Alpinus

( 5.00 )

Opinie (19)

Nie wiem

Nie wiem, czy istnieje coś takiego jak obsługa w sklepie Alpinus w Wola Parku. Panie, które owszem przebywały tam fizycznie, zupełnie nie były zainteresowane moją obecnością. Mimo, że byłam zainteresowana przymierzeniem butów i kurtki, brak zainteresowania ze strony pań (rozmawiających i śmiejących się ze sobą) nie zachęcił mnie do pozostania tam ani chwili dłużej.

Wczoraj wybrałem się do Alpinusa celem zakupu butów

Wczoraj wybrałem się do Alpinusa celem zakupu butów. W sklepie pustki, dwie panie z obsługi chichotały przy kasie zupełnie niezainteresowane klientem. W zasadzie nie wiem czy zajęte sobą zauważyły nawet że wszedłem. Mierzyłem ok 5-10minut buty w pobliżu kasy, oglądałem kurtki i nikt nawet nie zapytał czy czegoś konkretnego szukam. Zero zainteresowania. Wyszedłem zdegustowany i lekko zszokowany. Sma sklep wygląda dobrze, spory wybór kurtek, butów i niezłe ceny.

Bardzo miłe zaskoczenie

Bardzo miłe zaskoczenie - młoda, uśmiechnięta, uprzejma i bardzo pomocna obsługa. Korzystne promocje, o których poinformowano mnie przy wejściu wraz ze słowem "dzień dobry". Rozmieszczenie towaru przejrzyste i uporządkowane. Ja zrobiłem tam udane zakupy, polecam.

Weszłam do sklepu aby obejrzeć spodnie narciarskie

Weszłam do sklepu aby obejrzeć spodnie narciarskie. Myślałam że przed sezonem może się uda kupić taniej spodnie,ale widzę że ceny są wysokie,żeby kupić dobre spodnie trzeba dać kolo 300 zł. Pan z obsługi zaoferował swoją pomoc,ale ja podziękowałam i wyszłam ze sklepu. Ogólnie na sklepie było czysto i schludnie. Towar ładnie ułożony,do obsługi również nie mam zastrzeżeń.

Sklep prowadzi sprzedaż kilku marek po za Alpinusem

Sklep prowadzi sprzedaż kilku marek po za Alpinusem widziałem logo Campus. Sklep bardzo przestronny posiadający dużą gamę produktów. Od dłuższego czasu szukam fajnego plecak, który posiadałby stabilne usztywnienie na plecach. W czasie wizyty były dostępne takie plecaki bardzo stylowe, lecz ceny nie były aż tak atrakcyjne coby zachęciły mnie do zakupu. Obsługa był widoczna, kontrolowała i spoglądała na klientów będących w sklepie, ubrana była czysto i schludnie.

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana mile słowami

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana mile słowami "dzień dobry" .Następnie udałam się do działu z artykułami do impregnacji butów.Ekspedientka poproszona o pomoc natychmiast pozostawiając wszelkie inne zajęcia podeszła i zaproponowała mi odpowiedni produkt. W sklepie asortyment był bardzo ładnie eksponowany i harmonijnie ze soba współgrał,dlatego niemiałam żadnych problemów z odnalezieniem interesujących mnie produktów.Obsługa przy kasie również była profesjonalna i uprzejma.Pani ekspedientka pożegnała się i zaprosiła na ponowne zakupy.

Dobry sklep turystyczny

Dobry sklep turystyczny, miła obsługa, niezły wybór. Potrzebowałam kurtkę całoroczną i spodnie do trekingu. Udałam się do Alpina na mały rekonesans. Mniej więcej wiedziałam już co chcę i jakiej marki, została tylko kwestia przymierzenia i utwierdzenia się w wyborze. Niestety kurtki, której chciałam nie mieli, był tylko model męski. Przymierzyłam kurtki o innych parametrach. W sklepie nie było ruchu. Ekspedientka chętnie służyła pomocą, doradzała i proponowała różne modele. Jednak nie była to obsługa zbyt nachalna, jak mi się coś nie podobało od razu odkładała bez słowa. Przyszedł czas na spodnie. Tutaj był model przeze mnie uprzednio wybrany. Pani bardzo trafnie dobrała rozmiar. Cena była atrakcyjna, dlatego od razu kupiłam. Dodatkowo dostałam 10zł rabatu.

sklep z odzieżą turystyczną

sklep z odzieżą turystyczną. Klient czasem potrzebuje pomocy jednak tam nie ma kto pomóc, sprzedawcy po pierwsze są mało zainteresowani klientami. po drugie posiadają niewielką wiedzę na temat odzieży która aktualnie "wisi" w ich sklepie. Poza tym jest dość brudno i przymierzanie czegokolwiek nie należy do przyjemności.

mężczyzna z włosami związanymi w gumkę nie posiadał

mężczyzna z włosami związanymi w gumkę nie posiadał identyfikatora, nie mniej jednak świetnie dobrał dla mnie plecak ze stelażem, mierząc moje wymiary i dobierając taką pojemność plecaka by nie pozostawał on w większości pusty oraz wygodnie się nosił, zaproponował kilka modeli - także innych producentów, zróżnicowane oczywiście były one ceną i kolorem, świetna obsługa i bardzo szybkie zauważenie klienta oraz nacisk na jego potrzeby powodują, iż na 100 % wrócę zrobić w tym sklepie kolejne zakupy

niestety kobieta obsługująca nie posiadała identyfikatora

niestety kobieta obsługująca nie posiadała identyfikatora, 20 min kręciłem się po sklepie sam zapoznając się z asortymentem, dopiero na moje wyraźne zapytanie padały bardzo zdawkowe odpowiedzi, zrezygnowałem z zakupu plecaka ze stelażem z powodu braku kompetencji obsługującej

Szukając dobrego sprzętu sportowego udałem się na zakupy do

Szukając dobrego sprzętu sportowego udałem się na zakupy do sklepu Alpinusa w Krakowie. Byłem tam bardzo mile i fachowo obsłużony przez pracownika, który pomógł mi dobrać odpowiedni ekwipunek na górskie wycieczki. Sam sklep był bardzo dobrze zaopatrzony i miał duży wachlarz oferowanych towarów.

Pytałem się o ciepły polar na jesienną porę

Pytałem się o ciepły polar na jesienną porę, którego będę mógł również używać do biegania. Sprzedawca polecił mi niedrogi, bo o taki pytałem, polar. Powiedział mi bardzo wiele na temat tego polaru jak i kilku innych, które wpadły mi w oko. Nie naciskał, nie próbował sprzedać na siłę, dał mi swobodę, a gdy pytałem odpowiadał bardzo interesująco. Pomieszczenie było czyste, rzeczy ładnie poukładane.

Odwiedzałeś ostatnio Alpinus?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DECATHLON

(4.21 )

GO Sport

(3.52 )

INTERSPORT

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem