Mazda

(4.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Jestem szczęśliwym użytkowaniem...
Jestem szczęśliwym użytkowaniem Mazdy 3, a od dzisiaj jestem szczęśliwy, że posiadam, w swojej miejscowości taki świetny serwis. Już od samego początku po przyjeździe,zostałem bardzo miło przywitany przez doradce serwisowego. Pracowni był uśmiechnięty, pełen pozytywnej energii co tylko sprawiało, że jestem tam na prawdę mile widzianym. Bardzo sprawne przyjęcie mojego auta i zaproszenie do poczekalni, której mógłbym siedzieć przez długie godziny, pyszna kawa, ciasteczko i owoc do przegryzienie. Auto oddane tak jak zapewniam Pracownik niemal co do minuty. Na koniec pracownik podziękował za wizytę,, życzył szerokiej drogi a wszystko to z uśmiechem na twarzy. POLECAM

Klient_Xz8p

10.07.2019

Placówka

Zielona Góra, ul. Trasa Północna 12b

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa....
Bardzo dobra obsługa. Zaangażowanie i profesjonalizm sprzedawcy. Pełna informacja na temat wybranego modelu auta.

zalogowany_użytkownik

11.08.2018

Placówka

Wrocław, Mińska 41A

Nie zgadzam się (0)
Doradca handlowy kompetentny,...
Doradca handlowy kompetentny, rozmowa przebiegała bardzo miło i sympatycznie, jazda próbna rewelacyjna.

Danuta_284

08.07.2018

Placówka

Wrocław, Mińska 41A

Nie zgadzam się (0)
Obsługa Salonu bardzo...
Obsługa Salonu bardzo profesjonalna i miła. Widać duże zaangażowanie pracowników w obsługę klienta.

Beata_1306

04.02.2016

Placówka

Radom, Sobieskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do salonu...
Wchodząc do salonu Mazdy można było zauważyć porządek( podłogi czyste, lśniące, witryna szklana umyta), auta również błyszczały, obok aut znajdowały się informacje o poszczególnych modelach (widać było jak co chwila jakaś Pani chodziła ze ścierką i wycierała auta).Po wejściu do środka zostałem oczywiście zauważony przez personel- jeden z pracowników powiedział Dzień dobry i się uśmiechnął. Po około 2 minutach podszedł z doradców i zapytał w czym może pomóc.Doradca ubrany w ciemne, eleganckie spodnie,koszulę, krawat. Dłonie czyste i zadbane.Na temat samochodu, którym byłem zainteresowany Pan wiedział wszystko- potrafił opowiedzieć o modelu, objaśnił do czego służą poszczególne funkcje, zaprosił mnie abym usiał w środku auta, pokazał bagażnik. Doradca również zaproponował jazdę testową.Po prezentacji Pan, który mnie obsługiwał zaprosił mnie do swojego biurka, gdzie przygotował mi pełną specyfikację modelu i wydrukował ofertę cenową. Pan również zaprezentował ofertę kredytową.Wychodząc z salonu wiedziałem, że wychodzę ze wszystkimi informacjami jakie potrzebowałem jako klient, który szuka nowego samochodu.

Dariusz_791

20.10.2015

Placówka

Łódź, 3 Maja 1/3

Nie zgadzam się (0)
Salon marki Mazda...
Salon marki Mazda znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie salonu Forda i trzeba powiedzieć, że wygląda przy nim mizernie. Budynek jest mały i nie robi wrażenia, słabo go widać z ulicy. Na placu jest za to dość czysto, nie ma plam oleju i innych zanieczyszczeń. Na placu stoi kilka samochodów na sprzedaż, są to samochody zarówno nowe jak i używane. Szyby sklepowe były czyste a wnętrze salonu wyglądało bardzo dobrze. W środku salonu stało kilka samochodów najnowszych wersji - samochody były czyste, błyszczące. Po wejściu do środka rozejrzałem się tylko po samochodach ale nikt do mnie nie podszedł. Ekspedient obsługiwał innego klienta. Ceny samochodów są podane przy każdym z nich na ulotkach reklamowych.

Toms

17.07.2011

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego

Nie zgadzam się (2)
Został tam zakupiony,...
Został tam zakupiony, a następnie serwisowany mój samochód. Ostania wizyta polegała na naprawie gwarancyjnej. Sam jestem mechanikiem i w moja ocena może być surowa, ale osoby pracujące w dziale serwisowym w moim przekonaniu powinny posiadać większą wiedzę z zakresu budowy poszczególnych podzespołów pojazdu.

Paweł_795

07.02.2011

Placówka

Gdańsk, Elbląska 81

Nie zgadzam się (0)
Udałem się w...
Udałem się w wycieczkę po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłem ich kilka w Dąbrowie Górniczej . Jednym z nich był salon samochodowy MAZDA Boroń . Salon bardzo ładny i elegancki , usytuowany po sąsiedzku z salonem Citroena , bardzo przestronny , duży z bardzo dobrym dojazdem oraz funkcjonalnym i dużym parkingiem. Wnętrze salonu ładne , czyste i eleganckie. Obsługa kompetentna, dobrze zorientowana w specyfice tej marki , pan wytłumaczył mi dokładnie zasady gwarancji na samochody tej marki , opowiedział szczegółowo o serwisie i ubezpieczeniu mojego samochodu. Wykonałem jazdę próbną wybranym modelem samochodu. Obsługa bardzo dobra . Bardzo polecam odwiedziny tego salonu samochodowego w tym mieście.

Robert_451

29.11.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Katowicka 2

Nie zgadzam się (0)

Mazda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mazda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jestem szczęśliwym użytkowaniem...
Jestem szczęśliwym użytkowaniem Mazdy 3, a od dzisiaj jestem szczęśliwy, że posiadam, w swojej miejscowości taki świetny serwis. Już od samego początku po przyjeździe,zostałem bardzo miło przywitany przez doradce serwisowego. Pracowni był uśmiechnięty, pełen pozytywnej energii co tylko sprawiało, że jestem tam na prawdę mile widzianym. Bardzo sprawne przyjęcie mojego auta i zaproszenie do poczekalni, której mógłbym siedzieć przez długie godziny, pyszna kawa, ciasteczko i owoc do przegryzienie. Auto oddane tak jak zapewniam Pracownik niemal co do minuty. Na koniec pracownik podziękował za wizytę,, życzył szerokiej drogi a wszystko to z uśmiechem na twarzy. POLECAM