Novotel

( 5.00 )

Opinie (36)

Profesjonalna obsługa na każdym kroku!

Hotel zasługuje z całą pewnością zasługuje na każdą ze swoich gwiazdek! Gdybym miał przyznawać je za poszczególne cechy: * Pierwszą i najważniejszą gwiazdkę przyznałbym za obsługę. Była ona zawsze miła i uśmiechnięta. Co ważne- potrafiła pomóc nie oczekując w zamian żadnych napiwków (z czym niestety spotkałem się w niektórych konkurencyjnych hotelach). *Druga gwiazdka za położenie- Hotel leży niedaleko Starego Rynku. Dwa miejsca dzieli dosłownie 10 minut taksówką. Odległość ta jest również wystarczająco duża by nie musieć przejmować się hałasem czy turystami bądź klubowymi imprezowiczami pod wpływem alkoholu. *Trzecia gwiazda za jedzenie- bardzo smaczne, w stosunkowo niewielkich cenach. Dodatkowo za duży plus uznaję osobne menu- przygotowane i wyselekcjonowane pod kątem dzieci, osób na diecie wegetariańskiej oraz bezglutenowej. *Czwarta gwiazda za pokoje- pokój VIP dla dwojga z widokiem na park. Duży, przestronny, nowoczesny. Z bogato wyposażoną łazienką. Na dodatkowy plus zasługują tutaj bardzo duże i wygodne łóżka- idealny, złoty środek między twardym, a miękkim materacem. Ewentualnie piątą gwiazdkę mógłbym przyznać za kasyno. Niestety, tego dnia nie miałem szczęścia i nie udało mi się wygrać, ale z pewnością tam kiedyś wrócę.

Przepiękny hotel

Przepiękny hotel, urządzony w bardzo dobrym stylu, czysto. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Jedzenie również bardzo dobre. Jak najbardziej polecam!

Obsługa pod każdym względem kompetentna

Obsługa pod każdym względem kompetentna, bardzo sprawnie i z naturalną życzliwością podchodzi do gości. Dotyczy to w równej mierze recepcji, restauracji, serwisu pokojowego i strefy wellness. W hotelu panuje bardzo miły, spokojny nastrój. Ceny często bardzo atrakcyjne w stosunku do konkurencji.

Mam bardzo dobre porównanie hoteli w Polsce i za granicą

Mam bardzo dobre porównanie hoteli w Polsce i za granicą, gdyż od wielu lat podróżuję. Niestety, Novotel spełni oczekiwania tylko niewybrednych osób, przyzwyczajonych do moteli czy górskich schronisk. W rzeczywistości, za podobną cenę w wielu miastach spotyka się dużo lepsze pokoje i standard (np. Poznań, Kołobrzeg). Podsumowując toaleta była za mała, w łazience było mocno czuć kanalizacją (co sprawiło, że zapach w pokoju był specyficzny), oświetlenie było za słabe. Na domiar złego w środku nocy słychać było hałas przez pion wentylacyjny (z pokoi wyżej). Cena okazała się wyższa niż ta na rezerwacji w sieci. Hotel ma bardzo dobrą lokalizację, miłą obsługę, jest tam nawet wystawiona konsola do gier, parking jest odpowiednio duży - ale ... te wszystkie plusy nie mogą przesłonić niedociągnięć.

Obsługa hotelowa na wyskokim poziomie

Obsługa hotelowa na wyskokim poziomie. Jednak sam hotel jak na swój poziom słaby. Woda pod prysznicem leciała z bardzo słabym ciśnieniem- zrezygnowałam z mycia moich długich, gęstych włosów, ponieważ bałam się że ich nie opłukam. Sama łazienka urządzona jak za czasów PRL-u. Telewizor, z zeszłego wieku, z 12 kanałami w dodatku śnieżącymi. Pokój przestronny z dużym, wygodnym łóżkiem. Śniadanie urozmaicone- każdy coś dla siebie znajdzie smacznego do jedzenia. Ogólne wrażenienie średnie. Za takie pieniądze można znaleźć lepsze hotele w Poznaniu.

Wyjątkowo fachowa i dojrzała obsługa hotelowa

Wyjątkowo fachowa i dojrzała obsługa hotelowa. Można liczyć na ich uśmiech, życzliwość dobrą radę. Jedzenie mają bardzo dobre, ale czas oczekiwania jest zbyt długi.

Hotel w samym centrum Warszawy

Hotel w samym centrum Warszawy, bardzo dobra komunikacja z różnymi częściami miasta, blisko stacja metra. Piękny widok z części okien na Pałac Kultury. Obsługa hotelowa na bardzo wysokim standardzie. Pierwszy tydzień pobytu w czasie delegacji oceniam naprawdę rewelacyjnie, siłownia na 31 piętrze widok z okien naprawdę zapiera dech w piersiach. W drugim tygodniu pobytu na delegacji również było bardzo przyzwoicie, ale niestety kiedy schodziłam na papierosa i chciałam wrócić do pokoju musiałam czekać 15 minut na windę. Co prawda trzy winy dojeżdżające do 16 piętra i 3 jadące na ostatnie piętra hotelu to za mało na taką liczbę gości. W tym czasie przebywało w hotelu bardzo dużo gości co też wydłużało czas rejestracji, kolejki jak w sklepie spożywczym. Owszem miało to swoje plusy można było porozmawiać w obcym języku z innymi gośćmi na różne tematy mniej lub więcej interesujące.

Byłam tam na jedną noc przejazdem

Byłam tam na jedną noc przejazdem. Minus za to że parking pod hotelem był płatny, 30 zł za dobę. Lecz całość na 5 z plusem! Czysto miła i kompetentna obsługa mówiąca w kilku językach, czysty pokój z wieloma drobnymi gadżetami, takimi jak czyściki do butów, igła z nitką w kilku kolorach, woreczki na wkładki higieniczne. czyste szklane kubeczki, różnorodny wybór herbat i kaw w pokoju, łącznie z zabielaczem kaw, wybór cukru. Wygodna pościel i miękkie poduszki. Możliwość przedłużenia doby hotelowej o kilka godzin, co bardzo pomogło mi tamtego dnia. Mam nadzieje że będę mogła jeszcze kiedyś być ich gościem.

Długi czas oczekiwania na obsługę w recepcji

Długi czas oczekiwania na obsługę w recepcji ,brak wiążącej odpowiedzi na pytanie o rezerwacje pokoi.Nie jestem zadowolony z obsługi.Nie polecę znajomym

Miałam przyjemność organizować konferencję międzynarodową

Miałam przyjemność organizować konferencję międzynarodową, zdecydowaliśmy wybrać Novotel ze względu na lokalizację, dogodny dojazd z lotniska, centrum Warszawy. Przygotowanie konferencji, opieka organizatorki wszystko w najlepszym porządku. Kuchnia – pozostawia wiele do życzenia. Przez 3 dni, powtarzające się potrawy, pomidorowa, pomidorowa…. Na uroczystej kolacji konferencyjnej….. ten sam zestaw dań czyli dania obiadowe.

Hotel posiada pokoje z komfortowymi łóżkami

Hotel posiada pokoje z komfortowymi łóżkami. Miła atmosfera, kompetentna i miła obsługa w recepcji. Z hotelu dla gości hotelowych utrzymywana jest bezpłatna komunikacja na lotnisko Okęcie. Polecam hotel szczególnie podróżnym potrzebującym noclegu przed lub po locie z Okęcia.

Hotel położony w okolicach spodka w Katowicach

Hotel położony w okolicach "spodka" w Katowicach.Hotel z zewtątrz nie zachwyca lecz po wejściu do holu: nowocześnie i czysto... Obsługa perfekcyjna, zameldowanie i wymeldowanie w szybkim tempie, dla stałych klientów podwyższenie klasy pokoju.W samych pokojach hotelowych czysto, wygodne łozka i bardzo dobrze zaopatrzona w kosmetyki łazienka.

Hotel o doskonałej lokalizacji

Hotel o doskonałej lokalizacji, znajduje się w centrum, łatwo do niego dojechać. Wnętrze obiektu nie wyróżnia się niczym szczególnym. Wystrój i wyposażenie pokoju jest typowe dla hoteli oddanych do użytku w latach 80-tych. Obsługa hotelowa bardzo kompetentna i miła.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. polecam! Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Nisko oceniam obsługę w recepcji hotelu oraz w hotelowym

Nisko oceniam obsługę w recepcji hotelu oraz w hotelowym barze. Korzystałem z usług hotelu w dniu 13 lipca 2013 roku o godzinie 23. Pani recepcjonistka podeszła do stanowiska po dłuższej chwili, była mało przyjazna jej strój sprawiał wrażenie wymiętego. Pani poprawnie mnie obsłużyła wyposażając w kartę do pokoju. Jednocześnie nieproszona wzięła udział w rozmowie, którą odbywałem z moją koleżanką z wyższością wyjaśniła, że nie posiadam karty rabatowej accor hotels tylko kartę lojalnościową. Jako klient nie czułem satysfakcji z obsługi. Po zameldowaniu udałem się do hotelowego baru. Pani barmanką prowadziła rozmowę z innymi klientkami zupełnie mnie nie zauważając. Po odejściu Pań zamówiłem ciepły posiłek, kiedy wyciągnąłem pieniądze Pani barmanka powiedziała "spokojnie" i nadal przygotowywała posiłek. Zapłaciłem po 10 minutach, gdy przygotowano posiłek. Ponownie potraktowano mnie protekcjonalnie.

Z usług hotelu korzystam ze względów służbowych dość

Z usług hotelu korzystam ze względów służbowych dość często. Obsługa na recepcji nie jest na jednym poziomie. Większość pracowników jest bardzo miła, przyjaźnie nastawiona do klientów, niestety jeden z pracowników ma bardzo niewyraźny sposób mówienia-powiedzieć by można że niewiele z tego co mówi trafia do klienta w przekazie. Zastanawia w jaki sposób porozumiewa się ten człowiek z klientami w języku angielskim. Na uznanie zasługuje obsługa restauracji, bardzo smaczne jedzenie, obsługa niezauważalna, nie narzuca się. Śniadania podawane w formie szwedzkiego stołu-bardzo sprawnie uzupełniane braki. Niestety cały ten urok podczas ostatniej mojej wizyty w hotelu zepsuła jedna sytuacja. Zajmowałam pokój 2-osobowy. Po powrocie do pokoju w godzinach popołudniowych zastałyśmy z koleżanką pokój z bardzo nieprzyjemnym zapachem-powiedziałabym że w przedpokoju w okolicach wejścia do łazienki wprost śmierdziało. Wykładzina w tej okolicy była mokra, nie wilgotna tylko mokra. Kolejnym zaskoczeniem był foliowy worek zwinięty i postawiony na walizce mojej współlokatorki. Jakże wielkie było nasze zaskoczenie gdy okazało się że zawartością worka są wszystkie nasze kosmetyki.Wszystko co było zostawione w łazience zostało wrzucone do jednego worka. W celu uzyskania wyjaśnień wykonałam telefon na recepcję. Połączenie nastąpiło bardzo szybko-okazało się że rozmawiam z zastępcą dyrektora hotelu. Po kilku słowach okazało się że o sytuacji w naszym pokoju recepcja nic nie wie-nie było żadnych zgłoszeń od ekipy sprzątającej. Zaproponowano natychmiastową zmianę pokoju. Po ok 10 minutach pojawił się rozmawiający ze mną wcześniej Z-ca dyr. hotelu z towarzysząca kobietą (bardzo elegancko i dobrze że była również kobieta skoro sytuacja nastąpiła w pokoju zajmowanym przez kobiety). Przeprosili, przynieśli karty do nowego pokoju (pokój na wprost-brak konieczności przenoszenia walizek po pietrach) a także vouchery na gratisowe drinki w hotelowym barze. Niestety voucher miał ograniczenie bo nie każdy drink oferowany w barze był dostępny-rozczarowujące-przeprosiny ale nie do końca. Jedna bardzo denerwująca w całej sytuacji rzecz-Pan z-ca dyr przedstawiał się kilkakrotnie z zadziwiającą częstotliwością. Kilkakrotnie podczas rozmowy telefonicznej , Potem podczas rozmowy również kilkakrotnie. Rozumiem że standard hotelu zawiera element przedstawienia ale we wszystkim powinien być umiar. Ja i tak nie zapamiętałam nazwiska a uważam iż przedstawianie się z częstotliwością 3 razy na jedną rozmowę jest bardziej zabawne niż profesjonalne, w zupełności wystarczyłoby raz przez telefon i raz potwierdzenie nazwiska podczas wizyty w pokoju.

Odwiedzałeś ostatnio Novotel?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Campanile

(5.00 )

Hilton

(5.00 )

Orbis

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem