Mercedes

(4.16)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 23)

Już podczas oględzin...
Już podczas oględzin i jazdy próbnej wiedziałem ze trafiłem w odpowiednie miejsce. Czyste i pachnące miejsce. Na miły początek zostałem przywitany z uśmiechem na twarzy przez pracownika salonu, została zaproponowana woda. Zaprezentowanie gamy samochodów i sprawdzenie moich kryteriów, samochodów które mogą mnie zainteresować. Pełen profesjonalizm podczas prezentacji samochodu, szczegółowe przedstawienie samochodu podczas jazdy próbnej. Dobrze przedstawione warunki finansowania samochodu.

Xtremo

15.06.2021

Placówka

Stare Bielice, Stare Bielice 128

Nie zgadzam się (0)
Super Doradca Serwisowy...
Super Doradca Serwisowy ! Od pewnego czasu miałam problem z mikrofonem w GLA (1,5 rocznym), bo odbiorca bardzo słabo mnie słyszał. Zamiast korzystać z zestawu głośnomówiącego zakładałam słuchawki, aby móc przeprowadzić rozmowę podczas jazdy samochodem. Umówiłam się do serwisu Mercedes-Benz Grupa Wróbel we Wrocławiu przy ul. Granicznej, moim doradcą serwisowym był pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Doradca bardzo się zaangażował, aby usunąć problem z mikrofonem, mimo tego że panowie mechanicy z serwisu diagnozując samochód uznali, że wszystko jest w porządku i nie powinnam narzekać. Tylko jak mogę nie narzekać na fakt, że nie mogę korzystać z zestawu głośnomówiącego. Pan stanął na wysokości zadania i zamówił nowy mikrofon, po jego wymianie odbiorca słyszy mnie już bardzo dobrze. Chciałam podkreślić, że Pan wykazał się dużym profesjonalizmem jeśli chodzi o obsługę klienta, na każdym etapie dbał o komfort klienta ponieważ musiałam do serwisu przyjeżdżać kilka razy.

Kaja.12

14.08.2020

Placówka

Wrocław, ul. Graniczna

Nie zgadzam się (0)
serwis na najwyższym...
serwis na najwyższym poziomie. Szybki przegląd, zreperowane skrzypiące zawieszenie no i znaleźli parę rzeczy do zrobienia ale nie na "już, teraz" ale tak że trzeba się tym wkrótce zainteresować. Znajomy fachowiec/znawca marki rzucił potem okiem i powiedział że mieli rację. Bardzo pozytywna atmosfera w samym warsztacie :)

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2014

Placówka

Warszawa, Mrówcza 218

Nie zgadzam się (0)
Brudno na zewnątrz...
Brudno na zewnątrz i brak miejsc parkingowych. Obsługa poprawna, tak na 4+.

zalogowany_użytkownik

28.10.2014

Placówka

Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 84

Nie zgadzam się (0)
Dnia 21.06.2013 udałem...
Dnia 21.06.2013 udałem się z wizytą do salonu Marki Mercedes należącej do firmy Mojsiuk w Starych Bielicach koło Koszalina. Już odrazu od wejścia dało się wyczuć zainteresowanie potencjalnych klientów przez pracowników salonu. Po przedstawieniu swoich oczekiwań pracownikowi, zaprosił nas do swojego stanowiska. Fachowo przedstawił ofertę firmy Mercedes na pojazd Mercedes Sprinter i szczegółowo, z pasją odpowiedział na zadane pytania. W trakcie rozmowy pracownik zaproponował kawę, bądź cos innego do picia, co nie zdarzyło mi się nigdy bedąc klientem jakiegokolwiek salonu samochodowego. Gdyby nie dość duże w porównaniu z konkurencją ceny samochodów dostawczych, diler ten zasługiwałby na najlepszą z możliwych ocen.

Wojciech_728

30.06.2013

Placówka

Stare Bielice, Stare Bielice 128

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra, szybka,...
Bardzo dobra, szybka, tania i profesjonalna obsługa. Cały czas w kontakcie z serwisem dzięki temu wiemy co dzieje się z naszym autkiem. Można dowiedzieć się także wiele ciekawostek dotyczących użytkowania samochodu. Spokojnie można zadzwonić dzień wcześniej i umówić się na naprawę, serwis czterech kółek. Serwis posiada wiele podnośników i pracowników co pzrekłada się na szybkość realizacji naprawy.

Kamil_564

01.08.2011

Placówka

Warszawa, Jana Olbrachta 94A

Nie zgadzam się (2)
Mimo późnej pory...
Mimo późnej pory zostałem bardzo mile i rzeczowo obsłużony. Mimo małej wartości zamówienia pracownik serwisu nie wykazywał zniecierpliwienia. Dzięki jego zaangażowaniu i wysokiej kompetencji udało się szybko sprawę załatwić. Pani w kasie niestety sprawiała wrażanie obrażonej że ją fatyguję. Ogólnie w salonie b.czysto, schludnie i co ważne b.ładnie pachniało. Na pewno do nich wrócę

zarejestrowany-uzytkownik

26.07.2011

Placówka

Poznań, Ptasia

Nie zgadzam się (8)
Mówią, że rozmiar...
Mówią, że rozmiar nie jest najważniejszy. Tak pomyślałam wchodząc do salonu Mercedesa przy estakadzie. Zawiodłam się jednak nie tylko wielkością tego salonu, ale przede wszystkim obsługą. Po wejściu zaczęłam rozglądać się za kimś, kto mógłby mi pomóc. Nikt jednak do mnie nie podszedł, nie wykazał zainteresowania potencjalnym klientem. Po kilku minutach, błąkania się po pustym salonie, które trwały jak wieczność (salon jak pisałam jest bardzo mały) i po nieudanej próbie zaczepienia pana z obsługi, mocno rozczarowana opuściłam go, zastanawiając się jak bardzo wizerunek marki zależy od ludzi, którzy dla niej pracują. Szkoda.

zalogowany_użytkownik

21.02.2011

Placówka

Wrocław, ul. Klecińska 155

Nie zgadzam się (1)
Punkt ekspozycyjny jest...
Punkt ekspozycyjny jest częścią kompleksu usług Mojsiuk Spółka Jawna Autoryzowany Dealer Mercedes-Benz. Sprzedaż nowych i używanych samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Pełen zakres usług serwisowych samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych Mercedes-Benz. Prowadzimy także sprzedaż części zamiennych do pojazdów Mercedes-Benz, naprawy blacharsko-lakiernicze wszystkich marek oraz usługi dodatkowe, tj. pośrednictwo przy finansowaniu zakupu samochodu i ubezpieczenia komunikacyjne.

Agnieszka_2177

06.11.2010

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia

Nie zgadzam się (2)
Zgłosiłem się d...
Zgłosiłem się d serwisu mercedesa na przegląd przed sprzedażą auta. Już na samym wejściu przywitała mnie miła osoba. Bardzo fachowo wyrażała się " jak na kobietę" co to te będzie sprawdzane w moim samochodzie. przeszedłem do pracownika serwisu który odebrał moje kluczyki i samochód pojechał na przegląd.w tym czasie zostałem miło obsłużony przez recepcje, podanie kawy gazetki do poczytania. bardzo miła i konkretna obsługa.

TOMASZ_891

02.07.2010

Placówka

Gdynia, Łużycka 9

Nie zgadzam się (27)
W dniu 15...
W dniu 15 kwietnia udałem się do specjalistycznego warsztatu samochodowego celem dokonania odbioru mojego samochodu osobowego po dokonanej naprawie. Była to już moja druga wizyta w tym warsztacie. Pierwsza po ogólnych oględzinach samochodu zakończyła się uzgodnieniem sposobu naprawy ( dostałem dwie alternatywne możliwości i ich wyvcenę: do wyboru). Po mojej decyzji o wymianie silnika właściciele warsztatu poinformowali mnie o terminie dokonania naprawy. Byłem bardzo miło zaskoczony faktem, iż cała naprawa wraz z załatwieniem mi odpowiedniego silnika przez właścicieli warsztatu i jego wymianą - zamknęła się w terminie czterech dni. Cena usługi została skalkulowana na średnim poziomie natomiast ze sposobu wykonania usługi jestem naprawdę zadowolony. Wszystko przebiegało niezwykle sprawnie, szybko i bez zgrzytów jak to zwykle z mechanikami bywa. Podczas dokonywania naprawy samochód został zabezpieczony przed zabrudzeniem i po czterech dniach otrzymałem pojazd przygotowany do jazdy i przeglądu technicznego. Naprawdę bardzo solidna firma godna polecenia.

jerry1104

16.04.2010

Placówka

Kielce, Zagnańska 232

Nie zgadzam się (19)
Salon Mercedesa-Benz; od...
Salon Mercedesa-Benz; od wejścia do salonu klientem zajmuje się od razu osoba z obsługi. W sposób jasny i rzeczowy odpowiada na wszelkie pytanie. Salon czysty, pracownicy elegancko ubrani w stroje firmowe z plakietkami na piersi z imieniem i nazwiskiem. Pracownicy salonu prezentują bardzo wysoki poziom obsługi klienta. Jedynie, co może nie pasować to cena za oferowane produkty, ale jak wiadomo za luksus się płaci. Samochody wystawowe czyste i zadbane zresztą tak samo jak samochody do jazdy próbnej.

Ryszard_33

27.06.2009

Placówka

Szczecin, Pomorska 88

Nie zgadzam się (24)
Pełen profesjonalizm -...
Pełen profesjonalizm - rozmowa, dress code, obsługa klienta. Piękne wnętrze i otoczenie salonu. Miła rozmowa. Ale... klient został oceniony wizualnie i pochopnie. Zamiast zostawić gotówkę - klientowi pozostał niesmak, ponieważ od czasu wizyty do dnia dzisiejszego nie doczekał się maila zwrotnego z wyceną wybranego modelu... Pozostał niesmak, że tak poważna firma tak niepoważnie podeszła do klienta w jeansach...

bejoy

08.05.2009

Placówka

Płock, Wyszogrodzka

Nie zgadzam się (14)
Placówka robi jak...
Placówka robi jak najbardziej pozytywne wrażenie. Jest czysto i schludnie. Wybrałem się do w/w salonu w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat pojazdu klasy B. Grono sprzedawców niezbyt kwapiło się aby zainteresować się klientem w salonie. Jednak po około 10 min. zjawił się jak się później okazało kierownik sprzedaży z zapytaniem "Czy mogę w czymś pomóc?" Sprzedawca posiadał dość dużo informacji na temat w/w klasy pojazdu. Jednak po zadaniu b. szczegółowych pytań na temat lamp biksenonowych udzielił błędnej odpowiedzi.

zarejestrowany-uzytkownik

20.10.2008

Placówka

Szczecin, Mieszka I 30

Nie zgadzam się (21)
Chciałam obejrzeć konkretny...
Chciałam obejrzeć konkretny model samochodu. Byłam z mężem i dzieckiem. Pan odpowiedział na wszystkie nasze pytania modelu dotyczące i opowiedział jeszcze dużo więcej, ale na temat. Zaprosił mnie za kierownicę, dziecko jako mojego współpasażera (to wynikło z rozmowy, że jeździmy razem do szkoły) na tylne siedzenie. Zaprezentował wszystkie atuty tego konkretnego egzemplarza, opowiadając w tym kontekście o innych możliwościach. Na wszystkie moje pytania miał gotową, rzetelną odpowiedź, popartą faktami z długoletniego doświadczenia tej marki.

zarejestrowany-uzytkownik

26.09.2008

Placówka

Wrocław, ul. Klecińska 155

Nie zgadzam się (14)

Mercedes

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mercedes?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!