Kolporter

( 3.99 )

Opinie (635)

Wszystko Super

Znalazłem tam wszytsko co potrzebowałem

Adrian_406

28.12.2018
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Szybka obsługa

Obsługa sprawna i uprzejma. Pomimo sporej kolejki udało się szybko zrobić zakupy. Wygląd sklepu standardowy, wszystko poukładane jak należy.

Klient_3iev

07.06.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

06.06.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Uśmiech nie schodzi nam z twarzy widząc takie oceny i opinie. Bardzo dziękujemy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

03.06.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Tak sobie

Mało przyjazny punkt sprzedaży. Ciasno, słaba ekspozycja prasy i innych artykułów, trudne dojście do lady i kasy. Ogólnie punkt sprzedaży wygląda nieciekawie i mało estetycznie. Robię tu zakupy tylko w ostateczności.

Stanisław_76

13.04.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że w swojej ocenie odniósł się Pan tylko do wystroju i wnętrza saloniku, a nie napisał Pan nic na temat jakości obsługi w nim., czy różnorodności oferty. Rozumiemy jednak, że dla Pana względy estetyczne są ważne. Niestety przy bardzo dużej ofercie tytułowej i asortymentowej i przy jednoczesnej małej powierzchni w lokalu (lub przy nietypowym formacie), w niektórych salonikach mogą być utrudnienia tego typu. Często utrudnienia, o których Pan mówi nie wpływają jednak na jakość obsługi. Sprzedawcy chętnie podpowiadają gdzie można znaleźć na półce ulubiony tytuł lub produkt. Doradzają także co warto przeczytać z dziedziny, która interesuje klienta. Estetyka oczywiście jest dla nas ważna, ale obsługa klienta i jej jakość jest dla nas priorytetem.

Okazjonalne zakupy

W tym punkcie co tydzień kupuję jedną z gazet dostępnych na terenie mojego miasta, obsługa jest sprawna i miła, panuje spokojna atmosfera, jeżeli chcę kupić gazetę z jakimś dodatkiem np: z płytą lub kalendarzem to zawsze mogę poprosić o odłożenie jednego egzemplarza.

Jarosław_570

28.02.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.01.2019
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że nie udało się spełnić Pani/Pana oczekiwań. W związku z tym, że przywiązujemy wielką uwagę do obsługi w naszych punktach bardzo prosimy o uwagi jej dotyczące. Prosimy, aby przesłała je Pani (przesłał je Pan) na adres moderator@kolporter.com.pl

Ok.

Ok.

Dawid_535

04.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Opinia i ocena jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań naszych Klientów.

Sprawnie, szybko, kulturalnie

Często odwiedzam ten salonik prasowy i zawsze wychodzę z niego zadowolony. Obsługa klienta jest tu sprawna, miła, a zakupy przyjemne i komfortowe.

Stanisław_76

03.12.2018
Odpowiedź firmy Kolporter

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii. Dziękujemy za nią.

Dobrze.

Dobrze.

Iwona_889

03.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Słabo.

Słabo.

Paweł_1897

02.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia Klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Bardzo prosimy o przysłanie uwag.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Stanisław_107

01.12.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

:) Uśmiech rozpromienia nasze twarze, gdy czytamy takie lakoniczne, ale pochlebne opinie. Dziękujemy

Świetnie.

Świetnie.

Anna_6041

30.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Henryk_41

29.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Tak sobie.

Tak sobie.

Klient_DfnT

29.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Bardzo prosimy o informację co przyczyniło się do takiej oceny

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Katarzyna_3042

28.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

:) Uśmiech rozpromienia nasze twarze, gdy czytamy takie lakoniczne, ale pochlebne opinie. Dziękujemy

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Aleksandra_114

28.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

27.11.2018
Odpowiedź firmy Kolporter

Właśnie dodano nam skrzydeł i zmotywowano do bardziej wytężonej pracy. Bardzo dziękujemy za tak cudowną ocenę i opinię. Zachęcamy do odwiedzania naszych punktów w przyszłości :)

Dobrze.

Dobrze.

BARTOSZ_690

27.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za ocenę.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Karolina_2406

27.11.2018
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Jedno słowo, a nas uskrzydla. I do tego najwyższa ocena. Bardzo dziękujemy! Mamy motywację do dalszej pracy nad jakością usług w naszych punktach!

Odwiedzałeś ostatnio Kolporter?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(5.00 )

empik

(4.25 )

Inmedio

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem