Kaja

(3.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 7)

Podczas wymiany żarówki...
Podczas wymiany żarówki w łazience klosz się wyślizgnął i potłukł. Moje wrodzone lenistwo stwierdziło, że w zasadzie to bez klosza jest jaśniej i przez pół roku z zakupem nowego klosza nie było nam po drodze. W końcu jednak żona skutecznie wywierciła mi dziurę w brzuchu i chcąc nie chcąc udałem się na zakupy. Swoje kroki skierowałem do sklepu Kaja mieszczącego się w Łomży przy ulicy Sikorskiego 239. Punkt sprzedaży zlokalizowano na piętrze nowoczesnego budynku. Po wjechaniu windą wszedłem do dosyć dużego, ale sprawiającego wrażenie zagraconego pomieszczenia, gdzie był przeogromny wybór różnorakiego oświetlenia. Asortyment został posegregowany kolorystycznie, znalazłem więc odpowiednią, zbieżną z odcieniem płytek lampę. Cena nie była zbyt wysoka więc zapamiętałem model i udałem się w kierunku stanowiska obsługi. Musiałem uważać, bo manewrowanie między lampami mogło się skończyć tragicznie. Po długim oczekiwaniu (było sporo klientów) przedstawiłem pracownikowi swoje potrzeby. Niestety nie można było kupić samego klosza, tylko całą lampę. Ekspedient pofatygował się ze mną, zdjął z wystawy przedmiot po czym wystawił paragon i zapakował. Niestety sam proces wystawiania dokumentu sprzedaży nieco się ślimaczył, nie wiem czy z winy systemu czy pracownika. Na paragonie opis towaru był dla laika nieczytelny. W sumie ciekawy sklep z przeogromnym wyborem asortymentu, jednak można pomyśleć o zwiększeniu liczby pracowników.

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2012

Placówka

Łomża, Sikorskiego 239

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu z...
Do sklepu z oświetleniem Kaja w Ełku (centrum handlowe ATU) trafiłem po zakup pobitego klosza do lampy. Po wejściu do obszernego salonu od razu rzuca się w oczy ogrom asortymentu. Jest tego tak dużo i gęsto, że ciężko jest przyjrzeć się poszczególnym produktom. Od ilości lamp i żyrandoli można dostać oczopląsu. Co prawda wybór jest ogromny, co może stanowić zaletę, ale tak gęsta ekspozycja mnie przeszkadzała. W sklepie panowała natomiast dziwna cisza. Tylko radio przy biurku sprzedawcy cicho grało. Oprócz jednego sprzedawcy, zajętego notowaniem czegoś w kajecie nie było nikogo. Mimo to sprzedawca zainteresował się mną po dość długiej chwili. Sprawiał przy tym wrażenie niezainteresowanego rozmową ze mną i był obojętny. Pokazał mi wybrany produkt, ale zapytany o coś alternatywnego nie umiał (albo raczej nie bardzo chciał) doradzić. Następnie sprawdzał cenę w komputerze (cena nie była widoczna na stoisku z produktem). W tym momencie podeszło starsze małżeństwo i powiedziało "Dzień dobry". Tylko ja odpowiedziałem, sprzedawca nawet nie oderwał oczu od monitora! Dopiero jak znalazł moją cenę popatrzył na klientów, wobec których także wydawał się obojętny. A co do ceny, którą usłyszałem za najprostszy szklany klosz do kinkietu to szok! Za te pieniądze w innych sklepach (np. internetowych) można już kupić cały, całkiem ładny nowy kinkiet! Na pewno nie wrócę tam po jakikolwiek zakup.

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2011

Placówka

Ełk, Targowa 2

Nie zgadzam się (8)
Sklep Kaja oferuje...
Sklep Kaja oferuje artykuły oświetleniowe. Po wejściu pracownik zaproponował swoją pomoc. Poinformowałem go o celu mojej wizyty. Zaprowadził mnie w odpowiednie miejsce i poinformował o zaletach proponowanych produktów. Na zakończenie przedstawił instrukcję do montażu. Wszystkie oferowane artykuły prawidłowo wyeksponowane, czyste i oświetlone.

ZEUS

01.12.2010

Placówka

Lublin, Wolska 11

Nie zgadzam się (2)
Jak wspomniałem we...
Jak wspomniałem we wcześniejszej obserwacji, zaplanowałem razem z małżonką zakup nowego żyrandola. Już z daleka można dojrzeć sklep, który specjalizuje się w oświetleniu. Po wjechaniu na parking można od razu zauważyć porządek co może oznaczać, że wewnątrz sklepu może być podobnie. Po wejściu do środka można dostać oczopląsu. Można śmiało stwierdzić, że oferta sklepu składa się z ponad 1000 pozycji. Bardzo trudno jest wszystko obejrzeć. Po kilku minutach podszedł do nas pracownik i zaoferował pomoc. Po poinformowaniu czego szukamy, pracownik zaprosił nas do miejsca, gdzie jak się okazało znajdowały się produkty, które powinny być zgodne z naszym wyborem. Po obejrzeniu kilkunastu produktów wybraliśmy jeden. Pracownik podał nam go, abyśmy mogli go spokojnie obejrzeć. Po potwierdzeniu, że właśnie ten nam się podoba zostaliśmy zaproszeni do kasy. Transakcja płatności trwała bardzo krótko. Na koniec zostaliśmy pożegnani i zaproszeni ponownie.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Największy wybór oświetlenia...
Największy wybór oświetlenia w Łomży znajduje się w "Kai".Dość nie dawno sklep przeniósł się do nowego większego lokalu. Moim zdaniem dobrym pomysłem było podzielenie sali sprzedaży na oświetlenie wykonane z kryształu oraz pozostały asortyment to znacznie ułatwia wybór, oraz pozwala na wyeliminowanie części produktów. Wybierając wymarzony żyrandol do sypialni postanowiłyśmy zasięgnąć porady jednego panów z obsługi. Wiedza, jaką posiadał ten pan w znacznym stopniu zawęziła nasz wybór, skracając czas obsługi. Kolejnym dobrym pomysłem zastosowanym w tym sklepie, było włączenie niektórych z elementów oświetlenia, aby klient nie musiał sobie wyobrażać jak wybrany produkt będzie wyglądał w warunkach domowych. Po krótkim namyśle zdecydowałyśmy się na jeden z kryształowych żyrandoli, pan który nam doradzał sprawnie zdjął żyrandol z wystawy i zaprosił do kasy. Po 5 minutach formalności skierowałyśmy się w stronę samochodu z poczuciem dobrze zrobionego zakupu, i pewnością że przy kolejnym wyborze skierujemy się ponownie do tego sklepu.

Magda_47

19.06.2010

Placówka

Łomża, Al. Legionów

Nie zgadzam się (28)
CH ARKADIA W...
CH ARKADIA W poszukiwaniu halogenów do kuchni udałam się właśnie do tego sklepu, wybrałam halogeny, zapytałam markotnego sprzedawcę (w sklepie 2 panów) czy mają potrzebną mi ilość oraz zapytałam czy gdyby okazało się że coś nie pasuje, transformatory i te sprawy, czy będę mogła jutro rano zwrócić, usłyszałam że zwrotów nie przyjmują ewentualnie wymiana na inny towar, powiedziałam iż konsument ma 14 dni do zwrotu nieprzemyślanych zakupów! u nich nie, dziwne! omijam sklep szerokim łukiem, a szkoda bo mają ciekawy asortyment. Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

15.04.2009

Placówka

Suwałki, Noniewicza

Nie zgadzam się (35)

Kaja

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kaja?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.