Campanile

(3.90)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (35 z 40)

Lokalizacja rewelacyjna, bardzo...
Lokalizacja rewelacyjna, bardzo blisko ul.Piotrkowskiej. Śniadania smaczne. Bardzo sprawna i miła obsługa. Pokój czysty, ale maleńki. Ogromny plus za duży parking za hotelem. Minus - problem pojawia się wieczorem-efekty dźwiękowe docierają przez drzwi i cienkie ściany. Sprawia to niestety wrażenie, jakby ktoś wchodził nam do pokoju.

Bożena

18.01.2023

Placówka

Łódź, Aleja Pilsudskiego 27

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, Dobrze usytuowany...
Miła obsługa, Dobrze usytuowany hotel

Klient_299k

02.02.2022

Placówka

Warszawa, ul.Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Hotel bardzo czysty,...
Hotel bardzo czysty, bogate wnętrze ! Obsluga w recepcji bardzo pomocna, wszędzie blisko i jak na hotel w centrum to nie ma dużego hałasu, za co duży plus ;) korytarze przejrzyste ,okna czyste..:) zapach świeżości w pomieszczeniach. Barman w barze z dobrym doświadczeniem! Polecam z czystym sercem :)

Klient_kkk94

03.08.2019

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 59

Nie zgadzam się (0)
Lubie korzystać z...
Lubie korzystać z tej sieci hoteli. Będą ostatnio gościem spotkałem się z ponadstandardowym traktowaniem. Gdy zszedłem do restauracji, okazało się, że jest zamknięta. Jednak pracownik recepcji okazał się bardzo uprzejmy i zapytał czego sobie życzę, wszedł za bar i spełnił moją prośbę sprzedając mi konkretny napój. Pracownik wykazał się zrozumieniem klienta, wyszedł poza swoje kompetencje i zadbał o dobre imię firmy, Szczerze polecam tę sieć hoteli.

Klient_zpds

06.02.2019

Placówka

Szczecin, ul. Wyszyńskiego 30

Nie zgadzam się (0)
Byłem gościem hotelu...
Byłem gościem hotelu Campanile we Wrocławiu. Pokój dwuosobowy mały i ciasny nawet jak dla jednego gościa. Wnętrze rozplanowane mało ergonomicznie. Największe zastrzeżenia mam w stosunku do poziomu obsługi w restauracji. Śniadanie hotelowe (w cenie 36 pln) nie zawiera żadnych ciepłych dań! Nikt nie interesował się klientami, nie służył pomocą i radą. Recepcjonista był kompetemy, życzliwy i pomocny. Jego praca zasługuje na najlepszą ocenę.

zalogowany_użytkownik

01.12.2017

Placówka

Wrocław, Władysława Jagiełły 7

Nie zgadzam się (0)
Caly pobyt w...
Caly pobyt w hotelu Campanille przebiegł pomyślnie. Obsługa hotelowa wykazywała się wysoką kulturą osobistą, uprzejmością i była pomocna. Hotel był czysty, zadbany. Śniadania bardzo dobre, bogate w witaminy. Polecam każdemu, kto wybiera się na weekend do Wrocławia, ze względu na rewelacyjną obsługę, wysoki komfort pokoi i przestępną cenę.

zalogowany_użytkownik

09.08.2017

Placówka

Wrocław, Władysława Jagiełły 7

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jeden z...
Rewelacyjnie. Jeden z najlepszych hoteli w których nocowałem, pokój sterylnie czysty, pachnący, śniadanie smaczne, obsługa recepcji kompetentna i uczynna. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Arkadiusz_515

02.08.2016

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 59

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła...
Obsługa bardzo miła i rzeczowa. Rodzaj pokoi zarezerowowanych przez stronę internetową wzięty pod uwagę przy meldowaniu się w obiekcie. Pokoje mogłyby być troszkę większe. Okolica w której znajduje się hotel trochę zaniedbana. Wielkim plusem za to jest bliska odległość do rynku starego miasta

Norbert_99

17.05.2016

Placówka

Wrocław, Władysława Jagiełły 7

Nie zgadzam się (0)
Hotel, budynek, wyposażenie...
Hotel, budynek, wyposażenie w normie, zgodnie z opisem.Recepcjoniści - Obsługa miła, nie widać zmęczenia czy niechęci z ich strony.Śniadanie - w czasie nawału klientów ok. 8.00 problemowe było oczekiwanie na kawę, szklanki, sałatki...czas oczekiwania wynosił do 5 minut. Obsługa zachowywała się prawidłowo, pracowała szybko, jednak wydaje się, że powinna być tam jeszcze jedna osoba.Problemem było uzyskanie faktury w żądanej formie, trwało to ponad 2 godziny i kilkukrotnie byłem odsyłany do pokoju.

zalogowany_użytkownik

04.12.2015

Placówka

Warszawa, ul.Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Ostatni raz nocowałem...
Ostatni raz nocowałem w Hotelu Campanile w Warszawie ponad rok temu, w związku z czym pierwszym bardzo pozytywnym wrażeniem był nowy wystrój recepcji, zaaranżowane w stylu loftowo-hipsterskim. W kolejce do recepcji oczekiwała przede mną jedna osoba, której obsługa przebiegła sprawnie. Po ok. dwóch minutach zostałem poproszony przez pracownika recepcji. Pozytywne pierwsze wrażenie zostało nieco popsute przez tegoż pracownika, który mówił nieco niewyraźnie, w związku z czym musiałem niejeden raz prosić o powtórzenie tego, co powiedział. Dodatkowo, jego biegłość procesu meldowania przejawia się nieco nonszalanckim zachowaniem (np. gwałtowne wyrywanie z bloczku karty meldunkowej, niestaranne zaznaczanie na niej miejsc koniecznych do wypełnienia). Pobyt w hotelu przebiegł miło i przyjemnie, bez żadnych przykrych sytuacji (ale i bez efektów WOW).

zarejestrowany-uzytkownik

01.11.2015

Placówka

Warszawa, ul.Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem hotel Campanile...
Odwiedziłem hotel Campanile jako gość, przyjechałem dość późno bo ok. północy, nie było żadnych problemów z rezerwacją, ani z kolacją którą pozostawiono dla mnie. Pokój był bardzo czysty, zadbany, widać że panie sprzątające przykładają się do swojej pracy. Rano śniadanie w formie szwedzkiego stołu, budzenie zamówione na czas, miła kompetentna obsługa- bardzo polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2014

Placówka

Kraków, św. Tomasza 34

Nie zgadzam się (1)
Hotel utrzymany wzorcowo,...
Hotel utrzymany wzorcowo, gustownie i nowocześnie urządzony. Położony w doskonałym miejscu (blisko centrum i stacji PKP), parking podziemny dla zmotoryzowanych. Obsługa na wysokim poziomie, miła i profesjonalna, wychodząca naprzeciw gościom. Pokoje przestronne i bardzo czyste, jeden minus- zbyt miękkie łóżko. Jedzenie smaczne- śniadania zróżnicowane. Atmosfera w hotelu zachęca do powrotu.

Kinga_510

28.10.2014

Placówka

Szczecin, ul. Wyszyńskiego 30

Nie zgadzam się (0)
personel kompetentny, ale...
personel kompetentny, ale malo usmiechniety :(

zarejestrowany-uzytkownik

12.03.2014

Placówka

Warszawa, Targowa 33a

Nie zgadzam się (0)
Fantastyczna obsługa. Warunki...
Fantastyczna obsługa. Warunki w pokojach komfortowe a posiłki bardzo smaczne.

Katarzyna_3275

06.12.2013

Placówka

Warszawa, ul.Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
W hotelu gościłam...
W hotelu gościłam w dniach 24-26.05.br.Recepcjonista był bardzo pozytywnie nastawiony do mnie oraz moich znajomych, był życzliwy i służył pomocą. Po krótkiej rozmowie, wyszedł z inicjatywą i dał nam kieszonkowe mapy miasta i zaznaczył miejsca, które warto odwiedzić w weekend w Stolicy. Ponadto użyczył parasole. Bardzo miła obsługa!

zarejestrowany-uzytkownik

08.11.2013

Placówka

Warszawa, ul.Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Markus

02.07.2013

Placówka

Katowice, Górnośląska

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Markus

28.06.2013

Placówka

Katowice, Sowińskiego 48

Nie zgadzam się (0)
Hotel nie proponuje...
Hotel nie proponuje żadnych atrakcji dla gości. Sala restauracyjna i bar nie zachęcają do spędzenia wieczoru w hotelu. W barze jest tylko kilka miejsc. Pokoje są czyste i wyposarzone w czajnik bezprzewodowy, niestety hotel w pokoju zapewnia tylko kubki plastikowe. Na śniadaniu w "godzinach szczytu" często nie ma miejsc, natomiast jak idę na śniadanie o 6:30 to nie jest jeszcze wszystko gotowe.Personel hotelowy jest uśmiechnięty, miły i udziela konkretnych informacji, ale to tylko, albo aż połowa sukcesu.

zalogowany_użytkownik

11.04.2013

Placówka

Warszawa, ul.Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazję korzystać...
Miałam okazję korzystać z usług hotelu jako organizator spotkania mięzynarodowego. Goście byli zadowoleni z wyglądu i standardu pokoi. Jako organizator oceniam wysoko kontakt z obsługą hotelu. Jako grupa otrzymaliśmy również dość duży rabat za noclegi. Koalcja w restauracji hotelowej była wyśmienita. Zarzuty mam jedynie do recepcjonisty, który zakwaterował jednego z gości w innym pokoju niż było umówione. Udało się jednak ustalić iż nie musi on pokrywać kosztów noclegu.

Katarzyna_3875

24.03.2013

Placówka

Szczecin, ul. Wyszyńskiego 30

Nie zgadzam się (0)
Wcześniej dokonałam rezerwacji...
Wcześniej dokonałam rezerwacji telefonicznej. Pobyt na dwa dni. Po przybyciu do hotelu, okazało się, że rezerwacja została dokonana na 1 nocleg. Następnego dnia była konferencja i wszystkie pokoje zostały zarezerwowane. Jako klient czekałam na rowiązanie problemu ze strony hotelu ponieważ miałam potwierdzenie po dokonaniu przelewu. Muszę przyznać, że pracownicy potraktowali mnie bardzo dobrze. Zorganizowano mi pobyt następnego dnia w sąsiednim hotelu Kyriad oraz z racji tego, iż jestem dość częstym klientam hotelu dostałam zniżkę 5% na korzystanie z usług hotelowych przez rok.

Monika_2011

23.03.2012

Placówka

Warszawa, Targowa 33a

Nie zgadzam się (0)

Campanile

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Campanile?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Lokalizacja rewelacyjna, bardzo...
Lokalizacja rewelacyjna, bardzo blisko ul.Piotrkowskiej. Śniadania smaczne. Bardzo sprawna i miła obsługa. Pokój czysty, ale maleńki. Ogromny plus za duży parking za hotelem. Minus - problem pojawia się wieczorem-efekty dźwiękowe docierają przez drzwi i cienkie ściany. Sprawia to niestety wrażenie, jakby ktoś wchodził nam do pokoju.