Norauto

( 1.00 )

Opinie (140)

Koszmar

Wymiana opon bez wyważenia kół - skandal i narażanie na dodatkowe koszty naprawy oraz narażanie życia pasażerów w trakcie jazdy niesprawnym samochodem

Do tego sklepu chętnie się wraca

Brak problemu z zaparkowaniem. Po wejściu do sklepu wita wszystkich z uśmiechem wypowiedziane "dzień dobry" . Przejrzysta i usystematyzowana ekspozycja towaru (wiem gdzie mam szukać tego po co przyszedłem). W przypadku potrzeby konsultacji pracownik w sposób profesjonalny i rzeczowy odniesie się do problemu. Sprawna obsługa przy stanowisku kasowym.

Bardzo słaba obsługa sklepu

Szukałem opon zimowych do swojego auta. Jeździłem do różnych punktów w celu sprawdzenia cen. Zaznaczam że szukałem opon klasy Premium. Przyjechałem do Norauto w Toruniu sprawdzić ceny. Pracownicy sklepu nawet nie potrafili ni powiedzieć jakie opony mają klasę toczenia i hamowania na mokrej nawierzchni!!! Pytam się jak mam zamówić opony skoro Państwo nie potraficie mi powiedzieć danych technicznych opon jakie mnie interesują? Pani oznajmiła mi że jak zamówię to takie przyjdą A jaki jest opór toczenia czy hamowanie na mokrej nawierzchni to już ona nie powie i jedynie co mogę jedynie zaryzykować. Ja się pytam jak to możliwe że nie macie informacji jaki jest opór toczenia opon itp? Odpowiedź że tak mają. Pytam się zatem jak wymiana opon przy kupnie nowych. Pani powiedziała że cena 25 zł od opony!!! Zaznaczam że wiele warsztatów przy zamówieniu nowych opon wymiana i wyważenie jest w cenie A w Norauto jeszcze mam płacić! Śmieszne to jest. Tak więc nie polecam osobiście tego sklepu jak i obsługi. A ceny mają kosmiczne.

Nie polecam Norauto Wrocław

Dziadek tam pracujący motał się z ustawieniem zbieżności kół w samochodzie. Nie chciało mu się poluzować czy dokręcić śrub mocujących wahacze. Nawet nie zajrzał pod samochód. Przez 35 minut mocował się z założeniem na koła narzędzi do diagnostyki. Nie polecam!!! Traktują klienta jako konieczność!

Koszmar. Omijać szerokim łukiem jeśli życie ci miłe!

W serwisie codziennie zmienia się ekipa, średnia wieku "fachowców" to 18-20 lat... M.in. wymieniono mi żarówkę w aucie - koszt 100 zł. Przekazałem sprawny samochód na rutynowy przegląd okresowy (wymiana oleju i filtrów). Wrócił w trybie awaryjnym bez przyspieszenia z lampką inspekcji silnika. Serwis stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki (jaką spowodował) i polecono mi wizytę w autoryzowanym serwisie Nissana. Oczywiście zapłaciłem za odbiór niesprawnego auta (nie wiedziałem, że nie ma przyspieszenia i mało nie zginąłem w wypadku). Serwis nie widzi w tym problemu. Koszmar. Odradzam!!!

Bardzo słaba jakość obsługi

Podjechałem w piątek wieczorem busem przeznaczonym do przewozu osób. Miałem panę na bliźniaku. W nocy auto jechało w daleką trasę, musiałem naprawić oponę. Panowie z obsługi nie byli zainteresowani pomocą, nie obsługują takich aut. Pomimo, że auto nie waży 3 ton nie wzięli go na podnośnik, zwykłym lewarkiem nie chciało się nikomu zadziałać. Uprzejmie użyczyli mi lewarek i zwykły klucz, na pneumatyczny nie mogłem liczyć i na parkingu sam sobie koło zdjąłem i założyłem. Ich usługa ograniczyła się do wyjęcia śruby z opony i załatania dziury. Zapłaciłem 65 złotych. Szczerze nie polecam, sam więcej nie skorzystam.

Fatalna obsługa

Zamówiłem opony racji w dniu 1.07.2019 z terminem montażu na 5.07.2019 wieczorem. Po przyjeździe i 15 minutowym czekaniu otrzymałem informację że moich opon nie ma. Na pytanie co będzie dalej z zamówieniem przyjąłem informację że mogą mi je zamówić ponownie i że będą za tydzień (myślałem że to jakiś żart). Infolinia oczywiście nie odbiera telefonu. Po wysłaniu maila z pytaniem o wyjaśnienie dostałem maila o treści: "Dzień dobry, wyjaśniamy sytuację. W niedługim czasie nastąpi kontakt zwrotny w tej sprawie." A zgłoszenie zostało anulowane. Dobrze że nie opłaciłem zamówienia z góry. Patrząc na inne komentarze widzę że nie jest to jedyny przypadek. Nie polecam ani serwisów ani sklepu internetowego.

Jestem zawiedziony i zdenerwowany

Obsługa jest dla nie na poziomie zero zero kultury osobistej podejścia dla klienta Nikomu nie polecam sklepu serwisu w Sosnowcu po oddaniu auta do przeglądu i ewentualnej naprawy czynności nie zostały zrobione co chwila kto inny odbiera tel. I co innego przekazuje między pracownikami jest brak przepływu informacji

Fatalnie - nie polecam

Fatalna obsługa wprowadzają w błąd klienta - odmawiają przyjęcia reklamacji . Samochód wraca do nich po przejechani kilku kilometrów na lawecie .Odmawiają złożenia reklamacji 4 dni sprwadzaja ( bez zarejestrowania w serwisie ). Oddali chyba sprawny ale koszt lawety muszę dochodzić w sądzie

wymiana kompletnego wydechu

Temat zamontowanie kompletnego ukladu wydechowego.wizyta umowiona na 16.00 wstepny koszt 100zl. Super.!!! Przyjecie auta o 16.15 z informacja ze za 15 min wjezdza na kanal. Godzina 17.05 auto dopiero wjezdza na serwis. Kosztorys 200 zl plus gumy z cieciem kompletnego wydechu i sztukowania i spawania lub 700zl przy zdejmowaniu tylnego zawieszenia. Parodia... Wmawianie ze demontaz byl zrobiony po zdjeciu zawieszeni. Osobiscie bylem przy demontazu w innym warsztacie. 1.5 godziny w plecy. 0 znajomosci tematu. Naciagacze na koszty. Omijac z daleka. Inny warsztat zrobil za 110zl bez ciecia czy zdejmowania zawieszenia.

Odradzam wykonywania napraw w tym serwisie

Odradzam wykonywania napraw w tym serwisie. Panowie mechanicy nie sprawdzają naprawionych aut i idą na ilość.

Bardzo źle Umówiłam się na wymianę opon Koniec maja wiec

Bardzo źle Umówiłam się na wymianę opon Koniec maja wiec nie mieli już takich tłumów jak wcześniej ale powidziedzieli że za tydzień bo wcześniej opony z magazynu nie dojadą... Bez komentarza Przyjechałam na umówiony godzinę, zostawiłam samochód Po 20 minutach telefon że nie maj moich opon i muszę przyjechać raz jeszcze Straciłam mnóstwo czasu i nerwów Przyjeżdżam po raz drugi umówiona na konkretną godzinę Wracam po 40 minutach a oni właśnie wjeżdżają moim samochodem do garażu...Obiecali rabat ale co z tego ... Dawno nie spotkałam się z takim stosunkiem do klienta Masakra

Obsługa w salonie wydaje się nie zauważać klienta

Obsługa w salonie wydaje się nie zauważać klienta. Pomimo dłuższego czasu przeszukiwania asortymentu, nikt nie podszedł z propozycją pomocy. Trzeba "złapać" we własnym zakresie. Informacje przekazywane zdawkowo i bez zaangażowania. Przy kasie kolejne rozczarowanie - obsługa kazała czekać na siebie następne 5 minut. Odniosłem wrażenie, że nikomu nie zależy na sprawnej obsłudze klienta.

Odwiedzałeś ostatnio Norauto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(5.00 )

Audi

(2.75 )

BMW

(4.48 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem