Alfa Star

(4.18)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 17)

Lokal biura podróży...
Lokal biura podróży Alfa Star z zewnątrz nie robi najlepszego wrażenia. Jest jednak schludny, wokół panuje porządek. Nad wejściem widnieje duże logo umożliwiające jego dostrzeżenie. Wnętrze nie przyciągało wzroku, jednak było surowe, nie wyglądało zachęcająco. Po wejściu do biura zostaliśmy przywitani przez obie panie. Pierwsza z nich zaprosiła nas do swojego stanowiska, jednak po kilku minutach poprosiła o przejście do drugiej osoby. Nie była w stanie udzielić nam informacji ze względu na brak czasu. Po podejściu do drugiego stanowiska od razu zadawaliśmy pytania na temat konkretnych hoteli, które znaleźliśmy w internecie. Jak się okazało, żadna z pań nie była w stanie udzielić informacji w zakresie szerszym niż w internecie. W związku z tym byliśmy zmuszeni do podjęcia decyzji w oparciu o nasze poszukiwania. Biuro podróży oferuje szeroką ofertę w pełnym przedziale cenowym. W przypadku naszego wyjazdu (Grecja, Korfu) cena była adekwatna do oferowanych usług. Kiedy zdecydowaliśmy się na konkretną ofertę, było już zdecydowanie lepiej. Wszystko przebiegło niezwykle sprawnie, szybko. Pani obsługiwała nas w sposób kulturalny, była sympatyczna, inicjowała rozmowę, utrzymywała kontakt wzrokowy. Dokładnie wyjaśniła nam procedury związane z wyjazdem. Sam wyjazd spełnił nasze oczekiwania. Rezydentka była do naszej dyspozycji, udzielała potrzebnych porad.

Joanna_1925

26.08.2013

Placówka

Warszawa, pl. Mirowski 8

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dużo informacji...
Bardzo dużo informacji i miła dziewczyna która mi ich udzieliła skłonila mnie do kupienia wyjazdu w tym biurze a nie gdzie indziej, chociaż to dosyć tani wyjazd i kokosów na mnie biuro nie zbije. Mimo to cieszy mnie takie traktowanie i poczułam się dowartościowana :) dziękuję serdecznie

Magdalen_2

26.10.2012

Placówka

Radom, Warszawska 126

Nie zgadzam się (0)
ość powiedzieć, że...
ość powiedzieć, że na pytanie co tu można zjeść, zgodny chór czteroautokarowy zgodnie odpowiada…. jabłko. W Jerozolimie pierwszy dzień, koniec zwiedzania - znów nie ma autobusu. Czekamy godzinę na transport do hotelu. Kolejny dzień - mieliśmy wyjechać wcześniej aby zobaczyć massadę - Alfastar w ogóle nie zarezerwował nam autokaru. Wszyscy znani naszej przewodniczce kierowcy twierdzą, że "oni z nami nie jadą".

zarejestrowany-uzytkownik

09.09.2012

Placówka

Radom, Warszawska 126

Nie zgadzam się (0)
Na stronę trafiłam...
Na stronę trafiłam gdy szukałam w internecie pomysłu na tegoroczny urlop. Marzyły mi się ciepłe kraje, nad ciepłym morzem w przystępnej cenie. Biuro oferuje wiele ciekawych wycieczek. Ceny są porównywalne z innymi biurami. Strona jest prosta w obsłudze więc nawet internetowi laicy dadzą sobie radę :)

zarejestrowany-uzytkownik

03.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
My byliśmy z...
My byliśmy z Alfa Star w Egipcie, Jordanii i Izraelu. Jestem zszokowana przeczytanymi tu opiniami, ponieważ u nas wszystko było zapięte na ostatni guzik. Hotele super - nie mowię tu o 5* w Egipcie, ale nawet zaoferowane nam na trasie 3* spełniły nasze oczekiwania.Jedzonko pięknie i czysto podane, żadnych senscji żołądkowych. Przewodnik REWELACJA, rezydenci pomocni i mili. Wiele podróżujemy, ale tak profesjonalnie zorganizowany wypoczynek jeszcze się nam nie trafił.

zarejestrowany-uzytkownik

18.06.2012

Placówka

Wrocław, Żelazna 48

Nie zgadzam się (0)
Moja dzisiejsza obserwacja...
Moja dzisiejsza obserwacja dotyczy strony internetowej Biura Podróży Alfastar. Strona kompletnie nie podoba mi się pod kątem graficznym, a co więcej moim zdaniem jest kompletnie niefunkcjonalna. Wyszukiwarka zawiera za mało kryteriów, przez co straciłam ponad pól godziny na szukanie interesujacej mnie oferty i koniec konców jej nie znalazłam.

Karolina_962

14.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ostatni raz z...
Ostatni raz z Alfa Star! Żeby nie mieć do siebie pretensji, że Polak i po szkodzie głupi. Z Alfą byłem na urlopie kilkakrotnie i nie było problemów dopracowałem się nawet zniżek, czas przeszły jest uzasadniony. Idąc z duchem czasu firma wprowadza "udogodnienia" które ją w moich oczach dyskwalifikują jako rzetelnego partnera. W 2008 leciałem do Sharm, wiedziałem, że będzie międzylądowanie ale nie wiedziałem jak to działa w praktyce/z Katowic do Poznania, w Poznaniu 2 godziny niepewności bez możliwości opuszczenia poczekalni i dopiero do Sharm/. W 2009 już wiedziałem, że międzylądowanie to chory pomysł i nigdy więcej! Oferta Alfy którą brałem pod uwagę INFORMOWAŁA o międzylądowaniu i wobec tego wybrałem EXIM / nie żałuję - punktualnie, tanio, większy limit bagażu, catering i na miejscu przy podziale w hotelu na gości "lepszych" i "gorszych" ci z Exim należą do tych pierwszych co pozwalało jeść w towarzystwie Niemców, Francuzów i Wlochów /. W tym roku wycieczkę kupiłem z dużym wyprzedzeniem i byłem zapewniany o bezpośrednim locie. Dwa dni przed wylotem dowiedziałem się, że lecę z Łodzi, międzylądowanie mam w Szczecinie, mogę wziąć max. 25+5 kg bagażu i w samolocie nie ma cateringu. Ponieważ wiozę sprzęt do nurkowania to będzie trudno się zmieścić w limicie. Oczywiście w umowie jest klauzula o możliwości zmiany ale ustne zapewnienie powinno mieć swoją wartość! O tym, że muszę być na lotnisku o 5 rano nie ma co pisać bo to pora jak każda inna, chociaż w pierwotnej wersji BEZPOŚREDNI lot miał się rozpocząć ok. 19 tej. Zmieniono również czas wylotu i wobec tego czeka mnie wyjazd z hotelu ok. godziny 24. I niby nic się nie stało, ale... obawiam się, że w Alfie wprowadzono planową politykę dezinformacji turystów co do prawdziwych warunków podróży w celu pozyskania tych którzy wiedząc o prawdziwych odpuścili by sobie te atrakcje i wybrali inną firmę. Mnie i moich bliskich maja już "z głowy". Za Alfę dziękuję i NIGDY WIĘCEJ, zwłaszcza, że konkurencja na rynku turystyki jest liczna a ceny podobne! Miałem okazję jeździć z SUN & FUN, BEST REISEN i wspomnianym EXIMEM i albo miałem szczęście albo po prostu te firmy poważniej traktują swoich klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

19.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (21)
W tym roku...
W tym roku rodzice postanowili uczcić rocznicę ślubu wybierając się na zagraniczna wycieczkę. Przy okazji robienia zakupów w mieście, postanowiłyśmy zajść do biura podroży i przejrzeć ofertę. Już na wstępie spotkałyśmy się z miłym przywitaniem, a w dalszej kolejności fachową obsługą. Pan, który się nami zajął, przedstawił aktualne oferty, opowiedział pokrótce o każdym kraju, udzielił kilku praktycznych wskazówek. Zawężając listę potencjalnych miejsc podróży, wyszukał dostępne oferty, zaproponował inne miejsca, opierając się na własnych doświadczeniach. Na końcu udostępnił kilka folderów do poczytania w domu, i zaprosił na kolejna wizytę. Obsługa przebiegła szybko i profesjonalnie. Mama nadzieje że w tym roku, uda się sfinalizować wymarzony wyjazd

Magda_47

19.06.2010

Placówka

Łomża, Farna

Nie zgadzam się (29)
Wylatywałem do Egiptu....
Wylatywałem do Egiptu. Informacje przekazane (niezbędne do przelotów i obsługi na miejscu przez rezydentów) były wystarczające i kompetentne. Niestety Alfa Star mimo coraz bardziej dominującej pozycji na rynku nie ma swojego stanowiska na poznańskim lotnisku, w związku z czym korzysta ze wspólnego stanowiska z innymi biurami (m.in. Rainbow Tours).

Tomasz_1117

26.05.2010

Placówka

Poznań, Lotnisko Ławica 1

Nie zgadzam się (27)
Do Biura Alfa...
Do Biura Alfa Star zgłosiłam się w celu sfinalizowania wycieczki do Egiptu. Miały to być 2 tygodnie. Agentka wykazała się fachową wiedzą, popartą także własnym doświadczeniem. Przedstawiła pełną ofertę, plusy, minusy, rozwiała wszelkie wątpliwości. Przedstawiła wszystkie hotele, będące w ofercie ze wskazaniem tych najlepiej ocenianych przez podróżnych. Skorzystałam z oferty przedstawionej przez Alfa Star i spędziłam najlepsze 2 tygodnie urlopu w moim życiu.

zarejestrowany-uzytkownik

22.10.2009

Placówka

Gdynia, 10 Lutego / CH Batory

Nie zgadzam się (31)
Kontakt z firmą...
Kontakt z firmą Alfa Star dotyczył przedstawienia oferty spędzenia 2 tygodni w Egipcie. Na skierowane przeze mnie zapytanie w formie mailowej otrzymałem odpowiedź następnego dnia bardzo profesjonalnie przygotowaną w formie pliku pdf. Przedstawiona propozycja zawierała 11 ofert wypoczynku posortowanych cenowo, wszystkie zawierające określone przeze mnie kryteria. Spośród przedstawionych mi propozycji ofertę biura Alfa Star z pewnością wezmę pod uwagę.

Bryku

25.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (22)
W dniach 8-15...
W dniach 8-15 kwietnia wybrałam się na wycieczkę biurem podróży Alfa Star. Wraz z koleżanką wybrałyśmy wyjazd do Egiptu. 8 kwietnia stawiłyśmy się na umówioną godzinę w Warszawie na lotnisku Okęcie, lot odbył się terminowo i wszystko przebiegło spokojnie ok godziny 15 wylądowałyśmy na miejscu, w Sharm El Sheik. Hotel spełnił nasze oczekiwania, co prawda w folderze wyglądał ładniej niż w rzeczywistości, ale generalnie źle nie było. Jednym słowem mówiąc spędziłyśmy cudowny tydzień. Niestety na obniżenie oceny wpływa to, że lot powrotny do Polski opóźnił się aż o 27 godzin. Planowany wylot był w środę 15 kwietnia, o 6 rano miałyśmy być juz na lotnisku w Polsce. We wtorek przy kolacji dostałyśmy kartkę, że wylatujemy w nocy ze środy na czwartek dostałyśmy dodatkową noc w hotelu jednak schody zaczęły się w środę ok godziny 12 gdy skończyła nam się doba hotelowa. Wyjazd z hotelu mieliśmy dopiero o godzinie 21,50 więc od tej 12 nie miałyśmy się gdzie podziać ostatni posiłek, jaki zapewniło nam biuro podróży był obiad ok 13. Gdy już nadeszła pora wyjazdu z hotelu, czyli godzina 21.50 pojechaliśmy na lotnisko na miejscu po odprawie okazało się, że nasz samolot jest popsuty. Wylot miał być o godzinie 01:20 zamiast wylotu o tej porze dostaliśmy informacje, że nasz lot jest opóźniony i będzie o 2:00 i tak, co godzinę dowiadywaliśmy się, że za godzinę lecimy i tak aż to 9:00 rano!! Na lotnisku spędziliśmy 9 godzin, niestety bez żadnego posiłku i jakiegokolwiek zainteresowania ze strony biura podróży nami. Jak się później okazało wszyscy na około wiedzieli, że nas samolot nie odleci w nocy (obsługa lotniska, biuro podróży, itd.) poza nami podróżnymi. Biuro Alfa Star by oszczędzić na nas zafundowała nam noc na lotnisku zamiast załatwić hotel zastępczy.

elciiaa

24.04.2009

Placówka

Radom, Warszawska 126

Nie zgadzam się (31)
Przebieg mojego kontaktu...
Przebieg mojego kontaktu z tą firmą od początku do końca oceniam dosyć dobrze. Zaczęło się od tego, iż razem z mężem postanowiliśmy wylecieć na wczasy w ciepłe kraje. Po licznych przeanalizowanych ofertach innych firm zdecydowaliśmy się na Alfa Star. Bardzo miły kontakt telefoniczny i mejlowy z panią obsługującą. Pani przesłała nam szereg bardzo atrakcyjnych ofert po czym zdecydowaliśmy się na Egipt (7 dni). Mejlem została nam przesłana ostateczna oferta ze wszystkimi potrzebnymi informacjami czyli: nazwa hotelu, termin wylotu oraz jego godziny z uprzedzeniem, że mogą one ulec zmianie, numer konta, na które należało przesłać pieniądze oraz zapewnienie, że w razie jakichkolwiek pytań proszeni jesteśmy o kontakt telefoniczny. Po uiszczeniu kwoty dostaliśmy listowne potwierdzenie rezerwacji z bardziej szczegółowymi informacjami m in. godziny zbiórki na lotnisku, jakie należy mieć dokumenty przy sobie itp. Cztery dni przed planowanym wylotem otrzymałam telefonicznie informację na temat zmiany godziny wylotu z Poznania.

Anna_216

24.10.2008

Placówka

Radom, Warszawska 126

Nie zgadzam się (19)
Zdecydowałam się na...
Zdecydowałam się na zakup podróży poślubnej w Alfa Star. Wszystko załatwiłam bezproblemowo w ciągu godziny. Podczas wizyty w biurze konsultantka pomogła mi wybrać hotel w Turcji (miałam kilka ofert hoteli wybranych i nie mogłam się zdecydować), opisała wszystkie bardzo szczegółowo, wykazała się bardzo dobrą znajomością oferty - w tym regionu, warunków w hotelu, odległości hoteli do plaży, miasta, atrakcji w pobliży, cen na miejscu. Poleciła wycieczki fakultatywne, opisując je bardzo interesująco. Podczas rozmowy nie niecierpliwiła się - zadawałam bardzo dużo pytań odnośnie tych wybranych przeze mnie hoteli zanim się zdecydowałam. Po dokonaniu wyboru hotelu, finalizacja przebiegła błyskawicznie - podałam wszystkie dane, otrzymałam przedwstępną umowę rezerwacji z warunkami uczestnictwa, podpisałam, wpłaciłam zaliczkę i otrzymałam potwierdzenie rezerwacji. Ocena na 5 ponieważ jestem bardzo zadowolona z przebiegu rezerwacji, opisy i recenzje innych turystów znalezione w internecie w pełni pokrywają się ze słowami konsultantki. Zostałam obsłużona perfekcyjnie - mogę to śmiało stwierdzić na podstawie własnego doświadczenia ponieważ wyjeżdżam na zagraniczne wakacje co najmniej dwa razy do roku. Bardzo rzadko zdarza mi się trafić na osobę tak doskonale znającą ofertę, którą sprzedaje i posiadającą jednocześnie tak kontaktowy i sympatyczny charakter.

Agnieszka_249

17.09.2008

Placówka

Warszawa, pl. Mirowski 8

Nie zgadzam się (30)

Alfa Star

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alfa Star?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.