ZOO Karina

( 0.50 )

Opinie (18)

akwarystyczne rośliny???

kupiłam roślinę do akwarium o nazwie Spatyphyllum dowiedziałam sie po pewnym czasie że to zwykła roślina doniczkowa pod nazwą skrzydłokwiat nie nadająca się do akwarium czemu tak się ludzi robi w balona

Wchodząc do sklepu

Wchodząc do sklepu, pani kasowała klienta, odpowiedziała na ; Dzień dobry. Podeszłam do działu z rybkami. Po chwili podeszła inna pani i zapytała , czy w czymś mi pomóc. Zadałam jej kilka pytań, na ktore miło i rzeczowo odpowiedziała, poleciła mi dwa gatunki rybek i zachęcila do kupna witamin. Z przyjemnością kupiłam polecane produkty, w kasie zostałam obsłużona miło, szybko i sprawnie

Pracownicy działu akwarystycznego nie są kompetentni w

Pracownicy działu akwarystycznego nie są kompetentni w udzielaniu informacji na temat doboru ryb. Polecają ryby które nie odpowiadają do przebywających już w akwarium np. do akwarium pełnego małych kolorowych neonków i gupików polecają zakup pyszczaków. Gratuluje doboru pracowników i ich wiedzy.Dzięki pomysłowi ekspedientki straciłam 22 rybki i teraz niestety muszę dokupić drugie akwarium specjalnie do 3 pyszczaków. Straciłam i rybki i pieniądze a jak widać jeszcze je stracę na zakup akwarium i akcesorii, ale może to celowy zabieg pracowników aby wcisnąć ludziom co popadnie byle by zarobił sklep.

Polecam wszystkim ten sklep zoologiczny

Polecam wszystkim ten sklep zoologiczny. Personel życzliwy i uśmiechnięty, a przede wszystkim kompetentny i znający się na temacie. Zwierzątka mają dobre warunki, klatki czyste i przestronne. Bardzo bogaty asortyment w przystępnych cenach.

Robiąc zakupy przypomniało mi się że brak karmy dla

Robiąc zakupy przypomniało mi się że brak karmy dla ulubieńca więc weszłam do sklepu zoologicznego żeby zakupić mojemu pupilowi coś do jedzenia. Jest to dość duży sklep i naprawdę dość dobrze zaopatrzony. Można wybrać asortyment z bogatej gamy produktów. Jest czysty i zadbany a personel wie co sprzedaje i chętnie pomaga jeśli się go o to poprosi .

Jestem stałą klientką tego sklepu ze względu na miły chodź

Jestem stałą klientką tego sklepu ze względu na miły chodź często zmieniający się personel oraz co najważniejsze różnorodny asortyment.Dziś już od godzin porannych potrzebowałam żwirek dla mojego kota:) czekała mnie miła niespodzianka!nie dość,że kupiłam go w promocyjnej cenie to dostałam zaproszenie na Dni Kota organizowane w markecie zoologicznym z czego najbardziej cieszy się moje dziecko (fanka kotów). Na sklepie panował porządek, klatki zwierząt są zawsze czyste a śpiew sklepowych ptaków tylko umila zakupy.POLECAM!

Kilka razy robiłam zakupy w tym sklepie

Kilka razy robiłam zakupy w tym sklepie, tego dnia kupowałam pokarm dla ryb. Wszedł nowy produkt, więc zapytałam o zdanie Pana pracującego w sklepie, udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi. W czasie wcześniejszych wizyt pytałam pracujących tam panów o produkty związane z akwarystyką, o rybki, rośliny, zawsze dostawałam wyczerpujące odpowiedz i zawsze obsługa była miła. Raz tylko miałam nie przyjemne zdarzenie, chciałam oddać filtr do akwarium, bo okazało się ze miałam kupić inny. Tego samego dnia chciałam oddać jednak nie przyj ento towaru. Owszem była kartka, mówiąca o tym, ze nie ma zwrotów, ale była w złym miejscu, w każdym razie ja jej nie zauważyła. Oczywiście nie mam pretensji do pracowników sklepu, że nie przyjęli towaru, bo odgórnie mieli takie polecenie. Miła Pani z obsługi podała mi numer do koordynatora w tej sprawie i tłumaczyła, ze sama nie może przyjąć zwrotu. Sklep duży z dużą ilością artykułów. Są także do kupienia rybki, innych zwierzątek niestety nie ma. Wygląd sklepu i obsługę oceniam bardzo pozytywnie.

Zaraz na wejściu do sklepu od razu zauważyłam aktualne

Zaraz na wejściu do sklepu od razu zauważyłam aktualne promocje. Zostałam zauważona przez ekspedientkę, która obsługiwała przy kasie, jednak nie podeszła do mnie. Sama musiałam skierować się o poradę, ale bardzo fachową. Widziałam, że Pani Kasia posiada szeroką wiedzę na temat produktów i zachowań zwierząt. Dopytała się o szczegóły, przedstawiła interesujące mnie produkty jak również przedstawiła zalety i wady oraz zaproponowała najlepszy. Przedstawiła mi również aktualne promocje, których bym nie zauważyła, ponieważ znajdowały się w zupełnie innym miejscu niż towar po który przyszłam. Byłam bardzo miło obsłużona, czułam, że mogę ekspedientce zaufać i że dokonałam dobrego wyboru. Z pewnością powrócę tam na kolejne zakupy.

Kolejna wizyta w sklepie sieciowym Zoo Karina

Kolejna wizyta w sklepie sieciowym Zoo Karina. Jakis czas temu wizyta na Kcyńskiej była bardzo pozytywna. Teraz z racji tego że bliżej było mi na Cienistą - tam się udałem. Sklep był czysty, nie było widać żadnych śmieci na podłodze. Chciałem kupić karmę dla psa toteż znając układ półek w tym sklepie- odrazu udałem się w odpowiednie miejsce. Niestety towaru którego poszukiwałem- nie znalazłem. Chwilę postałem przy półce licząc na jakąś reakcję pracownika- niestety nie doczekałem się. Podszedłem sam do Pani w celu otrzymania informacji kiedy można byłoby się spodziewać dostawy. Pani jednak (chyba nowy pracownik?) nie potrafiła udzielić mi odpowiedzi. Po dłuższej jednak rozmowie Pani doradziła mi zakup innej karmy- więc obroniła honor firmy.

Sklep bardzo duży

Sklep bardzo duży, klientów i personelu niewiele. Towar na półkach poukładany, same półki czyste. Na parterze dość duży wybór karm dla zwierząt i różnego rodzaju akcesoriów dla psów i kotów. Spora przestrzeń między regałami pozwala na swobodne poruszanie się i łatwe zlokalizowanie towarów. Personel chętnie udziela porad. Na piętrze w części wędkarsko - akwarystycznej już gorzej. Wyraźnie widać, że miejsca jest więcej niż towarów, ale pod względem czystości podłóg i półek jest ok. Kilkanaście minut chodziłem przy zbiornikach z rybami i żaden pracownik się mną nie zainteresował. W końcu sam zapytałem sprzedawcę o warunki hodowli jednego z pływających w zbiornikach gatunku, ale nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.

Pozytywne odczucia

Pozytywne odczucia. Już po przekroczeniu progu sklepu zostałem powitany a po chwili podszedł pracownik sklepu by doradzić. Sama porada jak najbardziej w porządku i w dużej części pokrywała się z rzeczywistością oraz tym co na dany temat sam wiedziałem. W sklepie porządek, ład i bardzo bogata ilość produktów w różnych dopasowanych cenach.

Sklep zoologiczny ZOO Karina polecam wszystkim

Sklep zoologiczny ZOO Karina polecam wszystkim. Bardzo duży wybór, sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Jeśli chodzi o akwarystykę można śmiało podejść do obsługującego personelu i zadawać pytania. Sprzedawca odpowiadał rzeczowo, podał nawet przykład z życia osobistego, co świadczyło o jego doświadczeniu w danym temacie. Pracownicy ubrani w jednakowe stroje, bez problemu można znaleźć pracownika z danego działu. Pracownik zainteresowany klientem, widząc osobę, który zastanawia się nad czymś podchodzi i pyta czy może w czymś pomóc. Czasami jest to robione w sposób nachalny, ale tutaj tego nie zauważyłam. Obsługa pozwoli klientowi rozejrzeć się, poszukać interesującej go rzeczy i jeśli widzi, że może być jakiś problem podchodzi i grzecznie pyta czy przyda się jego pomoc. Sposób w jaki to robią jest w pełni profesjonalny. Polecam wszystkim.

Jestem bardzo zadowolony z wizyty w tym sklepie

Jestem bardzo zadowolony z wizyty w tym sklepie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Pomagała nam ponad 30 minut, bo nie mogliśmy się zdecydować. Dodatkowo po dokonaniu wyboru pomogła nam skompletować całą potrzebną resztę drobiazgów. Wszystko bardzo fachowo i jaśnie nam wytłumaczyła. Sklep więc bardzo na plus w mojej ocenie.

Zakładając akwarium większość zakupów

Zakładając akwarium większość zakupów (rybki, piasek, rośliny) dokonałem w tym sklepie początkowo wydawało mi się, że obsługa zna się na temacie. Niestety z czasem okazało się, że jest inaczej.Kompletny brak znajomości rybek. Pojedynczo sprzedawane rybki stadne a nawet mylnie podawane nazwy. Sprzedawcy nastawieni na ilość a nie jakość a to w przypadku tego towaru bardzo złe podejście. Nie umieją doradzić tylko proponują towar często znajomości zastosowania.Odradzam stanowczo zakupy chyba, że zmieni się personel. Co do rybek z tego sklepu tez mam wątpliwości bo wszystkie padły a z innych nie.

Odwiedzałeś ostatnio ZOO Karina?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(1.50 )

Villa Zoo

(5.00 )

Kakadu

(4.42 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem