WMB

(4.37)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Dużo towaru, nie...
Dużo towaru, nie jest to towar najlepszej jakości tylko z chin, plastik..lecz ceny przyzwoite, dużo ludzi kupujących. Bielizna tania, dziecięca odzież gatunkowo ok na sezon..w poszukiwaniu bluzki dla córki(w koszach bałagan) szukałam personelu!!! no wiec były dwie panie na dużą halę..ok w końcu się doprosiłam dalej idąc do kasy Dokonując zakupów w dniu gdzie rozpoczęła się wyprzedaż nastałam się w kolejce,gdzie już spędziłam ok 1 h na przebieraniu ciuszków, gdy już przyszła na mnie pora to zastałam panią kasjerkę z miną jakby zaraz miała wybuchła na mnie..może zły dzień każdy go ma ale pracuje wśród ludzi gdzie powinno być miło..no cóż pewnie nie mnie się oberwało srogim wzrokiem..

mała_14

02.08.2012

Placówka

Leszno, ul. Luksemburska 3

Nie zgadzam się (0)
Panie pracujące w...
Panie pracujące w obsłudze centrum WMB są uprzejme, uczynne, pomogą znaleźć wybrany rozmiar, fason ubrania. Doradzają także, zapytane o to, jak wygląda się w różnych ubraniach. Jednak pomimo tych wszystkich dobrych stron zaobserwowałem, również podczas innych wizyt w sklepie, pewne zachowanie większości obsługi, które moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. Mianowicie Sprzedawczynie składające i poprawiające ubrania w koszach, nieodpowiednio komentują ludzi, którzy nie ułożyli ubrania z powrotem tak jak było. Nie zwracając uwagi, czy ktoś to słyszy, czy nie, wymieniają między sobą uwagi typu: "czy ludzie nie mają w domu szafy, że tutaj zostawiają taki syf" lub "takich co nie potrafią poskładać po sobie bluzki najchętniej wyrzuciłabym stąd z hukiem". Spacerując pomiędzy koszami z ubraniami można właśnie usłyszeć wiele takich komentarzy. Uważam, że takie zachowanie w sklepie pełnym klientów jest absolutnie niedopuszczalne. Podobnie jak obgadywanie klientów przymierzających ubrania, a takie rozmowy także da się słyszeć głośno z ust ekspedientek. Oczywiście ta opinia nie dotyczy wszystkich pracujących w sklepie sprzedawczyń, jednak moim zdaniem jest to duży problem, wymagający natychmiastowej reakcji ze strony kierownictwa sklepu.

greg161

23.06.2010

Placówka

Leszno, ul. Luksemburska 3

Nie zgadzam się (37)
Dobrze się tam...
Dobrze się tam robi zakupy. Na dość dużej powierzchni odzież dla wszystkich jest dobrze wyeksponowana i łatwo dostępna do wyboru. Jest tam wystarczająca ilość przymierzalni. Obsługa jest łatwo dostępna i bardzo pomocna. Odzież oferowana jest średniej jakości w odpowiednich do niej cenach, ale w modnych trendach. Tak , że po sezonie nie szkoda jej wymienić. Sklep jest czysty i przyjemny.

DAGMARA_105

10.05.2010

Placówka

Rawicz, Armii Krajowej

Nie zgadzam się (18)
Dookoła sklepu jak...
Dookoła sklepu jak i w samym sklepie widać porządek i czystość. Nie ma żadnych śmieci ani specialnych zabrudzeń. Miły i kompetenty oraz chętny do pomocy zespół pracowników. Duży asortyment sprzedawanych artykułów oraz łatwość ich odnalezienia poprzez dokładne i czytelne poukładanie towaru.

CrazyKoval

04.11.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (15)

WMB

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż WMB?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.