Norauto

( 1.27 )

Opinie (144)

Koszmar

Wymiana opon bez wyważenia kół - skandal i narażanie na dodatkowe koszty naprawy oraz narażanie życia pasażerów w trakcie jazdy niesprawnym samochodem

nieuczciwe napelnianie klimatyzacji naciaganie klienta

Witam, posiadam jeepa cherokee, kupilem zimą.. Pojechałem do norauto w swadzimiu zeby sprawdzili klimatyzacjie. Maja promocje 169zl i 10 zl za sprawdzenie szczelnosci. Wiec dalem sprawdzic wszystko ok i napełnić. Zaplacilem 179zł. Po 2-3 tygodniach zrobilo sie cieplo i odpalilem klime. Bez efektu. Dzwonilem z 20 razu nikt nie odbierał i w koncu pojechalem. Okazalalo sie ze instalacja jest nie szelna i niema czynika. Kierownik mowi ze sprawdzali na zimno i kupe bzdur. Oczywiscie olewka nawet wydal oswiadczenie ze byla sprawdzana i szczelna a teraz nie jest.Śmial sie glupio i mam sobie spadac bo nic nie zrobi, co ja wogóle chce? Brak kultury na najwyższym poziomie. Omijać i to z daleka. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezadowolona

Jestem bardzo niezadowolona z obsługi tego serwisu, bardzo ciężko się dodzwonić, a kompetencje pracowników pozostawiają wiele do życzenia. Miał być szybki serwis ale zamówione części nie pasowały, a umówiona cena okazała się być wyższa.

Nigdy więcej!!

Zdecydowanie negatyw! Na trasie okazało się, że przepaliła mi się żarówka (światła mijania). Pomimo moich próśb, w Norauto Kiełpinek zostałem poinformowany, że mogą mi ją wymienić najwcześniej za trzy dni. U konkurencji natomiast wymiana nastąpiła od ręki i trwała nie więcej niż 5 minut, dlatego zdecydowanie NIE POLECAM usług Norauto Kiełpinek!!!

Do tego sklepu chętnie się wraca

Brak problemu z zaparkowaniem. Po wejściu do sklepu wita wszystkich z uśmiechem wypowiedziane "dzień dobry" . Przejrzysta i usystematyzowana ekspozycja towaru (wiem gdzie mam szukać tego po co przyszedłem). W przypadku potrzeby konsultacji pracownik w sposób profesjonalny i rzeczowy odniesie się do problemu. Sprawna obsługa przy stanowisku kasowym.

Bardzo słaba obsługa sklepu

Szukałem opon zimowych do swojego auta. Jeździłem do różnych punktów w celu sprawdzenia cen. Zaznaczam że szukałem opon klasy Premium. Przyjechałem do Norauto w Toruniu sprawdzić ceny. Pracownicy sklepu nawet nie potrafili ni powiedzieć jakie opony mają klasę toczenia i hamowania na mokrej nawierzchni!!! Pytam się jak mam zamówić opony skoro Państwo nie potraficie mi powiedzieć danych technicznych opon jakie mnie interesują? Pani oznajmiła mi że jak zamówię to takie przyjdą A jaki jest opór toczenia czy hamowanie na mokrej nawierzchni to już ona nie powie i jedynie co mogę jedynie zaryzykować. Ja się pytam jak to możliwe że nie macie informacji jaki jest opór toczenia opon itp? Odpowiedź że tak mają. Pytam się zatem jak wymiana opon przy kupnie nowych. Pani powiedziała że cena 25 zł od opony!!! Zaznaczam że wiele warsztatów przy zamówieniu nowych opon wymiana i wyważenie jest w cenie A w Norauto jeszcze mam płacić! Śmieszne to jest. Tak więc nie polecam osobiście tego sklepu jak i obsługi. A ceny mają kosmiczne.

Nie polecam Norauto Wrocław

Dziadek tam pracujący motał się z ustawieniem zbieżności kół w samochodzie. Nie chciało mu się poluzować czy dokręcić śrub mocujących wahacze. Nawet nie zajrzał pod samochód. Przez 35 minut mocował się z założeniem na koła narzędzi do diagnostyki. Nie polecam!!! Traktują klienta jako konieczność!

Koszmar. Omijać szerokim łukiem jeśli życie ci miłe!

W serwisie codziennie zmienia się ekipa, średnia wieku "fachowców" to 18-20 lat... M.in. wymieniono mi żarówkę w aucie - koszt 100 zł. Przekazałem sprawny samochód na rutynowy przegląd okresowy (wymiana oleju i filtrów). Wrócił w trybie awaryjnym bez przyspieszenia z lampką inspekcji silnika. Serwis stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki (jaką spowodował) i polecono mi wizytę w autoryzowanym serwisie Nissana. Oczywiście zapłaciłem za odbiór niesprawnego auta (nie wiedziałem, że nie ma przyspieszenia i mało nie zginąłem w wypadku). Serwis nie widzi w tym problemu. Koszmar. Odradzam!!!

Bardzo słaba jakość obsługi

Podjechałem w piątek wieczorem busem przeznaczonym do przewozu osób. Miałem panę na bliźniaku. W nocy auto jechało w daleką trasę, musiałem naprawić oponę. Panowie z obsługi nie byli zainteresowani pomocą, nie obsługują takich aut. Pomimo, że auto nie waży 3 ton nie wzięli go na podnośnik, zwykłym lewarkiem nie chciało się nikomu zadziałać. Uprzejmie użyczyli mi lewarek i zwykły klucz, na pneumatyczny nie mogłem liczyć i na parkingu sam sobie koło zdjąłem i założyłem. Ich usługa ograniczyła się do wyjęcia śruby z opony i załatania dziury. Zapłaciłem 65 złotych. Szczerze nie polecam, sam więcej nie skorzystam.

Fatalna obsługa

Zamówiłem opony racji w dniu 1.07.2019 z terminem montażu na 5.07.2019 wieczorem. Po przyjeździe i 15 minutowym czekaniu otrzymałem informację że moich opon nie ma. Na pytanie co będzie dalej z zamówieniem przyjąłem informację że mogą mi je zamówić ponownie i że będą za tydzień (myślałem że to jakiś żart). Infolinia oczywiście nie odbiera telefonu. Po wysłaniu maila z pytaniem o wyjaśnienie dostałem maila o treści: "Dzień dobry, wyjaśniamy sytuację. W niedługim czasie nastąpi kontakt zwrotny w tej sprawie." A zgłoszenie zostało anulowane. Dobrze że nie opłaciłem zamówienia z góry. Patrząc na inne komentarze widzę że nie jest to jedyny przypadek. Nie polecam ani serwisów ani sklepu internetowego.

Jestem zawiedziony i zdenerwowany

Obsługa jest dla nie na poziomie zero zero kultury osobistej podejścia dla klienta Nikomu nie polecam sklepu serwisu w Sosnowcu po oddaniu auta do przeglądu i ewentualnej naprawy czynności nie zostały zrobione co chwila kto inny odbiera tel. I co innego przekazuje między pracownikami jest brak przepływu informacji

Fatalnie - nie polecam

Fatalna obsługa wprowadzają w błąd klienta - odmawiają przyjęcia reklamacji . Samochód wraca do nich po przejechani kilku kilometrów na lawecie .Odmawiają złożenia reklamacji 4 dni sprwadzaja ( bez zarejestrowania w serwisie ). Oddali chyba sprawny ale koszt lawety muszę dochodzić w sądzie

wymiana kompletnego wydechu

Temat zamontowanie kompletnego ukladu wydechowego.wizyta umowiona na 16.00 wstepny koszt 100zl. Super.!!! Przyjecie auta o 16.15 z informacja ze za 15 min wjezdza na kanal. Godzina 17.05 auto dopiero wjezdza na serwis. Kosztorys 200 zl plus gumy z cieciem kompletnego wydechu i sztukowania i spawania lub 700zl przy zdejmowaniu tylnego zawieszenia. Parodia... Wmawianie ze demontaz byl zrobiony po zdjeciu zawieszeni. Osobiscie bylem przy demontazu w innym warsztacie. 1.5 godziny w plecy. 0 znajomosci tematu. Naciagacze na koszty. Omijac z daleka. Inny warsztat zrobil za 110zl bez ciecia czy zdejmowania zawieszenia.

Odradzam wykonywania napraw w tym serwisie

Odradzam wykonywania napraw w tym serwisie. Panowie mechanicy nie sprawdzają naprawionych aut i idą na ilość.

Odwiedzałeś ostatnio Norauto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(5.00 )

Audi

(2.75 )

BMW

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem