BMW

( 3.81 )

Opinie (25)

Infolinia

Obsługa dzwoniła do mnie w sprawie BMW 5 nowej jak podałem w formularzu ok,skierował mnie do odpowiedniego salonu ,z salonu zadzwonili całkowicie inny rodzaj całkiem co innego chcieli mi wcisnąć żenada totalna

Bardzo wysoka jakość obsługi

Bardzo wysoka jakość obsługi, kompetentny personel i indywidualne podejście do klienta. Zostałem bardzo szybko zaproszony do stolika gdzie pracownik salonu pomógł mi w konfiguracji auta. Zaproponowano mi kawę, wodę, lub inny napój. Pracownik był kompetentny, dobrze przedstawił ofertę sprzedaży. Salon jest bardzo czysty i zadbany.

Serwis BMW Dynamic Motors w Toruniu to jeden z lepszych

Serwis BMW Dynamic Motors w Toruniu to jeden z lepszych serwisów i salonów. Osoby tam pracujące wykazują się dużym zaangażowaniem w wykonywaną pracę. Wiedza techniczna zarówno.osób z działu jak i serwisowego jak również handlowego jest idealnie uzupełniania wzajemnie a wszelkie wątpliwości są wyjaśniane na bieżąco. Przy wejściu do salonu wita nas miła obsługa z recepcji.

Salon czysty na zewnątrz i wewnątrz

Salon czysty na zewnątrz i wewnątrz. Każdy z pracowników zna swoje miejsce. Zachowanie sprzedawców rzeczowe, merytoryczne i nienachalne. Zachowane wszelkie standardy obsługi.

Polecam

Polecam. Ludzie pracujacy w tym serwisie znaja sie na samochodach oraz na potrzebach klienta.

Podczas wejścia do salonu zostałem przywitany przez

Podczas wejścia do salonu zostałem przywitany przez recepcjonistkę i skierowałem się w stronę aut ekspozycyjnych. Gdy się zatrzymałem przy BMW X3 podszedł do mnie handlowiec i zapytał co mnie interesuje. Gdy poinformowałem ,że interesuje mnie wersja X3 2.0 D zaproponował mi obejrzenie aut na wystawie. Nastepnie zostałem zaproszony do stanowiska sprzedaży, zaproponował mi kawę. Od razu przeszedł do konfiguracji auta, w trakcie rozmowy poprosiłem aby w trakcie konfiguracji informował też o cenie elementów wyposażenia.Handlowiec wykazywał spokój i opanowanie. Po podsumowaniu nie zaproponował żadnego rabatu. Podczas negocjacji udzielił 1% rabatu. Argument ,że będę odwiedzał też inny salon nie wywarł większego wrażenia. Poinformował ,że tylko tyle może udzielić rabatu i nigdzie więcej nie uzyskam. W trakcie rozmowy zapytałem się o inne formy zakupu , leasing lub coś podobnego . Uzyskałem informację,że może mi wydrukować ofertę leasingu . Pod koniec negocjacji zapytał się do kiedy mam zamiar podjąć decyzję oraz poinformował ,że w kolejnym roku cena będzie wyższa o kilka procent ze względu na cenę EURO. Handlowiec przekazał mi katalog z modelem X3 oraz wizytówkę. Następnie zostałem pożegnany.

Chcąc zakupić samochód odwiedziłem kilka salonów

Chcąc zakupić samochód odwiedziłem kilka salonów samochodowych w mojej okolicy. trafiłem w końcu do salonu BMW. jestem bardzo mile zaskoczony. Myślałem, że te auta są bardzo drogie i praktycznie niedostępne. To bardzo dobre auta , kierowane do klientów premium. Wysoka cena idzie w parze z jakością. obsługa w salonie BMW jest na najwyższym poziomie.

Udałam się w podróż po salonach w poszukiwaniu nowego

Udałam się w podróż po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłam ich kilka. Jednym z nich był salon samochodowy : BMW w Katowicach . Salon bardzo mały ale bardzo efektowny , usytuowany przy drodze wylotowej z Katowic w stronę Wisły. Salon bardzo ładny , z dobrym dojazdem ale bardzo małym parkingiem. Wnętrze salonu bardzo ładne , czyste i eleganckie. Czułam się tam bardzo dobrze. Obsługa kompetentna, dobrze zorientowana w promocja dotyczących marki BMW , pani wytłumaczyła mi dokładnie zasady gwarancji na samochody tej marki , opowiedział szczegółowo o serwisie i ubezpieczeniu mojego nowego samochodu. Zaproponowała dodatkowy „pakiet serwisowy” . Wykonałam jazdę próbną wybranym modelem BMW 3. Z tego salonu wyszłam usatysfakcjonowana obsługą była perfekcyjna. Bardzo polecam odwiedziny tego salonu samochodowego tej luksusowej marki. Dużym plusem jest to , że powstaje nowy salon tej marki w Katowicach na Roździeńskiego.

Witam

Witam, niestety nie polecam, mam zle wspomnienia z serwisem Renault firmowanym tym nazwiskiem ale postanowilem dac szanse w koncu to klasa premium, i sie rozczarowalem, serwisowane bylo bmw serii 5 ( 3 letnie) problem byl z zawieszeniem przedmin (sciaganie, stukanie), po wizycie w serwisie najpierw uslyszalem ze wszytko jest ok i nie mam sie czym martwic dopiero po moich naleganiach auto wrocilo na podnosnik i okazalo sie ze awaria jednak jest, naprawa byla moim zdaniem opieszala i jak sie okazalo droga, wczensiej serwisowalem sie w poprzednim ASO i z ciekawosci zadzownilem ile by u nich kosztowala taka naprawa, okazalo sie ze 30% prawie mniej, a ceny im sie nie zmienily z tego co wiem, szkoda ze nie wiedzialem ze dalej dzialaja bo bym napewno nie zawital u Pana Z., dlatego niestety nie polecam, moze sie wyrobia ale nie moim kosztem, E90 moich rodzicow juz napewno tam nigdy nie trafi, takze przestrzegam wszytkich, jak chcecie diagnozy to pilnujcie swojego...

Mój pierwszy kontakt z salonem był telefoniczny

Mój pierwszy kontakt z salonem był telefoniczny.Zapytałam Pana czy mają jakieś używane cabriolety diesle w dobrej atrakcyjnej cenie. Po 10 min Pan oddzwonił ,tak jak wcześniej obiecał i powiedział że ma dwa i za chwilę prześle mi specyfikację.Poprosiłam Pana ,żeby wysłał również w wersji j.angielskiego ,gdyż osoba która jest zainteresowana kupnem rozmawia w języku angielskim .Teoretycznie zarezerwować samochód można na jedną dobę ,jednak wytłumaczyłam Panu że jesteśmy poważnie zainteresowani ale odpowiedz mogę dać za 5 dni.Pan sam do mnie zadzwonił po 5 dniach pytając jaka jest nasza decyzja i kiedy dowiedział się że chcemy go kupić okazało się że Pan monitorował samochód codziennie ,codziennie go rezerwując.Ponieważ nie miałam czasu pojechać do salonu ,wszystko załatwiliśmy tak ,że nie musiałam wychodzić z biura.Dostałam w gratisie zainstalowanie mechanizmu odcięcia paliwa.Jedyne co nie do końca zgadzało się z rzeczywistością to ,że Pan powiedział że będę czekać na samochód tygodnie ,a czekałam 3.Być możne normalnie nie jest to ważne ,ale ja miałam już wyznaczony termin podróży służbowej kiedy musiałam wyjechać tym samochodem.Kiedy byłam w salonie obejrzeć samochód ,Panie na wejściu były bardzo miłe od razi zapytały w czym mogą pomóc i zaproponowały mi coś do picia.Pan sprzedawca oprowadził mnie po całym salonie informując gdzie wszystko można załatwić oraz dając mi wizytówki do Panów z serwisu i leasingu jakbym miała dodatkowe pytania.Wszystkie papierkowe sprawy wytłumaczył bez problemu i poinformował że jakbym miała dodatkowe pytania to zawsze mogę dzwonić.Wytłumaczył wszystkie funkcje samochodu.Personel salonu był świetnie i schludnie ubrany. Za każdym razem jak dzwoniłam do salonu i Pan który mnie obsługiwał nie mógł odebrać to Panie brały ode mnie numer telefonu i nie musiałam się martwić ,zawsze oddzwonił.Bardzo szybko otrzymałam propozycję leasingu i Pani również wytłumaczyła mi wszystkie pytania oraz doradziła lepszą finansowo opcję.Żeby podpisać leasing nie musiałam ruszać się również z biura ,tylko Pan przyjechał do mnie.Wszyscy bardzo się starali ,żebym miała wszystkie dokumenty na czas i wiedzieli ,że mam termin do którego muszę wyjechać samochodem.Tydzień po tym jak wyjechałam z salonu zadzwonił do mnie najpierw Pan z kontroli jakości obsługi klienta ,a później Pan sprzedający mi samochód pytając czy wszystko jest ok. Obsługę oceniam na bardzo wysokim poziomie ,po moich doświadczeniach z dwoma innymi salonami w Warszawie ,uważam że jest bez porównania najlepszy. Sam salon pachnie jeszcze nowością i jest bardzo przestronny i czysty.

Ponieważ mój szef prosił mnie

Ponieważ mój szef prosił mnie ,żebym się dowiedziała szczegółów w sprawie kupna samochodu marki BMW wybrałam się do salonu razem z siostrą .Ubrane byłyśmy w strój sportowy.Jak wysiadłyśmy z samochodu Pan z ochrony nie pytając o nic poinformował Nas ,że McDonald jest dalej.Jak uświadomiłyśmy go ,że przyszłyśmy do salonu ,pokierował nas do wejścia.W środku czekałyśmy około 10 minut na sprzedawcę ,który był jedyną osobą tego dnia ,dlatego tyle czasu to trwało.Po krótkiej informacji czego szukamy ,Pan poinformował Nas ,że nie może Nam wydrukować szczegółowej specyfikacji samochodów które Nas interesują ,bo nie działa mu drukarka ,ale że dośle w poniedziałek mailem.(Później się okazało ,że gdybym nie wydzwaniała do Pana to bym w ogóle nie otrzymała tej specyfikacji -czułam się jakbym nie wyglądała na osobę która może zakupić ,albo pośredniczyć w zakupie samochodu takiej marki)Pan Nas oprowadził i pokazał samochody jakiego rodzaju byłyśmy zainteresowane i jakie były na placu.Pan poinformował mnie ,że samochody używane jakimi byłam zainteresowana ,mają tylko te co stoją na parkingu w związku z tym wybór był niewielki.Jak się później dowiedziałam ,wszystkie salony BMW działają na tej samej zasadzie ,powinny współpracować z bazą w Niemczech i mogą sprowadzać samochody z Europy.Pan prezentował się dobrze ,ale wykazał przy dalszej współpracy małe zainteresowanie ,więc zadzwoniłam innego dnia i poprosiłam o dowolnego sprzedawce o wysłanie oferty na inny model ,ponieważ Pan obiecał mi wysłać ją w ciągu jednego dnia ,to jak nie dostałam jej następnego dnia to zadzwoniłam jeszcze raz.I tak po dwóch dniach otrzymałam wreszcie ofertę na ten sam samochód od dwóch sprzedawców ,z tym że każdy dał inną cenę.Różnica jak na koszt tego samochodu była niewielka ,ale 1500 zł też się liczy.Ponieważ nie doczekałam się już oferty leasingowej w dogodnym dla mnie terminie dwóch dni ,wybrałam się do innego dealera.Jak zresztą później się okazało salon ten wygląda najgorzej ze wszystkich w Warszawie ,dawno budowany i sprawia najgorsze wrażenie nie tylko estetyczne.Aczkolwiek było czysto.

Salon BMW bardzo przestronny z wieloma stanowiskami

Salon BMW bardzo przestronny z wieloma stanowiskami. Stanowisko z mini morrisem wydzielone i widoczne łatwo dostępne. Model pokazowy dostępny możliwość obejrzenia, sprawdzenia jak działają różne funkcje. Próbki materiału do tapicerki, lakieru nadwozia umieszczne w widocznym miejscu i bardzo estetyczne. Katalog przygotowany przez firmę bardzo estetyczny ciekawa grafika przejrzysty i czytelny. Jeżeli chodzi o obsługę nieprofesjonalna przekładanie terminu próbnej jazdy z winny sprzedawcy. Kupujący musiał dostosować termin do sprzedawcy a nie odwrotnie. Brak większego zaangażowania. Wrażenie szybko sprzedać i zapomnieć. Natomiast wiedzę na temat sprzedawanego produktu pracownik posiadał na poziomie zadowalającym

Odwiedzałeś ostatnio BMW?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(3.50 )

Audi

(4.12 )

Chevrolet

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem