Hotel Unia Mercure

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W hotelu Unia...
W hotelu Unia Mercure spędziłem dwa dni. W hotelu uderza od razu wysoka jakość obsługi poczynając od recepcji a na sprzątaczkach kończąc. Obsługa restauracji zasługuje na szczególne uznanie, świetny personel, bardzo miły i sprawny. Obsługa najniższego szczebla również bardzo uczynna i sprawna. Sprawdziłem również znajomość jezyka angielskiego wśród personelu – recepcja ok, restauracja ok. Jakość pokoi na wysokim poziomie (jak na klasę hotelu). Klimatyzacja, telewizja, świetnie działający internet bezprzewodowy. Do tego sala fitness, lobby oraz restauracja. Sale szkoleniowe i konferencyjne dobrze wyposażone i zapewniające komfort pracy. Na każdym piętrze maszyna do czyszczenia butów. Łazienki w bardzo wysokim standardzie a co najważniejsze czyste. Zapas ręczników i środków pielęgnacji ciała. Jedynym minusem dla mnie było menu w restauracji. Przede wszystkim zbyt skromne, zawierające co prawda dania wyszukane i smaczne ale wybór jest bardzo mały. Gramatura dań również nie jest oszałamiająca, za to sposób podania budził moje uznanie. Plusem restauracji jest szeroki wybór win i alkoholi w nieco za wysokich cenach.

yogpol

17.06.2010

Placówka

Lublin, Al. Racławickie 12

Nie zgadzam się (23)

Hotel Unia Mercure

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Unia Mercure?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W hotelu Unia...
W hotelu Unia Mercure spędziłem dwa dni. W hotelu uderza od razu wysoka jakość obsługi poczynając od recepcji a na sprzątaczkach kończąc. Obsługa restauracji zasługuje na szczególne uznanie, świetny personel, bardzo miły i sprawny. Obsługa najniższego szczebla również bardzo uczynna i sprawna. Sprawdziłem również znajomość jezyka angielskiego wśród personelu – recepcja ok, restauracja ok. Jakość pokoi na wysokim poziomie (jak na klasę hotelu). Klimatyzacja, telewizja, świetnie działający internet bezprzewodowy. Do tego sala fitness, lobby oraz restauracja. Sale szkoleniowe i konferencyjne dobrze wyposażone i zapewniające komfort pracy. Na każdym piętrze maszyna do czyszczenia butów. Łazienki w bardzo wysokim standardzie a co najważniejsze czyste. Zapas ręczników i środków pielęgnacji ciała. Jedynym minusem dla mnie było menu w restauracji. Przede wszystkim zbyt skromne, zawierające co prawda dania wyszukane i smaczne ale wybór jest bardzo mały. Gramatura dań również nie jest oszałamiająca, za to sposób podania budził moje uznanie. Plusem restauracji jest szeroki wybór win i alkoholi w nieco za wysokich cenach.