Cinema City

(4.19)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (599 z 710)

Szeroki wybór filmów,...
Szeroki wybór filmów, zawsze czysto i miło. Pracownicy bardzo pomocni. Od lat posiadam kartę unlimited i jestem bardzo zadowolony z takiej opcji, że jedyne kino w Polsce coś takiego posiada.

Klient_mnoCl

20.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kino o przystępnym...
Kino o przystępnym repertuarze, są filmy szeroko znane i czasem bardziej niszowe. Odbywają się wydarzenia specjalne. Sale kinowe czyste, obsługa miła i sprawna. Dostępny kosz z darmowymi plakatami filmowymi, które można sobie wziąć. Wysokie ceny przekąsek.

Klient_jveP9

06.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duzy wybór seansów...
Duzy wybór seansów ,ciekawe filmy . Ceny w sklepiku bardzo wysokie

Klient_0v0TF

05.02.2024

Placówka

Ruda Śląska, 1go Maja 310

Nie zgadzam się (0)
Na minus długość...
Na minus długość oczekiwania przy kasie oraz czystość przy kasach i toaletach. Mimo kilku osób przy kasie bardzo wolno obsługiwali klientów. Mała wiedza oraz wyglądali jakby pracowali za karę. Na plus świeżość popcornu.

Placówka

Gliwice, Lipowa 1

Nie zgadzam się (0)
Niestety z każdą...
Niestety z każdą wizytą jest coraz gorzej. Główna kasa zamknięta. Na kasach w barze za każdym razem pracownicy pracujący za karę. Zero uprzejmości, ton zawsze pretensjonalny. Na bramkach pracownicy zajęci rozmową, bilety sprawdzają z automatu nie przerywając rozmowy. Na sali wszystko w porządku poza tym, że co chwilę chodzi pracownik i świeci czerwoną lampką po całej sali.

Klient_pNKqj

03.11.2023

Placówka

Gliwice, Lipowa 1

Nie zgadzam się (0)
Szeroki wybór filmów...
Szeroki wybór filmów do obejrzenia. Premiery światowe, Duża sala z udogodnieniami.

Angelaa_233

02.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pomijając infolinię ogólną,...
Pomijając infolinię ogólną, która nie istnieje i na wszystko odpowiada randomowy bot, chociaż udają, że jest osobny numer pod konkretną placówkę oraz to, że sprawdzanie przez obsługę sal w trakcie seansu to fikcja, to na miejscu wszystko super. Nigdy od 5 lat nie spotkałem tam nieczystości, niemiłego personelu czy jakiś błędów technicznych.

MaciejKuta1993

03.10.2023

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Krótki czas oczekiwania...
Krótki czas oczekiwania na połączenie i wyszkolony personel, który rozwiąże wątpliwości związane np. z użytkowaniem karty unlimited.

zofia.szel

11.09.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Repertuar kin uzależniony...
Repertuar kin uzależniony jest od oferty dystrybutorów, więc nie podlega ocenie. Dlatego moja opinia dotyczy obsługi, która zabiega o to, by w możliwie najkrótszym czasie i bez przeszkód rozwiązać problem. Zdarzyło mi się zapomnieć karty Unlimited i obsługa wyjaśniła, jak rozwiązać ten problem, skierowano mnie do odpowiedniej osoby odpowiedzialnej za rozwiązywanie podobnych sytuacji i sytuacja w krótkim czasie została rozwiązana. Nikt nie robił problemów, nie było wyrzutów, ani pretensji.

Klient_VzIl9

06.09.2023

Placówka

Katowice, ul. Gliwicka 44

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolony z...
Jestem zadowolony z wizyty w kinie. Zamawiając popcorn Pan sprzedawca przedstawił jakie są do wyboru, oraz wskazał różnice między nimi. Jedynym minusem było to, że nie zostałem zapytany czy posiadam kartę unlimited, która dawała mi -10% na zakupy w barku. Ogólnie cała obsługa kina była bardzo miła, z wysoką kulturą osobistą, sala czysta, wszystko przebiegało bez żadnych problemów.

polynski77

04.09.2023

Placówka

Lublin, ul. Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Błyskawiczna reakcja obsługi...
Błyskawiczna reakcja obsługi BOK! Omyłkowo kupiłam bilety na film na dziś, zamiast na kolejny dzień. Niestety aplikacja dość długa przetwarzała płatność i bilet pojawił się w aplikacji niecałe 2h przed seansem, a aplikacja umożliwia automatyczny zwrot do 2h. Infolinia nie udziela porad w takich sytuacjach, więc napisałam maila do BOK, z pytaniem czy mogą mi przebookować bilety lub zwrócić koszt, gdyż aplikacja uniemożliwiła mi terminowy zwrot. Otrzymałam odpowiedź w ciągu kilku godzin, z informacją o pozytywnym rozpatrzeniu mojej prośby i zwrocie środków. Dziękuję za proklienckie podejście 🙂

Klientka_wro

22.06.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W kinie były...
W kinie były czynne dwie kasy. Jedna na barze i jedna w kawiarni. Pomimo długiej kolejki w której staliśmy około 5 minut zdążyliśmy ma seans. Pani obsługująca nas przy barze zaproponowała powiększony zestaw i zapytała czy posiadam kartę unlimited. Po dokonaniu zakupu usłyszeliśmy "smacznego" i udaliśmy się w kierunku bramki. Na bramce nie zostały zweryfikowane uprawnienia do ulgi. Sala była otwarta do zakończenia reklam, a po zakończeniu sensu pracownik wskazał nam drogę do wyjścia. W lokalu było czysto, nigdzie nie zauważyłam rozsypanego popcornu. Pracownicy byli uśmiechnięci i życzliwi.

Klient_4U4Ez

24.03.2023

Placówka

Lublin, ul. Al. Wincentego Witosa 32

Nie zgadzam się (0)
Jest to moje...
Jest to moje ulubione kino! I chociaż lokalizacja mi nie po drodze to odwiedzam dość regularnie. Częste seanse i małe sale sprawiają, że ogląda się niemal jak w zaciszu domowym, jednak na świetnej jakości ekranach, z extra dźwiękiem. Kasy samoobsługowe i dostępna aplikacja są dobrymi udogodnieniami przyspieszającymi transakcje. Zawsze jestem zadowolona 🙂

MaQta

19.01.2023

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Zakup biletów na...
Zakup biletów na 'Kota w butach, ostatnie życzenie', dla rodziny 2 dorosłych + 2 dzieci. Pracownik był rozkojarzony(prowadził rozmowy towarzyskie z innym pracownikiem) i niewłaściwie przeszkolony: nie zaproponował biletu rodzinnego, po pytaniu o bilet rodzinny, nie wiedział czy taki jest dostępny na ten seans, nie wiedział jak go nabić. Kino: ciągi komunikacyjne, sala kinowa i toalety czyste.

DorotaS

02.01.2023

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy placówki byli...
Pracownicy placówki byli bardzo mili. Sale zadbane, czyste. Pracownicy chętnie odpowiadali na zadane przeze mnie pytania. Wskazali gdzie znajduje się moja sala kinowa. Polecam to miejsce.

Klient_YrPcr

15.11.2022

Placówka

Katowice, ul. Gliwicka 44

Nie zgadzam się (0)
Cinema City niestety...
Cinema City niestety nie zachwyciło mnie. Na salach kinowych jest bardzo zimno, a dżwięk reklam jest zdecydowanie za głośny. Obsługa w kinie jest niewystarczająca i musiałam bardzo długo czekać aż zostanę obsłużona. Sama obsługa bardzo przyjemna szczególnie na kasie oraz barze. Osoby stojące przy bramce wejściowej na sale kinowe nie były zainteresowane klientami, a raczej byli zajęci rozmowami ze sobą. Sala kinowa również nie była posprzątana.

Małgorzata

28.10.2022

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)
Nie jest źle
Nie jest źle

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (0)
Sale nie zawsze...
Sale nie zawsze są posprzątane po poprzednim seansie. Obsługa miła ale nie zawsze wiedzą co grają albo jak ktoś chce płacić gotówką to kręcą głową z niezadowolenia ,że muszą rozmieniać.

Klient_096

04.07.2022

Placówka

Warszawa, Galeria Mokotów

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miła. Zawsze...
Obsługa miła. Zawsze czysto na sali, milo można siedzieć czas oglądając filmy

Klient_Qsa

25.05.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bez negatywnych uwag.
Bez negatywnych uwag.

Klient_MDz1

05.04.2022

Placówka

Starogard Gdański, Pomorska 7

Nie zgadzam się (0)

Cinema City

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cinema City?

Ktoś 7 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Szeroki wybór filmów,...
Szeroki wybór filmów, zawsze czysto i miło. Pracownicy bardzo pomocni. Od lat posiadam kartę unlimited i jestem bardzo zadowolony z takiej opcji, że jedyne kino w Polsce coś takiego posiada.
Zgadzasz się?