Lufthansa

(3.86)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 41)

W pełni profesjonalna...
W pełni profesjonalna obsługa, pomocna, życzliwa, a na dodatek nie trzeba długo czekać na rozmowę :)

Agata_1226

20.12.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zawsze wysoka jakość...
Zawsze wysoka jakość usług, w bardzo dobrych warunkach. Od lat wysoki poziom.

Katarzyna_4564

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciekawe oferty, duża...
Ciekawe oferty, duża siatka, połączeń

zalogowany_użytkownik

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa klienta,...
Świetna obsługa klienta, zarówno w biurach sprzedaży jaki i w samolotach.

Karolina_2204

25.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziś przyszło mi...
Dziś przyszło mi się po raz pierwszy odprawić online. Nie stanowiło to żadnego kłopotu - z łatwością wpisałam wszystkie dane, miałam możliwość wyboru miejsca, na którym będę siedzieć. System jest bardzo jasny i klarowny. Od razu otrzymałam plik pdf do wydruku i zapisania na komputerze. System jest na tyle łatwy, że każdy jest w stanie go wypełnić.

Karolina_1229

12.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kolejny etap przygód...
Kolejny etap przygód z serii otrzymanie faktury z Lufthansa. Zadzwoniłam zgodnie z sugestią podczas ostatniej rozmowy - w czwartek. Telefon odebrała sympatyczna kobieta. Gdy przedstawiłam sprawę w jakiej dzwonię i po raz kolejny usłyszałam te same słowa - faktura oczekuje, nie potrafię powiedzieć kiedy Pani ją otrzyma, przykro mi. Tym razem nie wytrzymałam i nieszczęsną pracownicę okrzyczałam prosząc o kontakt z innym działem. Pracownica uniosła głos twierdząc, że ona nie wie kto pracuje w dziale rachunkowości i nie może mi podać żadnego numeru. Po wymianie słów i mojej kąśliwej uwadze, że jedynym miejsce z którym można się skontaktować jest infolinia, a poza nią Lufthansa funkcjonuje w próżni, pracownica poddała się i przełączyła mnie do kierownika. Fakturę otrzymałam po 3 godzinach od wykonanego telefonu. Jak się chce, to można. Kosztowało mnie to 2,5 tygodnia, 5 telefonów, masę nerwów. Teraz muszę liczyć na dobrą obsługę w samolocie.

Karolina_1229

08.11.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Walka o otrzymanie...
Walka o otrzymanie faktury trwa. Dwa tygodnie to już lekka przesada. Zadzwoniłam na infolinię odebrał uprzejmy mężczyzna. Przedstawiłam mu sytuację, że czekam dwa tygodnie na wysłanie mailem faktury. W odpowiedzi usłyszałam, że to wszystko wina huraganu. Nie umiałam powstrzymać się od śmiechu i zwróciłam uwagę na to, że huragan miał miejsce we wtorek, czyli 1,5 tygodnia po wysłaniu przeze mnie zapytania. Kontaktować mam się w czwartek. Najwyraźniej Lufthansa potrzebuje pomocy przy wypisywaniu druków - mogę zrobić to za nich, tylko niech ją podpiszą. Żenada.

Karolina_1229

06.11.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dnia 22.10. wystąpiłam...
Dnia 22.10. wystąpiłam do Lufthansy z prośbą o wystawienie faktury. Po 1,5 tygodnia zadzwoniłam na infolinię by dowiedzieć się czemu wysłanie mailem tego dokumentu trwa tak długo. Konsultantka była bardzo miło, jednak poinformowała mnie, że zazwyczaj wystawienie faktury trwa ok. tygodnia. Chcąc dowiedzieć się więcej zaznaczyłam, że czekam już nieco dłużej, konsultantka powiedziała, że przekaże to zapytanie do osób wystawiających faktury. Do dziś, czyli 4.11 nie otrzymałam dokumentu.

Karolina_1229

05.11.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zarezerwowanie biletu na...
Zarezerwowanie biletu na stronie Lufthansa to jedna z przyjemniejszych i łatwiejszych czynności w internecie. Dla klientów bardziej elastycznych pojawia się tabela z możliwością dostosowania dat przelotu do ceny, dla osób nastawionych na konkretny termin wyskakuje w odpowiednim polu konkretna, pełna cena, beż żadnych dodatków. Wypełnienie formularza jest bardzo proste, na maila przychodzi odpowiedź wraz z numerem rezerwacji i sposobem odbioru biletu na lotnisku. Pełna troska o klienta.

Karolina_1229

01.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z tym, że zarezerwowałam bilet na samolot i okazało się, że jednak nie mogę pojechać w tym terminie, zadzwoniłam na infolinię Lufthansa. powitała mnie bardzo uprzejma kobieta. Poinformowałam ją o zaistniałej sytuacji, ta poprosiła o numer rezerwacji. Bardzo szybko przekazała mi radosną nowinę, że mogę odwołać bilet w ciągu najbliższych 4h, czyli do 24h od czasu zarezerwowania go. Sama poinformowała mnie co byłoby gdybym spóźniła się o kilka godzin, chętnie porozmawiała ze mną o sytuacji, w której się znalazłam. Rozmowa była niezwykle miłą, konsultantka bardzo uprzejma, radosna i pomocna.

Karolina_1229

19.10.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy leciałam tymi liniami. Sama obsługa na lotnisku przy punkcie odprawy wzbudziła zaufanie uśmiechem pomimo bardzo wczesnej pory odlotu. Ku mojemu zaskoczeniu nawet postarali się o polskojęzyczną instrukcję przed startem. Cała podróż przebiegła bardzo pomyślnie i miło. Smaczny poczęstunek i miłe stewardesy. Przesiadka w Niemieckim Porcie na dalszą podróż przebiegła bez przeszkód i kawa na lotniskach danej linii "bezpłatna"

zarejestrowany-uzytkownik

21.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pojechałam na lotnisko...
Pojechałam na lotnisko po krewnego. Samolot wylądował o 13.10, o 13.30 wszyscy pasażerowie już wyszli, a jego ciągle nie było. Nie mogłam się dodzwonić na jego komórkę, gdyż wysiadła mu bateria. Poszłam do informacji, przedstawiłam sytuację, prosiłam o sprawdzenie sprawy. Pani zapisala nazwisko wujka, wywołała go przez megafon. Powiedziała, że nic więcej nie może zrobić. Wujka ciągle nie było. Wydzwaniałam, gdzie się dało. Poszłam na stanowisko Lufthansy, gdyż z tych linii lotniczych korzystał wujek. Pani nawet nie spojrzała w monitor. Nie udzieliła mi żadnej informacji, nawet takiej, czy wujek w ogóle byl w samolocie. O 14.30 skapitulowałam i opuściłam lotnisko. O 14.50 zadzwonił wujek z automatu. Miał kontrolę osobistą. Mimo próśb nie pozowolono mu powiadomić rodziny. W pomieszczeniu, gdzie go kontrolowano nie można było usłyszeć megafonu. Sytuacja naganna! Nie wpominając o strachu i bezradności, które przeżyliśmy przez te 100 minut bez informacji.

SzalonaŻyrafa

18.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przedstawiam obserwację Biura...
Przedstawiam obserwację Biura podróży Lufthansa City Center w Poznaniu. Rozmowa z klientem: - bardzo miła obsługa - szybkie nawiązanie rozmowy - propozycja podania napoju - pozyskanie danych klienta - przekazanie wizytówki Atmosfera w biurze - zachowany porządek - porządek na biurku - strój firmowy - przypięty identyfikator Oferta: - zbadanie potrzeby klienta - przedstawienie trzech optymalnych wariantów - dokładne przedstawienie przepisów wizowo-paszportowych - zaoferowanie dodatkowych usług

Aleksander_92

01.12.2011

Placówka

Poznań, Ratajczaka 19

Nie zgadzam się (0)
Lufthansą leciałam do...
Lufthansą leciałam do Frankfurtu. Bilet kupiłam poprzez stronę internetową przewoźnika - bardzo czytelna, łatwa w obsłudze, estetyczna. Samolot przyleciał i odleciał punktualnie. Na pokładzie czysto, porządnie, dość wygodne fotele. Obsługa bardzo miła i profesjonalna. Stewardessy nie były młode, ale były bardzo sympatyczne. Na pokładzie był catering - serwowano śniadanie i kawę. Kanapka średnia, ale dało się zjeść. Ceny biletów mają różnie, czasem drożej, czasem taniej, ostatnio zaczęli wprowadzać różnego rodzaju promocje cenowe, co moim zdaniem znacznie wpływa na zwiększenie atrakcyjności tej linii lotniczej.

Karolina_962

26.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Bardzo profesjonalne linie...
Bardzo profesjonalne linie lotnicze. Leciałam z Poznania do Frankfurtu mimo tego, że trasa była krótka to obsługa bardzo miła, na pokładzie serwowane były kanapki oraz napój, kanapki świeże bardzo dobre. Dzieci które były na pokładzie dostały kolorowanki oraz kredki, bardzo fajny pomysł na zajęcie maluchów. Obsługa bardzo profesjonalna, cały czas uśmiechnięta i miła, a co najważniejsze pomocna. W Frankfurcie miałam przesiadkę na następny lot, również linią Lufthansa do Kairu. Lot był dość długi, ale za to bardzo komfortowy. Na samym wejściu stewardesy pokierowały mnie gdzie znajduje się moje miejsce. Na pokładzie były rozdawane kocyki oraz poduszki- uważam, że jest to kolejny bardzo dobry pomysł tejże linii lotniczej. W fotelach znajdowały się telewizorki, w których można było oglądać różnego typu filmu lub słuchać muzyki. Podróż była bardzo komfortowa. Personel profesjonalny, z czystym sercem mogę polecić te linie lotnicze. Jeśli chodzi o ceny, to nie są to najtańsze bilety, ale komfort bardzo wysoki, a więc polecam.

zalogowany_użytkownik

22.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Kilka razy w...
Kilka razy w roku latamy do Hiszpanii i z powrotem. W związku z tym, że Hiszpania należy do najbardziej oddalonego kraju na zachodzie, bilety lotów nie należą do najtańszych. Nieraz spotkaliśmy się z cenami przekraczającymi nasz budżet. Ale nie mieliśmy innego wyjścia, jak kupić bilet, więc cierpliwie zaczęliśmy poszukiwać najtańszych przewoźników, żeby w najniższej cenie zalecieć szybko. W końcu pokazała się nam jakaś cena biletu, która była dla nas odpowiednia. W tamtej chwili bilet do 1000zł. można było kupić tylko z Lufthansą. Bez wahania zrobiliśmy rezerwację. Niestety Lufthansa nie lata bezpośrednio do Madrytu z Katowic albo Wrocławia, bo te lotniska mamy najbliżej Opola. Bezpośrednio lot do Madrytu odbywa się jedynie z Warszawy. Oczywiście zależy nam zalecieć w jak najszybszym czasie, ale biorąc pod uwagę niską cenę z przesiadką i pomimo wszystko być na miejscu w tym samym dniu, to kilka godzin różnicy nie ma dla nas największego znaczenia. Lot Lufthansą odbywa się spokojnie i komfortowo. Bilet można kupić online i jest także możliwość odprawy online - dzięki temu możemy np. wybrać sobie miejsce w samolocie, które jeszcze nie jest zajęte. Dla osób latających bez bagażu jest to na prawdę dobre rozwiązanie, ponieważ od razu udaje się do "gate". My bez bagażu się nie obejdziemy, więc musimy zaakceptować chociaż te plusy wyboru miejsca w samolocie. Obsługa samolotu bardzo miła, zawsze chętna do pomocy i jeszcze nigdy się nie spotkałem z czymś, co mogłoby mnie urazić. W porannej i wieczornej porze podają kanapki z serem lub szynką, a w porze obiadowej zawsze jest coś podane na ciepło, np. fasolka w sosie śmietanowym, do tego chleb, masło i coś na słodko, np. batonik czekoladowy i woda mineralna niegazowana - moja żona uwielbia te dania. Wspomnę, że przesiadki odbywają się na różnych lotniskach w Niemczech, ale my jak na razie przesiadaliśmy się w Monachium, Dusserdolf i najczęściej we Frankfurcie, gdzie olbrzymie lotnisko już nie robi na nas wrażenia. Podczas pewnego lotu mojej żony z Madrytu do Katowic samolot miał godzinne opóźnienie z Madrytu do Frankfurtu i odleciał jej kolejny samolot z Frankfurtu do Katowic. Na szczęście moja żona została dokładnie poinformowana i ze względu na późną porę, bo to było po północy musiała poczekać na następny lot. Od razu dowiedziała się, że przenocuje w hotelu, który mieści się na lotnisku. Była cały czas spokojna, nie pozwolili, żeby odczuła strachu przed dalszym działaniem w takiej sytuacji. Przekazali jej, że pierwszy lot jest o godzinie 6:15, ale biorąc pod uwagę wczesną porę od razu zaproponowali jej, żeby leciała kolejnym po godzinie 8:00, bo będzie miała czas dużej sobie pospać. Zapytali czy potrzebuje bagaż, a jeżeli nie to przechowają go do chwili lotu. To jest bardzo dobry przykład tego, że Lufthansa stosuje w praktyce powiedzenie "klient nasz Pan" - żona odczuła to na własnej skórze.

Szakal

31.10.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Infolinia Lufthansy z...
Infolinia Lufthansy z mojej perspektywy prezentuje się bardzo dobrze. Nagranie powitalne na automatycznej sekretarce nie jest długie (co jest dla mnie plusem, ponieważ czasami na infoliniach sekretarka przemawia baaaardzo długo). Również na połączenie z operatorem czekałam bardzo krótko. Dzwoniłam chcąc dowiedzieć się czy lecąc do Chicago przez Dusseldorf z Warszawy zdążę na samolot w miejscu przesiadki. Miałam wątpliwości, ponieważ z biletu wynikało, że czasu na przesiadkę będzie mało. Rzeczowy Pan, którego nazwiska nie poznałam, ponieważ się nie przedstawił, poinformował mnie, że czas na przesiadkę powinien w zupełności wystarczyć popierając odpowiedź stwierdzeniem, że w przeciwnym razie ich system w ogóle nie odszukałby możliwości takiego połączenia. Zapytałam więc co się stanie jeśli warunki pogodowe nie pozwolą na zamknięcie się w podanych na bilecie ramach czasowych, na co odpowiedział, że mój bilet zostanie bezpłatnie przebookowany, a jeśli okaże się, że lot będzie następnego dnia Lufthansa pokryje koszty noclegu. Dowiedziałam się zatem dokładnie wszystkiego co mnie interesowało i zostałam uspokojona, choć przyznam że mężczyzna po drugiej stronie linii mógłby być odrobinę bardziej przystępny w rozmowie, co oczywiście nie znaczy, że był niegrzeczny czy niechętny.

ko5tka

08.07.2010

Placówka

Nie zgadzam się (14)

Lufthansa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lufthansa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W pełni profesjonalna...
W pełni profesjonalna obsługa, pomocna, życzliwa, a na dodatek nie trzeba długo czekać na rozmowę :)