Kolporter

( 3.93 )

Opinie (626)

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.01.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że nie udało się spełnić Pani/Pana oczekiwań. W związku z tym, że przywiązujemy wielką uwagę do obsługi w naszych punktach bardzo prosimy o uwagi jej dotyczące. Prosimy, aby przesłała je Pani (przesłał je Pan) na adres moderator@kolporter.com.pl

Tak sobie

Mało przyjazny punkt sprzedaży. Ciasno, słaba ekspozycja prasy i innych artykułów, trudne dojście do lady i kasy. Ogólnie punkt sprzedaży wygląda nieciekawie i mało estetycznie. Robię tu zakupy tylko w ostateczności.

Stanisław_76

13.04.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że w swojej ocenie odniósł się Pan tylko do wystroju i wnętrza saloniku, a nie napisał Pan nic na temat jakości obsługi w nim., czy różnorodności oferty. Rozumiemy jednak, że dla Pana względy estetyczne są ważne. Niestety przy bardzo dużej ofercie tytułowej i asortymentowej i przy jednoczesnej małej powierzchni w lokalu (lub przy nietypowym formacie), w niektórych salonikach mogą być utrudnienia tego typu. Często utrudnienia, o których Pan mówi nie wpływają jednak na jakość obsługi. Sprzedawcy chętnie podpowiadają gdzie można znaleźć na półce ulubiony tytuł lub produkt. Doradzają także co warto przeczytać z dziedziny, która interesuje klienta. Estetyka oczywiście jest dla nas ważna, ale obsługa klienta i jej jakość jest dla nas priorytetem.

Okazjonalne zakupy

W tym punkcie co tydzień kupuję jedną z gazet dostępnych na terenie mojego miasta, obsługa jest sprawna i miła, panuje spokojna atmosfera, jeżeli chcę kupić gazetę z jakimś dodatkiem np: z płytą lub kalendarzem to zawsze mogę poprosić o odłożenie jednego egzemplarza.

Jarosław_570

28.02.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Wszystko Super

Znalazłem tam wszytsko co potrzebowałem

Adrian_406

28.12.2018
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Ok.

Ok.

Dawid_535

04.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Opinia i ocena jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań naszych Klientów.

Sprawnie, szybko, kulturalnie

Często odwiedzam ten salonik prasowy i zawsze wychodzę z niego zadowolony. Obsługa klienta jest tu sprawna, miła, a zakupy przyjemne i komfortowe.

Stanisław_76

03.12.2018
Odpowiedź firmy Kolporter

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii. Dziękujemy za nią.

Dobrze.

Dobrze.

Iwona_889

03.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Słabo.

Słabo.

Paweł_1897

02.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia Klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Bardzo prosimy o przysłanie uwag.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Stanisław_107

01.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

:) Uśmiech rozpromienia nasze twarze, gdy czytamy takie lakoniczne, ale pochlebne opinie. Dziękujemy

Świetnie.

Świetnie.

Anna_6041

30.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Henryk_41

29.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Tak sobie.

Tak sobie.

Klient_DfnT

29.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Bardzo prosimy o informację co przyczyniło się do takiej oceny

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Katarzyna_3042

28.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

:) Uśmiech rozpromienia nasze twarze, gdy czytamy takie lakoniczne, ale pochlebne opinie. Dziękujemy

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Aleksandra_114

28.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

27.11.2018
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Dobrze.

Dobrze.

BARTOSZ_690

27.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za ocenę.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Karolina_2406

27.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Tak sobie.

Tak sobie.

Beata_1363

26.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za neutralną ocenę. Zapraszamy do naszych punktów, aby się przekonać, że jest lepiej :)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Duży wybór produktów, obsługa miła i profesjonalna

Karina_127

26.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Super

Porządny i miły Pan Ajent, stali klienci od lat, wolę u Pana kupować niż w empiku, polecam

Klient_RwMh

25.11.2018
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Odwiedzałeś ostatnio Kolporter?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(5.00 )

Empik

(4.22 )

Inmedio

(3.72 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem