Peugeot

( 5.00 )

Opinie (38)

Miłe podejście do klienta

Polecam za profesjonalną obsługę i życzliwe podejście do klienta. Pracownicy udzielają wielu cennych rad.

Korzystałem z działu serwis

Korzystałem z działu serwis. Obsługa była bardzo miła i kompetentna. Posiadali wiedzę na tematy którym się zajmują oraz chętnie służyli radą. Odpowiadali na wszystkie moje pytania dotyczące wątpliwości co do silnika.

Bardzo efektowny wystrój salonu

Bardzo efektowny wystrój salonu. Profesjonalny i przemiły Dh Pan Bogumił. Polecam ten salon.

Chodzą słuchy

Chodzą słuchy, że serwis Peugeota przy Al. Jerozolimskich został zamknięty. TO NIE PRAWDA. Nadal istnieje i ma się bardzo dobrze. W serwisie jak zawsze fachowa obsługa. Panowie posiadają wiedzę potrzebną do zdiagnozowania usterki. Chętni do pomocy i zawsze uśmiechnięci podczas obsługi. PLUS za brak kolejek i szybką możliwość wjechania na serwis. Bez kolejek i czekania. Miejsce obsługi czyste i zadbane. POLECAM

Odwiedziłam ASO

Odwiedziłam ASO, posiadam samochód tej marki i chciałam uzyskać informację o cenie wymiany świec zapłonowych oraz filtra przeciwpyłkowego. Pracownik, który mnie obsługiwał utrzymywał kontakt wzrokowy, był w stroju służbowym, w widocznym miejscu posiadał identyfikator z imieniem i nazwiskiem, rozmawiał ze mną zrozumiałym językiem, podał cenę usługi, przewidywany jej czas, zaproponował dwa terminy wykonania usługi, poinformował także o możliwości wykonania dodatkowych usług, zaproponował samochód zastępczy na czas wykonywanej usługi. Recepcja serwisu utrzymana była w czystości, wyeksponowane były ulotki serwisowe i gablota z gadżetami i akcesoriami marki Peugeot. Poczekalnia wyposażona w miejsca siedzące dla klientów, dostępny automat do napojów, gazety branżowe, telewizor. Generalnie bardzo przyjaźnie, szybko i kompetentnie. Skorzystałam również z toalety - utrzymana w czystości.

Salon czysty

Salon czysty, auta dość dobrze wyeksponowane ( trochę mało miejsca ). Obsługa na bardzo niskim poziomie. Sprzedawca nie zna oferty ( dotyczy Peugeot 208 ), twierdzi, że dany kolor jest niedostępny, nie potrafi wskazać istotnych różnic między 3 typami wyposażenia. Na pytanie o przyciemnienie szyb odpowiada, że to niezgodne z prawem po czym po wskazaniu w cenniku takiej opcji poprawia się, że jednak można.

Salon jak i obejście czyste i zadbane

Salon jak i obejście czyste i zadbane. Miła obsługa zjawiła się natychmiast, rzeczowo i wyczerpująco udzielając informacji na temat interesującego mnie modelu samochodu, prezentując jednocześnie wszystkie jego funkcje. Każdy model z oferty Peugeot dostępny do obejrzenia na miejscu w salonie. Minusem możliwość odbycia jazdy próbnej od razu tylko wybranymi modelami, pozostałymi po ustaleniu terminu ze sprzedawcą (nie wszystkie modele do jazd testowych dostępne na miejscu). Obsługa kulturalna i wykwalifikowana (wiedzą, o czym mówią, na trudne pytania odpowiadali poproszeni przez sprzedawców przedstawiciele serwisu- również rzeczowo). Bardzo pozytywne odczucia po wizycie w salonie, również reklama placówki na terenie miasta bardzo dobra i czytelna.

Finalizowanie zakupu samochodu u dealera przez kobietę to

Finalizowanie zakupu samochodu u dealera przez kobietę to niełatwe zadanie. Większość sprzedawców traktuje przedstawicielki płci pięknej jak bezmózgie idiotki, które nie za bardzo wiedzą co chcą, stąd można im wcisnąć cokolwiek - byle było ładne. Jednak w moim przypadku było inaczej. Sprzedawca (w grę wchodził zakup samochodu rocznego - używanego) dokładnie wypytał mnie w jaki sposób chce użytkować auto - czy ma to być środek lokomocji miejskiej czy samochód na wycieczki, czym do tej pory jeździłam i jak jeżdżę, tzn. czy potrzebuje czegoś szybkiego czy ważny jest dla przede wszystkim komfort i bezpieczeństwo poruszania się. Dopiero po zebraniu tych danych przedstawił kilka propozycji, z których wybrałam dwie. Razem porównaliśmy wady i zalety tych aut. Sprzedawca nie naciskał żebym kupiła droższy samochód. Kiedy już wybrałam, przystał na moją propozycje rabatu. Jedynym minusem obsługi w tym salonie był ich doradca bankowy, który dość długo przygotowywał umowę. NA szczęście sprzedawca zaopiekował się nami w czasie kiedy liczone były raty mojego przyszłego kredytu, zaproponowano nam nawet coś do picia.

Dojazd do salonu tragiczny

Dojazd do salonu tragiczny, nie wiem kto wymyślił miejsce tego salonu no ale cóż. Jak już udało mi się dotrzeć moim oczom ukazało się mnóstwo nowych samochodów tarasujących parking. Po wejściu do salonu obsługa zmierzyła mnie wzrokiem po czym po 5 minutach dopiero podeszła. Nie przekonało mnie to do oglądania i po prostu opuściłam salon.

Bardzo nowoczesny design strony internetowej

Bardzo nowoczesny design strony internetowej. Jest przejrzysta i jest podział na klientów indywidualnych i dla firm. Strona ukazuje promocje jak też poleca przydatne linki do dealerów, części zamiennych jak i też aktualnych cenników. Marka oferuje też jeden rodzaj auta na prąd elektryczny są też kabriolety lecz najwięcej jest kompaktowych i rodzinnych samochodów.

Bardzo zaangazowany sprzedawca

Bardzo zaangazowany sprzedawca. Wchodzac do salonu nie bylismy na 100% przekonani o zakupie tego wlasnie samochodu, zdecydowalismy sie wlasnie po prezentacji obslugujacego nas pana. Cierpliwy, wyczerpujaco odpowiadajacy na wszystkie pytania. Niesamowicie pomocny przy skomplikowanych formalnosciach kredytowych. Az do momentu odbioru pozostawal z nami w stalym kontakcie telefonicznym, miesiac po zakupie zadzownol zapytac czy jestesmy zadowoleni z zakupu. Serwis na najwyzszym poziomie.

Otoczenie salonu zadbane

Otoczenie salonu zadbane. Wnętrze niestety mniej przyjazne. Po wejściu do środka nie wiedziałem, w którym kierunku mam się udać, recepcja była pusta (brak obsługi). Stanowisko serwisu, którego szukałem było słabo widoczne, schowane w ciemnym zakamarku. Toaleta czysta, zapach neutralny.Pan pracujący w dziale serwisu elegancki, ubrany w firmową koszulę przywitał mnie z uśmiechem na twarzy jednocześnie wskazując miejsce gdzie mogę usiąść. Cała rozmowa przebiegała w miłej atmosferze. Zostałem bardzo dobrze poinformowany o tym, co dokładnie zostanie sprawdzone w samochodzie, jak długo ta kontrola potrwa i ile będzie kosztowała. Dodatkowo zapytał czy poza przeglądem systematycznym mają jeszcze coś sprawdzić. Jedyny minus, jaki zauważyłem to brak zaproponowanie mi czegokolwiek do picia oraz wskazanie miejsca, gdzie mógłbym poczekać na samochód.

Personel jest ciągle zajęty

Personel jest ciągle zajęty, długo czasu trzeba stać przed lada aby zostać obsłużonym. Personel chodzi, wchodzi, wychodzi, zupełnie nie zauważając klienta. W głosi personelu jest złość na klient, że w ogóle przyszedł - ma się wrażenie, jakby zbywano klienta. Panowie z serwisu nie są uprzejmi, jakby z łaska wykonywali swoja prace, mówią podniesionym głosem do klienta - który czuje się nieswojo i niezręcznie. Mnożą problemy - np. termin, cena. Cena za przegląd samochodu jest dwukrotnie wyższa niż w innym salonie.

Przed salonem parking nie dużych rozmiarów ale utrzymany w

Przed salonem parking nie dużych rozmiarów ale utrzymany w czystości. W środku czysto i schludnie, pracownicy ubrani elegancko, każdy posiadał identyfikator. Biurka posprzątane panował ład i porządek. Na powierzchni wystawienniczej 8 modeli Peugeota. Katalogi i foldery w zasięgu wzroku łatwo dostępne. Zaraz po wejściu zostałem zauważony, podszedł pracownik przywitał się zapytał w czym może pomóc. Poprosiłem o informację o warunkach zakupu kredytowego. Pan zaprosił mnie do biurka udzielił bardzo profesjonalnej i rzetelnej informacji. sam zaproponował rozważenie listingu konsumenckiego. Poprosił o kontakt celem przygotowania symulacji. Bardzo miła rzeczowa rozmowa z pracownikiem który moim zdaniem ma duża wiedzę.

Oddałem dzisiaj samochód do naprawy

Oddałem dzisiaj samochód do naprawy. Trochę się zraziłem, gdyż ceny mają tam horrendalne, miejsce w którym czeka się na wydanie samochodu znajduje się w przeciągu, nie ma kawy dla klienta do czego przyzwyczaiły mnie inne serwisy, personel zachowuje się hałaśliwie krzycząc do siebie przez cały budynek i wymieniając się niewybrednymi żartami a cena za samochód zastępczy 21 pln / h też wydaje mi się zbyt zawyżona w odniesieniu do rozsypującego się peugeota partnera którego dostałem.

Potrzebowalam 2 części do mojego auta

Potrzebowalam 2 części do mojego auta. Weszłam do salonu, tam było cicho i zdawałoby sie pusto. Czysto było jak w szpitalu, prawie sterylnie, tak sie wydawało. Podeszłam do pana z obsługi. Zapytałam o częsi do samochodu. Pan poprosił o dowód rejestracyjny auta. Sam sprawdził wszystkie potrzebne dane i podał cenę oraz to ze części są dostępne. Następnie poszedł po te części (nie było go max. 5 minut). Wizytę uważam za udaną.

Podobne problemy jak w Salonie JD Kulej w Gdyni

Podobne problemy jak w Salonie JD Kulej w Gdyni. Pozwolę sobie przytoczyć poprzednią wypowiedź: "Kupiłem w tym salonie 2 samochody firmowe, za każdym razem sa jakies problemy. Serwis pozostawia wiele do życzenia, na samochód czeka sie dlugo, a obsługa handlowców jest tragiczna. Niemili i opryskliwi Panowie, w szczególności jeden z Panow, który traktuje klienta jak wroga czy intruza, a swoją wyssaną z palca więdzą nie pasowałby nawet do salonu rodem z PRL-u. Gorąco nie polecam!". Dodam, iż wygląd miejsca obsługi pozostawia wiele do zyczenia. Tragicznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odwiedzałeś ostatnio Peugeot?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(5.00 )

Audi

(0.50 )

BMW

(4.48 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem