Fiat

(2.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (56 z 76)

Obsługa może i...
Obsługa może i uprzejma ale słabo zorientowana w obowiązkach. Zanim zapisałem sie na naprawę zamka w drzwiach mojego Ducato , przebrnąłem przez trzy stanowiska tylko po to aby wrócić do pierwszego.

woytek_1

15.04.2019

Placówka

Białystok, Zwycięstwa 18

Nie zgadzam się (0)
Byłem zmuszony zakupić...
Byłem zmuszony zakupić uszczelkę no i mogę powiedzieć tyle, że było czysto. Stanowiska bardzo dobrze opisane więc od razu wiadomo do którego trzeba podejść. Pan na dziale z częściami bardzo życzliwy

Jakub_870

06.12.2017

Placówka

Toruń, Poznańska 152

Nie zgadzam się (0)
Byłam umówiona na...
Byłam umówiona na przegląd. Wymiana olejów filtrów.Opiekun zlecenia był bardzo miły i przekazywał wyczerpujące informacje. W serwisie znajduje się pomieszczenie dla klientów oczekujących na odbiór auta. Jest tam telewizor, kącik dla dzieci i ekspres do kawy. Mogłam spokojnie popracować przy laptopie i napić się dobrej kawy. Opiekun mojego zlecenia zaglądał do mnie co jakiś czas aby upewnić się czy czegoś nie potrzebuję. Wymiana wykonana sprawnie, dodatkowo umyte auto.Otrzymałam telefon z salonu po kilku dniach czy aby wszystko jest ok i czy jestem zadowolona z wizyty.W tym salonie dbają o to, aby klient czuł się dopieszczony.

Angelika_353

17.02.2017

Placówka

Zielona Góra, Rondo Stefana Batorego 69A

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo.

jarecki

14.02.2015

Placówka

Radom, Kielecka 24

Nie zgadzam się (0)
Salon jest mało...
Salon jest mało zauważalny. Właściwie można powiedzieć, że "kto ma wiedzieć, ten wie" że w Ząbkowicach jest fiat. Salon trzyma standardy obsługi. W jednym dużym pomieszaniu znajduje się biuro obsługi, sklep oraz wystawione samochody. Salon odniósł na mnie pozytywne wrażenie. Dostałem wszystkie potrzebne informacje o modelu samochodu, którym nie intersuje.

zarejestrowany-uzytkownik

19.10.2014

Placówka

Ząbkowice Śląskie, Partyzantów 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, personel, sprawność obsługi.

lukukuku23

08.10.2013

Placówka

Chorzów, Wojska Polskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Brak zainteresowania się...
Brak zainteresowania się klientem w ciągu 5 minut. Po 10 minutach sprzedawca podchodzi i nie przedstawiając się pyta się: w czym może pomóc. Mówię mu, że jestem zainteresowany zakupem samochodu, ale jestem niezdecydowany, który model wybrać. Sprzedawca nie interesuje się o moje potrzeby, tzn. do czego ten samochód ma służyć. Jestem facetem i długo jeżdżę samochodem, chętnie obejrzałbym silnik lecz tego mi sprzedawca nie pokazuje. Czytając ulotkę mówi, że ten samochód ma taki silnik a z drugiej ulotki o drugim modelu podobnie "opowiada". Nie pyta się czy kiedykolwiek chcę kupić ich samochód, nie bierze kontaktu do mnie. Zachowuje się tak, jakby nie zależało mu na sprzedaży samochodu. Na moje pytanie o jakiś namiar wręcza mi swoją wizytówkę, z której dowiaduję się, że jest kierownikiem sprzedaży tego salonu.

Krzysztof_1276

21.03.2012

Placówka

Włocławek, Toruńska 1

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj z rodzinką...
Dzisiaj z rodzinką wpadliśmy na Dni Otwarte Fiata. Było SUPER. Pan który nas obsługiwał świtnie znał się na swojej pracy, ukazywał nam zalety swoich produktów, jednocześnie wypytując czego my chcemy i czego szukamy. Był świetnie zorientowany, bardzo miły i konkretyny. Bardzo pozytywna panuje w tym salonie atmosfera, człowiek może swobodnie obejrzeć auta bez skrępowania. Super.

Klient007

03.03.2012

Placówka

Pabianice, Partyzancka 161

Nie zgadzam się (0)
Dnia 12 września...
Dnia 12 września idąc do salonu samochodowego marki Fiat, chciałam zobaczyć jak wygląda obsługa klienta. Opisując od samego początku, pan handlowiec odpowiedział na przywitanie "Dzień dobry", ale zrobił to z całkowitym brakiem zainteresowania (nie odrywając wzroku od monitora komputera) Gdy już byłam przy samochodzie, nikt z obsługi nie wyraził zainteresowania moją osobą, tzn. nikt nie podszedł. Samochód wystawiony na ekspozycji był nie opisany, tzn. nie było informacji z danymi technicznymi, cenami danego modelu. Po chwili sama poprosiłam handlowca o podejście. Osoba była kompetentna pod względem wiedzy merytorycznej, odpowiadała na zadane pytania, jednakże nie zaproponowała odbycie jazdy testowej. Widać oraz odczuć było w zachowaniu handlowca kompletny brak zainteresowania klientem. Co do pomieszczenia nie mam żadnych zastrzeżeń, było czysto i schludnie.

Patrycja_423

18.10.2011

Placówka

Lubliniec, Skłodowskiej 91

Nie zgadzam się (1)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie coś mnie natknęło na odwiedziny kilku salonów samochodowych i rozejrzenie się w ich ofercie samochodów. Salon Fita widać jest już z oddali gdyż budynek i reklamy są bardzo duże. Salon ten znajduje się w jednym budynku z salonem Alfa Romeo. Na parkingu było czysto, nie zauważyłem żadnych zanieczyszczeń, leżących papierków i plam oleju. W środku samochody czyste, szyby błyszczące. Obsługa salonu miła, elegancko ubrana. Ekspedient nawiązywał kontakt wzrokowy i opisywał samochody, o które go prosiłem. Oferta samochodów fiat jest bardzo interesująca. Design jest coraz lepszy a ceny bardzo konkurencyjne w każdym segmencie samochodów. Ponadto sprzedawca oferuje wiele opcji kredytowych, które można dopasować do własnych preferencji.

Toms

20.07.2011

Placówka

Olsztyn, Obrońców Tobruku

Nie zgadzam się (3)
Zmuszona byłam pojechać...
Zmuszona byłam pojechać do Autoryzowanego Serwisu Fiata, ponieważ usterki nie potrafił usunąć mój mechanik. Niestety lokalizacja samego serwisu nie jest w dobrym miejscu dla osoby, która zostawia pojazd i ma się po niego zgłosić później - ponieważ jest on zlokalizowany przy drodze szybkiego ruchu, a do najbliższego przystanku jest ok 20 min. piechotą. Centrum Obsługi w serwisie jest dosyć "surowo" urządzone, mogłoby być nieco przyjaźniej. Osoba przyjmująca zgłoszenie dość zdystansowana do klienta, musiałam się dopytywać o szczegóły ustaleń, usterki itp. Do osoby, która "zdawała" mi samochód oraz naprawiała - nie mam zastrzeżeń - bardzo przyjazne i miłe. Osoby te odpowiadały na wszystkie zadane pytania. Duży plus za terminowość - samochód mogłam podstawić o umówionej godzinie i odebrać o wcześniej ustalonej. Sama usługa wymiany części nie była droga, natomiast niestety ceny części oryginalnych bardzo wysokie. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z obsługi i mogę polecić serwis.

Mama_5

04.06.2011

Placówka

Katowice, Al. Roździeńskiego 182

Nie zgadzam się (17)
Salon zlokalizowany przy...
Salon zlokalizowany przy jednej z głównych ulic miasta. Miejsc parkingowych było pod dostatkiem. Zaparkowałem auto na miejscu przeznaczonym dla klientów i udałem się do środka. Tam po chwili oglądania samochodów osobowych podszedł do mnie sprzedawca i zaproponował pomoc. Od razu przedstawiłem specyfikację pojazdu, którego poszukuję i chyba zdziwiłem tym tego sprzedawcę. Sprzedawca zaprosił mnie do biurka gdzie przez jakiś czas trwała dyskusja odnośnie wymagań technicznych i wyposażenia pojazdu. Sprzedawca próbował namówić mnie na wyposażenie, które faktycznie może i jest użyteczne, ale pojazd zaczął przekraczać budżet ustalony wcześniej co jest nie dopuszczalnym. Otrzymałem od sprzedawcy ofertę na pojazd oraz finansowanie zakupu. Niezwłocznie sprzedawca zaproponował jazdę testową na którą się odziwo zgodziłem. Pojazd testowy byl czysty, sprzedawca rozpoczął jazde demonstrując zalety samochodu. Po kilku minutach nastąpila zamiana i samemu poprowadziłem dostawczaka. Sprzedawca podkreślał walory trakcjyjne pojazdu oraz spokojnie prowadził mnie do salonu. Po jeździe testowej pozostawiłem sprzedawcy wizytówke z prośbą o kontakt za tydzień aby się dowiedział jak wypadła oferta fiata na tle konkurencji.

Marcin_1182

09.02.2011

Placówka

Bydgoszcz, Łęczycka 6

Nie zgadzam się (4)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu Fiata w grudziądzu minęło ok 2 minut zanim zainteresował się mną sprzedawca. Zadawał wiele pytań otwartych precyzując moje upodobania odnośnie samochodu. Po ustaleniu preferencji zaproponował mi auto, które od razu mi się spodobało. Następnie zaprosił mnie do biurka, gdzie przeprowadzając rozmowę wybrał odpowiednią wersję wyposażenia samochodu, a później zapoznano mnie z ofertą cenową oraz warunki kredytowe. Zaproponował także jazdę próbną, ale nie skorzystałam.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2011

Placówka

Grudziądz, Szosa Toruńska 13-15

Nie zgadzam się (1)
Udałem się w...
Udałem się w wycieczkę po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłem ich kilka w Dąbrowie Górniczej . Jednym z nich był salon samochodowy: FIATA. Salon położony przy głównej drodze w Dąbrowie Górniczej , parking mały , dojazd bez większych problemów . Salon dość mały , z zewnątrz wydaje się większy a w rzeczywistości jest inaczej. Wnętrze czyste ale bez wielkiego zaskoczenia wystrojem , skromnie. Obsługa kompetentna i elegancka. Pani niezbyt chętnie odpowiadała na moje pytania , ale opowiedziała o gwarancji i ubezpieczeniu. Opuściłem ten salon nie uzyskując potrzebnych informacji. Nie wykonałem jazdy próbnej wybranym modelem samochodu , ponieważ Pani nawet nie zaproponowała mi jej. Nie polecam tego salonu , Pani nie zależało bym kupił u niej samochód . Nie polecam odwiedzin tego salonu. Brak zainteresowania klientem i dziwne podejście do klienta.

Robert_451

29.11.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Reymonta 29

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem w najbliższym...
Postanowiłem w najbliższym czasie zmienić auto na nowe , udałem się więc w podróż po kilku salonach samochodowych w naszym regionie by rozeznać jak to by wyglądało. Jednym z salonów na mojej drodze był salon samochodowy Ganinex Fiat w Katowicach. Salon niezbyt duży , otoczenie estetczne , parking bardzo mały wręcz ciasny. Wnętrze salonu bardzo czyste , estetyczne . Obsługa kompetentna, miła i uprzejma. Nie wykonałem jazdy próbnej , nikt mi nie zaproponował . Sprzedawca nie wyjaśnił mi warunkiów gwarancji. Wyjaśnił zato warunki ubezpieczenia wraz z pakietem ubezpieczeń. Niestety nie widać tam profesjonalizmu . Nie polecam odwiedzin tego salonu i serwisu. Odniosłem wrażenie , że nie zależy im na kliencie , który chce zakupiś auto niższej klasy.

Robert_451

27.11.2010

Placówka

Katowice, Al. Roździeńskiego 182

Nie zgadzam się (1)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy serwisu/sklepu z częściami samochodowymi, który znajduje się w Jaworze na ul. Kuzienniczej i posługuje się logo Fiat. W sklepie tym można kupić nie tylko nowe części do Fiata, ale również do innych samochodów. Części najczęściej są zamawiane (na sklepie nie ma ich zbyt wiele) i dostępne tego samego dnia po południu albo następnego dnia rano. Ceny są dość wysokie, w końcu to sklep z nowymi częściami, a nie szrot. Przy większych zakupach panowie jednak są gotowi udzielić drobną zniżkę. Obsługa jest miła, kompetentna i punktualna (jeśli mówią, że coś będzie gotowe na konkretną godzinę - zawsze jest). Kupowałam tam trochę części, a także napełniałam w tym serwisie klimatyzację freonem, była też przy okazji sprawdzana jej szczelność. Jestem zadowolona zarówno z części jak i z usługi (mówiąc z dalszej perspektywy po kilku miesiącach od skorzystania z usług), warto trochę więcej zapłacić za dobrą jakość.

zarejestrowany-uzytkownik

23.11.2010

Placówka

Jawor, Kuziennicza 9

Nie zgadzam się (1)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu miałam drobną awarię i pojawiła się nagła potrzeba wymiany klocków hamulcowych w moim autku. Udałam się do serwisu Fiata i całkiem miło zostałam zaskoczona. Nie musiałam długo czekać, formalności załatwiono błyskawicznie i szybko pojawił się Pan mechanik omówić szczegóły. Czas oczekiwania na wymianę części i cena nowych komponentów również był zadowalający. Generalnie przyznaję, że była sceptycznie nastawiona, jednak pracownicy serwisu pozytywnie wypadli i jestem zadowolona.

MałyGekon

07.11.2010

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (3)
Ponownie zjawiłem się...
Ponownie zjawiłem się w serwisie Plichta w Gdańsku /wymiana żarówki/, przypomniałem wówczas o zaległym zgłoszeniu. Obsługujący mnie pracownik obiecał, że rezerwuje dla mnie pojazd zastępczy na czas zaplanowanej naprawy /przewidywany czas trwania ok. 5-6 godzin/ i obiecał, że zadzwoni do mnie za 2 dni…. Minęło już ponad dwa tygodnie, więc zadzwoniłem ja. Pracownik, który odebrał telefon, sprawdził w systemie moje zgłoszenie i obiecał przekazać sprawę koledze odpowiedzialnemu za to zgłoszenie. Nie padło niestety słowo przepraszam, które w tym wypadku byłoby jak najbardziej na miejscu…. Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł zamieścić obserwację o pozytywnym zakończeniu ciągnącej się sprawy.

Rafał_8

06.11.2010

Placówka

Gdańsk, Lubowidzka

Nie zgadzam się (3)
W terminie umówionym...
W terminie umówionym na usunięcie usterek zgłosiłem sis do serwisu Plichta w Gdańsku przy ul. Lubowidzkiej. Niestety umówionego pojazdu zastępczego nie było jednak zdecydowałem się pozostawić pojazd. Po odbiór zgłosiłem się w umówionym terminie, wówczas poinformowano mnie o konieczności wymiany jeszcze jednego elementu. Z obsługującym mnie pracownikiem umówiłem się na telefon, gdy będzie dostępny pojazd zastępczy, gdyż zbyt dużo jeżdżę, aby poruszać się po Gdańsku komunikacją miejską. Do dziś telefon nie nastąpił.

Rafał_8

06.11.2010

Placówka

Gdańsk, Lubowidzka

Nie zgadzam się (1)
Przyjechałem samochodem na...
Przyjechałem samochodem na przegląd gwarancyjny do serwisu Plichta w Gdańsku przy ul. Lubowidzkiej. Dzięki temu, że na przegląd umówiłem się wcześniej czekał na mnie zarezerwowany samochód zastępczy. O zakończeniu przeglądu i możliwości odbioru samochodu zostałem zawiadomiony telefonicznie. Po przeglądzie zostało stwierdzonych kilka usterek, na usunięcie, których umówiłem się z obsługującym mnie pracownikiem salonu.

Rafał_8

05.11.2010

Placówka

Gdańsk, Lubowidzka

Nie zgadzam się (0)

Fiat

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fiat?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa może i...
Obsługa może i uprzejma ale słabo zorientowana w obowiązkach. Zanim zapisałem sie na naprawę zamka w drzwiach mojego Ducato , przebrnąłem przez trzy stanowiska tylko po to aby wrócić do pierwszego.