są mechanikami i nie znają prawidłowych nazw ale jak widać, można liczyć na pomoc pracowników.

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2011

Placówka

Białystok, Generała Bema 102

Nie zgadzam się (6)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym będąc w Olsztynie zajechałem do sklepu motoryzacyjnego Auto-Land w celu zakupu wycieraczek samochodowych. Często korzystam z tego sklepu, ponieważ mają bardzo duży asortyment produktów zarówno w dobrych i przystępnych cenach jak również posiadają kompetentnych pracowników potrafiących doradzić i wybrać odpowiednie części do samochodu. Do każdej ceny, która mamy zapłacić za dany towar możemy wynegocjować rabat jest dużym atutem tej firmy. Dzięki temu lubię odwiedzać daną firmę.

Błażej_72

22.10.2011

Placówka

Olsztyn, Władysława Leonharda 5A

Nie zgadzam się (9)
Sprzedawca okazłl sie...
Sprzedawca okazłl sie na tyle sympatyczny że po całodniowym poszukiwaniu niejakiej pierdułki wszystkie sklepy motoryzacyjne odsyłały mnie z kwitkiem ,twierdząc że towaru niema >Jednak towar zaledwie kosztował 2 zł i dlatego wiem jaka teraz była przyczyna.pan który mnie obsługiwał poświęcił mi prawie godzinę mimo to że na sklepie panowało zamieszanie z innymi klientami.jestem Zachwycona obsługą

Katarzyna_1132

23.12.2010

Placówka

Gdańsk, Aleja Grunwaldzka 266

Nie zgadzam się (3)
Lokalizacja tej placówki...
Lokalizacja tej placówki dość dobra, chociaż sam dojazd jest dość kłopotliwy. Pracownik obsługujący klienta mimo dostępu do komutera miał kłopoty z odnalezieniem w wykazie stanów magazynowych czy poszukiwane części są dostępne. Trwało to prawie 10 minut, aż wreszcie podejście do półki okazało sie bardziej skuteczne niz poszukiwanie w komputerze. Prawdziwy paraliż nastąpił jednak przy kasie - terminal do płatnosci kartą był nieczynny. Kasjerka co prawda próbowała aż 4 razy dokonać transakcji za pomoca mojej karty, ale system wyświetlał "błąd transmisji". Kasjerka nie zaproponowała mi płatności gotówką, mimo iż byłem również na to przygotowany. Ze względu na brak możliwości zrealizowania płatności sama dokonała anulowania zakupu.

Tanaka

26.10.2010

Placówka

Tczew, Jagiellońska

Nie zgadzam się (5)
Dzisiaj miałam przyjemność...
Dzisiaj miałam przyjemność gościć w sklepie z częściami do pojazdów Auto Land w Pasłęku. Razem z mężem i synem dosyć często odwiedzamy ten sklep,gdyż mając auta musimy o nie dbać a i czasem należy niektóre części wymienić. Sklep mieści się na Starym Rynku w Pasłęku i wygląda w tym miejscu bardzo "inaczej".Stary Rynek napawa zadumą,jakąś nostalgią czy wspomnieniem o czymś lub o kimś...Tymczasem ten sklepik rzuca się w oczy swoim widocznym z daleka, nowoczesnym LOGO firmy ,kilkoma reklamami i wielkimi oknami. Już przywejściu Panowie na dzień dobry są mili,uśmiechnięci i szczerze pomocni. Naprawdę potrafią doradzić dosłownie we wszystkim i każdemu. Znają się na rzeczy.Kompetentni.Każdy jest miło obsłużony. Ubrani zwykle w firmowe stroje bądź ubiór reklamujący daną firmę z którą współpracują. I wszyscy gotowi do pomocy. W przypadku kiedy okaże się,że jednak część niestety nie nadaje się z jakiś przyczyn niezależnych od nich lub właściciela auta-bez problemu z paragonem wymieniają część bądź zwracają pieniądze. A tak niestety wszędzie nie jest. Sklep jest doskonale wyposażony. Mają dosłownie wszystko. Zaplecze aż kipi od części i innych cudów. A jeśli czegoś nie ma na stanie - zaraz zamawiają i w ciągu dwóch dni część jest już na miejscu. Dziś kupiliśmy wszystko czego potrzebowałam do auta. Muszę wymienić jeszcze termostat,bo właśnie zepsuł mi się a zima za pasem. Akurat nie było na stanie,ale uprzejmy pan zamówił od ręki i na poniedziałek będzie do odbioru. Super! Jedynym małym mankamentem w tym sklepie jest to ,że chłopcy mają tam mnóstwo różności i niekiedy stoją,leżą one niedaleko lady(podczas dowozu towaru mają tego full) przy której stoją klienci i bywa tam niekiedy ciasno.Myślę,że może mają nieco za mały lokal...? Ale...miła,sprawna i profesjonalna obsługa rekompensuje ten niewielki minus,bo klientów mają co nie miara!

zarejestrowany-uzytkownik

11.09.2010

Placówka

Pasłęk, Chrobrego 8

Nie zgadzam się (25)
Dokonywałem zakupu kilku...
Dokonywałem zakupu kilku elementów do samochodu. Po wytłumaczeniu sprzedawcy, co jest mi potrzebne, po niespełna 2 minutach podał on ceny części w dwóch wariantach, tańszym i lepszym jakościowo. Wszystkie części były dostępne "od ręki". Po około 5 minutach wyszedłem ze sklepu z paragonem i częściami spkowanymi w firmową torbę.

Jakub_367

22.04.2010

Placówka

Olsztyn, Władysława Leonharda 5A

Nie zgadzam się (18)
Po tego typu...
Po tego typu sklepie (duża sieciówka) spodziewałem się czegoś więcej. Po raz kolejny przyjechałem po zamówiony towar, obsługa nie była zorientowana o co chodzi, wskazuje to na słaby przepływ informacji wewnątrz firmy. Po kilku minutach tłumaczenia co gdzie kiedy i przez kogo było zamówione Pan z obsługi odnalazł zamówienie, po czym kolejne rozczarowanie z mojej strony - zamówienie niekompletne (część zamówienia została sprzedana innemu klientowi) poza tym towar po raz kolejny niezgodny z zamówieniem. Jedyne zainteresowanie problemem i cała sytuacją wykazał Właściciel. Zrezygnowałem z zakupów w/w sklepie i zamówiłem towar z małym sklepiku i co mnie bardo zdziwiło szybka realizacja, wszystko się zgadza z zamówieniem czyli "dla chcącego nic trudnego".

zarejestrowany-uzytkownik

17.03.2010

Placówka

Ostrołęka, Warszawska

Nie zgadzam się (27)

Auto Land

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto Land?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.