Farbud

(3.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Duży parking. Dość...
Duży parking. Dość duża powierzchnia sklepu. Dość duży wybór materiałów budowlanych, farb i innych artykułów ogrodowych. Problemem wydają się być ludzie tam zatrudnieni. Część personelu jak oszalała biega z wózkami wzdłuż regałów i totalnie przeszkadza klientom w obejrzeniu asortymentu. Personel zapytany o konkrety częściowo orientuje się w temacie, ale i tak za chwilę gdzieś ucieka do swoich zadań. Najgorzej prezentują się panie przy kasach, które wykonują swoje czynności w powolny sposób oraz nie do końca orientują się w asortymencie. Z cenami też trzeba je sprawdzać, bo czasami wpisują ceny wyższe od tych na regałach.

Skorpion111

03.07.2013

Placówka

Zamość, Szczebrzeska 51

Nie zgadzam się (0)
Dnia 17.11. br....
Dnia 17.11. br. udałam się do jednego ze sklepów sieci Farbud, mieszczącego się Galerii Podlaskiej w Białymstoku. Otoczenie sklepu było czyste. Nie zaobserwowałam żadnych śmieci. Również wnętrze sklepu prezentowało estetyczny wygląd. Farby stały równo. Ekspozycja towaru dla laika była w miarę prosta do przyswojenia. Niestety nie spotkałam się z zainteresowaniem sprzedawcy swoją osobą. Podczas gdy krążyłam między półkami w poszukiwaniu odpowiedniej farby nikt nie zaproponował mi pomocy. Sprzedawca zajęty był rozmową. Uznałam, że farby poszukam w innym miejscu. Jestem lekko rozczarowana tą wizytą.

mag_n

17.11.2010

Placówka

Białystok, Wasilkowska

Nie zgadzam się (2)
Już kiedyś kupowałem...
Już kiedyś kupowałem w tym sklepie i byłem pewien, że jeżeli teraz skorzystam z ich oferty, to będę zadowolony. Nie pomylilem się. Z uwagi na konieczność pomalowania ścian w kuchni postanowiłem zajechać do sklepu. Po przyjściu na miejsce, od razu podszedłem do pracownika, informując go jednocześnie o chęci zakupu farby. Poinformowalem go także o preferowanym kolorze farby. Pracownik przedstawił mi paletę barw i poprosił o wybór. Po zastanowieniu się, pokazałem mu, jaki kolor mnie interesuje, jednocześnie informując o wielkości powierzchni do malowania. Pracownik już zaczął przygotowywać odczynniki do mieszania gdy okazało się, że brakuje jednego koloru. Poinformował mnie, że farba będzie gotowa na drugi dzień. Zgodziłem się na to, gdyż malowanie planuję pod koniec tygodnia. Należy nadmienić, że widoczni pracownicy starali się obsłużyć klientów szybko i sprawnie. Każdemu poświęcali tyle czasu, ile klient potrzebował.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2010

Placówka

Białystok, Branickiego 17/2

Nie zgadzam się (0)
Planując na ten...
Planując na ten weekend malowanie kuchni zajechałem do sklepu aby kupić farbę. Sądziłem, że wezmę gotową w puszce, ale pracownik, który najpierw się przywitał i usłyszał, że planuję malowanie kuchni odradził mi ten zakup. Poinformował mnie, że lepiej kupić farbę robioną niż gotową i zaproponował farbę zmywalną, która stosowana jest w szpitalach. Do wyboru było kilkadziesiąt kolorów. Wybór trudny. Po wybraniu, pracownik rozpoczął mieszanie podkładów farb. Po 10 minutach farba była gotowa. Przed zapłaceniem poprosiłem jeszcze o pędzel, i tu było zaskoczenie. Zapytano się mnie, jaki pędzel? Ja, jako laik w tych sprawach sądziłem, że pędzel to pędzel. W związku z powyższym pracownik zaproponował abym kupił 2 pędzle i ściął końcówki. Widać, że klient jest obsługiwany z szacunkiem. Nie musiał mi doradzać jak przygotowywać pędzel, a jednak.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2010

Placówka

Białystok, Branickiego 17/2

Nie zgadzam się (24)

Farbud

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Farbud?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Duży parking. Dość...
Duży parking. Dość duża powierzchnia sklepu. Dość duży wybór materiałów budowlanych, farb i innych artykułów ogrodowych. Problemem wydają się być ludzie tam zatrudnieni. Część personelu jak oszalała biega z wózkami wzdłuż regałów i totalnie przeszkadza klientom w obejrzeniu asortymentu. Personel zapytany o konkrety częściowo orientuje się w temacie, ale i tak za chwilę gdzieś ucieka do swoich zadań. Najgorzej prezentują się panie przy kasach, które wykonują swoje czynności w powolny sposób oraz nie do końca orientują się w asortymencie. Z cenami też trzeba je sprawdzać, bo czasami wpisują ceny wyższe od tych na regałach.