Audi

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (32 z 39)

Bardzo fajne i...
Bardzo fajne i profesjonalne podejście pracowników

Konsument.

29.03.2024

Placówka

Wrocław, Al. Karkonoska 47

Nie zgadzam się (0)
Korzystałem ostatnio z...
Korzystałem ostatnio z infolinii salonu samochodowego i chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami. Ogólnie rzecz biorąc, było to pozytywne doświadczenie, ale zauważyłem pewne aspekty, które mogłyby zostać poprawione. Obsługa telefoniczna była bardzo profesjonalna. Konsultanci byli uprzejmi i kompetentni w udzielaniu informacji na temat dostępnych modeli samochodów, promocji i procedur zakupu. Otrzymałem pełne i klarowne odpowiedzi na moje pytania dotyczące specyfikacji technicznych, opcji finansowania oraz warunków gwarancyjnych. Konsultanci byli dobrze poinformowani na temat aktualnej oferty salonu. Czas oczekiwania na połączenie był stosunkowo krótki, co zdecydowanie przyczyniło się do pozytywnego wrażenia. Zauważyłem, że infolinia jest odpowiednio obsadzona, co wpływa na skrócenie czasu oczekiwania. Konsultanci posługiwali się strukturalną formą rozmowy, co ułatwiało zrozumienie informacji. Procedury dotyczące testowania samochodów, umawiania się na jazdę próbną i procesu zakupu zostały przedstawione w sposób przejrzysty. Chociaż rozmowa była profesjonalna, brakowało zautomatyzowanego systemu, który mógłby udzielać pewnych podstawowych informacji, co mogłoby przyspieszyć proces obsługi. Mimo profesjonalizmu, brakowało nieco indywidualnego podejścia do klienta. Większa personalizacja w odpowiedziach mogłaby zwiększyć uczucie zaangażowania. Podsumowując, infolinia salonu samochodowego spełniła moje oczekiwania pod względem profesjonalizmu i dostępności informacji. Jednakże, pewne ulepszenia, takie jak zautomatyzowany system obsługi oraz większa personalizacja, mogłyby jeszcze bardziej poprawić jakość usługi.

Fiolkqa

12.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w salonie czułem się wyjątkowo. Doradca który mnie obsługiwał traktował mnie indywidualnie i poświęcił mi całą swoją uwagę. Oferta która dla mnie sporządził spełniała moje oczekiwania w 100%. Po obsłudze da się zauważyć że jest to marka Premium

Klient_bgYkH

24.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Poszłam do salonu...
Poszłam do salonu w poszukiwaniu małego SUVa. Zaproponowano mi Audi Q3, nowość w ich salonie. Pani, która mnie obsługiwała, dopasowywała wszystkie dodatki do samochodu tak, żeby cena nie była wygórowana. Dodatkowo miała na uwadze wszystkie moje potrzeby, jako klienta. Pojechałyśmy na jazdę próbną, podczas której mogłam bliżej poznać się z samochodem. Po mojej wizycie Pani dzwoniła w umówionym terminie w sprawie mojej decyzji odnośnie zakupu auta. Obsługa naprawdę miła, w salonie skaczą nad klientem, czy czegoś nie potrzeba. Mogę szczerze polecić doradców.

KarKwie

12.06.2019

Placówka

Kalisz, Wojska Polskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, oddałam...
Nie polecam, oddałam samochód do serwisu po odebraniu auta okazało się że świtała przeciwmgielne nie dokręcone,nie podłączone, uszkodzili klapkę od spryskiwaczy reflektorów i zero poczucia winy.Nawet głupiego przepraszam.

Niezweryfikowany Klient_MZKT

18.02.2019

Placówka

Warszawa, Połczyńska 111

Nie zgadzam się (0)
Polecam serwis mechaniczny...
Polecam serwis mechaniczny audi, dbają o klienta, wszystko ok.

zalogowany_użytkownik

03.01.2017

Placówka

Warszawa, Połczyńska 111

Nie zgadzam się (0)
Świetny salon, super...
Świetny salon, super samochody. Miła, uprzejma załoga, dbająca o klienta. Polecam ten salon wszystkim zainteresowanym marką AUDI.

Zdzisław_27

29.11.2016

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 15

Nie zgadzam się (0)
Ładny, nowoczesny salon....
Ładny, nowoczesny salon. Przemiła obsługa, chętnie służąca fachową radą i pomocą. Zdecydowanie polecam ten salon wszystkim chcącym kupić nowoczesne, niezawodne auto.

Zdzisław_27

20.09.2016

Placówka

Toruń, Sieradzka 4-8

Nie zgadzam się (0)
Witam Chciałem zamówić...
Witam Chciałem zamówić części przez ten salon to Pani która mnie obsługiwana stwierdziła że nie mają tegona miejscu i bezczelnie odrzuciła słuchawkę próba ponownego kontaktu zajęła mi pół godziny po czym jak już miałem kontakt stwierdzili że muszę to ściągać osobiście z Niemiec nie polecam tego serwisu

zarejestrowany-uzytkownik

05.01.2016

Placówka

Kraków, Kraków, Modlniczka

Nie zgadzam się (0)
Nadszedł czas na...
Nadszedł czas na zmianę samochodu. Wybrałem się wiec do salonu samochodowego Audi w Modlniczce. Salon jest bardzo duży i pełen samochodów. Każdy może wybrać coś dla siebie. Sprzedawca jest bardzo miły i rzeczowo omawia cechy i funkcje samochodu. Sprzedawca nie boi się zaproponować jazdy testowej i proponuje ją spontanicznie. W salonie jest czysto i samochody prezentowane też są czyste. Warto odwiedzić ten salon.

Piotr_400

30.08.2015

Placówka

Kraków, Kraków, Modlniczka

Nie zgadzam się (0)
W dniu 19.05.2015...
W dniu 19.05.2015 odbyłem jazdę próbną wybranym modelem auta.Wcześniej telefonicznie umówiłem się na konkretny dzień i godzinę. Po moim przyjeździe nie było jednak pracownika z którym się umawiałem.Obsłużył mnie inny pracownik, omówił zalety wybranego modelu, odbył ze mną 2 jazdy próbne /różne wersje silnika/.Bardzo podobała mi się obsługa w salonie, pracownik obiecał, że skontaktuje się ze mną.Do dzisiaj nikt z salonu nie skontaktował się ze mną, podjąłem więc decyzję o zakupie auta w innym salonie.

Zdzisław_27

06.07.2015

Placówka

Kalisz, Wojska Polskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa.Pracownicy...
Bardzo miła obsługa.Pracownicy dołożyli wiele starań, aby przedstawić zalety wybranego przeze mnie modelu.Szczegółowo zostały mi przedstawione dodatkowe pakiety wyposażenia.Omówiono możliwości ubezpieczenia, zakupu na raty.Uzyskałem również rabaty...Szczerze polecam ten salon wszystkim zainteresowanym zakupem AUDI.

Zdzisław_27

01.04.2015

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 15

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Warto odkurzyć...
Dobrze. Warto odkurzyć tył monitorów, klient siedzi i patrzy na nie od tyłu, a z kratek w monitorach wystaje kurz. Niby nic wielkiego, ale w Audi liczą się przecież szczegóły. Na minus: wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena.

Neo

03.04.2014

Placówka

Wrocław, Al. Karkonoska 47

Nie zgadzam się (1)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Neo

03.04.2014

Placówka

Wrocław, Al. Karkonoska 47

Nie zgadzam się (0)
Jest to strona...
Jest to strona marki samochodów Audi. Strona na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo estetyczna i starannie wykonana. Posiada bardzo ciekawą szatę graficzną i zachęca do dłuższego pozostania na tej stronie. Niestety zaraz po wejściu na tę stronę ukazuje się nam bardzo głośna reklama i nie można jej wyłączyć ani ściszyć. Menu jest bardzo rozbudowane a nad nim są pokazane najlepsze modele tych samochodów. Strona jest bardzo intuicyjna. Posiada szeroki wybór asortymentu.

zalogowany_użytkownik

10.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Będąc w okolicy...
Będąc w okolicy centrum M1, zatrzymałam się przy salonie Audi Szewczyk w celu zapoznania się z ofertą nowego auta Audi Q3. Spodobał mi się ten samochód i chciałam się z nim zapoznać. Salon prezentuje się bardzo dobrze, wewnątrz pełna oferta, możliwość oglądania aut tak długo, jak kto uważa za stosowne. Obsługa recepcji i handlowców/sprzedawców, na bardzo wysokim poziomie. Młody mężczyzna, który prezentował mi samochód, miał pełną wiedzę techniczną, był bardzo sympatyczny i objaśniał wszelkie szczegóły dotyczące samochodu bez pomocy folderów. Był po prostu kompetentny. Traktował mnie jak potencjalnego klienta, z szacunkiem, namawiał do jazdy próbnej, przedstawił firmę w bardzo dobrym świetle. W salonie panowała przyjemna temperatura, oferowano mi kawę i napoje zimne, dostępna była toaleta. Oczywiście, przed salonem znajduje się obszerny i czysty parking. Całość robi bardzo dobre wrażenie.

LaMarija

19.03.2012

Placówka

Warszawa, Radzymńska

Nie zgadzam się (3)
Do salonu mieszczącego...
Do salonu mieszczącego się w Kaliszu na ulicy Wojska Polskiego przyjechałam w celu sprawdzenia sprawności samochodu - przegląd po przejechaniu 30.000km. Umówiłam się na 16.12.2011r. na godzinę 8.00. Postanowiłam zostać w salonie i czekać na odbiór samochodu. Przy punkcie serwisu zostałam obsłużona przez Pana Krzysztofa, który cierpliwie odpowiadał na wszystkie zadawane pytania i był bardzo uprzejmy. Podczas pobytu zajęłam się pracą, ale dokładnie mogłam przyjrzeć się zasadom panującycm w salonie. Wszyscy pracownicy byli bardzo uprzejmi dla klientów. Wnętrze było bardzo czyste, jak i zaparkowane samochody. W trakcie serwisowania samochodu mogłam korzystać z kawomatu dla klientów oraz dystrybutora wody. Po kilku godzinach do mojego stolika podszedł Pan Krzysztof i zakomunikował, że auto jest sprawdzone i gotowe do jazdy. Pracownicy serwisu zdjagnozowali jedną usterkę dotyczącą akumulatora. Zamówiłam gumowe wycieraczki na dywaniki, ale niestety do tej pory nikt z salonu do mnie nie zadzwonił po odbiór. W związku z tym, iż przez dwa lata firma Audi ma obowiązek serwisowania pojazdu z uwględnieniem ulg, faktura nie opiewała na wysoką kwotę.

zarejestrowany-uzytkownik

09.02.2012

Placówka

Kalisz, Wojska Polskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Wymieniałem zderzak w...
Wymieniałem zderzak w owym salonie. Od początku obsługa bardzo sympatyczna, miła i pomocna, szczerze jestem zielony w tych kwestiach, naprawa na koszt WARTY, nic nie musiałem załatwiać, serwis AUDI Sieńko i Syn zrobił wszystko za mnie, wymiana zderzaka trwała dosłownie kilka godzin, dodatkową w ramach naprawy, zaproponowano mi samochód zastępczy, lecz akurat nie potrzebowałem go. Na wymianę przyjechałem samochodem bardzo brudnym na zewnątrz i wewnątrz, jak go odbierałem lśnił jak nowy w środku i na zewnątrz, wsiadając do samochodu w schowku znalazłem lizak w opakowaniu VW & AUDI.

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2011

Placówka

Białystok, Wysockiego 65

Nie zgadzam się (1)
Odwiedziłem dziś salon...
Odwiedziłem dziś salon Audi na ulicy Połczyńskiej w celu dorobienia zapasowego kluczyka do mojego samochodu. Salon prezentuje się świetnie, przejeżdżając obok nie sposób nie odwrócić wzroku w jego kierunku, jednak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze - zainteresowanie klientem, a w zasadzie jego brak. Kilkanaście minut chodziłem po salonie, oglądałem samochody, i nikt nie podszedł z propozycją pomocy. Kwestia 2 - wiedza personelu pozostawia wiele do życzenia. Pracownik działu części musiał skorzystać z katalogu, aby w ogóle zorientować się czy mają w ofercie kluczyki zapasowe do samochodów Audi, i zajęło mu to na prawdę sporo czasu. Pracownicy byli jednak uprzejmi, i starali się odpowiadać na każde zadane przeze mnie pytanie. Wnętrze salonu zadbane, zachęcające do zakupu.

Piotr_1570

13.09.2011

Placówka

Warszawa, Połczyńska 111

Nie zgadzam się (2)
Poszedłem do salonu...
Poszedłem do salonu aby zapoznać się z ofertą a konkretnie ciekawiło mnie auto wersji A1. Po dość długim oczekiwaniu na sprzedawcę, gdyż w salonie był tylko jeden i akurat obsługiwał klientów. Za to Pan zrekompensował się zupełnie przy przedstawianiu zalet, funkcjonalności i samych walorów auta. Mimo, iż chciałem się tylko zorientować jak wygląda zakup tego auta cenowo, sprzedawca zaproponował mi jazdę próbną. Bardzo miło zostałem zaskoczony, iż możliwa jest tak profesjonalna obsługa. Jeżeli ktoś chciałby kupić auto z wyższej półki polecam ten salon, w dobrym doborze auta, pomoże na pewno ten sprzedawca. Zbyt wysokie jednak ceny jak na moją kieszeń.

zarejestrowany-uzytkownik

27.03.2011

Placówka

Olsztyn, Rataja 15

Nie zgadzam się (21)

Audi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Audi?

Ktoś 4 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo fajne i...
Bardzo fajne i profesjonalne podejście pracowników
Zgadzasz się?