McDonald's

( 3.80 )

Opinie (3932)

Mój syn robił ...

Mój syn robił zamówienie na wynos dla kilku osób. Pomylono zamówienia, rozwalające się kanapki, niedomknięty napój, brak frytek... powolna obsługa. Obsługa bardzo niemiła gdy zwraca się uwagę, że coś jest nie tak. Pracujecie tam źle i za karę!!

Wygląd restauracji bez ...

Wygląd restauracji bez zastrzeżeń, częsty nieporządek w toaletach. Jedzenie na poziomie innych restauracji, jednak czas oczekiwania dłuższy. Często brak dodanych serwetek. Obsługa miła mimi widocznego zmęczenia.

Będąc z dziećmi ...

Będąc z dziećmi około 23 grudnia restauracja działała jak w innej rzeczywistości. Wnętrze brudne- nie wytarte stoły po nocy, a byliśmy jednymi z pierwszych klientów widząc numer zamówienia. W ofercie brak soku jabłkowego czy pomarańczowego. Jako jedyna opcji napoju dla dzieci woda mineralna ponieważ moje nie piją napojów gazowanych.

Obsługa raczej powolna...Frytki ...

Obsługa raczej powolna...Frytki zazwyczaj zasolone.Często mylą się w zamówieniach ale pomimo tego i tak tam wrócę bo za blisko innego McDonald nie ma....

Nie polecam, niemiła ...

Nie polecam, niemiła i obojętna wobec klienta obsługa, długi czas oczekiwania i dostałem zimne jedzenie oraz zgniecionego burgera.

Obsługa wolna, jednak ...

Obsługa wolna, jednak jedzenie dostałam takie jak zamówiłam a w środku było czysto. Z definicji restauracja „fast food” powinna oznaczać „szybkie jedzenie” a nie czekanie 30min przy nie za dużym ruchu.

Duża i przestrzenna ...

Duża i przestrzenna restauracja. Istnieje możliwość zjedzenia posiłku na piętrze, gdzie nie ma natłoku wchodzących i wychodzących ludzi, oraz nikt oczekujący nie zagląda w nasz posiłek. Na skraju placówki jest kąt kawiarniany co umożliwia spokojne spotkanie przy kawie. Miła obsługa. W okresie przedświątecznym dodatkowe dekoreacje tematyczne i choinka co dodaje klimatu. Restauracja przy samej autostradzie, więc nie trzeba tracić czasu na zjazdy i poszukiwania.

Nowy Dwór GdańskiBrak ...

Nowy Dwór Gdański - Brak maseczek klientów, nikt tego nie pilnuje. Personel odpowiedzialny za porządek wewnątrz z maseczką pod nosem.

Często odwiedzam ten ...

Często odwiedzam ten lokal sieci McDonal's głównie dla dobrej kawy i miejsca gdzie mogę przez chwilę zająć się swoimi sprawami. Nawet pomimo dużych kolejek (to popularny lokal) nigdy nie czekałem długo na wydanie zamówienia. W toaletach zawsze jest czysto. Jedynie co uważam można poprawić to czystość stolików. Niestety klientela jest różna, nie zawsze jest jak po sobie posprzątać (np. okruszki). Może gdyby sieć McDonald's udostępniła klientom chusteczki do samodzielnego czyszczenia stołów nie było by z tym problemu, nawet pomimo dużego ruchu w restauracji !?

Personel bardzo profesjonalnie ...

Personel bardzo profesjonalnie mnie obsłużył. Niestety po wyjściu z lokalu, spotkała mnie bardzo przykra niespodzianka. Okazało się, że za szybą samochodu widniało "wezwanie do zapłaty" na sumę 95 zł, wystawione przez EuroPark Sp. z o.o. Na Wezwaniu widnieje informacja " w związku z zawarciem umowy najmu miejsca parkingowego [...]!!! Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że będąc gościem Restauracji Mc Donalds, powinnam mieć bilet parkingowy zupełnie innej firmy!!! Jeszcze rozumiem, żeby był jakiś szlaban informujący o tym, że trzeba mieć bilet (parking zawsze był dla klientów Restauracji), albo żeby ktoś poinformował mnie o tym, abym mogła zdecydować czy zostaję czy nie, to mogłabym uznać, że zawarłam jakąś umowę najmu parkingu, ale "czyhanie" na klienta, który nie pobrał biletu, bo o tym nie wiedział, to już przesada. A teraz informacja do Szefów Mc Donalds; jeśli zdecydowaliście się Państwo przyjąć do swojego "ogródka" EuroPark Sp. z o.o., to uroczyście oświadczam, że ani ja ani moja rodzina nie zamierzamy więcej korzystać z Państwa usług. Gratuluję wyboru!!!

Restauracja czysta. W ...

Restauracja czysta. W środku kilkanaście osób. Szybka i miła obsługa. Poddane danie zgodne z zamówieniem. Personel ubrany zgodnie z obowiązującym standardem. Toalety czyste i pachnące.

Raczej nie polecam ...

Raczej nie polecam mc w Mińsku klika razy już przejechałem się wydali mi pomniejszony zestaw a płaci się za cały zamówionego jedzenia jak i na monitorze Inna kwota a przy okienku inna także nie polecam

Menadżer jest opryskliwy ...

Menadżer jest opryskliwy dla pracowników , miejsce czyste , zamówienie było gotowe bardzo szybko , pomimo dość dużego ruchu. Największym minusem jest to , że personel nie zasłania nosa maseczkami.

Pracownik-menager jest ...

Pracownik-menager jest opryskliwy dla klientów nie obsługując ich :/ w między czasie opowiada kawały koleżanka a klientów odsyła do kiosku

Odwiedzałeś ostatnio McDonald's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem