Lotnisko Gdańsk im. Lecha Wałęsy

(3.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 9)

Lotnisko po modernizacji...
Lotnisko po modernizacji spełnia w pełni europejskie standardy. Duża przestrzeń, nowoczesne technologie oraz różne formy komunikacyjne w pobliżu lotniska, sprawiają że port lotniczy spełnia moje oczekiwania. Dodatkowym atutem jest także modernizacja dróg ekspresowych w pobliżu lotniska, co powoduje że czas dojazdu do portu znacząco się skrócił, a tym samym pozwala to na zaoszczędzenie spore ilości czasu.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Personel lotniska sprawnie...
Personel lotniska sprawnie przeprowadził odprawę biletową/bagażową. W oczekiwaniu na lot zrobiłam zakupy w sklepie bezcłowym. Najbardziej opłaca kupić się perfumy, często ich cena jest niższa niż w drogeriach. Po lotnisku łatwo się porusza, wszystko jest dobrze oznaczone. Odejmuję gwiazdki za długi czas oczekiwania na bagaże po przylocie - 50 minut!!!

Niezweryfikowany Klient_A3FB

20.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ogromną zaletą gdańskiego...
Ogromną zaletą gdańskiego lotniska jest jego nowoczesność. Rozwiązania, które w wielu innych portach lotniczych na świecie nie mogą być wprowadzane, lub są implementowane do zastanej, często wieloletniej infrastruktury, u nas są wybudowane od podstaw. Czysto, przestronnie i - gdzie trzeba - kameralnie. Na miejscu wszystkie niezbędne usługi i sklepy. Oczekiwanie na odlot może być naprawdę przyjemne.

Klient_i5LQ

18.11.2020

Placówka

Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200

Nie zgadzam się (0)
Szybka i profesjonalna...
Szybka i profesjonalna obsługa. Aktualnie lotnisko się rozbudowuje, więc mogą pojawiać się chwilowe problemy z ruchem kołowym. Dobry dojazd komunikacją miejską, chociaż mogłoby być trochę więcej połączeń bezpośrednich na linii autobusu 4A do Gdyni.

zarejestrowany-uzytkownik

26.08.2014

Placówka

Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200

Nie zgadzam się (0)
Lotnisko jest duże...
Lotnisko jest duże i przestronne, łatwo dostać się tutaj samochodem.Ubiegły rok był najlepszym w historii Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Na lotnisku odprawiono 2 mln 464 tys. pasażerów, uruchomiono 21 nowych połączeń, oddano do użytku 6 strategicznych inwestycji. Już od samego wejścia wszystko zapowiada się doskonale.

zarejestrowany-uzytkownik

09.06.2012

Placówka

Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200

Nie zgadzam się (0)
Byłam dziś w...
Byłam dziś w Gdańsku na lotnisku. Skorzystałam z parkingu znajdującego się między starym i nowym terminalem, gdyż nie wiedziałam na który przyleci mój syn. Najpierw skierowałam się do starego terminalu, gdyż jest mi on znany. Po wejściu poczułam się niepewnie. W hali dworca lotniczego pracowali fachowcy. Widać było elektryków robiących coś na platformie pod sufitem, dochodziły mnie dźwięki pracujących wiertarek, iskry leciały spod szlifierek, pomiędzy oczekującymi na swych gości przemykał człowiek z drabiną. Szukałam jakiejś informacji. Znalazłam tablicę z informacjami o ruchu samolotów. Przeczytałam, że samolot z Londynu przyleciał o czasie. Nie wiedziałam, którędy będą wychodzić pasażerowie. Wtedy zauważyłam box z napisem it. Podeszłam tam i od młodego, miłego człowieka dowiedziałam się, gdzie oczekiwać na podróżnych, którzy właśnie przylecieli. Powiedział mi też, że na starym terminalu przyjmowane są przyloty krajowe i zagraniczne, a na nowym odbywają się wyłącznie odloty. Oprócz boxu informacji turystycznej znalazłam 3 stoiska wypożyczalni samochodów, kantor i bistro Papa. Bistro posiadało menu w języku polskim i angielskim. Korzystając z wiadomości uzyskanych od chłopca z it udałam się w najdalszy kąt hali przylotów, by czekać na syna. Na zamkniętych drzwiach umieszczone były 2 znaki drogowe "zakaz wjazdu", co chyba miało oznaczać zakaz wstępu. Poza tym napis wykonany przy użyciu drukarki komputerowej na białej kartce A4 potwierdzał, że znajdujemy się w strefie przylotów. Po raczej krótkim oczekiwaniu drzwi zostały otwarte i zobaczyliśmy i swoich bliskich i gości czekających na bagaż. Po jakimś czasie wyłapali swoje walizki i wychodzili do nas. Razem z synem skierowaliśmy się do parkingu. Wiedziałam, że muszę opłacić parking w automacie przy parkingu, bo taką informację znalazłam na bileciku pobranym przy wjeździe na parking. Nie wiem jednak skąd ma o tym wiedzieć pasażer nie znający naszego języka, bo informacja napisana jest tylko po polsku. Dlatego zdarza się, że wyjazd z parkingu blokuje samochód, którego kierowca jest przekonany, że zapłaci przy wyjeździe. Widziałam kiedyś taką sytuację.Do tego wszystkiego syn opowiadał, jak Londyn żyje Euro 2012. Podobno jest dużo plakatów, zdjęć,napisów na ten temat. Brytyjczycy mobilizują się wzajemnie do kibicowania swojej drużynie, zaopatrują bez trudu w odpowiednie stroje i gadżety. Restauracje i puby zapraszają do oglądania Euro 2012 właśnie u nich. Brakowało mi na lotnisku jakiegokolwiek sygnału, że Gdańsk jest współgospodarzem Euro 2012.Jeszcze bardziej jednak dokuczliwy jest brak informacji wizualnej i dźwiękowej dla polskiego i zagranicznego pasażera, który porusza się po nieznanym terenie. Jeden chłopak w informacji turystycznej wszystkiego nie zrobi. Oby władze lotniska i miasta poprawiły funkcjonowanie lotniska w zakresie obsługi klienta i otworzyły się na kibica piłki nożnej!

Nobi

23.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Droga pomiędzy obwodnicą...
Droga pomiędzy obwodnicą a lotniskiem jest zdecydowanie za bardzo dziurawa. Przy lotnisku brakuje darmowych parkingów, w szczególności teraz gdy lotnisko jest rozbudowywane. Sam budynek jest ładny zarówno w środku jak i z zewnątrz. Niestety podczas mojej obecności na lotnisku nie działała tablica przylotów, zacięła się na pewnej godzinie i nie była już więcej aktualizowana. Brakuje schodów ruchomych na dół. Ale już niedługo lotnisko zostanie powiększone i unowocześnione więc czekam na to z utęsknieniem.

Toms

05.11.2010

Placówka

Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200

Nie zgadzam się (1)
Odnoszę wrażenie,że pasażerowie...
Odnoszę wrażenie,że pasażerowie chyba przeszkadzają naburmuszonym pracownikom lotniska.W piątek rano zostałem delikatnie mówiąc bardzo niegrzecznie potraktowany przez jednego z pracowników obsługi lotniska. Usiłowałem przemieścić się w kolejce pchając niewygodny wózek i nie mam obowiązku wiedzieć co zamierza zrobić zbliżający się człowiek, który potem okazał się pracownikiem chcącym postawić słupek z taśmą. Zamiast normalnego przepraszam usłyszałam chamską odzywkę. Kiedy inni pasażerowie staneli w mojej obronie, tenże"Pan" i jego kolega wezwali 3 uzbrojonych pracowników ochrony. Tu rzeczywiście zalatuje PRL-em. Myśle,że odpowiednia selekcja pracowników, uchroniła by pasażerów od podobnych nie dopuszczalnych incydentów.

Hypnotic

18.06.2010

Placówka

Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200

Nie zgadzam się (29)

Lotnisko Gdańsk im. Lecha Wałęsy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lotnisko Gdańsk im. Lecha Wałęsy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Lotnisko po modernizacji...
Lotnisko po modernizacji spełnia w pełni europejskie standardy. Duża przestrzeń, nowoczesne technologie oraz różne formy komunikacyjne w pobliżu lotniska, sprawiają że port lotniczy spełnia moje oczekiwania. Dodatkowym atutem jest także modernizacja dróg ekspresowych w pobliżu lotniska, co powoduje że czas dojazdu do portu znacząco się skrócił, a tym samym pozwala to na zaoszczędzenie spore ilości czasu.