Subway

( 4.11 )

Opinie (460)

Super .

Obsługa super, a w szczególności pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który z uśmiechem i cierpliwością odpowiadał na każde moje pytanie, bo po raz pierwszy byłam w Subway. Dla całego punktu 5 gwiazdek, a dla Pana 10!

Obsługa miła, ale cena nie zgadzała się z podaną na tablicy

Zamówiłam kanapkę która bez dodatkowej opłaty mogła być zamieniona na sałatkę. Sprzedawczyni przygotowała sałatkę i dopiero pod koniec podała mi cenę o 5zł wyższą! Zwróciłam jej na to uwagę i zadzwoniła do kierowniczki, która pozwoliła nabić dla mnie rabat, ale nadal cena była wyższa o 2zł od tej którą reklamowali na banerze.

Pyszna kanapka z idealna obsługą

Wizyta od samego początku na najwyższym poziomie.Pani dokładnie wypadała moje upodobania,ponieważ powiedziałam ze jestem pierwszy raz.Bardzo wnikliwie wytłumaczyła co wchodzi w skład podstawowy a co jest płatne (co jest dla mnie dużym + ponieważ nie przestraszy mnie rachunek)Sama obsługa bardzo sympatyczna i otwarta,czyć dobrą atmosferę w pracy.Jedyna rzecz która zwróciła moja uwagę to wystające włosy na twarzy i opadające kosmyki na koszulce obsługujące oraz ubrudzoną koszulka co lekko obniżyło moja ocenę.Lokal zadbany,czysty,warzywa i pieczywo ułożone w sposób uporządkowany.Pani zaproponowała napój pod koniec wizyty,zgodziłam się.Wizyta udana

Szybka i dobra przekąska

Lubię kanapki Subwey. Kiedy się spieszę i mam ochotę na coś dobrego to po nie sięgam. Obsługa w tym punkcie jest miła i sprawna. Kanapki są zawsze bardzo dobre i ciepłe.

Smacznie !

Bardzo smaczne kanapki !!! Idealne na szybkie śniadanie. Duży wybór składników ! I co najważniejsze na ciepło !

Taka sobie...

Bardzo często spotykam się z sytuacją, w której obsługująca mnie osoba jest burkliwa, albo niemiła. Dotyczy to między innymi oburzenia pracownika, gdy poprosiłam, by po zakończeniu sprawdzaniu stanu lodówek zmienił rękawiczki. Bardzo często też ilość dodatków na kanapkach jest śmiesznie mała, bo jeżeli mam zapłacić za kanapkę około 15/17 złotych oczekiwałabym, by kanapka składała się nie tylko z bułki i trzech rodzajów warzyw w małej ilości.

Super obsługa

W subwayu na puławskiej jest bardzo fajna obsługa, szybko i sprawnie robią twoje zamówienie, bardzo dużo nowy składników, czysto i schludnie. Polecam to miejsce

Mizerna ilosc

Dzisn dobry. Wczoraj kupowalam w Subwayu salatke. Pierwszy raz korzystal z Subwaya w Polsce bo przez 14 lat mieszkalam Zagranica i subway zawsze byl w moim menu chociazby dwa rqzy na tydzien. Bylam w wielkim szoku gdy zobaczylam wielkosc salatki. Plastik nawet nie zawierql pol Salatki. Do tego salata byla juz w zoltym kolorze. Jadlam W Anglii, w Niemczech w Holandii i tam Salatki sa nakladane az po przykrywke a tutaj ledwo salatka Wygladala za polowy plastika. Ser suchy parmezzan a nie swiezy starty. Prosilam o wszystkie warzywa otrzymalam tylko zolta salate, pare plastrow pomidora, ogorka, troche papryki i troche tunczyka a na to parmezzan. A gdzie kukurydza, xebulq oliwki....A cena ta sama co kanapki. Dlaczego standardy Polskie w Subwayu tqk bardzo odbiegaja od Zachodnich, przeciez Polacy powinni kochac Subwaya bo lubia swieze warzywa. Prosze jeszcze rwz przeszkolic swoj personel. Pozdrawiam

Personel lokalu jest bardzo dobrze zorientowany w aktualnej

Personel lokalu jest bardzo dobrze zorientowany w aktualnej ofercie i promocjach. Obsługujący pomógł mi wybrać taki zestaw, aby cena była przystępna. Personel był życzliwy i kulturalny. Osoba przygotowująca posiłek zrobiła to bardzo sprawnie. W ofercie restauracji jest szeroki wybór kanapek i innych zdrowych posiłków. Wszystko przyrządzane jest na miejscu, wraz z wypiekiem pieczywa. Lokal jest przytulny i dość czysty, jednak stolik przy którym zamierzałem usiąść był zabrudzony.

Obsługa w restauracji jest bardzo dobra

Obsługa w restauracji jest bardzo dobra. Personel zawsze wymienia dostępne produkty, o wszystko pyta, nie ma sytuacji, gdzie klient mógłby czegoś nie wiedzieć. Jeśli jesteśmy w restauracji pierwszy raz i poprosimy o poprowadzenie, to osoba obsługująca wszystko wyjaśni. Personel służy także radą jeśli chodzi o wartości odżywcze. Zapytany, np. o to, które pieczywo jest najzdrowsze, śmiało wyjaśni które i dlaczego. To samo odnosi się do pozostałych produktów, podpierając się tablicą wartości odżywczych i kalorii potrafią podać dokładne wartości. Obsługa informuje przy zakupie na wynos o płatności za torebkę. Rozmowa z personelem jest przyjemna i bezkonfliktowa.

Odwiedzałeś ostatnio Subway?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • restauracja

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem