Grażyna

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Weszłam do kantoru...
Weszłam do kantoru z zamiarem zakupu pewnej ilości funtów. Skierowałam się początkowo do tablicy wyświetlającej wartości skupu/sprzedaży poszczególnych walut. Jednocześnie chciałam zaczekać, aż pan, który mnie zwykle obsługuje, skończy obsługiwać dwoje klientów stojących przy jego okienku. Po chwili zostałam grzecznie zapytana, czy może w czymś pomóc. Pan w okienku najbliżej mnie zachęcił mnie uśmiechem do podejścia. Przedstawiłam swój zamiar zakupu funtów i spytałam o cenę. Pan przeliczył coś na kalkulatorze i zaproponował korzystniejszą cenę, niż wynikało z tablicy. Po dokonaniu transakcji, zapytałam również o możliwość zakupu waluty innej niż te zaprezentowane na tablicy. Pan oznajmił, że niestety nie ma takiej możliwości w tym momencie, a jednocześnie skierował mnie do innych kantorów, sugerując, iż w kantorach znajdujących się w marketach mogą mieć większy wybór. Bardzo uprzejmie podziękował i pożegnał się ze mną, odpowiadając uśmiechem na uśmiech. Wyszłam stamtąd zadowolona.

zarejestrowany-uzytkownik

09.04.2010

Placówka

Lublin, ul. Peowiaków 8/1

Nie zgadzam się (17)

Grażyna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Grażyna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Weszłam do kantoru...
Weszłam do kantoru z zamiarem zakupu pewnej ilości funtów. Skierowałam się początkowo do tablicy wyświetlającej wartości skupu/sprzedaży poszczególnych walut. Jednocześnie chciałam zaczekać, aż pan, który mnie zwykle obsługuje, skończy obsługiwać dwoje klientów stojących przy jego okienku. Po chwili zostałam grzecznie zapytana, czy może w czymś pomóc. Pan w okienku najbliżej mnie zachęcił mnie uśmiechem do podejścia. Przedstawiłam swój zamiar zakupu funtów i spytałam o cenę. Pan przeliczył coś na kalkulatorze i zaproponował korzystniejszą cenę, niż wynikało z tablicy. Po dokonaniu transakcji, zapytałam również o możliwość zakupu waluty innej niż te zaprezentowane na tablicy. Pan oznajmił, że niestety nie ma takiej możliwości w tym momencie, a jednocześnie skierował mnie do innych kantorów, sugerując, iż w kantorach znajdujących się w marketach mogą mieć większy wybór. Bardzo uprzejmie podziękował i pożegnał się ze mną, odpowiadając uśmiechem na uśmiech. Wyszłam stamtąd zadowolona.