Empik

( 4.24 )

Opinie (3579)

empik

dobra obsługa w sensie, że jest miła, życzliwa, pomocna, uśmiech na twarzy

Komfortowa obsługa

Pracownicy kulturalnie witają się z klientem, oferują swoją pomoc. Wykwalifikowani, potrafią doradzić w każdej kategorii od książek i gazet, poprzez gry komputerowe i planszowe, poprzez artykuły papiernicze. W przypadku, gdy szukanego produktu nie ma na stanie, pracownik potrafi wskazać zamiennik produktu lub alternatywne wyjście z tej sytuacji, poprzez zamówienie online. Przede wszystkim, gdy klient odmówi pomocy, pracownik szanuje tę decyzję i nie jest nachalny.

Bardzo dobra i profesjonalna obsługa

Kupowałem tam ostatnio kilka książek i bardzo podobała mi się obsługa zarówno pod względem doradztwa, co się teraz rzadko zdarza jak i szybkości obsługi. Kierowniczka zawsze jest do dyspozycji pod względem wyboru produktu i robi to w sposób taktowny. Podoba mi się też zakres do wyboru książek i multimediów.

Miła obsługa

Pani znalazła dla mnie książkę, której szukałam i odpowiedziała na moje pytania. W sklepie wszystko czyste i poukładane, kolejka przesuwa się bardzo sprawnie. Polecam.

Bardzo sprawna obsługa

Co prawda zamawiałam książkę przez internet i odbierałam w salonie, ale wszystko bardzo sprawnie poszło. Po dwóch dniach mogłam cieszyć się nowym nabytkiem. Bezproblemowo zapłaciłam kartą podarunkową, wiadomości informujące o stanie zamówienia przychodziły natychmiast, a pani w salonie była bardzo miła i obsłużyła mnie błyskawicznie.

Pomoc przy zakupie prezentu dla dziecka.

Bardzo dziękuję panu sprzedawcy w salonie za pomoc w wyborze prezentu dla dziecka o specyficznych zainteresowaniach: tropienie zwierząt, poznawanie świata zwierząt i ich nawyków. Książka Adama Wajraka "Wielka księga prawdziwych odkrywców" okazała się strzałem w dziesiątkę. Radość dziecka to prawdziwy prezent. Poleconą i zakupioną książkę przeczytamy również my, dorośli. Jest naprawdę ciekawa.

super

Wizyta w tym salonie należy do udanych. Doradcy są mili, znają się w tematyce książek. Zakupy to przyjemność. W salonie czysto i szkoda wychodzić.

Personel nie zorientowany.

Personel mimo chęci pomocy, nie wiedział jak rozwiązać problem z zamówieniem.

Empik Zielona Góra - Focus Mall - centrum kultury!

Salon Empik zlokalizowany w stylistycznym Centrum Handlowym (zaadaptowana fabryka wełny w Zielonej Górze). Duży salon w atrakcyjnej lokalizacji - przy jednym z częściej używanych wejść do Galerii. Przestrzeń w salonie dobrze zaaranżowana - dużo regałów z możliwością swobodnego poruszania się między nimi. Personel bardzo pomocny i zaangażowany w udzielenie pomocy Klientowi. Osobom które cenią sobie samodzielność Empik udostępnia w tym salonie wystarczającą ilość komputerowych punktów informacyjnych. Z uwagi na to, że salon jest w Centrum Handlowym, ma bardzo dogodne dla Klienta godziny otwarcia. Na uwagę zasługuje również czystość salonu i dobre doświetlenie regałów.

udane zakupy

Pracownicy sklepu potrafią doradzić i są zorientowani jeśli chodzi o asortyment sklepu. Szukałam książki na prezent dla 5 letniej dziewczynki. Doradca fachowo mi doradził odpowiednią książkę. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie. W sklepie grała przyjemna muzyka, która umilała czas podczas zakupów.

Zorientowani fachowcy

Świetna obsługa, mimo dużej kolejki dobra organizacja pracy. Sprawne zarządzanie kolejką. Doradzono mi w wyborze książki w tematyce psychologicznej, dużo pozycji i objaśnienia o czym one są, które warto kupić. Polecam.

Super obsługa

Załatwiają sprawy, które według centrali EMPIK są nie do załatwienia! Obsługa - Mili, grzeczni, uprzejmi, a przede wszystkim - MYŚLĄ i są dla klienta.

Duży, przestronny, wygodny

Sklep o dużej powierzchni, co umożliwiło wyraźne oddzielenie stref (prasa płyty, elementy biurowe, książki o określonej tematyce), przez co jest zakupy robi się w nim wygodnie. Wybór produktów duży, obsługa jest pomocna i na szczęście nie natarczywa. W przypadku większych kolejek pracownicy sklepu umożliwiają płatność kartą na terenie sklepu, bez podchodzenia do kasy. Ceny należą do przeciętnych, zdarzają się promocje chociaż w porównaniu z innymi księgarniami sieciowymi Empik często wypada drożej. Plusem miejsca jest organizowanie spotkań kulturalnych.

Kameralnie i w dobrym stylu

Może nie ma tam ogromnego wyboru ale zawsze można zamówić przez sprzedawcę

Zła obsługa

Obsługa nie interesuje się klientem, zajęta prywatną rozmową. Jestem zniesmaczona.

Miła i kompetentna obsługa

Obsługa z dużą wiedzą asortymentową. Zawsze potrafią doradzić w wyborze odpowiedniej literatury.

Błyskawiczna obsługa

Zostałam bardzo szybko obsłużona, obsługa była miła i profesjonalna.

Niespotykana nigdzie indziej życzliwość

Odwiedziłam dzisiaj sklep Papiernik by Empik w poznańskim King Crossie. Jestem pod ogromnym wrażeniem życzliwości i pomocy, z którą się spotkałam. Konsultantka od progu witała klientów z uśmiechem, w sposób grzeczny i niewymuszony. Nie było w tym widać ani krzty sztuczności. Konsultantka proponowała pomoc i bardzo celnie doradzała, gdy była o nią proszona. Potrafi doradzić w wyborze, doskonale zna asortyment, o każdym produkcie jest w stanie powiedzieć kilka słów. Życzę sobie więcej takich doradców w sklepach!

BRAK OBSŁUGI

W dniu 30.03.2019 około godz. 14:30 spotkałam się z kompletnym zlekceważeniem mnie jako klienta. Dodam ,że byłam w sklepie wraz z dzieckiem ,które to wybrało sobie książkę ,nie wiedząc gdzie znajduje się stanowisko kas zapytałam młodej pani - ekspedientki na sklepie ,która schowana była w rogu sali przy monitorze ,pani wskazał ,że za książkę mogę zapłacić sama. Jak się okazało po podłożeniu kodu kreskowego pod monitor kasy pojawił się komunikat ,że musi podejść pracownik. Jakiś młody pan przebiegając obok i widząc komunikat powiedział,że zaraz podejdzie.Minęło dobre 5 minut podczas gdy stałam z dzieckiem przy stanowisku samoobsługowym i nikt nie podszedł ,pani w rogu była zaledwie dwa metry obok i nie reagowała.Po upływie 7 minut podeszłam do niej ponownie i z niechęcią udzieliła pomocy ,nie podziękowała za zakup nie zaproponowała zakupu reklamówek ,było ich pod kasą kilka bez oznakowań cenowych ,dodam ,że byłam zainteresowana zakupem jednej z nich .Za książkę zapłaciłam kartą 29,90,nr transakcji 20250,jestem zawiedziona ,a dziecko zdziwione i zniechęcone brakiem zainteresowania ze strony sprzedawców tym bardziej ,że była to jej pierwsza w życiu książka ,którą wybrała samodzielnie.

Chętnie pojawię się w sklepie ponownie

Szybka i sprawna obsługa. Profesjonalni pracownicy, sprawnie wykonujący swoje obowiązki.

Odwiedzałeś ostatnio Empik?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(5.00 )

Inmedio

(3.72 )

Kolporter

(3.93 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem